رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد آمپول بتامتازون
نظرات درباره آمپول بتامتازون را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
11 تاپیک
زینب

زینب

دو ماه بعد از تزریق کات گونه صورتم ورم کرده چیکار کنم؟

سلام دوماه تزريق كات گونه انجام دادم ي شب خوابيدم بيدار شدم هر دو طرف ورم كرده گونم ي طرف تو ناحيه ترزيق ي كبودي جزيي داره امپول بتا زدم قرض اگزا يك ميل ي بيست چهار ساعت خوردم ولي كم نشد چكار كنم توده ندارم سفتی ندارم فقط ی کم قرمزه و ورم ک دکتر سیترین اناهیل پونصد و ی دگزا داد برای امروز و مصرف کرفس
2
پاسخ

27 خرداد 1405

Zahra

Zahra

چرا بعد ۴ سال بینیم دوباره ورم میکنه؟

سلام، من ۴ ساله که بینیمو عمل کردم اوایل خیلی خوب بود و اصلا ورم نداشت، ولی سه ماهی میشه که ورم میکنه دکترم بتامتازون تزریق کرده، خواستم بدونم تاثیری داره بعد ۴ سال
2
پاسخ

5 اردیبهشت 1405

اميني

اميني

با وجود آنتی بیوتیک هنوز نوک بینیم التهاب داره

سلام تقریبا یک ماه پیش برای همین عفونت داخل بینی هم پیام دادم شماهم ج من رو دادین با مشاوره شما رفتم نخ بینی ام که بعد دوسال عمل مانده بود نوک بینی ام رو دکترم کشید بیرون دوتا امپول امیکاسین یه دانه امپول بتامتازون عضلانی زدم سه ورق سفاکسین۵۰۰ کلیدامایسین۳۰۰هرشیش ساعت خوردم پمادتترا هم داخل بینی ام زدم ولی با گذشت ده روز هنوز نوک بینی ام قرمزهست خیلی نگرانم دوباره رفتم پیشه دکترم گفت حساس نباش ولی پوست نوک بینی ام پوسته پوسته اس هنوز بنظرشما چیکارکنم اوایل اردیبهشت که مشکلم رو گفتم به شما عکس نفرستادم ولی الان فرستادم دوتاش ماله همون موقع اس که خیلی ملتهبه یکیش هم امروز گرفتم درضمن دوهفته اس هرروز با اب نمک داخل بینی هام رو شستشو میدم به نظرشما پماد کلیدامایسین بجای تترا بزنم بعدشم گوشت اضافه سوراخ سمت راستم همون لحظه دکتر با تیغ برید به نظرشما ژل ترمیم کننده بزنم یا دست بهش نزنم که بدترنشه چون هنوز برامدگی داره نمیدانم زخمه یا کامل گوشت اضافه رو درنیاورده ممنون بابت پاسخگویی شما فقط دکترم به هیچ عنوان کورتون تزریق نمیکنه داخل بینیم که ورمش بخوابه خیلی مضطرب وکلافه ام
3
پاسخ

7 خرداد 1405

Zahra

Zahra

۱۲ روز از عمل بینیم گذشته چرا از روبه رو خیلی پهن و ورم کرده؟

سلام وقت بخیر من ۱۲ روزه عمل زیبایی بینی داشتم بینی قبلیم گوشتی با نوک افتاده بود . الان از بغل خوبه اما از روبرو بشدت پهن بنظر میرسه و خیلی ورم داره و بافت سفتی داره لازمه تو ی این تایم امپول بتامتازون یا دگزامتازون تزریق کنم برای کاهش ورم و التهاب ؟؟ اصلا این امپول ها چه زمان تزریق بشن خوبن ؟؟
19
پاسخ

27 اردیبهشت 1405

نفس

نفس

۷ ماه بعد عمل بتامتازون زدم بینیم سنگین و نبض دار شده

7ماهه عمل بینی انجام دادم تقریبا ۹ روز پیش امپول بتامتازون ال آ زدم ۲ روزه بینیم احساس سنگینی میکنم مثل نبض زدن میشه بگید بخاطر چیه ؟
1
پاسخ

29 فروردین 1405

نفس

نفس

هفت ماهه عمل کردم هنوز ورم بینی دارم بتامتازون هم اثر نکرد

سلام وقت بخیر امپول بتامتازون ال آ چن روز طول میکشه اثر کنه ورم بینی بخابه من یه هفته هست زدم ولی ورمم کم نشده ۷ ماهه عمل کردم
1
پاسخ

