رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد دگزامتازون
نظرات درباره دگزامتازون را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
9 تاپیک
امل

امل

10 ماهه عمل کردم پره بینیم هنو بزرگ و پهنه

سلام و وقت بخير من الآن ده ماه بينيمو عمل كردم ولي هنوز حس ميكنم تغييري نداشته و پرده هاي بيني هنوز پهن و بزرگ ديده ميشن و بيني گوشتي با پوست ضخيم و كوتاهي داشتم رفتم دكتر ك برا ترميم ولي قبول نكردن گفتن هنوز تا دو الي سه سال نتيجه نهائي مشخصه و امپول دگزا متازون به صورت عضلاني دوعدد نوشتن برأي ورم بيني چون بينيم ضربه ديد چهار روز ايا بفكر ترميم باشم يا زود هستش
3
پاسخ

5 خرداد 1405

Zahra

Zahra

۱۲ روز از عمل بینیم گذشته چرا از روبه رو خیلی پهن و ورم کرده؟

سلام وقت بخیر من ۱۲ روزه عمل زیبایی بینی داشتم بینی قبلیم گوشتی با نوک افتاده بود . الان از بغل خوبه اما از روبرو بشدت پهن بنظر میرسه و خیلی ورم داره و بافت سفتی داره لازمه تو ی این تایم امپول بتامتازون یا دگزامتازون تزریق کنم برای کاهش ورم و التهاب ؟؟ اصلا این امپول ها چه زمان تزریق بشن خوبن ؟؟
19
پاسخ

27 اردیبهشت 1405

ماهی

ماهی

چند وقت بعد عمل بینی میتونم تخمه و آجیل بخورم؟

سلاموقت بخیر چند وقت بعد عمل بینی میشه تخمه شکوند یا آجیل و... خورد ؟ بخاطر شوریش نمیگم از نظر سفتی منظورم اینه وقتی با دندونهای جلو تخمه بشکنیم به بینی فشار میاد یاخیر؟ دکتر برای ورم قرص دگزا نیم میلی گرم داده بنظرتون دوتاسه دوره بخورم مشکلی برام پیش نمیاد؟
1
پاسخ

6 اسفند 1404

فاطمه

فاطمه

یک ساله عمل کردم نوک بینیم گاهی بدجور ورم میکنه

سلام من یک ساله عمل کردم بینیم بعضی وقت ها خیلی ورم میکنه خصوصا نوک بینیم و واقعا حالت بدی میگیره و الان دگزا خوردم سه روز باز برگشت و الان پماد هیدوکورتیزون استفاده میکنم بنظرتون طبیعیه یا باید آمپول تو غضروف نوک بینی بزنم چون یه کوچولو افتاده‌ی پیدا کرده
2
پاسخ

13 بهمن 1404

سحر

سحر

موقع غذا خوردن بعد ساکشن غبغب دهنم کج میشه

سلام الان دوازده روز ساکشن غبغب انجام دادم موقع که آرام حرف میزنم دهنم کج نیست ولی وقتی میخوام غذا بخورم و دهنم و باز میکنم دهنم کج میشه فکم هم کج میشه دکتر گفت دگزا بزن زدم استرس دارم خوب میشه فیزو تراپی نیاز هست برم دکتر گفت دو جلسه لیزر صورت برو بخاطر گرما که به صورت میخوره تا زودتر التهاب بره به نظرتون چکار کنم
3
پاسخ

3 آذر 1404

سحر

سحر

بعد ساکشن غبغب موقع غذا خوردن دهنم کج میشه

سلام خسته نباشین من یازده روزه ساکشن غبغب انجام دادم موقع حرف زدن دهنم کج نیست ولی موقع غذا خوردن دهنم کج میشه انگار فکرم هم کج میشه چکار کنم توروخدا دکترم گفت دگزا بزن کمپرس سرد هم می‌زارم دارویی هست که زود خوب بشه
4
پاسخ

2 آذر 1404

آیدا

آیدا

راکوتان یا دگزامتازون برای ورم بینی بعد عمل خوبه؟

‌سلام‌‌‌ ایاراکوتان‌یا‌دگزامتازون‌یا‌کورتون‌خوبن برای ورم بینی‌؟؟ سه ماهه عمل‌کردم‌دماغم‌گوشتی‌بود
2
پاسخ

30 مهر 1404

پ.م

پ.م

بعد از لیزر co2 چشمام خیلی ورم کرده دگزامتازون بزنم یا نه؟

سلام روزتون بخیر، من دیروز لیزر co2 فرکشنال انجام دادم، چشمام خیلی ورم کرده، اگه یه دوز دگزامتازون تزریق کنم اشکالی داره؟
2
پاسخ

7 مهر 1404

الهام

مصرف دگزامتازون بعد از دو ماه از عمل بینی ضرر داره؟

الان حدود ۷۰ روز از عمل بینیم گذشته. می‌خواستم بدونم می‌تونم دگزامتازون مصرف کنم؟ هم برای اینکه ورم کمتر بشه هم برای اینکه یه‌ کم چاق‌تر بشم. ولی نگرانم به استخوان بینی آسیب بزنه یا روند ترمیمو خراب کنه. استفادش تو این شرایط ضرری نداره؟
4
پاسخ

31 اردیبهشت 1404