رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد عمل بینی
نظرات درباره عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
211 تاپیک

Mehrnaz

هپاتیت و عمل جراحی بینی

چند وقتیه درگیر هپاتیتم و دارو مصرف میکنم و بیماریم تحت کنترله. میخوام عمل بینی انجام بدهم. میخواستم بدونم که ممکنه هپاتیت مشکلی برای عمل بینی من ایجاد بکنه؟ ممنوعیتی برای عمل بینی هپاتیتی ها هست یا میشه عمل کنم؟
15
پاسخ

26 دی 1403

Mina

تجربه من 6 ماه بعد از عمل جراحی بینی

من همیشه دوست داشتم بینی‌مو عمل کنم ولی از دردش وحشت داشتم. بالاخره دل رو زدم به دریا و وقت گرفتم. روز عمل که رسید، از استرس تا خود بیمارستان دست و پام یخ زده بود. ولی پرسنل اونقدر مهربون بودن که یکم آروم شدم. لحظه‌ای که بیهوش شدم انگار یه چشم به هم زدم و یهو دیدم تو ریکاوریم. اولین چیزی که حس کردم خشکی گلو و سرگیجه بود ولی اصلاً درد نداشتم، فقط یه سنگینی عجیب روی صورتم حس می‌کردم. شب اول خیلی سخت گذشت، مخصوصاً وقتی که خواستم بخوابم. دهنم خشک می‌شد و نمی‌تونستم راحت نفس بکشم ولی به مرور بهتر شد. روز پنجم که گچ رو برداشتم، اولین چیزی که تو آینه دیدم یه بینی بزرگ و ورم کرده بود. اصلاً اون بینی خوش‌فرم و کوچولویی که تو ذهنم داشتم نبود، ولی دکترم گفت که باید صبر کنم. الان که شش ماه گذشته، دیگه خیلی بهتر شده و کم‌کم داره اون فرمی که می‌خواستم رو می‌گیره ولی هنوز وقتی می‌خندم احساس می‌کنم صورتم مصنوعیه. شما هم همچین حسی داشتید؟ 🤔
26
پاسخ

18 بهمن 1403

سعید

برجستگی استخوان سمت راست بینی 2 ماه بعد عمل

سلام، من نزدیک به دو ماهه عمل بینی انجام دادم. بعد از عمل، استخوان سمت راست بینیم حالت برآمدگی و برجستگی پیدا کرده. میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه و آیا قابل رفع هست؟
7
پاسخ

30 دی 1403

سمیرا

غیرقرینگی بینی من برطرف نمیشه

سلام، خسته نباشید. من چند وقت پیش در مورد مشکل بینی‌م صحبت کرده بودم و متاسفانه هنوز حل نشده است. دو ماه و نیم از عمل بینیم می‌گذره. می‌خواستم بدونم امکان داره استفاده از چسب مدل V به جای مدل U در این مشکلی که برای بینی‌م پیش آمده، تأثیرگذار باشه؟ پزشکم میگن که این مشکل به خاطر نوع چسبمه و توصیه کردن که ماساژ بدم، اما تا حالا تأثیرشو ندیدم. بینی‌م کامل غیرقرینه است و با ماساژ به ظاهر درست میشه اما دوباره به حالت اول برمی‌گرده. به نظر می‌رسه که خط برجستگی ناشی از برش غضروف باشه که بیرون زده. آیا احتمال داره غضروف یک طرف بینی افتاده باشه و درست فیکس نشده باشه؟ آیا راهی برای درمان وجود داره که بتونه این غیرقرینگی رو برطرف کنه؟
10
پاسخ

18 بهمن 1403

پری

پری

چهار ماه از عمل بینیم گذشته ولی سوراخ سمت چپم بزرگتر و بالاتره طبیعیه؟

سلام پزشکان گرامی وقت بخیر من ۵روز بعد از عمل بینی دچار خونریزی شدید شد بینیم و بیمارستان رفتم و برای قطع خونریزی چندین بار باند و تامپون تا انتهای سوراخ چپ بینیم وارد کردن و بعد دو روز در اوردن اما الان که چهار ماه و هشت روز از عمل گذشته همچنان اون سمت ورم داره و سوراخم بزرگ تر و بالاتره آیا درست میشه به مرور زمان یا نیاز به جراحی مجدد هست و کلا انگار حجم زیر بینیمم زیاده میخواستم بدونم ورمه یا مدلشه با تشکر
5
پاسخ

