رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد مراقبت بعد از عمل بینی
نظرات درباره مراقبت بعد از عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
484 تاپیک
آتی

آتی

تاثیر ارتودنسی بر بینی عمل شده

سلام‌ .چه مدت بعد از عمل میشه ارتودنسی انجام داد که دیگه مشکلی واسه بینی عمل کرده نداشته باشه؟ بین ارتودنسی و عمل بینی کدامیک باید زودتر انجام شود؟ 
6
پاسخ

1 مهر 1403

حامد

ورم بینی بعد از جراحی سینوس و انحراف سپتوم کی برطرف میشه

من حدود دو ماه پیش جراحی سینوس و اصلاح انحراف تیغه بینی انجام دادم، اما هنوز ورم بینیم برطرف نشده. می‌خواستم بدونم که ورم تا چند وقت بعد از جراحی سینوس و انحراف سپتوم طبیعیه؟ معمولاً چقدر طول می‌کشه تا ورم کاملاً از بین بره و نتیجه نهایی جراحی مشخص بشه؟ آیا راهی برای کاهش سریع‌تر ورم وجود داره؟
4
پاسخ

16 بهمن 1403

فاطمه

خارش پره های بینی بعد عمل

من حدود ۲۷ روز پیش جراحی بینی انجام دادم و از همون روزای اول تا الان احساس خارش روی بینیم دارم، مخصوصاً در ناحیه پره‌ های بینی. گاهی اوقات این خارش بیشتر میشه، به‌ خصوص وقتی توی هوای گرم هستم یا وقتی پوست بینیم خشک میشه. می‌ خواستم بدونم آیا این طبیعیه و بخشی از روند بهبودی محسوب میشه یا نشونه‌ حساسیت یا مشکل دیگه‌ ایه؟ آیا راهی وجود داره که بتونم این خارش رو کم کنم بدون اینکه به بینیم آسیب بزنم یا روند بهبودی رو مختل کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
5
پاسخ

27 آذر 1403

شبنم

چسب زدن بینی در شب

سلام وقت بخیر. من ۴ ماهه بینیمو عمل کردم، بینی گوشتی داشتم و دوره چسب‌زنیم تموم شده. آیا لازمه فقط شب‌ها چسب بزنم یا نه؟ میترسم بینیم به چسب زدن عادت کنه. بعضیا میگن از ماه سوم به بعد فقط چسب شبانه بینی کافیه، درسته؟
7
پاسخ

25 آبان 1403

مریم

برای ترشح بینی بعد از عمل چیکار کنم

من حدود شش ماه پیش عمل جراحی بینی انجام دادم اما از اون زمان تا الان هنوز داخل بینیم ترشح دارم. پزشکم برام قرص لوراتادین تجویز کرد ولی بعد از مصرف قرص هم تغییری احساس نکردم و همچنان مشکل ترشحات وجود داره. چه کاری میتونم برای این ترشحات انجام بدم؟
7
پاسخ

14 بهمن 1403

ملودی

شنا بعد از عمل بینی

 من مربی شنا هستم و قصد دارم عمل زیبایی بینی انجام بدم، اما نگرانم که این جراحی روی فعالیت‌ های ورزشی من، مخصوصاً شنا کردن، تأثیر بذاره. شنا بخشی از زندگی و کار منه برای همین می‌ خواستم بدونم که به طور کلی چند وقت بعد از عمل بینی میتوان شنا کرد؟
4
پاسخ

18 آبان 1402

س

نوک بینی یک ماه بعد عمل بینی افت کرده

سلام، عکس اول حدود ۲۰ روز و عکس دوم یک ماه بعد از عمل بینی منه. این حالت برآمدگی نوک بینی به چه دلیل هست؟ به نظرتون بینی افت کرده و همین شکلی میمونه؟ لطفا کمک کنید.
4
پاسخ

14 بهمن 1403

زهرا

ورم بینی بعد از فشار اومدن به نخ بخیه

با سلام من یک هفته بعد از عمل بینی یه لخته خون از بینیم خارج شد که همراه آن نخ بینیم بود. اصلا متوجه نخ بینی نشدم و یه کوچولو کشیده شد، الان جای آن مقداری روی بینیم بعد از کشیدگی ورم کرده. خواستم بدونم این ورم میخوابه؟ خیلی نگرانم لطفا کمکم کنید🙏
7
پاسخ

13 بهمن 1403

نگارم_2

نگارم_2

چند وقت بعد عمل بینی میشه ژل لب زد

من به تازگی عمل بینی انجام دادم و قصد دارم برای لبام ژل لب تزریق کنم ، اما نگران اینم که فیلر زدن ممکنه روی روند بهبود بینیم تاثیری بذاره؟ یا باعث تورم و تغییر توی نتایج نهایی جراحی بینیم بشه؟ سوالم اینه که؛ آیا بعد از عمل بینی می‌توان تزریق فیلر یا ژل لب انجام داد؟ یه سوال دیگم هم اینه که اگه باید فاصله بیفته بینشون؛ چند وقت بعد از عمل بینی می‌توان ژل لب تزریق کرد ؟ بهترین زمان برای این کار چه زمانیه؟
6
پاسخ

18 شهریور 1403

Leila jaaaan

Leila jaaaan

کشیدن اشتباهی نخ بخیه سه روز بعد عمل بینی

من بینیم رو عمل کردم دکترم گفت بینیت رو شستشو بده سه روز از عملم میگذره موقع شستشو خون های خشک شده رو تمیز میکردم یکی از بخیه ها رو فک کردم مو هست خواستم دربیاریم کشیدم دیدم سفته فهمیدم مو نیست بخیه ست ولش کردم سریع. خون نیومد ولی ترسیدم الان کاری لازم هست انجام بدم؟
6
پاسخ

