رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد عمل بینی
نظرات درباره عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
211 تاپیک

Mehr

بالا و پایین بودن پره های بینی سه و نیم ماه بعد عمل

من ۳ و ماه نیمه که بینیم رو عمل کردم ولی پره سمت راست بینی اومده پایین اما سمت چپم بالاست، از روبه رو نگاه میکنی تقارن نداره و پره های بینی بالا و پایین هستن. چه کاری میتونم انجام بدم عکسم رو هم گذاشتم.
6
پاسخ

23 دی 1403

یاس

بیرون زدگی کلوملا 40 روز بعد عمل بینی

ببخشید یه سوال داشتم. من ۴۰ روزه عمل کردم. بعد عمل، کلوملای بینیم انگار بیرون‌زدگی داره، جوری که وقتی دست میزنم غضروف‌های بینیم رو حس میکنم. چون دکترم گفتن ماساژ بدم، هروقت دست میزنم هم خیلی سفته و همراه با درد و کاملاً حسش میکنم که غضروفه. به دکترم میگم بیرون‌زدگی داره، میگن ورمه. آیا با گذشت زمان درست میشه و اگه نشه نیاز به ترمیم با عمل باز هست؟ مثل عمل بینی که انجام دادم؟ منظورم اینه که اگه بخوام مشکل کلوملای بینیم رو عمل کنم میتونم کامل بلندی یا شکل بینیم رو هم تغییر بدم؟
6
پاسخ

15 بهمن 1403

Zhalin

پره های بینیم بعد عمل کوچیک شده میشه با بیحسی بزرگش کرد؟

سلام، من عمل جراحی بینی انجام دادم، اما حس می‌کنم پره‌های بینیم بیش از حد جمع شده. میشه این مشکل رو با بی‌حسی برطرف کرد و کمی بازشون کرد؟ همچنین با اینکه هنوز ورم دارم، بینیم خیلی کوچیک به نظر میاد و انگار تو صورتم گم شده. آیا این موضوع بعداً مشکل‌ساز میشه؟ خیلی نگرانم، لطفاً راهنمایی کنید.
19
پاسخ

14 اسفند 1403

r2502728934

عمل بینی ۴ سال بعد از تزریق آنزیم

سلام، من تقریبا ۴ سال پیش آنزیم بینی تزریق کردم برای کوچک شدن ولی زیاد تاثیری نداشت. الان تصمیم دارم جراحی کنم. آیا امکان داره؟ مشکلی پیش نمیاد؟ با سپاس.
6
پاسخ

16 بهمن 1403

Re

چرا بعد از عمل بینی موقع خوردن غذای سفت توی نوک بینیم حس حرکت دارم؟

سلام من سه ماه پیش عمل بینی انجام دادم و الان وقتی غذای سفت میخورم توی نوک بینیم احساس حرکت دارم ایا مشکلی هست؟
3
پاسخ

25 اسفند 1403

مجید سرپرست

جراحی بینی شکسته ولی بدون انحراف شدید هزینه کمتری داره؟

بینی من یه مقدار کجه و قبلاً شکسته ولی انحرافش خیلی زیاد نیست هزینه جراحی برام کمتر میشه یا بیشتر؟
3
پاسخ

24 اسفند 1403

باران

فرو رفتگی بالای پره های بینی دو ماه بعد از عمل

سلام، وقتتون بخیر. من دو ماهه که عمل بینی انجام دادم ولی یه مشکلی دارم که نگرانم کرده. بالای پره بینیم، یه طرفش کمی فرو رفته و نامتقارن به نظر میاد. نمیدونم این حالت طبیعیه و با گذشت زمان بهتر میشه یا نیاز به اقدام خاصی داره؟ چون دکترم دوره و نمیتونم حضوری برم پیشش، میخواستم ببینم راهکاری وجود داره؟
7
پاسخ

