484 تاپیک
حامد
نمیتونم دهنمو کامل باز کنم یک هفته بعد عمل
با سلام من یه هفته اس بینمو عمل کردم بینیم گوشتی بود دکتر انگار لبمو یکم اورده بالا خنده هام افتضاحه شده مدل اسبی دهنمو نمیتونم کامل وا کنم افسرده شدم
7
پاسخ
2 خرداد 1405
علیرضا گرام
۱۲ روز بعد از عمل بینی موتور سواری مشکلی ایجاد میکنه؟
سلام، من ۱۲ روزه که عمل بینی کردم و مجبورم برای خرج روزمره با موتور مسافرکشی کنم. مشکلی پیش نمیاد؟
4
پاسخ
2 اردیبهشت 1404
Rozi
۱. خودارضایی بعد عمل بینی باعث تغییر شکلش میشه؟
سه روز بعد عمل بینی متاسفانه شرمنده نتونسم جلوی خودم رو بگیرم و روز سوم و پنجم و ششم بعد عمل خود ارضایی کردم اما فشار زیادی روم نبود و خیلی خفیف احساس درد در ناحیه بینی داشتم آیا فرم ببینیم تغییر میکنه ؟برای همیشه ببینیم آسیب میبینه؟
2
پاسخ
6 اردیبهشت 1405
M
بینیم کوچیک بود بعد عمل کشیده شده
سلام وقت بخیر من دوهفتس که عمل کردم ولی از وقتی اتلمو باز کردم تا به امروز بینیم قوس زیادی داره و سرش بالاس و کشیده شده با اینکه بینی خودم کوچیک بود ولی الان کشیده (دراز) شده و حالت قشنگی نداره و پره های بینیمو جمع نکرده و تیغه های بینیم باریکه. پایین که میاد بزرگ میشه خیلی بده
14
پاسخ
29 بهمن 1403
نسیم
مسافرت بعد از عمل بینی
سلام. من بینیمو یه هفته ای هست عمل کردم و الان واسم یه سفر هوایی پیش اومده.اشکالی نداره برم؟ سفر هوایی بعد از عمل بینی از چند روز بعد عمل اوکیه؟
4
پاسخ
21 آبان 1402
hosna_ff
خندیدن بعد از عمل بینی
سلام. بعد از عمل بینی اگه بخندیم مشکلی پیش میاد؟ تا چند وقت باید حواسمون باشه که نخندیم؟
5
پاسخ
20 مهر 1402
Nanaz
دوران نقاهت عمل بینی چقدره؟
خیلی دلم میخواد عمل بینی انجام بدم ولی بچه کوچیک دارم و کسی رو ندارم که مراقبش باشه. میخواستم بدونم چند ساعت بعد از عمل مرخص میکنن؟ و اینکه از کی میتونم کارای روزمرهمو انجام بدم؟
5
پاسخ
2 آبان 1402
yasamin
تجربه عمل بینی من بعد از 6ماه
درود 💗 اول از همه خواهش میکنم بعد از عمل بینی صبر داشته باشید فقط صبر و تحمل اگه انسان عجولی هستید عمل بینی رو بهتون پیشنهاد نمیکنم. من 29 شهریور 1402 دقیقا 6 ماه پیش عمل کردم بینی من ب شدت بینی پر چالشی برای دکتر بود چون داخل بینی هم آنزیم هم فیلر و نخ هر بلایی بود سر بینی بیچاره آوردم ک آخرش تنها راه عمل بود و انجام دادم. بیهوشی یکی از بهترین تجربه های عمرم بود اصلا ترس نداشت و اون غول بزرگی که برامون یک سری از آدم ها ساختن نبود اصلا از بیهوشی نترسید. بعد از عمل بهتره که فقط مایعات بخورید تا مواد بیهوشی از بدنتون بیرون بیاد و کمپرس یخ و قرص آناهیل فراموش نشه برای کبودی من اصلا کبود نشدم چون 4 روز قبل عمل شروع به خوردن ترکیب آب کرفس و آب سیب کردم و تو کبود نشدنم خیلی تاثیر داشت حتما از دارویی هایی که دکتر تجویز کرده استفاده کنید و بیخیال نباشید دوران تامپون و اسپلیت یکم سخته فوری میگذره حتما قبل از برداشتن گچ بینی حمام برید تا گچ شل بشه و راحت از پوست جدا بشه قرص آناهیل و خوردن شربت سکنجبین رو فراموش نکنید به کم کردن ورم فوق العاده کمک میکنه. برای اینکه بخیه ها بهتر کشیده بشن و دردتون نیاد با پماد چشمی که دکتر تجویز میکنه حتما داخل بینی و بخیه هارو چرب کنید تا موقع کشیدن اذیت نشید بعد از برداشتن گچ افسردگی نگیرید چون بینی 180 درجه نسبت به روز اول تغییر میکنه و ایده آل خودتون میشه بینی من بعد از 6 ماه هنوز ورم داره سوراخ های بینی روز های اول اصلا قرینه نبود ولی بعد از 6 ماه تقریبا قرینه شدند. چسب رو بیشتر از مدت زمانی که دکتر گفته نزنید فقط باعث طولانی شدن ورم میشه به حرف دکترتون فقط گوش بدید و عمل کنید. ماساژی که برای بینی دکتر میگه حتما انجام بدین برا ورم کردن خیلی تاثیر داره. هر دکتری با دکتر دیگ طرز جراحی کردنش فرق داره پس با دکتر خودتون برای هر چیز و اتفاقی برای بینیتون مشورت کنید فقط و فقط صبر میتونه به نگرانیتون نسبت به تغییرات بینی جواب بده امیدوارم که تونسته باشم تجربمو به خوبی در اختیارتون گذاشته باشم💗