27 فروردین 1405

گلاره

گلاره

بعد از عمل بینی هنوز خیلی ورم دارم و یه قوز که با فشار میره تو

سلام وقت خوش یه سوالی داشتم...من ۱۷ شهریور ۱۴۰۴ عمل بینی کردم اما خودم هنوز متوجه ام که خیلی خیلی ورم دارم و اینکه در قسمت میانی استخوان بینیم یه قوز احساس میکنم که وقتی فشار محکم میدم اون ناحیه رو با انگشت دستم انگار میره تو و از بین میره اون برامدگی کم و قوز مانند اما اگر ماساژ یا فشار ندم اصلا از بین نمیره و انگار بیشتر و سخت تر میشه خیلی اعصابم سرش خرابه چرا اینجوری هستم؟و اینکه الان بعد از گذشت این تاریخ من کورتون بتامتازون بزنم تاثیری دارد؟ورم بینی از بین میره؟و باید دو مرحله ای بزنم یا یک بار زدن کافیه؟و اینکه اون قوزی که ایجاد شده مثل یه برآمدگی کوچیک که با فشار از بین میره چی هستش؟کورتون تاثیری روش داره؟؟ممنون از توجهتون
1
پاسخ

22 فروردین 1405

کاربر حذف شده

بعد از آمپول کورتون صورتم پر از جوش شده

سلام من تقریبا هشت ماه پیش هفت تا آمپول هیدروکورتیزون و یه دونه آمپول بتامتازون سوسپانسیون رها گستر زدم در یک هفته روزی یه دونه زدم و بعد از این امپولا تا الان جوش میزنم دو سه ماه اول فقط پیشانی و کنار بینی بودن جوشا اما از ماه سوم شقیقه و گونه سمت چپ هم جوش زد و ماه چهارم هم چونه و خط فک هم اضافه شد و از ماه پنجم پایین گوش وزیر چانه هم اضافه شده و الان تقریبا هرجایی از صورتم جوش میزنه و جوشام تا ماه سوم زیر پوستی شبیه به کومدون های بسته ریز بودن اما از ماه چهارم به بعد بعضی اوقات قرمز ریز هم میزنه وتا ماه ششم جوشام ماهی یه بار موجی میومدن مثلا یهو ده دوازده تا باهم توی یه روز میومد بعد وقتی که این ده تا میرفتن پیشانی صاف صاف میشد چندروز بعد دوباره موج میومد اما الان دیگه موجی نمیاد تقریبا هر دوروز یه دونه یا سه روز یکی دوتا دونه جوش میزنه صورتم و اینکه اخیرا یه جور جوشی میزنم که اولش شبیه به پشه نیش میزنه اونطوریه و خارش داره و بعد یک ساعت تبدیل به جوش ریز میشه و اینکه از ماه سوم به بعد چربی نقاط T صورتم به جز چانه یکم زیاد شده اما الان یکم کمتر شده و اینکه یه روز چربی پوستم کمه یه روز یکم زیاد میشه نمیدونم چرا و اینم بگم که من قبل اینکه آمپول کورتون بزنم در حد چهار پنج ریز صورتم جوش داشت و هر شامپویی که به سرم میزدم به صورتمم میزدم من الان میخوام بدونم که علت اینکه جوش میزنم چیه و اینکه چرا جوشا گسترش پیدا کردن هرماه و اینکه کی پوستم مثل قبل میشه و دیگه جوش نمیزنه واقعا دیگه خسته شدم باید چی کنم صبح ها ناشتا سیب و عرق کاسنی و عرق شاه تره هم میخورم تا سموم بدنم که شاید امپول کورتون باشه دفع بشه شاید بگین که جوشام از چربی پوسته ولی من فقط کنار بینی و پیشانی و بینیم چرب میشه اما چرا شقیقه و چونه و زیرچانه و گونه که اصلا چرب نیستن جوش میزنه و اینم بگم بعضی از جوشام تقریبا یک ماه وخورده ای و دوماه میمونه تا خوب بشه و اینم بگم که من اصلا شیرینی جات و شوری وچربی خیلی خیلی کم یا حتی بعضی موقع ها اصلا نمیخورم رفتم دکتر پوست بهم ۶۰ قرص انتری داکس داد گفت روزی یه دونه بخور و ژل آداپالن داد گغت هفته ای دو شب بزن و یه ژل ضدجوش نواکنه داد گفت نقطه ای بزن روی جوشای التهابی ویه فوم مخصوص پوست چرب و مستعد اکنه درمالیفت هم داد گفت روزی یه بار شبا بزن و من الان دوباره که ژل آداپالن رو زدم و وقتی میزنم هیچی حس نمیکنم اخه بعضیا گفتندکه پوسته ریزی داشتند یا قرمز شده صورتشون اما من زدم انگار نه انگار زدم چیزی به صورتم آیا طبیعیه؟ و اینکه ما خونمون اصلا آفتاب گیر نیست سایه هست و یه دونه لامپ روشنه میشه که در طول استفاده از ژل اداپالن ضدآفتاب نزنم چون اصلا افتاب نمیاد تو خونمون؟؟
1
پاسخ