3 فروردین 1403

فاطمه حسنوند

علت برجستگی روی پل بینی بعد از عمل چیه؟

من بینیم رو عمل کردم و بعد عملم برجستگی روی پل بینی به وجود اومده. می‌خواستم بدونم علت این برجستگی روی بینیم چیه و باید چیکار بکنم که برطرف بشه؟
7
پاسخ

11 بهمن 1403

zahra

بیرون زدن نخ بخیه از بینی ۲ ماه بعد عمل

سلام، من دو ماه از عمل بینیم میگذره. از یک سمت بینی چیزی مانند بخیه به بیرون اومد که حدود یک یا دو سانت می‌شد. دکترم گفته بخیه‌های داخل بینی باید یک سال بمونه و بعد با مراجعه کشیده بشه و جذبی نیست. الان اینی که افتاده بخیه هست یا چیز دیگه؟ نگران‌کننده هست یا خیر؟
4
پاسخ

10 بهمن 1403

Lili

Lili

یک ماهه عمل بینی کردم چی کار کنم قشنگ تر بشم

من یک ماهه دماغم رو عمل کردم، چه کاری انجام بدم تا قیافم قشنگ‌تر بشه؟
4
پاسخ

9 بهمن 1403

Khoshbo

چرا بینیم یک سال بعد عمل هنوز بزرگه؟

سلام وقت بخیر. من مدت یک سال از عمل بینی‌ام میگذره ولی هنوز خیلی بزرگه، نمیدونم ورمه یا فرمش همینه. درد داخلی هم خیلی داره و بینی‌ام گوشتی بوده. نمیدونم این درد به چه علتی هست.
6
پاسخ

8 بهمن 1403

Fati

عکس ورم بینی بعد از عمل

من یه هفته‌س بینیم رو عمل کردم. صورتم خیلی کبود و ورم کرده مخصوصاً زیر چشم‌هام و احساس می‌کنم بیش از حد ورم کرده. میخواستم بدونم این ورم طبیعیه؟ این عکس ورم بینی بعد از عمل منه که گذاشتم. چی کار کنم کبودی و ورمم زودتر از بین بره؟
4
پاسخ

7 بهمن 1403

سعید

شستشوی بینی با سرنگ و خونریزی از بینی

سلام، من امروز موقع شستشوی بینی، سرنگ رو مقداری با فشار زیاد خالی کردم و باعث شد مقداری خون از بینیم بیاد. این می‌تونه در اثر پارگی بخیه‌های داخلی باشه؟
9
پاسخ

2 دی 1403

🦋simin🦋

🦋simin🦋

چند روز بعد از عمل بینی می توان کار کرد؟

سلام من میخوام عمل بینی انجام بدم دارم برنامه ریزی هاش رو انجام میدم که برای استراحت چند روز مرخصی بگیرم بعد از چند روز برم سر کار. کارم پشت میزیه و فعالیت سنگینی عملا نداره فقط نمیدونم با ورم و کبودی و حساسیت بینی چند روز استراحت لازممه تا بتونم بعدش راحت و بی درد سر کار کنم. دکترا غالبا چند روز مرخصی مینویسن؟
6
پاسخ

5 شهریور 1403

یاری

مراحل کاهش ورم بینی بعد از عمل

بعد از عمل بینی، ورم معمولاً چه مراحلی رو طی میکنه تا به طور کامل کاهش پیدا کنه؟ مثلاً چه مدت طول میکشه تا ورم اولیه فروکش کنه و کی میشه نتیجه نهایی عمل رو دید؟ میشه مراحل کاهش ورم بینی بعد از عمل رو بگید؟
4
پاسخ

7 بهمن 1403

سحر

درد و التهاب رد بخیه دو ماه بعد از عمل بینی

سلام،من دو ماه از جراحی بینیم میگذره، الان دو روزه یه جاهایی از رد بخیه درد میکنه، قرمز و متورم هم شده، و اینکه یکم میکشم پوستمو اصلا انگار پره بینی از صورت جداس و قشنگ جوش نخورده و یه جاهایی هم سوراخه پوست که عکسشو میزارم امیدوارم مشخص باشه. من فعلا استفاده از ژل استرادرم رو قطع کردم و دارم سرم نمکی و گلاب میزنم به جای بخیه هام شاید یکم بهتر بشه، ممنون میشم راهنماییم بفرمایید
4
پاسخ

6 بهمن 1403

شیما محبی

ورم نوک بینی کی میخوابه

سلام خسته نباشید. من تقریبا دو ماه پیش بینیم رو عمل کردم. اولش همه چیز خوب پیش رفت اما الان بعد دو ماه نوک بینیم هنوز ورم داره و وقتی دست میزنم، یه جورایی سفت به نظر میاد. اول فکر کردم طبیعیه و باید صبر کنم ولی الان دیگه نمیدونم این ورم قراره کی تموم بشه. مشکل اصلی اینه که هر کسی منو میبینه یه نظری میده که باعث میشه بیشتر بهش فکر کنم، مثل اینکه چرا بینیت هنوز این شکلیه یا نوک بینیت کوفته شده. این حرفا واقعا ناراحتم میکنه و اذیت میشم. از صبح که از خواب پا میشم، اولین کارم اینه که برم جلوی آینه و ببینم نوک بینیم بهتر شده یا نه. چند وقته انگار هیچ تغییری نمیکنه و میترسم این ورم موندگار باشه. جاهای دیگه خوبه ولی نوک بینیم انگار ورمش نمیخوابه. کسی میدونه این حالت چقدر قراره طول بکشه و آیا طبیعی هست؟ اگه راهی برای بهتر شدنش هست لطفا بگین.
4
پاسخ

7 بهمن 1403