رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد گلاب
نظرات درباره گلاب را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
1 تاپیک

سحر

درد و التهاب رد بخیه دو ماه بعد از عمل بینی

سلام،من دو ماه از جراحی بینیم میگذره، الان دو روزه یه جاهایی از رد بخیه درد میکنه، قرمز و متورم هم شده، و اینکه یکم میکشم پوستمو اصلا انگار پره بینی از صورت جداس و قشنگ جوش نخورده و یه جاهایی هم سوراخه پوست که عکسشو میزارم امیدوارم مشخص باشه. من فعلا استفاده از ژل استرادرم رو قطع کردم و دارم سرم نمکی و گلاب میزنم به جای بخیه هام شاید یکم بهتر بشه، ممنون میشم راهنماییم بفرمایید
4
پاسخ

6 بهمن 1403