22 اردیبهشت 1405

Mahdieh

نوزونت میتونه عدم تقارن بینی بعد از عمل رو درست کنه؟

سلام، وقت بخیر. من دو ماه پیش عمل بینی انجام دادم، ولی الان سوراخ‌های بینیم بدشکل و نامتقارن شدن. پره‌های بینیم هم بخیه نداشتن. به نظرتون نوزونت بگیرم یا صبر کنم؟
8
پاسخ

25 اسفند 1403

Sara

ورم نوک بینی ۷ ماه بعد عمل

سلام، من حدود ۷ ماه پیش بینیمو عمل کردم، ولی یه چیزی ذهنمو درگیر کرده. نوک بینیم خیلی رفته بالا و یه جورایی گرد و کوفته‌ای شده. ورم پشت بینیم تقریباً خوابیده، ولی هنوز کنارای بینی و نوکش ورم داره. می‌تونه به خاطر همین ورم باشه که بینی سربالا به نظر می‌رسه؟ یعنی ممکنه با گذشت زمان و خوابیدن کامل ورم، فرم بینیم طبیعی‌تر بشه، یا این حالت دیگه همینه که هست؟ خیلی نگرانم، ممنون میشم راهنماییم کنید.
10
پاسخ

21 آذر 1403

Zahra

برآمدگی جوش مانند کنار نوک بینی ۳ ماه بعد عمل

سه ماهه از عمل بینیم میگذره، نوک بینیم سمت راست یه برآمدگی مثل جوش هست که سفته و از روبه‌رو هم یه مقدار معلومه. به دکترم گفتم، گفتن لبه غضروفته. به نظر شما ممکنه درست بشه؟
13
پاسخ

8 بهمن 1403

roz

ورم بینی بعد از یک سال و چند ماه

من یک سال و چند ماه قبل بینیمو عمل کردم ولی ورمش نمیخوابه. سه الی چهار بار آمپول کورتون‌خارجی تزریق کردم ولی تغییری نکرد. الان یک ماه قرص ایزوترتینوئین مصرف میکنم، ده روز اول ورمش خوابید. الان که سی روز طی شده باز ورم بینیم تشدید شد. لطفا راهنمایی کنید من باید چیکار کنم چون بابت ورم و شکل ظاهریش خیلی در عذابم🖤
19
پاسخ

11 آذر 1403

Mahdieh

آیا بعد از ۶ ماه از عمل بینی میتونم برای ترمیم فرورفتگی چربی تزریق کنم؟

سلام وقت بخیر من دو ماهه عمل بینی انجام دادم، اما بالای سوراخ بینی در سمت راست (یا چپ) یه فرورفتگی دارم که سمت دیگه اصلاً این مشکل رو نداره. میخواستم بدونم بعد از ۶ ماه می‌تونم به این ناحیه چربی از ران پا تزریق کنم؟ عوارض تزریق چربی چی هست؟
4
پاسخ

21 اسفند 1403

سیمین دخت

غیر قرینه شدن سوراخ های بینی بعد از عمل

دو ماهه بینیم رو عمل کردم ولی سوراخ های بینیم غیر قرینه است، یکیش عمودی و یکی دیگه افقیه. پره هام دست نخورده و قبل عمل کاملا قرینه بودن.
8
پاسخ

23 آذر 1403

یاسمن

کوتاهی و سربالایی بینی و عدم تقارن سوراخ بینی 50 روز بعد عمل

سلام من پنجاه روزه که عمل کردم ولی در تیغه بینیم و سمت چپ هنوز احساس کشیدگی میکنم. در سمت چپ بینی یه غضروف گذاشتن که اون از اول یه برآمدگی ایجاد کرده و بینی‌مو ناقرینه کرده. بینیم هنوز هم سربالا ست و احساس میکنم طول بینیم خیلی کوتاه شده. حفره‌ها هم ناقرینه است. هر روز گریه میکنم نمی‌دونم چیکار کنم.
4
پاسخ

29 بهمن 1403

Naz

ورم و کجی بینی ۳ ماه بعد از عمل

سلام من سه ماهه بینیمو عمل کردم هم ورمش زیاده هم از روبرو احساس میکنم کجه و یطرفش استخوانش بیرون زده انگار. نمیدونم چرا اینجوریه
6
پاسخ

