682 تاپیک
Sara
ورم نوک بینی ۷ ماه بعد عمل
سلام، من حدود ۷ ماه پیش بینیمو عمل کردم، ولی یه چیزی ذهنمو درگیر کرده. نوک بینیم خیلی رفته بالا و یه جورایی گرد و کوفتهای شده. ورم پشت بینیم تقریباً خوابیده، ولی هنوز کنارای بینی و نوکش ورم داره. میتونه به خاطر همین ورم باشه که بینی سربالا به نظر میرسه؟ یعنی ممکنه با گذشت زمان و خوابیدن کامل ورم، فرم بینیم طبیعیتر بشه، یا این حالت دیگه همینه که هست؟ خیلی نگرانم، ممنون میشم راهنماییم کنید.
10
پاسخ
21 آذر 1403
سارا
بعد یکسال و نیم هنوز پره های بینیم قرینه نیست
سلام من یکسال و ۸ ماهه که بینمو عمل کردم ومیکنم هنوز غیرقرنیگی پره های بینی رو دارم اینم بگم که پوست بینیم هم ضخیم وچرب و هم گوشتی بنظرتون کی ورم کامل از بین میره وشکل نهاییشو نشون میده؟واینکه فاصله سوراخ بینی تا نوک بینمم به نسبت زیاده این فاصله کمتر میشه؟
4
پاسخ
18 آبان 1404
..
یه هفته از عملم گذشته چرا نوک بینیم اینقدر سربالاست و حالت خوکی گرفته؟
سلام من ی هفته اس عمل کردم ولی الان انقد ت اینه نگا میکنم نوک بینی ام به سمت بالاست و بینی ام حالت خوکی گرفته🤧 الان این طبیعیه و بعد ی مدت نوک بینی طبیعی میشه یا همینجوری میمونه؟ عمل پیوند غضروف ب بینی بوده قرار شد یکم نوک بینی رو جلو تر بیاره ولی سربالا نشه...
3
پاسخ
7 اردیبهشت 1405
bita
حس میکنم صورتم بعد از عمل ترمیم بینی شبیه خوک شده ممکنه فرم بینیم درست شه؟
سلام شبتون بخیر . من ۵۰ روزه جراحی بینی ترمیمی انجام دادم، اما الان نوک بینیم خیلی بالا رفته و حالت خوکی پیدا کرده، بینیم هم کوتاه شده و کلاً حس میکنم فرم بینیم مثل خمیر شده و اصلاً طبیعی نیست. این وضعیت باعث شده خیلی افسرده بشم و واقعاً دیگه نمیتونم توی آینه نگاه کنم، چون حس میکنم کل صورتم شبیه خوک شده. خیلی نگرانم... آیا ممکنه با گذشت زمان نوک بینی بیاد پایین و فرم بهتری بگیره؟ تمام اعتماد به نفسم از بین رفته، مخصوصاً چون این عمل ترمیمی بوده و خیلی امید داشتم بهش. پزشکم میگه خودش عمداً نوک بینی رو بالاتر برده چون افتادگی داشته، ولی عمل قبلیم برای بیست سال پیش بوده، اون موقع بچه بودم و فرم بینیم هم خیلی فرق داشت. لطفاً راهنماییم کنین که چقدر میتونم امیدوار باشم بهتر بشه؟
9
پاسخ
23 فروردین 1404
نگین
قوس زیاد بینی و سربالا بودن نوک آن 9 روز بعد از عمل بینی
سلام من ۹ روزه که عمل بینی انجام دادم، ولی خیلی قوسش زیاده و نگرانم که درست میشه. نوک بینیم هم سربالاست. این طبیعیه؟
22
پاسخ
11 اردیبهشت 1404
ارمان
کج بودن بینی دو ماه و نیم پس از جراحی ترمیمی
سلام دو ماه نیمه عمل ترمیمی انجام دادم احساس میکنم نوک بینیم کجه از ورمه یا همینجوری میمونه لطفا راهنمایی کنید 🙏🙏🙏
15
پاسخ
20 شهریور 1404
زهرا
دو بار کورتون زدم و راکوتان هم خوردم ولی ورم بینیم کم نشده
سلام، من یه سوال داشتم. اینکه بینیم هنوز بعد از یک سال ورم داره، البته گوشتی بوده. دو بار تا حالا کورتون زدم و اینکه قرص راکوتان هم خوردم. به دکترم گفتم، گفت بذار یک سال بشه. چند روز دیگه میشه یک سال ولی من تغییری نمیبینم، نوک بینیم پر ورمه. یعنی باید دوباره عمل کنم؟ من خیلی نگرانم، سر نوک بینیم رو مخمه. چیکار کنم؟ نظر شما چیه؟
1
پاسخ
5 اردیبهشت 1405
Narges
فرورفتگی بینی یک ماه بعد عمل بینی بخاطر ورمه یا تحلیل غضروف؟
من تقریبا یک ماه بیشتره عمل بینی کردم و تو هفته دوم متوجه فرورفتگی نوک بینی بالای سوراخ شدم. دکترم با دیدن عکسا گفتن بخاطر ورمه و با خوابیدن ورم خوب میشه ولی هنوز نتونستم حضوری برم پیششون معاینه. خیلی میترسم تحلیل غضروف باشه. این خوب شدنی هست؟ چه خود به خودی چه اینکه دکتر سرپایی تو مطب درستش کنن. نمیخوام تا ابد بمونه و نمیتونم دوباره برم اتاق عمل و بیهوشی و جراحی ترمیمی.
