رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد چسب بینی مدل V
نظرات درباره چسب بینی مدل V را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
2 تاپیک

سمیرا

غیرقرینگی بینی من برطرف نمیشه

سلام، خسته نباشید. من چند وقت پیش در مورد مشکل بینی‌م صحبت کرده بودم و متاسفانه هنوز حل نشده است. دو ماه و نیم از عمل بینیم می‌گذره. می‌خواستم بدونم امکان داره استفاده از چسب مدل V به جای مدل U در این مشکلی که برای بینی‌م پیش آمده، تأثیرگذار باشه؟ پزشکم میگن که این مشکل به خاطر نوع چسبمه و توصیه کردن که ماساژ بدم، اما تا حالا تأثیرشو ندیدم. بینی‌م کامل غیرقرینه است و با ماساژ به ظاهر درست میشه اما دوباره به حالت اول برمی‌گرده. به نظر می‌رسه که خط برجستگی ناشی از برش غضروف باشه که بیرون زده. آیا احتمال داره غضروف یک طرف بینی افتاده باشه و درست فیکس نشده باشه؟ آیا راهی برای درمان وجود داره که بتونه این غیرقرینگی رو برطرف کنه؟
10
پاسخ

18 بهمن 1403

Sh

دو ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز نوکش ورم داره طبیعیه؟

سلام، من دو ماهه که بینیمو عمل کردم، یه هفته بعد از برداشتن اتل، زیر بینیم یه مقدار فرو رفته بود. دکتر گفت دیگه چسب V شکل نزنم. الان بعد از دو ماه، هنوز نوک بینیم بزرگه و ورم داره. این طبیعیه؟ باید کاری انجام بدم یا صبر کنم تا ورمش بخوابه؟
3
پاسخ

10 اسفند 1403