484 تاپیک
سنا
کنار پره بینیم بعد از عمل برآمده و کبود شده
من دو ماهه عمل بینی انجام دادم. الان نزدیک یک ماهه کنار پرهی بینیم، دقیقاً جای بخیه، یه کبودی ایجاد شده که تو عکس مشخصه. یکم برآمدگی داره و بعضی وقتا خارش میگیره. دلیلش چیه؟ خیلی نگرانم.
2
پاسخ
12 اسفند 1403
یاس
تأثیر باز و بسته کردن مداوم چسب بینی دو ماه بعد از عمل بینی
سلام، وقت شما هم بخیر. من ۲ ماهه بینیمو عمل کردم و موقع وضو گرفتن چسب بینی رو هی باز میکنم و دوباره میزنم. بعضی وقتا همون چسب قبلی رو برمیدارم و دوباره میزنم. این کار روی فرم بینی تأثیر میذاره یا بهتره تیمم کنم؟
3
پاسخ
11 اسفند 1403
سالومه
غضروف بینی بعد از عمل کی شروع به تحلیل رفتن میکنه؟
تحلیل یا آب شدن غضروف بعد از جراحی بینی معمولاً چه مدت بعد از عمل اتفاق میافته؟ این روند طبیعیه یا نشونهی مشکل خاصیه؟
5
پاسخ
11 اسفند 1403
آنا
بعد از جراحی بینی بخیه ها باید کامل جذب بشن یا ممکنه خودشون بیفتن؟
سلام، من یک ماهه عمل بینی انجام دادم. تو این مدت دوبار نخهای آبیرنگ بخیه داخلی از سوراخهای بینی بیرون اومدن. این طبیعیه که بخیهها خودشون بیرون بیان؟ این بخیههای داخلی جذب میشن یا باید از بینی خارج بشن بعد از مدتی؟
3
پاسخ
11 اسفند 1403
Amir
۴ ماهه بینیمو عمل کردم سپتوم بینیم سوراخ شده
سلام من الان ۴ ماهه عمل بینی انجام دادم و امروز متوجه شدم که نوک بینیم سپتومش سوراخ شده الان باید چی کار کنم؟ آیا این مشکل ساز میشه؟ خطر داره؟ ممنون میشم کمکم کنید
3
پاسخ
10 اسفند 1403
Sh
دو ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز نوکش ورم داره طبیعیه؟
سلام، من دو ماهه که بینیمو عمل کردم، یه هفته بعد از برداشتن اتل، زیر بینیم یه مقدار فرو رفته بود. دکتر گفت دیگه چسب V شکل نزنم. الان بعد از دو ماه، هنوز نوک بینیم بزرگه و ورم داره. این طبیعیه؟ باید کاری انجام بدم یا صبر کنم تا ورمش بخوابه؟
3
پاسخ
10 اسفند 1403
منصوره سالار
5 ماه بعد از عمل بینی هنوز بینیم ارتفاعش بلنده و تغییر نکرده
سلام، من ۵ ماهه بینیمو عمل کردم، ولی احساس میکنم ارتفاعش هنوز بلنده و خیلی تغییر نکرده. صبحها ورم داره ولی شبها کمتر میشه. نمیدونم این هنوز جزو ورمه یا اینکه فرم نهایی همینه. نوک بینیم هم هنوز جمع نشده. ممکنه بهتر بشه یا دیگه تغییری نمیکنه؟
3
پاسخ
10 اسفند 1403
سحر
یک شب در میان چسب زدن بینی 3 ماه بعد از جراحی
سلام، من ۳ ماهه بینیمو جراحی کردم و این مدت شبها فقط سه قطعه چسب روی بینی میزدم. امروز پزشکم گفتن که به مدت دو هفته بعضی شبها چسب بزنم و بعضی شبها نه. چون تا حالا همچین مدل چسب زدنی نشنیده بودم، شک کردم که نکنه اشتباه متوجه شدم. میخواستم بدونم این روش درسته؟ مشکلی پیش نمیاد که یه شب چسب بزنم و یه شب نزنم و این روند رو تکرار کنم؟
2
پاسخ
10 اسفند 1403
یاس
آیا آمیتریپتیلین باعث افزایش ورم بینی بعد از عمل میشه؟
سلام، من دو ماه پیش عمل بینی انجام دادم ولی به شدت بیخواب شدم، طوری که توی شبانهروز شاید فقط دو ساعت بخوابم. این بیخوابی باعث شده چشمهام بسوزه. میخواستم بدونم اگه از قرص آرامبخش مثل آمیتریپتیلین ۲۵ میلیگرم برای خواب استفاده کنم، ممکنه روی فرم بینی تأثیر بذاره یا باعث ورم بشه؟ ممنونم.
3
پاسخ
9 اسفند 1403
یاس
آیا ۲ ماه بعد از عمل بینی میشه به پهلو خوابید؟ بینی تغییر نمیکنه؟
سلام، ببخشید بعد از ۲ ماه میشه به پهلو خوابید؟ یعنی مثل قبل که میخوابیدم، مشکلی برای فرم بینی ایجاد نمیکنه؟ شکل و مدلش تغییر نمیکنه؟ و اینکه چرا باید به پشت بخوابیم؟ بعضیها میگن تا ۶ ماه نباید به پهلو خوابید چون ممکنه مدل بینی بهم بریزه. ممنونم که جوابگو هستید، سالم باشید همیشه.
