211 تاپیک
مهری
دو هفته بعد از تزریق فیلر بینی میتونم جراحی بینی انجام بدم؟
سلام. من یک هفته پیش فیلر بینی تزریق کردم. میخواستم بدونم آیا میتونم هفته آینده جراحی بینی انجام بدم یا باید صبر کنم؟ اگه نشه، امکانش هست که آنزیم برای از بین بردن فیلر تزریق کنم تا زودتر جذب بشه؟
9
پاسخ
12 اسفند 1403
امیر عباسی
هزینه عمل بینی شکسته شده چقدره؟
بینی من قبلاً دچار شکستگی شده و الان قصد دارم بینیم رو عمل کنم. یه عکس هم ارسال کردم که شرایط بینیم رو ببینید. میشه لطفاً بگید هزینه تقریبی عمل من چقدر میشه؟
14
پاسخ
10 بهمن 1403
جانان
چرا بعد از بلوغ فرم بینیم عوض شده و قوز پیدا کرده؟
من قبل از بلوغ بینی قشنگی داشتم، ولی الان بعد از بلوغ یه قوز روش پیدا شده. ممکنه دوباره مثل قبل قشنگ بشه و به حالت اولیه برگرده؟ یا اینکه دیگه فقط با عمل درست میشه؟
3
پاسخ
4 فروردین 1404
نازنین
چهار ماه بعد از عمل بینی دلیل خارش و دونههای ریز پوستی چیه؟
سلام. من چهار ماه پیش بینیمو عمل کردم. چند وقت پیش نوک بینیم یهویی ورم کرد جوری که انگار اصلاً عمل نکردم. فکر کردم شاید بهخاطر سرماخوردگی و این چیزا باشه، رعایت کردم و یخ گذاشتم که بهتر شد. ولی از امروز روی کل پوست بینیم دونههای ریز زده و خارش داره. میخواستم ببینم این دونهها و خارش میتونه از چی باشه؟ به عملم ربط داره یا حساسیت خاصیه؟
5
پاسخ
26 اسفند 1403
زهراسادات
خانم ۴۱ ساله هستم با مشکل انحراف بینی و الرژی و تنفس
سلام. من خانم ۴۱ ساله هستم و انحراف بینی و آلرژی دارم که باعث مشکلات تنفسی مخصوصاً شبها شده. میخواستم بدونم اگر فقط عمل سپتوپلاستی انجام بدم کافی هست یا برای جلوگیری از عود مشکل نیاز به رینوپلاستی هم دارم؟ برای این جراحی باید به متخصص گوش، حلق و بینی (ENT) مراجعه کنم یا جراح زیبایی هم میتواند انجام دهد؟ الان شبها مشکل بیخوابی دارم و ملاتونین و کوئتیاپین ۲۵ مصرف میکنم. آیا این داروها برای بیهوشی و جراحی مشکلی ایجاد میکنند؟ به خاطر ترس از جراحی ۱۰ ساله که این عمل رو عقب انداختم. اگر ممکنه لطفاً یک پزشک خوب در اصفهان که با بیمه تکمیلی ملت قرارداد داشته باشه معرفی کنید.
6
پاسخ
13 اسفند 1403
مهسا
آیا گرفتگی یک طرفه بینی بعد از ۶ ماه از عمل ممکنه به ورم مربوط باشه؟
من ۶ ماه پیش عمل بینی انجام دادم ولی هنوز یکی از سوراخ های بینیم تنفسش مثل اون یکی نیست میتونه این مشکل از ورم باشه؟ نیاز به بررسی داره؟
3
پاسخ
25 اسفند 1403
فاطمه
آیا ممکنه نوک بینی فقط ورم یک طرفه داشته باشه؟
سلام، یه سوال داشتم. میخواستم ببینم آیا نوک بینی ممکنه ورم یک طرفه کنه یا نه؟ یعنی یک طرف نوک بینی ورم کنه و طرف دیگهش ورم نکنه. نمیدونم این حالت طبیعیه یا نیاز به پیگیری خاصی داره. ممنون میشم راهنمایی کنید.
