484 تاپیک
کمند
ریزش مو بعد از عمل بینی
سلام من الان یه ماهه عمل بینی انجام دادم، اما جدیداً موهام و ابروهام خیلی شروع به ریزش کرده. این موضوع طبیعیه؟ باید چیکار کنم؟
3
پاسخ
24 آبان 1402
Fatemeh
ارتباط چسب زدن با خوکی شدن نوک بینی
سلام من بعد از عمل بینی خوکی شده چیکار کنم بیاد پایین چسب نزنم بهتره ؟ تروخدا یکی راهنمایی کنم از ۱۶ مهر عمل کردم
5
پاسخ
6 آبان 1403
سحر
رفع رد چسب بینی
بچه ها اینایی که زرد شده به مرور میره؟ چکارش کنم زودتر نرمال بشه . و اینکه رد چسب رو گونه هام با چی میره چسبناکیش
3
پاسخ
1 خرداد 1403
r2403078269
تجربه عمل بینی بعد دو ماه و نیم
سلام عمل بینی پروسه سختی داره از این لحاظ که باید صبر زیادی داشته باشید.بعد عمل مراقبت ها تا یک هفته خیلی مهمه صاف خوابیدن نخندیدن خوردن مایعات و مصرف آناهیل که بسته به نظر دکتر زمان مصرفش متفاوته ورم صورت و زیر چشم ها برای. هر کس متفاوته ولی یک هفته ای رفع میشه و فقط یکم زردی میمونه و بعد از این تایم فقط باید صبور باشیم که بینی به صورت بشینه که البته سخته خودمم توش موندم.
6
پاسخ
27 اسفند 1402