3 دی 1403

زهرا

از چند روز بعد عمل بینی میشه به پهلو خوابید؟

سلام، من امروز روز بیست و هشتم بعد از عمل بینیمه و از اونجایی که تا حالا مجبور بودم فقط طاقباز بخوابم، کم‌کم دارم خسته میشم! می‌خواستم بدونم از کی می‌تونم با خیال راحت به پهلو بخوابم، بدون اینکه نگران باشم بینیم کج بشه یا فرمش تغییر کنه؟ ممنون می‌شم راهنمایی کنید!
5
پاسخ

30 بهمن 1403

Amir

التهاب های داخل بینی بعد از عمل بینی

سلام خسته نباشید. من ۶ هفته هست جراحی بینی انجام دادم و تنفسم به تازگی داره اوکی میشه. با چراغ قوه داخل بینیم نگاه میکنم، ته بینیم یه قسمتی تو هر دو طرف قرمز رنگ و شبیه التهاب هست. تنفسم اوکیه ولی اون تنفس قبل عملم رو ندارم. میخواستم بدونم مشکل از کجاست و آیا مشکلات تنفسم برطرف میشه یا نه؟
6
پاسخ

9 آذر 1403

ف

چرا بعد از عمل بینی کنار های نوک بینیم تیره شده؟

سلام من ۵ ماه پیش عمل بینی انجام دادم و الان کنارهای نوک بینیم تیره شده دلیلش چیه؟ آیا خوب میشه؟ باید چیکار کنم که خوب بشه؟
2
پاسخ

22 اسفند 1403

عاطفه

اگه بینیم شکسته باشه میشه بدون تغییر زیاد توی ظاهر ایراداتش رو برطرف کرد؟

سلام وقتی بچه بودم با صورت محکم زمین خوردم و روی بینیم زخم شد اما نه خونریزی داشتم نه کبودی نه تورم شدید و نه حتی درد خاصی اون موقع ظاهر بینیم تغییری نکرد ولی وقتی به دوران بلوغ رسیدم بینیم به‌ شدت متورم شد و عدم تقارن و انحراف پیدا کرد طوری که چهرم تقریباً تغییر کرد بعد از بلوغ این تورم و انحراف تا حدی کمتر شد ولی فرم بینیم مثل قبل از اون حادثه نیست. میخواستم بدونم ممکنه بینیم همون موقع شکسته باشه و اثراتش توی دوران بلوغ خودش رو نشون داده باشه؟ یا این تغییرات طبیعی فرایند بلوغ بوده؟ چون در بین اعضای خانواده هیچ‌ کس تغییرات شدیدی مثل من نداشت و فقط یه تورم طبیعی و مختصر در دوران بلوغ داشتند. اگر پزشک تشخیص شکستگی بده لازمه عمل کنم؟ اگه عمل نکنم مشکلی پیش میاد؟ و اینکه آیا میشه عمل طوری انجام بشه که ظاهر بینی خیلی تغییر نکنه و فقط ایراداتش برطرف بشه؟
4
پاسخ

24 اسفند 1403

یاس

ارتفاع بینی ۴۰ روز بعد عمل ممکنه تغییر کنه؟

سلام ببخشید من بینیم بلند و استخوانی و غضروفی بود. الان ۴۰ روزه نیمه فانتزی عمل کردم. مدل و فرم بینیم خوبه ولی مشکلی که داره اینه که بینیم مثل قبل ارتفاعش بلنده. به دکترم میگم، میگن ورمه بخوابه کوچکتر میشه. خواستم بدونم به مرور زمان بینی من کوچکتر میشه؟ یعنی طبق گفته دکترم ورم هست یا نه؟
8
پاسخ

15 بهمن 1403

محمد

جراحی بینی رو کجا انجام بدم؟ راهنماییم کنید

کجا جراحی بینی انجام میدین میخام جراحی کنم خواهش میکنم راهنمایی کنید
3
پاسخ

14 مرداد 1404

Mahsa

نوک بینیم از نیم رخ گنده و تیزه

سلام، تقریبا ۳ ماه و ۱۵ روزه بینی‌مو عمل کردم. درصد زیادی از ورم بینی‌م خوابیده. از رو به رو نوک بینی تیز نیست ولی از نیم‌رخ نوک بینی گنده و تیز نشون داده میشه. ممکنه بخاطر ورم نوک بینی باشه؟
9
پاسخ

