رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد مراقبت بعد از عمل بینی
نظرات درباره مراقبت بعد از عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
484 تاپیک
کمند

کمند

ریزش مو بعد از عمل بینی

سلام من الان یه ماهه عمل بینی انجام دادم، اما جدیداً موهام و ابروهام خیلی شروع به ریزش کرده. این موضوع طبیعیه؟ باید چیکار کنم؟
3
پاسخ

24 آبان 1402

Fatemeh

ارتباط چسب زدن با خوکی شدن نوک بینی

سلام من بعد از عمل بینی خوکی شده چیکار کنم بیاد پایین چسب نزنم بهتره ؟ تروخدا یکی راهنمایی کنم از ۱۶ مهر عمل کردم
5
پاسخ

6 آبان 1403

سحر

سحر

رفع رد چسب بینی

بچه ها اینایی که زرد شده به مرور میره؟ چکارش کنم زودتر نرمال بشه . و اینکه رد چسب رو گونه هام با چی میره چسبناکیش
3
پاسخ

1 خرداد 1403

r2403078269

تجربه عمل بینی بعد دو ماه و نیم

سلام عمل بینی پروسه سختی داره از این لحاظ که باید صبر زیادی داشته باشید.بعد عمل مراقبت ها تا یک هفته خیلی مهمه صاف خوابیدن نخندیدن خوردن مایعات و مصرف آناهیل که بسته به نظر دکتر زمان مصرفش متفاوته ورم صورت و زیر چشم ها برای. هر کس متفاوته ولی یک هفته ای رفع میشه و فقط یکم زردی میمونه و بعد از این تایم فقط باید صبور باشیم که بینی به صورت بشینه که البته سخته خودمم توش موندم.
6
پاسخ

27 اسفند 1402