484 تاپیک
زهرا س
بهترین روش برای از بین بردن ورم بینی
بهترین روش برای از بین بردن ورم بینی چیه؟ یک ماه شده که عمل بینی انجام دادم اما هنوز ورمش نخوابیده و ظاهر بینیم جا نیفتاده. چقدر دیگه باید صبر کنم؟ هر کی میرسه میگه باید صبر کنی. دنبال اینم که این ورم زودتر از بین بره و بهترین روش رو پیدا کنم که امتحانش رو پس داده باشه. اگر کسی تجربه مشابهی داشته، بی زحمت راهنمایی کنه.
5
پاسخ
7 بهمن 1403
آتنا
راه حل مشکل شل شدن چسب بینی پوستای چرب
سلام، من یک ماهه که عمل بینی انجام دادم اما چون پوست صورت و بینیم چربه برای چسب زدن به مشکل میخورم. جوری که چسب بینیم به خاطر چربی پوست بینی و صورتم زود کثیف و شل میشه. چیکار کنم؟ راهی هست که بتونم چسب رو برای مدت بیشتری سالم روی بینیم نگه دارم؟
5
پاسخ
4 بهمن 1403
سحر
ضد آفتاب و ژل شستشوی صورت بعد از عمل بینی
سلام، ۵۰ روز از جراحی بینی من گذشته. دقیق جنس پوستم رو نمیدونم اما فکر میکنم مختلطه. لطفا ضدآفتاب مناسب و ژل شستشوی صورت مناسبم رو معرفی بفرمایید🙏
5
پاسخ
28 دی 1403
رویا
ورم بینیم بعد عمل راه تنفسم رو بسته چیکار کنم؟
من الان دوهفته از عمل بینیم می گذره همه چیز عالی بود تا اینکه الان دو روز داخل بینیم ورم کرده و راه تنفسم تقریبا بسته یک طرف ورمش خیلی بیشتر هست دکترم بهم انتی بیوتیک و یه پماد داد که استفاده کنم ولی هیچ تغییری نکرده علت چی هست ممکنه همین جور بمونه یا شکل بینیمو تغییر بده
4
پاسخ
1 بهمن 1403
سوگل
عمل مجدد ۱۰ روز بعد از عمل بینی
سلام ۱۰ روز که از عمل بینیم میگذره و دکترم به هیچ عنوان برا بینی من قوس نداده. از لحاظ روحی انقدر افسرده شدم نه از خونه بیرون میرم نه اجازه میدم کسی من رو ببینه. همه میگفتن بینیت خوبه و فقط اون قوز خیلی کم که تو چشم نیست از بین بره کافیه. بینی من استخوانی بود همه میگفتن اگه خواستی عمل کنی خیلی قشنگ میشه الان دکتر من نه قوس داده نه نوک بینی. فقط قوز رو برداشته، بنا به شرایط روحی که برام بشدت پیش اماده و هرثانیه دارم دیوانه تر میشم. تا بینی جوش نخورده دکتر میتونه به صورت سرپایی داخل کیلینیک با سر موضعی فقط ی قوس ملایم به بینی من بده که حالتی بگیره؟ چون نگاه بینی میکنم ی بینی صاف با کلی ورم. از لحاظ روحی دیگه نمیخام زنده بمونم ، دکتر میتونه کاری برا بینیم بکنه؟ مثلا فکر کنه آسیب دیده و مجدد نیاز به عمل داره ، همچین چیزی امکانش هست؟
3
پاسخ
3 بهمن 1403
mrs sarabi
اگر چسب بینی را دیر عوض کنیم چه میشود؟
سلام، میخوام بگم من یه هفته است که عمل بینی کردم ولی واسه تعویض چسب ها خیلی تنبلیم میکنه، اگر چسب بینی را دیر عوض کنم چی میشه؟ هم آدم یادش میره هم تبلی میکنه چسب رو عوض کنه. یکمم که دیر میشه زمان عوض کردن چسبم حس میکنم شل میشه چسب، یعنی از سفتیش و نگهدارندگی چسب کم میشه. کلا اگه چسب بینی رو زود عوض کنیم یا دیر عوض کنیم چی میشه؟ ممنون از راهنمایی تون
