484 تاپیک
NiloOofar
پماد هیدروکورتیزون برای ورم بینی
من حدودا ۲۰ روزه عمل بینی انجام دادم و بینیم خیلی میخاره . پماد هیدروکورتیزون برای ورم بینی خوبه یا خارش ؟ چون بهم داده ولی من استفاده نکردم ازش و میخوام بدونم اگر واسه خارشه بزنم
8
پاسخ
3 بهمن 1402
Heli
بینیم بعد از عمل یه غضروف در اورده
سلام از تایمی که بینیمو عمل کردم یه تیکه شبیه غضروف از سوراخ سمت چپ بینیم زده بیرون و مشخصه درد و این چیزا نداره ولی میترسم بمونه. دکترمم از ایران رفته باهاش در ارتباط نیستم چیکار باید بکنم بابتش؟یعنی نیاز به عمل ترمیمی دارم؟
4
پاسخ
25 تیر 1403
لیلی
نرم شدن فرو رفتگی بالای بینی
سلام من حدود بیست روزه عمل کردم قسمت نوک بینیم سفته ولی قسمت بالای بینیم نرمه یه خورده فشار میدی مثل سر نوزاد میره تو خیلی میترسم
5
پاسخ
30 تیر 1403
reyhane
خندیدن تا چه حد و از چه زمانى مجازه در عمل ترمیمی
میخواستم بدونم بعد از عمل ترمیمی بینی، از کی میتونم بدون نگرانی بخندم؟ و اینکه برای اینکه خندیدن باعث آسیب به نتیجه عمل نشه باید چه مراقبت هایی انجام بدم؟
7
پاسخ
12 آذر 1402
|mobi|
سرگیجه دو ماه بعد عمل بینی
سلام این بینی من هست بعد ۲ ماه موقعی که سرمو تکون میدم یا پایین میارم سرگیجه دارم. طبیعیه؟
5
پاسخ
6 خرداد 1403
r2406002384
زمان مناسب برای برداشتن ابرو بعد از عمل بینی
زمان مناسب برای ابرو برداشتن بعد عمل بینی کِی است؟ من ۱۲ روزه که عمل بینی انجام دادم و می خواستم بدونم آیا توی این مرحله می تونم ابروهامو با موچین مرتب کنم یا هنوز زوده و ممکنه به بینی فشار بیاد؟ از اونجایی که موقع برداشتن ابرو، مخصوصاً وقتی موچین استفاده می کنیم، پوست کمی کشیده میشه، نگرانم که نکنه روی بخیه ها، ورم یا فرم بینی تأثیر بذاره. آیا این کار مشکلی ایجاد نمی کنه یا باید تا زمانی که بینی کاملاً تثبیت بشه صبر کنم؟ اگه هنوز زوده، معمولاً چند روز بعد از عمل بینی میشه بدون نگرانی ابروها رو برداشت؟
6
پاسخ
18 خرداد 1403
mohsen20
بی حسی پره های بینی عادیه؟
این تیکه عادیه حالت یکم بی حسی داشته باشه ؟ عمل بسته هم بوده
5
پاسخ
29 اردیبهشت 1403
منصوره قلی زاده
جوش سر سیاه بینی بعد عمل بینی
سلام من از وقتی عمل بینی کردم که الان حدود ۲ ماه میگذره.جوشهای سرسیاه روی بینیم در اومده. دلیل ایجاد جوش سر سیاه بعد از جراحی بینی چیه؟ خودش خوب میشه؟ چیکار کنم؟
5
پاسخ
22 مهر 1402
nadia.z
رابطه جنسی بعد عمل بینی
سلام. من خانم هستم و تازه عمل بینی انجام دادم. میخواستم بدونم رابطه جنسی بعد از عمل بینی از چه زمانی مجازه؟ آیا ممکنه باعث فشار، خونریزی یا افزایش ورم بینی بشه؟ چون نمیخوام اتفاقی بیفته که روند بهبود بینیمو خراب کنه. اگه راهنمایی خاصی برای زمان یا نوع رابطه هست، ممنون میشم بگین.
5
پاسخ
21 مهر 1402
r2403627651
حساسیت به چسب بینی پس از جراحی بینی
پوستم به چسب بینی حساسه و هرسری زخم میشه پیشنهادتون چیه بجای چسب چی میتونم استفاده کنم؟
6
پاسخ
22 اسفند 1402
عاطفه
مصرف قرص آهن بعد از عمل بینی
سلام من کم خونی شدید دارم و قرص آهن مصرف میکنم. الان دو هفته از عمل بینیم گذشته میخواستم بدونم که مصرف قرص آهن بعد از عمل بینی بعد دو هفته اشکالی داره؟
7
پاسخ
6 فروردین 1403
سحر
شستشوی پوست بینی بعد از جراحی بینی
سلام. من برای تعویض چسب یک یا دو روز در میون میرم مطب و همونجا چسب رو میکنم و چسب جدید برام میزنن و پوست بینیمو فقط با الکل تمیز میکنم، الان یک ماهه از عملم میگذره و آب یا شوینده نزدم و تا زمانی ک باید چسب بزنم روند همینه، میخوام بدونم اگه چند ماه پوست بینی فقط با الکل تمیز بشه و شسته نشه مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون
3
پاسخ
8 دی 1403
nargol
خلط خونی بعد از عمل جراحی بینی
سلام سوالم اینه ک یه هفته اس که عمل کردم ولی امروز خلط خونی دارم چیز خطرناکی نیس؟یا عادیه؟
6
پاسخ
5 مهر 1402
لی لی
مدل چسب زدنم خوبه
من یک ماهه عمل کردم, خودم دارم چسب بینیمو عوض میکنم. به نظرتون همینجوری خوبه مدل چسب زدنم دیگه؟
5
پاسخ
23 اردیبهشت 1403
ßi†α.ʍ†🎨👗
بدون زدن ترمیم کننده زخمام خوب شدن
من ترمیم کننده نزدم زخمام خوب شدن بنظرتون الان شروع کنم بزنم یا کلا نزنم خوب نمیفته تو عکس
4
پاسخ
26 اردیبهشت 1403
نیوشا
مدل چسب زدنم خوبه یا نه؟
بچه ها این چسب خوب شده؟ چسب زدنم سخته خداوکیلی ها
5
پاسخ
18 اردیبهشت 1403
سحر
خیس شدن چسب یو شکل بینی
سلام، پزشک من سیستمشون به این صورت هست که زیباجوها باید هر دو روز یکبار برای تعویض چسب برن مطب و زیباجوها خودشون چسب رو تعویض نکنن. سوالم اینه که تو این مدت، موقع شستشو و ریختن روغن داخل بینی، چسب یو شکل چرب و خیس میشه، چون دستیار دکتر چسب رو یه مقدار رو سوراخ بینی میزنه. آیا این چرب شدن و خیس شدن چسب بینی، مشکل ساز میشه و ممکنه بینی خراب بشه؟ چون این چسب یو بیشتر مواقع چرب و خیس میشه. از طرفی هم دستیار دکتر میگه نمیتونم رو سوراخ بینی چسب رو نزنم و حرف گوش نمیده.
4
پاسخ
7 دی 1403
ELIKA Etemad
از بین بردن سریع کبودی بعد عمل بینی
سلام روزتون بخیر راه حلی دارید برای از بین بردن سریع کبودی بعد از عمل بینی؟ خواهرم دیروز عمل کرده و زیر چشمش داره کبود میشه. چی واسش خوبه ؟ قرص رفع کبودی بعد از عمل بینی چی خوبه؟
4
پاسخ
24 دی 1402