16
پاسخ
27 اسفند 1402
سوگل
استفاده از نوستریل بعد جراحی بینی ضروریه؟
من در مورد استفاده از نوستریل بعد از جراحی بینی چند تا سوال دارم. اول از همه، آیا استفاده از نوستریل بعد از عمل بینی ضروریه یا فقط در شرایط خاصی پیشنهاد می شه؟ چون برای بعضی از افرادی که عمل انجام دادن، استفاده شده و برای بعضیا نه. دوم اینکه، نوستریل دقیقاً چه تأثیری روی فرم و زیبایی بینی داره؟ آیا باعث می شه که سوراخ های بینی قرینه تر بشن و فرم طبیعی تری پیدا کنن، یا بیشتر برای جلوگیری از چسبندگی داخل بینی استفاده می شه؟
8
پاسخ
21 بهمن 1403
elina
ورم کلوملا و خون خشک شده بعد جراحی بینی
سلام شیش روزه عمل شدم هنو گچ رو بینیمه دیشب دیدم که کلوملای بینیم ورمکرده یکم و اینکه سمت راست بینیم ی کوچولو پایین تر از سمت چپ بینیمه این عادیه؟؟؟؟ و اینکه هرچی با سرم شستشو شستشو میدم این خونای خشک چرا بیرون نمیان؟
6
پاسخ
30 اردیبهشت 1405
علی
تأثیر نوستریل 3 ماه بعد از عمل بینی
سلام، دکتر گفته سه ماه بعد از عمل بینی نوستریل استفاده کنم، اما میخواستم بدونم تأثیر داره؟ آیا مشکلی پیش نمیاد؟
7
پاسخ
3 اردیبهشت 1404
Zahra
۱۲ روز از عمل بینیم گذشته چرا از روبه رو خیلی پهن و ورم کرده؟
سلام وقت بخیر من ۱۲ روزه عمل زیبایی بینی داشتم بینی قبلیم گوشتی با نوک افتاده بود . الان از بغل خوبه اما از روبرو بشدت پهن بنظر میرسه و خیلی ورم داره و بافت سفتی داره لازمه تو ی این تایم امپول بتامتازون یا دگزامتازون تزریق کنم برای کاهش ورم و التهاب ؟؟ اصلا این امپول ها چه زمان تزریق بشن خوبن ؟؟
19
پاسخ
27 اردیبهشت 1405
𝓗𝓪𝓷𝓲𝔂𝓮🐋
بعد برداشتن اسپیلنت سوراخام نامتقارن شده
یکم پیش اسپیلنتامو برداشتم سوراخام نامتقارن شد. به مرور زمان برطرف میشه؟
7
پاسخ
11 مهر 1403
میم
یک ماه از ترمیم بینیم گذشته میتونم مکمل اشتها یا معجون چاقی بخورم؟
یکماه از عمل ترمیم بینیم گذشته میتونم مکمل اشتها و معجون چاقی بخورم؟؟
9
پاسخ
20 اردیبهشت 1405
میم
مصرف ترانکوپین یک ماه بعد عمل ترمیم بینی مشکل ایجاد میکند؟
آیا بعد یک ماه از عمل ترمیم بینی مصرف قرص ترانکوپین ضرر دارد و باعث ورم میشود؟
3
پاسخ
19 اردیبهشت 1405
آیدا
خودارضایی 10 روز بعد از عمل بینی
سلام من بعد از ۱۰ روز عمل بینی معذرت دارم خودارضایی کردم و بینیم تورم داره البته خودارضاییم خیلی آروم بوده بدون هیچ فشاری
3
پاسخ
18 اردیبهشت 1405
ی
عصب کشی و کشیدن دندون بعد از عمل بینی مشکلی ایجاد میکنه؟
سلام . من ۴ ماهه ک بینیم رو عمل کردم و الان دندونم نیاز به عصب کشی و روکش داره ک البته یکیش تو فک بالاعه و اون یکی فک پایینه و دندون عقل فک پایینم هم دراومده ک باید بکشمش مشکلی ک برای بینیم ایجاد نمیشه چون قراره مدت طولانی دهنم باز بمونه و قطعا هم پوست صورتم و بینیم کشیده میشه .میترسم بینیم کج بشه لطفا راهنماییم کنید ممنون.
1
پاسخ
3 اردیبهشت 1405
ژیا
نوک بینیم بعد یه سال و نیم هنوز ورم داره
من بیشتر از یک سال و نیم پیش بینیم رو عمل کردم اما متأسفانه امکان و فرصت این رو نداشتم از شهرستان برم تهران برای معاینه و بعد از عمل هیچوقت آمپول ضد ورم نزدم و پیگیری نکردم. نوک بینیم هنوز ورم داره. چیکار باید بکنم؟
1
پاسخ
1 اردیبهشت 1405
💮maryam💮
ناخنم محکم به نوک بینیم خورد نگرانم بافتش آسیب دیده باشه
سلام یکسال و چهار ماه ازعمل زیبایی بینی ام گذشته یه هفته پیش موقع خواب ناخواسته ناخنم ک کاشت کرده بودم به نوک بینیم خورد همون لحظه دردش گرفت ویذره ردش موند ورم ودرد دیگه نداشت شکل بینیم تغیر نکرده ولی میترسم بافتش صدمه دیده باشه بنظرتون چیکار کنم باتشکر از پاسخگویی 🌹🌱
1
پاسخ
28 فروردین 1405
نازنین
چرا وقتی میخندم سمت راست بینیم کنار کلوملا تکون میخوره؟
۴ ماه عمل کردم وقتی میخندم یا خمیازه میکشم حس میکنم سمت راست بینیم بغل کلوملا تکون میخوره خیلی استرس دارم
1
پاسخ
28 فروردین 1405