7
پاسخ
17 مرداد 1403
سارا
نوشیدنی آلوئه ورا برای کاهش ورم بینی موثره؟
درسته که آلوئه ورا خواص ضد التهابی داره و نوشیدنی آلوئه ورا باعث میشه ورم بینی بعد از عمل کم بشه؟
7
پاسخ
29 مرداد 1403
emona81
ورم و باد کردن بینی بعد جراحی بینیم
سلام. یه هفتهست بینیمو عمل کردم ولی از وقتی که دکتر گچ رو باز کرده، حس میکنم بینیم خیلی بزرگه و اصلاً راضی نیستم. هنوز بخیهها رو برنداشته ولی خیلی ناراحتم چون ظاهر بینیمو دوست ندارم. به نظرتون ممکنه بعد از باز شدن بخیهها شکل بینیم بهتر بشه؟ شما هم بعد از عمل همچین حسی داشتین که بینیتون بزرگه؟
4
پاسخ
3 شهریور 1403
Mahsa25
بهترین اسپری برای گرفتگی بینی بعد از عمل
بهترین اسپری برای گرفتگی بینی بعد از عمل چیه؟ استفاده از اسپری دکوسالین بعد عمل بینی کافیه؟ کلا چه اسپری هایی برای گرفتگی بینی بعد از عمل مناسب هستن؟
5
پاسخ
3 شهریور 1403
لی لی
چه مدت بعد از عمل بینی میتوان ورزش بدنسازی کرد؟
۳ ماهه بینیم رو جراحی کردم. میخوام برم باشگاه بدنسازی. از کی باید شروع کنم به باشگاه رفتن؟ نمیدونم تمرینات بدنسازی، مخصوصاً وزنه زدن و تمرینات نه خیلی سنگین، ممکنه روی نتیجه عمل تأثیر بذاره؟ میدونم که نباید وزنه سنگین بزنم، کلاً سؤال درباره باشگاه رفتن و سبک ورزش کردنه، چون خیلی نمیخوام جلساتم فاصله بیفته.
6
پاسخ
3 شهریور 1403
Navaye._.del
مدت زمان چسب زدن بینی بعد از عمل
تا چند وقت بعد از عمل بینی باید چسب زد؟ چسب زدن بینی بعد از دوماه تاثیر مثبتی داره؟
6
پاسخ
5 شهریور 1403
بهار🌱
مصرف چه داروهایی بعد از عمل بینی ممنوع است؟
من رفلاکس شدید دارم و داروی معده مصرف میکنم. میخوام بینیمو عمل کنم، میخوام بدونم مصرف داروهای خاص بعد از عمل بینی ممنوعه؟ داروهای بعد از جراحی بینی باعث اذیت شدن معده من نمیشن؟ چه داروهایی بعد از عمل بینی نباید مصرف کرد؟
5
پاسخ
7 شهریور 1403
Mahboub
نحوه زدن پماد تتراسایکلین بعد از عمل بینی
من تازه بینیم رو عمل کردم. دکترم گفت که باید پماد تتراسایکلین مصرف کنم اما طریقه درست زدن پماد تتراسایکلین به بخیه های بینی رو نمیدونم. بهترین روش مصرف پماد تتراسایکلین چیه؟
5
پاسخ
7 شهریور 1403
ماندانا امیراکبری
چسب بینی باید هر چند وقت یک بار تعویض بشه؟
من بینیم رو عمل جراحی کردم سوالم اینه چند روز یکبار چسب بینی رو عوض کنیم کی به کی باید عوض بشه؟ استاندارد خاصی برای فاصله زمانی تعویض چسب هست؟ یا هر دکتر یه چیزی میگه؟ اینم میخواستم بدونم حالا که من هنوز 10 روز از عملم نگذشته یا مدت زمان باید چسب بینیم رو عوض کنم بعد که مثلا 20 روز گذشت یا 1 ماه گدشت فاصله زمانی ها رو کمتر کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید تو بهترین زمان ها چسبم رو بتونم عوض کنم چسب جدید بزنم مشکلی برای بینیم پیش نیاد.
