رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک

Zahra

برآمدگی جوش مانند کنار نوک بینی ۳ ماه بعد عمل

سه ماهه از عمل بینیم میگذره، نوک بینیم سمت راست یه برآمدگی مثل جوش هست که سفته و از روبه‌رو هم یه مقدار معلومه. به دکترم گفتم، گفتن لبه غضروفته. به نظر شما ممکنه درست بشه؟
14
پاسخ

8 بهمن 1403

ادهمی

ادهمی

یک ماه از عمل بینی گذشته ولی نوکش هنوز گرد و بزرگه

سلام وقتتون بخیر من یک‌ماهه بینیمو عمل کردم نوکش اینجوری گرد و بزرگه ینی اصلا جمع نشده؟خیلی اذیت میشم 😞😞😞😞
4
پاسخ

11 مهر 1404

رها

کجی نوک بینی و فرورفتگی کنار سوراخ بینی با ترمیم درست میشه؟

سلام من دوساله بینیمو عمل کردم که الان هم مشکل تنفسی دارم بخصوص موقع خواب هم انحراف نوک بینی به سمت راست و بالای سوراخ بینیم فرورفتگی هست از فرم بینیمم خوشم نمیاد میخوام بخاطر تنفسم بینیمو ترمیم کنم ایا میشه درکنارش زیبایی هم انجام بدم تغییر زیاد نمیخوام فقط در حدی که نوک بینیم جم تر بشه و کجیش برطرف بشه و سوراخهای بینیم یه خورده حالت گرد بگیره و از روبه رو هم یه خورده قسمت نوک بینیم جم بشه و یه خورده قوس بگیرع آیا قابل ترمیمه و میشه انجام بشه و یه سوال دیگه من بعد عمل پشت لبم حالت برآمدگی ایجاد شد در حالی که قبل عمل اینجوری نبود دلیلش چیه ممنون از پاسخگوییتون
7
پاسخ

20 خرداد 1405

فاطمه

فاطمه

دو هفته از عملم گذشته بینیم سربالا شده و پره های بینیم بالا پایین شده

سلام من ۲ هفتس بینیمو عمل کردم اما اصلا راضی نیستم هم نوک بینیمو بالا برده و هم قوس زیادی داده ب اصطلاح بینیم سرسره ای شده و هم پره هاش یکم بالا پایینه بنظرتون میتونم ترمیم کنم البته خودشون گفتن ورم داره توروخدا راستشو بگید درست میشه یا دکتر خراب کرده؟
3
پاسخ