32
پاسخ
3 بهمن 1403
Sh
چرا شکل بینیم سه ماه پس از جراحی تغییر کرده؟
سلام نوک بینیم در ماه های اول جراحی قوس دار بود اما حالا در ماه سوم جراحی یک مقدار حالت هلالی شکل به خود گرفته است، آیا بخاطر ورم هست و به حالت اول که قوس دار بود بر میگرده یا نه؟
2
پاسخ
25 اسفند 1403
امیر
بعد از یک سال و نیم از عمل بینی ورم نوک بینی بعد از سرماخوردگی نشونه چیه؟
من یک سال و نیم پیش بینیم رو عمل کردم، ولی چند هفته پیش سرما خوردم. بعد از خوب شدن، یهو نوک بینیم از سمت راست ورم کرد و قرمز شد، خیلی هم ظاهرش بد شده. میخواستم بدونم این طبیعییه یا مشکلی پیش اومده؟ باید چیکار کنم؟
3
پاسخ
24 اسفند 1403
س
چرا بعد از جراحی بینی بالای سوراخ های بینیم یه خط فرورفته مونده؟
سلام من یک ماه و هشت روزه که عمل بینی انجام دادم ولی بالای دوتا سوراخ بینیم دو طرف یه خطی هست که کمی فرورفته به نظر میاد میخواستم بدونم این طبیعیه؟ خودش برطرف میشه یا نیاز به ترمیم داره؟
3
پاسخ
25 اسفند 1403
N
چرا وقتی به یک طرف بینیم فشار میدم انگار شکستگی داره؟
سلام من پنج هفتس که عمل بینی انجام دادم. وقتی به یک طرف بینیم فشار میدم، کاملا صافه و مشکلی نداره، ولی وقتی طرف دیگش رو فشار میدم، انگار استخوانش شکسته. البته تو ظاهر بینیم هیچ مشکلی نداره و یکدسته. میخواستم بدونم بعد از پنج هفته میتونم موقع ماساژ دستم رو یکم بیشتر فشار بدم؟ تا کی باید به بینیم ماساژ بدم؟
2
پاسخ
25 اسفند 1403
الهام
ورم و سفتی بین ابروهام 6 ماه بعد از عمل بینی طبیعیه؟
سلام، من پنج ماه پیش عمل بینی انجام دادم، ولی روی پل بینیم آبسه زد. بعد از پنج ماه دوباره عمل کردم. الان حدود شش ماه از عمل اولم گذشته، ولی بین ابروهام هنوز ورم داره، یه کم سفت شده و وقتی دست میزنم، درد میگیره. ممکنه بدونم علتش چیه؟ این طبیعییه یا مشکلی پیش اومده؟
3
پاسخ
25 اسفند 1403
باران🌧️
چرا بعد از تزریق کورتون نوک بینیم فرو رفته و غضروفش مشخص شده؟
سلام، من پنج ماهه بینیم رو عمل کردم و دو ماه پیش دکتر به نوک بینیم کورتون تزریق کرد. بعد از اون، غضروف نوک بینیم مشخص شده و از نیمرخ هم نوک بینیم فرورفته به نظر میرسه. علاوه بر این، بینیم ورم یکطرفه و ورمهای نقطهای داره که خیلی نگرانم کرده و باعث شده حس افسردگی داشته باشم. آیا این حالت طبیعییه؟ ممکنه با گذشت زمان بهتر بشه یا نیاز به ترمیم داره؟
2
پاسخ
24 اسفند 1403
نازنین
چهار ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز پره ها و نوک بینی ورم دارن، چیکار کنم؟
سلام. من نزدیک چهار ماهه بینیم رو عمل کردم. از زاویه نیم رخ خیلی خوبه، ولی از زاویه روبهرو بزرگ به نظر میرسه. پرههای بینیم از بغل برش خورده، ولی هنوز نه پرهها خوابیده و نه نوک بینی جمع شده. دکترم هم گفته فعلاً کورتون تزریق نمیکنه. آیا راهی یا قرصی برای کاهش ورم هست که بتونم استفاده کنم؟
3
پاسخ
22 اسفند 1403
Narges
دکترم بینی رو طبق خواسته من عمل نکرده راهی هست که ترمیم رایگان انجام بده؟
دو هفته هست که عمل بینی انجام دادم، ولی از فرم بینیم راضی نیستم. حس میکنم طبق خواسته من عمل نکرده و یه چیز مصنوعی روی صورتمه. چیکار کنم که دکترم بدون هزینه عمل ترمیمی انجام بده؟
9
پاسخ
20 اسفند 1403
شیدا
احساس جمع شدن مایع زیر پوست بینی یک سال بعد از عمل بینی
سلام، من یک ساله که عمل بینی انجام دادم، ولی حس میکنم یه مایعی زیر پوست بینیم جمع شده، انگار آب زیر پوسته. این طبیعییه؟ خودش جذب میشه یا باید کاری انجام بدم؟
8
پاسخ
21 اسفند 1403
مبینا
تا چه زمانی باید پماد استریل رو روی بخیه های بینی بزنم؟
دیشب دکترم اتل و چندتا از بخیههای بینیم رو باز کرد، ولی گفت چندتاش بمونه. هنوز باید روی بخیهها پماد استریل چشمی بزنم؟ تا کی باید ادامه بدم؟
3
پاسخ
22 اسفند 1403
مبینا
یک هفته بعد از عمل بینی میشه از اسپری و عطر استفاده کرد؟
یک هفته از عمل بینی من گذشته استفاده از اسپری و عطر الان مشکلی نداره؟ یا باید منتظر بمونم؟ در مورد دود کردن اسپند هم میخواستم بدونم آیا برای بینی ضرری داره؟
2
پاسخ
22 اسفند 1403
Sama
سه ماه بعد از عمل بینی میتونم دوباره آمپول بتامتازون تزریق کنم؟
سلام هشت روز دیگه میشه سه ماه که عمل بینی انجام دادم اواخر دی ماه آمپول بتامتازون برای کاهش ورم تزریق کردم که خیلی تأثیر خوبی داشت. بعدش متوجه شدم که احساس سنگینی و فشار توی بینیم دارم و فهمیدم که به خاطر التهاب و ورم داخلیه وقتی حس میکنم راه تنفسم باز تره یا ورم کم میشه این فشار و سنگینی رو کمتر احساس میکنم. سوالی که دارم اینه چند روز دیگه که سه ماه کامل میشه میتونم دوباره آمپول بتامتازون بزنم؟ حدود ۶۰ روز از تزریق قبلی گذشته قبلاً از منشی دکترم پرسیدم گفتن آخر ماه سوم تزریق کن ولی میخواستم مطمئن بشم و بدونم دلیل این فاصله ۶۰ روزه چیه؟
2
پاسخ
20 اسفند 1403
سودا
چرا بعد از دو ماه از عمل بینی هنوزبینیم فرورفتگی داره؟
سلام من دو ماهه بینیم رو عمل کردم. از وقتی که شروع کردم به چسب زدن، روی بینیم یه خط و حالت فرورفتگی ایجاد شده. میخواستم بدونم با گذشت زمان این خط از بین میره؟ بینیم گوشتی بود و یه بار هم دکتر برام آمپول کورتون تزریق کرده.
2
پاسخ
21 اسفند 1403