8
پاسخ
17 مرداد 1404
یگانه
۱۰ ماه بعد عمل هنوز نوک بینیم دو تا برجستگی داره
سلام من ۱۰ ماه هستش که بینیم رو عمل کردم. روی بینیم قسمت نوک دو تا گردی کوچولو حس میکنم که فکر میکنم احتمالا غضروف بینی هستش . میترسم با گذشت زمان غضروف بیشتر بیرون بزنه و ظاهرش بد بشه باید چیکار کنم؟
1
پاسخ
5 اردیبهشت 1405
زهرا
چرا نوک بینیم بعد یکسال هنوز ورم داره و نمیخوابه؟
سلام من یسوال داشتم من برج دو پارسال عمل کردم امسال میشه یکساله که عمل کردم ولی نوک بینیم هنوز ورم داره و گوشتی بوده دوبار تا الان کورتون زدم و قرص راکوتان خوردم ولی تاثیری نداشت ورمش هنوز نرفته چکار کنم دکترم گفت بزار یکسال بشه بهت میگم چکار کن ولی من نگرانم
1
پاسخ
4 اردیبهشت 1405
Sad :(
چهار ماه از عملم گذشته ولی کلوملام کجه و سوراخای بینیم تقارن نداره
دارم دیونه میشم دیگه 😭خیلی حالم بده نه میتونم بخوابم نه بخورم نه زندگی عادیمو از سر بگیرم به هیچ عنوان نامتقارنی سوراخای بینیم ذره ای درست نمیشه و باعث میشه نوک بینیم از رو برو به سمتی که کلوملا کوتاهه کاملا مورب و کج دیده بشه!نوک سوراخم سمتی که مشکل داره شکسته و زاویه دارو کوچیکتر دیده میشه ولی طرف راستم کاملا خوشفرم و گرد و مرتبه انگار از اول کلوملام کج برش خورده و همونجوری کج دوخته شده نه اینکه فقط حالت کج برش بزنن و از نظر ارتفاع هم اندازه باشن وفقط برش کج باشه هاااا کلا مشخصه سمت چپ کوتاه تره یکی دو میل انگار چپم رو دکتر بیشعور برداشته مشکلش تورم با ورم نیست حس میکنم ساختارشو زده خراب کرده همون سمت پره بینیمم قسمت انتهاییش انگار یه حالت مسخره قوس خورده دوخته شده همه اینا باعث شده سوراخ سمت چپم یه حالت غیر نرمال داشته باشه انگار چون طرف راستم کلوملاش بلندتر و پره هاش متناسب تره صاف و خوش حالت وایستاده ولی طرف دیگه که کلوملا زیاد برش خورده سوراخ بینی شبیه ظرفیه که واسه کلوملا و پره ها تنگه و به زور توش چپونده شدن قسمت بالای سوراخ و نزدیک نوک بینی انگار مچاله شده و سوراخ شکسته و صاف واینمیسته!کلا پره هامم از روبه رو بزرگ کوچیک دیده میشن و حس کشیدگی به سمت راست دارن سمت راستم سوراخش کلا بیضی شکل و خوش فرمه ولی چپم قسمت بالای سوراخ کوتاه تره از طرف دیگه و زاویه داره اینا همش داره عذابم میده از روز اولی که پر ورم بود همین شکلیه تا الان که ماه ۴ هستش کلوملامم مگه درستش این نیست از قسمت پره ها یکی دو میل پایین تر باشه واسه من هم از روبرو هم از نیم رخ مشخصه از حالت عادیش چند میل بالاتره و بینی کوفته تر دیده میشه نه کشیده و خوشفرم😞 یکیم اینکه من پره هام میخواستم عرضش تا جایی که زشت