29 خرداد 1405

Sad :(

Sad :(

سوراخای بینی و پره ها قرینه نیستن 4 ماه بعد از عمل بینی

تورو خداااااااااا راهنماییم کنین دارم دیونه میشم دکترای عزیز 😭توروخدااااااا امیدالکی ندین که واسه قضاوت زوده میخوام جواب منطقی واقعی بدین بهم لطفا لطفا لطفاااا، اینقدر گریه کردم تو این تقریبا چهار ماه که خانواده ام بفکر روانپزشکو درمانن واسم، مادرم ناراحتی قلبی داره با دیدن بی تابی من داره دق میکنه ولی نمیتونم جلو خودمو بگیرم که متوجه حال بدم نشن دست خودم نیست حالم داغونه حس عذاب وجدان شکنجه مامانم از یه طرف و پشیمانی ازعمل از یهطرف دیگه داره نابودم میکنه کاش پام میشکست هیچ‌قت عمل نمیکردم روزی هزاربار خودمو نفرین میکنم اصلا کنترل احساساتم دست خودم نیست حس میکنم دیونه شدم نه خواب دارم نه خوراک بعد ۱۰ سال پرسوجو و جو عمل کردم باز تو انتخاب دکترم اشتباه کردم و دماغم اصلا چیزی که میخواستم نشد دماغم شکلش خیلییییی غیر طبیعی شده بنظرمم قیافم وحشتناک غیر طبیعیه اصلا زیبا نیست بنظرم سوراخام قرینه نیست و حتی از رو برو یکم کجی داره و معلومه رخ دو طرف قرینه نیست پره های یه طرفم حس میکنم پهن تر از طرفدیگست و کاملانم مشهوده ولی دکترم اصلا به حرفام اهمیت نمیده میگه بهتر میشی بعد۴ ماه ذره ای حسم بهتر نشده ولی !کلوملای بینیمم خیلی کوتاهه و بالاتر از حد معمول در حالت عادی باید یک دو میل از پره ها پاینتر باشه واسه من برعکسه با اینکه به دکترم تاکید کرده بودم کلوملام برجسته بمونه ولی کلا بالاتر از پره هام رفته زیاد کوتاه شده ونازیبا و ناپیدا حس میکنم بینیم اصلااا حالت طبیعی نداره نمیدونم مشکلش کجاست که اینااتفاق افتاده ولی اصلااااا ذره ای حالتشو دوست ندارم بینیم گوشتی بود با پوست ضخیم و بعد عمل دقیقا بعد برداشتن کچ بینمم پره ها و نوک بینیم یکدست اونقدر ورم داشت که کلوملام کاملا ناپیدا بود انگار بینی روهواست خیلی دفورمه بود انگار کلوملا تنه خیلی نازک درختی باشه و پره هام و نوک بینی یکدست شاخ وبرگی پربار که بهش وصلا در حالی که من دلم میخواستم از قسمت، ریشه پل نوک تا زیر کلوملای بینیم یکدست دیده بشه وپره ها بهش وصل باشن!بعد چند ماه ورم خیلی کم شده ولی همچنان این حالت زیر نوک بینیمو متنفرم ازش انگار نوک بینیم رو هواست این مدلش درست نمیشه؟😭😭😭😭😭😭نوک بینیمم خیلی رو به بالاست و بلند و ارتفاش دراز دیده میشه یه رخم داغونترررره و وحشتناکتر و دفرمه تره باز یه رخم قابل تحملتره هرچقد بیشتر نگاه میکنم این بدشکلیا بدتر میشه!ورمش بخوابه درست میشه واقعا؟یا مجبورم عمل ترمیمی انجام بدم؟به هیچ عنوان اونقسمتایی که علامت زدم رو دوست ندارم😭
28
پاسخ

24 فروردین 1405

سارا

سارا

بعد تراش غضروف نوک بینی جای سوزن و زخم رو بینیم مونده

سلام خسته نباشید من بینیم رو پنج ماه پیش عمل کردم ولی خوب دو ماه یکبار برای تراش غضروف نوک بینم مجبور شدم برم پیشه دکترم چون تیزی غضروف مثل خار زیر پوستم اذیتم میکرد در روند انجام تراش غضروف یه سری زخم و جای سوزن هایی که برای بی حسی زده بودن روی بینیم ایجاد شده الان چهار هفته میگذره و دارم ترمیم کننده میزنم اول اینکه چقدر دیگه باید چسب بینیمو رو بزنم دو آیا این زخم های روی بینیم که باعث خط وخش شده رو بینم رفع میشه با چه مدت زمان؟؟ سوم اینکه احساس میکنم روی بینیم یکم فرو رفته و برآمدگی ایجاد شده آیا درست میشه؟؟
2
پاسخ

15 اسفند 1404

محیا

محیا

50 روزه عمل کردم نوک بینیم بالاست و سوراخش مشخصه

پنجاه روز بعد عمل نوک بینیم بالاست و از روبرو سوراخ بینیم مشخصه دوسش ندارم😭 هنوز میخام چسب بزنم که نبینمش
2
پاسخ

25 خرداد 1405

زهرا

زهرا

دخترم از بچگی خال قرمز داشته و الان بینیش نامتقارنه میشه درستش کرد؟

دختر هشت ساله دارم وقتی بدنیا اومد یه خال قرمز روی نوک بینی ش داشت وقتی شش ماه ش شد سرماخورد باعث شد آبریزش بینیش یکی از سوراخ های بینیش فرورفتگی پیدا کرد خود به خود الان که بزرگتر شده غصه م گرفته راه حلش چیه که این مشکلم رفع بشه پَره های بینیش یکی بشه با عمل میشه درستش کرد
3
پاسخ