18 بهمن 1403

zahra

زاویه بین بینی و صورت و افتادگی نوک بینی بعد از جراحی بینی

سلام، من کمتر از یک ماهه که عمل بینی انجام دادم، ولی حس می‌کنم زاویه بین بینی و صورتم خیلی کمه، حتی به نظر میاد کمتر از ۹۰ درجه باشه. شنیدم بعد از عمل نوک بینی کمی پایین‌تر میاد. یعنی ممکنه بینی من بیشتر از این افتادگی پیدا کنه؟ من درخواست بینی نیمه فانتزی داشتم، اما با توجه به عکسی که دارم، به نظرتون سبک جراحیم چی بوده؟ آیا بعد از کاهش ورم، ظاهر بینی بهتر میشه و زاویه اصلاح میشه؟
4
پاسخ

13 اسفند 1403

ندا

آیا تزریق غضروف مایع به بینی دائمیه یا بعد از مدتی از بین میرود؟

سلام وقت بخیر من هشت ماهه عمل کردم حدود دوماه پیش دکترم برام غضروف مایع تزریق کرد ولی الان بینیم مخصوصا نوک خیلی بزرگ شده و فرمش بد شده انگار ک عمل نکردم باید چکار کنم آیا با آنزیم میشه به حالت اول برگرده؟
5
پاسخ

23 تیر 1403

الینام

مشکل برجستگی دردناک کنار پره بینی بعد از عمل بینی

سلام، من تقریبا دو ماه قبل عمل بینی کردم اما الان کنار پره بینیم، نزدیک نوک بینی، یه برجستگی گرد و سفت وجود داره که وقتی بهش دست میزنم درد هم داره. این مشکل توی یک طرف بینی بیشتر دیده میشه و طرف دیگه کمتره. چون شهرستان هستم، یک بار پیش دکترم رفتم و این موضوع رو نشون دادم. دکترم گفتن بعد از خارج کردن فیلم رادیولوژی، مشکل برطرف میشه. الان فیلم رادیولوژی رو خارج کردم ولی بعد از یک ماه هنوز هیچ تغییری ایجاد نشده. میخواستم بدونم دلیلش چی هست؟
8
پاسخ

25 دی 1403

حنانه

چرا بینی من بعد از یک سال و نیم از عمل جراحی هنوز ورم داره؟

من ۱ سال و نیم پیش عمل بینی داشتم (بینی گوشتی). ۲ مرتبه تزریق کورتن داشتم که نتیجه به صورت موقت بود و بعد ۶ ماه اثر کورتن رفت. الان بینیم خیلی ورم داره، باید چیکار کنم؟ و نوک بینیم زمانی که آب به صورتم می‌زنم بوی بد میده.
6
پاسخ

11 اسفند 1403

Lili

Lili

بزرگ بودن پره های بینی یک ماه بعد عمل

یک ماه از عمل جراحی بینی من میگذره ولی هنوز پره‌های بینیم خیلی بزرگ به نظر میرسه. میخواستم بدونم ممکنه با گذشت زمان بهتر بشه یا باید چیکار کنم؟ آیا احتمال داره که بعد از مدتی تغییرات بیشتری در ظاهر بینی ایجاد بشه؟
5
پاسخ

8 بهمن 1403

فاطمه

چرا 6 ماه بعد عمل بینی موقع نفس کشیدن بوی بد حس میکنم؟

سلام. من نزدیک ۶ ماهه دماغمو عمل کردم و هنوز بوی بد بینی دارم. هر وقت نفس عمیق میکشم این بو هست. از دکتر خودم پرسیدم، گفتن به خاطر بخیه های جذبیه. میخواستم بدونم چقدر طول میکشه که دیگه این بو از بین بره؟
13
پاسخ

28 دی 1403