نشم کمتر دیده بشه چون خواسته عرض بینی رو زیاد کم کنه نمیدونم چه خاکی به سر بینی بدبختم ریخته که از پشت لبم سوراخ بینیم دقیقا همون قسمتی بینی که بین کلوملا و جای اتصال پره هاست یه حالت قوس مانند برامده مزخرف پیدا کرده! ینی از لحاظ زیبایی شناختی وقتی سه رخ وایمیستم انگار یه چیزی از داخل حفره بینی شکم زده اومده بیرون دقیقا داخل دوتا سوراخ بینیم جایی که پشت لب ختم میشه به حفره بینی، داخل حفره ام قوسش برامده تر از سطح گردی صورتمه و زشت دیده میشه امکان داره پوست و برامدگی همون قسمت خودشو با اندازه سوراخ وفق بده و جمع تر بشه تا اون حالت مزخرف قوس مانند رو نداشته باشه و با گردی صورتم همسطح بشه؟؟ کلا کاری با قسمت یک سوم میانی بینیم کرده که انگار بینی بی ربطه رو صورتم با اینکه دماغ خودم گوشتی طور بود و انحراف ریزی داشت ولی بیشتر به صورتم می اومد چیکار کنم تا ارومشم دارم زجر میکشم قرص ارامبخش میخورم بلکه فراموشم شه ولی هیچ جوره نمیتونم با این گند کاریا کنار بیام ذهنم داغونه مگه باعمل ترمیمی میشه کلوملای طرف کوتاه رو بلند تر یا پره کوچیک رو بزرگتر کرد؟اصلا نمیخوام واسه هماهنگ سازی طرف بلند ترم برش بخوره و کوتاه تر بشه چون دکتره احمق کلا تو حالت عادی کلوملام رو خیلی کوتاه کرده دیگه واسه همسان سازی باز برش بزنه هیچی نمیمونه ازش و اینکه دکتر دیگه واسه ترمیم برم میتونه قسمت کلوملا رو ه چند میل پایینتربیاره تا از روبرو ایرادش حل بشه؟ من چطور یکسال صبر کنم با این قیافه😭تازه با این بینی که دستکاری شده و کوچیک پزشک واسه ترمیم چیکار میتونه بکنه ممکنه بینیم بدون عمل مشکلات ساختاریش حل بشه؟؟؟ میدونم الان میگن ۴ ماه واسه قضاوت خیلی زوده ولی مشکل من ساختاریه نه ورم☹️ حتی فکر عمل دوباره داره میکشتم!خیلی از عمل ترمیمی هم میترسم اگه خوب نشم تا ابد چی دارم روانی میشم
3
پاسخ
4 اردیبهشت 1405
زینب
سه ماه از عملم گذشته ولی نوک بینیم افتاده و گرد شده
سلام من هفتم این ماه میشه ۳ماه که عمل کردم.ناحیه نوک بینیم تقویت شده و از بیرون ۳بخیه داشت.پره ها و زیر بینیمم همینطور.پوستمم چرب شد به شدت که قرص داد.اما بعد برداشتن گچ و...تشخیص دکتر به دلیل حساسیت بینیم به چسب برای نوک که بخیه داشت این بود که چسب نزنم.تا اون ده روز حالت نوکش خوب بود تقریبا متوسط رو به بالا بود.اما بعد اون حالت گرد و افتادگی پیدا کرد.عکس گذاشتم خواهش میکنم کسی که تجربه منو داشته یا دکتری جوابمو بده ذهنم خبلی درکیر.من دوست داشتم دماغم نیمه فانتزی باشه با حداقل کلوملام از روبه رو یا کنار مثل سایر بینی های عملی باشه.اما الان خیلیبی گرد و روبه پایین.