5 اردیبهشت 1405

مهدیه

مهدیه

فاصله زیاد نوک بینی تا سوراخ ها 10 روز بعد از عمل بینی

سلام من ۱۰ روزه عمل کردم همه چیز اوکیه فقط نوک بینیم خیلی با سوراخ فاصله داره می‌دونم که میگن ورم داره ..ولی من ندیدم هیچ کس بعد از برداشتن اتل نوک بینیش اینطوری باشه .. موردی مثل من بوده که بعد گذشت چند ماه نوکش بینیش قشنگ بشه ؟
3
پاسخ

19 خرداد 1405

Hasti

Hasti

بعد از بوتاکس زیر بینی نوک بینیم خیلی ورم کرده

سلام من زیر بینیمو بوتاکس کردم برای سربالا شدن اما سه روز گذشته و بادش عنوز نخوابیده ورم کرده نوک بینیم بزرگ شده اصلا من در این حد بینیم بزرگ نبود و همیشه برای ورم صبحگاهی ماساژ میدادم ورمش و پف کردگیش کامللل میخوابید الان اگه من ماساژ بدم باعث میشه اثر بوتاکس بره؟ چیکار باید بکنم تروخدا خیلی استرس دارم همیشه قراره باد بینیم تا ۶ ماه که اثرش میره بمونه؟
2
پاسخ

5 اردیبهشت 1405

پری

پری

چرا بعد دو سال هنوز بخیه نوک بینیم مونده؟

سلام من دوسال عمل بینی انجام دادم بخیه نوک بینیم هنوز هست طبیعیه؟ممنون
2
پاسخ

5 اردیبهشت 1405

masi

masi

نیم رخ بینیم یه طرفش خیلی بلنده نگرانم درست نشه

سلام من ۳ ماه و ده روزه بینیمو با غضروف دنده عمل کردم و اینکه بینیم بعد از برداشتن اتل فوق العاده بزرگ بود الان بعد از سه ماه مقداری کوچیک شده مشکل من اینکه که نیم رخ یک سمتم خیلی خیلی بلنده همون سمتی که غضروف دنده ازم برداشتن اون سمت دیگه یکم بهتره و اینکه خط کانتورمم خیلی تو دیده و تیزه بینیم گوشتی بوده مخصوصا نوکش الان پل بینی پایین تر میاد یا قرار همینجوری بمونه؟ پیش دکتر غلامی مشهد عمل کردم فقط الان مشکلم بالا بودن پل بینی هستش یک سمت خیلی بالاس
3
پاسخ

7 اردیبهشت 1405

am

am

نوک بینیم بعد ۳ هفته از عمل بینی خیلی توپی شده

سلام وقت بخیر بینین بعد ۳ هفته نوکش خیلی بزرگو گرد و توپی شکل هست نوک بینیم دو برابر قبل عملم هست به نظرتون طبیعیه؟؟
5
پاسخ

7 خرداد 1405

SaraJavadi8118

SaraJavadi8118

مصرف دارو قبل و بعد تیپ پلاستی

من یه هفته دیگه نوبت تیپ پلاستی دارم. میخواستم بدونم که تیپ پلاستی ممنوعیت دارویی داره؟ داروهایی هست که نباید قبل تیپ پلاستی استفاده بشه؟
4
پاسخ

5 شهریور 1403

Aa

Aa

یک سال و نیم از عمل بینی گذشته ولی نتیجه همونی نیست که میخواستم

سلام یک سال نیم از عمل بینیم گذشته از اول خواسته ام برطرف شدن افتادگی کلوملای بینیم بود و نوک بینیم خیلی تیز و سربالا نباشه اما متاسفانه تا خودم نگم کسی متوجه نمیشه عمل کردم دیوانه شدم ازبس گریه کردم دکتر میگه پوستت ضخیم بود نمیشد از این بهتربشه اما باید قبل عمل میگفت نه الان نوک بینیم خیلی خیلی بزرگ بنظرتون با عمل ترمیمی درست میشه؟؟؟؟
14
پاسخ