27 بهمن 1403

الناز

آیا نوک بینی بعد از جراحی افت میکنه و ظاهرش طبیعی‌ تر میشه؟

سلام و عرض ادب دخترم ده روزه عمل بینی انجام داده، ولی متأسفانه خیلی پشیمونه. پوست بینیش ضخیم بوده و الان نوک بینی ارتفاع زیادی نسبت به صورت داره. با اینکه درخواست بینی طبیعی داشته، اما الان بینیش قوس زیادی داره و نوکش خیلی بالاست. آیا با گذشت زمان ارتفاع نوک بینی کمتر میشه و ظاهرش طبیعی‌تر میشه؟
4
پاسخ

24 اسفند 1403

مریم

3 ماه بعد از عمل بینی سوراخ‌ های بینیم یکی کوچیک‌ تره یکی بزرگ‌ تر

سلام، من ۳ ماه از عمل بینیم گذشته ولی سوراخای بینیم هنوز متقارن نیست. یکی کوچیک‌تره و یکی بزرگ‌تر. نوک یکی هم تیز شده و یکی دیگه گرده. دکترم گفته پنبه بزار داخل بینی، فرم درست میشه. وقتی برای معاینه رفتم، بی‌حسی زد و یه مقدار بازش کرد، گفت یه ماه دیگه پنبه بزار، متقارن میشه. اما بعد از یک ماه هنوز تغییر نکرده. وقتی پنبه رو درمیارم، همونطور باقی می‌مونه. به نظرتون این سوراخ‌های بینی همینطور می‌مونه یا بعد یه مدت درست میشه؟
3
پاسخ

9 اسفند 1403

حانیه

بعد از جراحی بینی هنوز مشکل انحراف دارم عمل دوم نتیجه قطعی داره؟

سلام من دوسال و نیم پیش جراحی کردم ولی هنوز انحراف دارم. جراحم گفته بود که توی موارد انحراف شدید ممکنه تا حدی برگرده. میخواستم بدونم اگه دوباره عمل کنم باز هم احتمال برگشت انحراف هست یا نه؟
4
پاسخ

20 اسفند 1403

فاطمه

بینیم بعد از جراحی خیلی سر بالا و مصنوعی شده

سلام وقتتون بخیر، من ۱۱ روزه که بینیمو عمل کردم ولی سوراخای بینیم از رو به رو خیلی مشخصه و بینیم خیلی سر بالا شده، خیلی رو ظاهرم تاثیر منفی گذاشته و واقعا قیافمو زشت کرده دکترم گفته ورم داره و چسب نزن تا بینی بیفته، واقعا بینیم خوب میشه؟ خیلی فکرم رو درگیر کرده ، قیافم خیلی خیلی زشت و مصنوعی شده. شبیه خوک شدم، نمیدونم چجوری با این بینی باید برم بیرون😭 میشه توروخدا راهنماییم کنید؟
7
پاسخ

26 اسفند 1403

Saeed

بعد از برداشتن چسب فرم بینیم بد شده و نوکش سفته چیکار کنم؟

سلام وقت بخیر من صد روز از عمل بینیم گذشته. توی هفته‌ی اول فرم بینیم بد نبود، ولی بعد از برداشتن چسب و طبق توصیه‌ی دکتر که گفت سه شب در هفته بزنم، فرم بینیم خیلی بد شده. نوک بینیم گرد و سفته، وقتی به نوک بینی و پره‌ها دست می‌زنم، خیلی سفتی حس می‌کنم. علتش چی می‌تونه باشه؟ این وضعیت تا کی ادامه داره؟ می‌ترسم همینجوری بمونه.
7
پاسخ

26 اسفند 1403

deli

20 روزه بینیمو عمل کردم دکتر به پره های بینیم دست نزده

سلام، من ۲۰ روزه عمل بینی کردم، ولی دکتر اصلاً به پره‌های بینی من دست نزده با اینکه بزرگ بود. حالا باید چی کار کنم؟
4
پاسخ

26 بهمن 1403

مریم برنگی

نوک بینیم خیلی گنده شده 50 روزه عمل کردم

سلام من ۵۰ روزه بینی مو عمل کردم ولی از بینی جدیدم خوشم نمیاد نوک بینی خیلی گنده شده و بینی خیلی کوچیک شده
4
پاسخ

8 اسفند 1403