3 بهمن 1404

رستا

رستا

آمپول دوم بتامتازون بعد عمل بینی نزنم مشکلی پیش میاد؟

سلام من تقریبا 10 روز عمل بینی انجام دادم دکتر آمپول بتامتازون نوشته یکی رو زدم بعدی گفت هفته بعد بزنم، اگه نزنم مشکلی پیش میاد
4
پاسخ

2 مهر 1404

سالومه

سالومه

التهاب و ترشحات داخل بینی ۹ ماه بعد عمل بینی

سلام9ماه جراحی کردم ده روز پیش پیشونی و اطراف بینیم شاخک ها حس درد سینوسی داشتم کمی ته گلوم حس خارش جزیی واینها من چون داخل بینیم رو مجبور میشم با گوش پاکن کوچیک آغشته به پماد تمیز کنم و چرب کنم داخلش رو میبینم دیدم ک داخل بینیم قرمزززز ملتهب اخرین شاخک بینیم ملتهب وقرمز و دورتا دور شاخک ترشحات چسبنده بود ک هرچقدر باسرم شستشو میدادم و قرص کلداکس میخوردم بهتر نمیشد خلاصه چندروز گذشت من رفتم پیش جراح خودم اما زیاد توجه نکرد من شرح حال دادم بینیم رو با چراغ نگاهی انداخت گف ظاهربینی اوکیه مشکل خاصی نداره فقط یه ورق چرک خشک کن و یه آمپول بتامتازون و لئوتادین و فنوکتادین بهم داد ک دارم پنج روزه مصرف میکنم ترشحات علایم کمی بهتر شد ولی امشب باز دیدم تقریبا همون علایم برگشته باوجود دارو داخل بینیم دور شاخک ترشحات چسبنده بینیم ازداخل قرمز ملتهب و سوزش دارم البته کمی هوا هم کمی آلوده اس و دود قلیون بهم خورده و اینکه ازهمون ابتدا از وسط بینیم تا پایین ورم کرد اما وسط بینیم ورمش مشخص تره.دکترم ک هفته قبل پیشش رفتم گف آلرژی فصلیه امکانش هس بدتربشه علایمم؟؟ فرم بینیم نگرانم بهم نخوره؟ کمی پوست بینیم طول این علایم یه ذره قرمز کمرنگ شده آمپول داروها ک مصرف کردم حس کردم کم زیاد میشه راهنماییم کنید لطفا اینم بگم ترشحاتم گاهی شستشو میدم یه ذره کرم رنگ گاهی یه ذره سبز داخلش دیده میشه اما غالبا بی رنگه
1
پاسخ

31 شهریور 1404

Sama

Sama

سه ماه بعد از عمل بینی میتونم دوباره آمپول بتامتازون تزریق کنم؟

سلام هشت روز دیگه میشه سه ماه که عمل بینی انجام دادم اواخر دی‌ ماه آمپول بتامتازون برای کاهش ورم تزریق کردم که خیلی تأثیر خوبی داشت. بعدش متوجه شدم که احساس سنگینی و فشار توی بینیم دارم و فهمیدم که به خاطر التهاب و ورم داخلیه وقتی حس میکنم راه تنفسم باز تره یا ورم کم میشه این فشار و سنگینی رو کمتر احساس میکنم. سوالی که دارم اینه چند روز دیگه که سه ماه کامل میشه میتونم دوباره آمپول بتامتازون بزنم؟ حدود ۶۰ روز از تزریق قبلی گذشته قبلاً از منشی دکترم پرسیدم گفتن آخر ماه سوم تزریق کن ولی میخواستم مطمئن بشم و بدونم دلیل این فاصله ۶۰ روزه چیه؟
2
پاسخ

20 اسفند 1403