1
پاسخ
4 اردیبهشت 1405
Asal
۴ ماه و نیم از عمل بینیم گذشته دو روز چسب نزدم نوکش ورم کرده
سلام وقت بخیر چهار ماه و نیم از عملم گذشته از یک ماه و نیم پیش فقط شب ها چسب میزنم ، دو روزه چسب نزدم نوک بینیم خیلی ورم کرده . طبیعیه یا هنوز هم شب ها باید چسب بزنم ؟
1
پاسخ
3 اردیبهشت 1405
سالومه
پانچ شدن پره بینیم یکی عمیقه یکی کم قابل اصلاحه؟
سلام پانچ شدن وخط افتادگی رو پره بینی دارم امکان اصلاحش بدون تغییر فرم بینی چون بینمو دوس دارم ظاهرش ایزاد نداره فقط مشکل خط ک روی پره هام ایجاد شده هست یدونه اش رو فیلر زدم اما تغییرش نامحسوس بود اگر ترمیم پره بخوام انجام بدم نوک بینی یا اینک پایین بینی گنده تر نمیشه؟؟؟ اصن این پانچ شدگی راه حلی داره ؟ یکیش عمیق تره یکیش خفیف تره درکل حس خوبی بهم نمیده خیلی فکرمو درگیر کرذه اوایل پنیه گذاشتم بعداز یکسال دکترم فیلر ب یکیش زد
2
پاسخ
3 اردیبهشت 1405
Mahsa
۱۵ ماه از عملم گذشته، چرا نوک بینیم هنوز پف داره؟
سلام وقت بخیر بنده از ۱۵ ماه از عمل بینیم میگذره اما همچنان نوک و پره هام حالت گرد و پفکی داره دکتر بینیم برا راکوتان تجویز کرد بعد از ۱۵ماه راکوتان چ تاثیری میتونه روی ظاهر بینی بزاره؟ ایا واقعا باعث کوچک شدن و نازک شدن پوست بینیم میشه؟ آیا اثر آن موقتی است؟ پوست بینیم نیمه ضخیم است.
1
پاسخ
3 اردیبهشت 1405
Sh.f
برای کاهش ورم بینی راکوتان میخورم عوارضش چیه؟
سلام روز بخیر مصرف قرص راکوتان ۲۰ هفته ای ۲ عدد برای کم شدن ورم نوک بینی آیا عوارض دارد؟من لبهام خشک میشه وجدیدا کمردرد میشم آیا ممکنه بخاطر این قرص باشه؟
3
پاسخ
18 دی 1404
تارا
چرا هرچی ورم بینیم میخوابه درازتر دیده میشه؟
من بینیمو نزدیک ۴ ماه عمل کردم بینیم ورمش که کم میشه دراز تر دیده میشه به نظرتون دائمی ؟ نوک بینیم سفته و درازز
1
پاسخ
2 اردیبهشت 1405
Paria
تیغه بینیمو زیاد تراشیده و نوکش خیلی کوچیک شده
سلام خسته نباشید من ۶ ماهه عمل بینی کردم و تیغه بینیمو کلا تراشیده و ارتفاع اصلا نداره بینیم نوک بینیمم خیلی سربالا شده قسمت غضروف نوک بینی انگار یه نقطه گرد کوچیک مونده نوک بینیم اون گردی بزرگو نداره خیلی خیلی کوچیک شده خواستم بپرسم با ترمیم درست میشه این مشکلات؟ چند وقت بعد جراحی اولیه میتونم ترمیم کنم؟
1
پاسخ
2 اردیبهشت 1405
بهاره
فرو رفتگی و بیرون زدگی بینی بعد چسب زدن 43 روز بعد از عمل بینی
سلام بینیم رو ۴۳ روزه عمل کردم. روز هفتم گچ رو دراوردم و صاف و بدون مشکل بنظر میومد. ۸،۹ روز بعد عمل جراحی رفتم پیش یه اقایی دومین چسب رو بزنم (اولیش رو خود دکتر وقتی گچ رو دراورد، زد) ، اما چسب رو خیلی محکم به سمت راست جدا کرد و خیلی درد داشت. به محضی که خودم رو تو اینه دیدم متوجه کجی شدید بینیم به سمت راست شدم و حتی وقتی چسب رو زد کجیش مشخص بود درحالیکه قبلش اینجوری نبود. یعنی از وسط تا نوک بینی که فک کنم همون غضروف هست، به سمت راست کج شد. سمت راست فرو رفته و سمت چپ یه حالت بیرون زده گرفت. پیش کس دیگه رفتم و باقی چسب هارو جوری میزد که کجی دماغم خیلی کمتر شد. الان کجیش با چشم دیده نمیشه اما وقتی لمسش میکنم همون حالت فرو رفتگی و بیرون زدگی وجود داره و از داخل کجه کاملا. سمت بالای پره های بینیم نزدیک نوک بینی هم خیلی سفته مخصوصا پره سمت راست. راجب این مشکلات یکم راهنمایی کنید اگر ممکنه. متشکرم
1
پاسخ
2 اردیبهشت 1405
نازنین ناظری
عمل بینی در ۱۵ سالگی قوز و پهنی برمیگرده؟
سلام من ۱۵.۱۶ سالمه و بینیم قوزداره و نوک بینیم به سمت پایینه از رو برو هم کمی پهن و. دچار کمی انحرافه میخواستم بدونم بعد از عمل این قوز و پهنی کامل از بین میره و دیگه به حالت قبل برنمیگرده چون سنم کمه و اینکه هزینه تقریبی برای این عمل چقدر هست ممنون
1
پاسخ
2 اردیبهشت 1405