4
پاسخ
1 بهمن 1403
سحر
خونریزی خفیف بینی ۵۴ روز بعد عمل
سلام.۵۴ روز از جراحی بینیم میگذره، دو روزه که هنگام شستشو خون تازه از سوراخ چپ بینیم میاد، ببخشید اما من بعد از یک ماه یکم محکم تر از قبل که خیلی آروم فین میکردم فین میکنم البته بازم خیلی خشن و شدید نیست فقط محکم تر هوارو به بیرون میدم، خون تازه بود و خشک شده نبود. ممکنه آسیب زده باشم به بینی یا بخیه ها؟ موقع تمیز کردن بینی با گوش پاک کن هم این چند روز اخیر یکم احساس میکردم که سوراخ چپ بینی قسمت داخلی ک گوش پاک کن میخوره انگار سمت راست قلقلک میاد یا وصلن به هم. آیا خطرناکه؟ بخاطر چی میتونه باشه؟ باید چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید ممنون
4
پاسخ
1 بهمن 1403
Alireza
راهنمایی برای عمل بینی من با بررسی عکس های بینیم
سلام، من میخواستم بینی رو عمل کنم و چند تا سوال داشتم. مثلا اگه الان وقت بگیرم، چقدر طول میکشه تا نوبتم بشه؟ دو عکس از بینی هم گذاشتم، اگه میشه بگید عملم چجوری میشه و چه تغییرایی ممکنه داشته باشه؟ کلا میخوام بدونم بعد عمل، نتیجه عملم راضیکننده میشه و بینیم خوب در میاد یا نه؟
6
پاسخ
25 دی 1403
گل مخملی
واسه شستشوی بینی سرم شستشوی دست ساز میشه استفاده کرد
سلام روزتون بخیر بعد از عمل بینی دکتر گفت حتما با سرم شستشو بینیتو بشور ولی توی بعضی سایت ها روش ساخت سرم گذاشتن.به نظرتون میشه ازشون استفاده کرد ؟ میترسم اگر ازین دست سازها استفاده کنم بینیم عفونت کنه
5
پاسخ
8 آذر 1402
آنا
جوش نخوردن پره بینی ۳ ماه بعد عمل
سلام. من حدود سه ماهه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز از داخل، پرهی سمت راست بینیم یه ذره بازه و کامل جوش نخورده. خیلی نگرانم، میخواستم بدونم این طبیعیه یا ممکنه مشکلی باشه؟
6
پاسخ
20 شهریور 1403
نگار خانوووم
نحوه صحیح استحمام بعد از جراحی بینی
سلام وقت بخیر خواهر من امروز صبح بینیشو عمل کرده. میخواستم بدونم چند روز بعد از عمل میتونه بره حمام؟ برای حمام کردن بعد از جراحی بینی باید به چه نکاتی دقت کنه؟
4
پاسخ
25 شهریور 1403
ارغوان
چقدر بعد از عمل بینی میتوان باردار شد؟
تا چند وقت پس از عمل جراحی بینی نباید اقدام به بارداری کرد میترسم که بارداری باعث بشه که نتیجه جراحی بینیم خراب بشه. ورمی که توی بارداری اتفاق میفته ممکنه دیگه از بین نره؟ دارو ها چطور، داروهایی که بعد از عمل مصرف میشن، مثل قرص و شربت و ... روی بارداری تاثیر دارن؟ چقدر فاصله بین جراحی بینی و حاملگی باشه معقول هست ک همه ی جوانب خوب رعایت بشه
6
پاسخ
26 شهریور 1403