26 اردیبهشت 1405

Sara

Sara

یک سال و 6 ماه از عمل بینیم گذشته ولی نوک بینیم هنوز ورم داره

سلام خسته نباشید. من یک سال و 6 ماهه بینیمو عمل کردم اما هنوز ورم داره و خیلی عذابم میده، مخصوصا نوک بینیم. لطفا اگر راهی هست پیشنهاد بدید. خواستم پیش دکتر دیگه ای ویزیت بشم اما قبول نکردن، گفتن باید بری پیش دکتر خودت. دکتر من مشهد نیس. لطفا راهنماییم کنید.
7
پاسخ

13 اردیبهشت 1405

لی

لی

دو ماه از عمل بینیم گذشته خیلی کوچیک شده و سربالاست

سلام وقتتون بخیر من دو ماهه عمل کردم بینیم خیلی کوچیک شده نوکش هم بالاس میشه پره های بینی رو باز تر کرد؟اگه از این کوچیکتر شه چیکار کنم تو عکس واضح نیست.آیا از این ب بعد فرم میگیره یا قراره روز بروز کوچیکتر بشه.کلا خیلی جمع کرده نوک بینی رو متاسفانه
3
پاسخ

9 خرداد 1405

Mobina

Mobina

دو هفته از عملم گذشته ولی حس میکنم دماغم خوکی شده

بینیم دو هفته گذشته عمل کردم الان شروع هفته سومم هست نوکش رفته بالا و از روبه رو سوراخ های بینیم پیداس دماغم خوکی شده خیلی گریه کردم مشاوره گفته نوکش میاد پایین تراما خب تا چه حد !؟ من موقع عمل چندبار گفتم ک از بینی سربالا خوشم نمیاد دوست ندارم سوراخا پیدا باشه یه فرم نیمه فانتزی رو به طبیعی میخاستم ایا یک ماه ک گذشت امکان داره بیاد پایین تر و بهتر بشه خیلی رو اعصابمه ناراحتم جوری ک دلم نمیخاد جایی برم
12
پاسخ

11 اردیبهشت 1405

اميني

اميني

با وجود آنتی بیوتیک هنوز نوک بینیم التهاب داره

سلام تقریبا یک ماه پیش برای همین عفونت داخل بینی هم پیام دادم شماهم ج من رو دادین با مشاوره شما رفتم نخ بینی ام که بعد دوسال عمل مانده بود نوک بینی ام رو دکترم کشید بیرون دوتا امپول امیکاسین یه دانه امپول بتامتازون عضلانی زدم سه ورق سفاکسین۵۰۰ کلیدامایسین۳۰۰هرشیش ساعت خوردم پمادتترا هم داخل بینی ام زدم ولی با گذشت ده روز هنوز نوک بینی ام قرمزهست خیلی نگرانم دوباره رفتم پیشه دکترم گفت حساس نباش ولی پوست نوک بینی ام پوسته پوسته اس هنوز بنظرشما چیکارکنم اوایل اردیبهشت که مشکلم رو گفتم به شما عکس نفرستادم ولی الان فرستادم دوتاش ماله همون موقع اس که خیلی ملتهبه یکیش هم امروز گرفتم درضمن دوهفته اس هرروز با اب نمک داخل بینی هام رو شستشو میدم به نظرشما پماد کلیدامایسین بجای تترا بزنم بعدشم گوشت اضافه سوراخ سمت راستم همون لحظه دکتر با تیغ برید به نظرشما ژل ترمیم کننده بزنم یا دست بهش نزنم که بدترنشه چون هنوز برامدگی داره نمیدانم زخمه یا کامل گوشت اضافه رو درنیاورده ممنون بابت پاسخگویی شما فقط دکترم به هیچ عنوان کورتون تزریق نمیکنه داخل بینیم که ورمش بخوابه خیلی مضطرب وکلافه ام
3
پاسخ

7 خرداد 1405

……

……

فرورفتگی بالای نوک بینی 1 ماه بعد از تزریق کورتون

سلام وقت بخیر یکسال از جراحی بینیم میگذره و دکتر ماه پیش کورتون تزریق کرد برام یه تو رفتگی خیلی ریزی بالا نوک بینیم ایجاد شده رفع میشه؟
5
پاسخ

3 خرداد 1405