2
پاسخ
9 اسفند 1403
Sara
گریه کردن یک ماه بعد از عمل بینی تاثیر منفی داره؟
سلام، آیا گریه جزئی یک ماه بعد از عمل بینی تأثیر منفی دارد؟ ممکنه باعث تشدید تورم یا مشکلی در روند بهبودی بشه؟
3
پاسخ
8 اسفند 1403
Zahra
فرورفتگی ناشی از تزریق کورتون به بینی
سلام خسته نباشید. من بینیمو شیش ماهه عمل کردم، بعد دکتر برام سوزن کورتن تزریق کرد. همونجا که تزریق کردن برام تو رفتگی شده. به دکتر گفتم گفت ماساژ بده تا دو ماه خوب میشه، چیزی نیست. من خیلی استرس دارم، واقعا برطرف میشه؟
6
پاسخ
21 آبان 1403
nargesrahvar
چسب زدن بعد از عمل روی فرم بینی تاثیر میزاره؟
چند ماه بعد از عمل بینی باید چسب بزنم؟ آیا زدن یا نزدن چسب روی فرم نهایی بینی تأثیر داره؟
5
پاسخ
6 اسفند 1403
Naz
ورم زیاد بینی بعد از بیدار شدن از خواب طبیعیه؟
سلام، ورم زیاد بینی بعد از خوابیدن طبیعی هست؟ یک ماهه چسبو برداشتم، ولی هر بار که بیدار میشم بینیم خیلی ورم داره و تا ۳-۴ ساعت طول میکشه که کم بشه.
5
پاسخ
6 اسفند 1403
نفس
کیپ شدن بینی و سر درد بعد از عمل بینی
سلام، بعد عمل بینیم خیلی کیپ میشه و گاهی سردرد میگیرم، نمیتونم نفس بکشم. چیکار کنم؟؟
3
پاسخ
1 اسفند 1403
Lili
احساس افتادگی نوک بینی بعد از فعالیت سنگین
من الان پنجاه روزه که بینیمو عمل کردم. امروز یه فرش شستم و بعدش تازه به خودم اومدم که نکنه فشار یا زور زدن موقع شستن فرش به بینیم آسیب زده باشه! خیلی نگرانم، حس میکنم نوک بینیم یه کم پایینتر اومده و ارتفاعش زیاد شده. ممکنه واقعاً مشکلی پیش اومده باشه؟ ممکنه فرم بینیم خراب شده باشه یا تأثیر بدی گذاشته باشه؟
3
پاسخ
30 بهمن 1403
ساناز
سوت کشیدن بینی بعد از عمل
من عمل بینی کردم و الان چند روزه بینیم صدا میده و سوت میکشه. میخواستم ببینم این موضوع طبیعیه یا مشکلی برای بینی من وجود داره؟ فقط من اینطورم؟ این صدا بعد از چند وقت قطع میشه معمولاً؟ دائمی نیست، یعنی میگیره و قطع میشه. ممنون میشم راهنمایی کنید این سوت کشیدن بعد عمل بینی به چه دلیله و آیا کار خاصی براش باید بکنم؟
3
پاسخ
28 بهمن 1403
ساناز
بی حالی بعد از عمل بینی
من چند روز پیش عمل بینی کردم و الان یه حس بی حالی و خستگی زیادی دارم . انگار کتکم زدن. اصلا حوصله تکون دادن خودمم ندارم. این بی حالی بی انرژی بودن روتینه بعد عمل هست همه دارن؟ فقط دلم میخواد بخوابم ینی بیشترش رو خوابم شاید باور نکنید بعضی موقع ها از بی حالی دستمم نمیتونم بالا بیارم ینی میتونم اما سخت. یکم کلافه م ممنون میشم راهنمایی کنید. یه مشکل دیگه هم داشتم بعد عمل که اون رو هم جدا پرسیدم.
3
پاسخ
28 بهمن 1403
صالحی
اسپری بینی سزالین برای چیست؟
سلام وقتتون بخیر، دکترم گفته باید اسپری بینی سزالین (یا سالین دقیق نمیدونم) از داروخانه بگیرم و باهاش بینیم رو شستشو بدم. کسی میدونه این اسپری برای چی هست؟ کلاً از عوارض دارو و اسپری میترسم و نمیخوام الکی مصرف کنم اگه قرار باشه خودش به مرور خوب بشه. همچنین طریقه مصرفش رو هم نمیدونم، فقط دکتر گفت اسپری بینی سزالین رو بخرم. الان میخواستم بدونم اسپری سزالین بعد از عمل بینی ضروریه و طریقه مصرفش چطوریه؟
3
پاسخ
28 بهمن 1403
نیلو
قطره رینوسالتین بعد از عمل بینی برای چیست؟
من چند وقت پیش عمل بینی انجام دادم دکترم قطره رینوسالتین رو تجویز کرده واسه استفاده بعد از عملم. میخواستم بدونم دقیقا این قطره برای چیه چه کمکی میکنه؟ میخوام مطمئن شم از تاثیرش و فایده ش که الکی مصرف نکنم اگه واقعا لازمه بخرم استفاده کنم. چون سرم شستشو هم دارم این قطره رو هم باید بزنم ؟
3
پاسخ
28 بهمن 1403

