484 تاپیک
goli
کیپ شدن بینی بعد از عمل
گرفتگی بینی بعد از عمل بینی چقدر طول میکشه؟ من نزدیک ۵ ماهی هست که عمل کردم. بعضی وقتا یکی از سوراخ های بینیم بند میشه بعضی موقع ها تقریبا هر دو تا سوراخش کیپ میشه انسداد داره میخواستم ببینم دلیل اصلی گرفتگی بینی بعد از عمل چیه چیکار میشه کرد که این مشکل برطرف بشه؟ چقدر باید صبر کرد این مدت زمان گرفتگی بینی بعد از عمل چند ماهه؟
4
پاسخ
23 مهر 1402
Amir
تنفس سخت دو هفته بعد عمل بینی
سلام دو هفته هست عمل کردم سوراخ های بینیم بازه ولی نفس نمیتونم بکشم و اصلا نفسم راحت نیست. خیلی از این موضوع میترسم و چی کار کنم زودتر این مشکلم برطرف بشه از دهان نفس کشیدن برام خیلی سخته
10
پاسخ
7 آبان 1403
مهسا
میتونم ۲۴ روز بعد عمل بینیم رو ماساژ بدم؟
سلام وقتتون بخیر. من ۲۴ روز پیش عمل بینی انجام دادم، بینیم قوز داشت و از بیرون یکم شکستگی هم داشت، ولی تنفسم مشکلی نداشت. تا الان ماساژ بینی انجام ندادم و میترسم فشار بیارم مشکلی پیش بیاد. چیکار کنم؟ میتونم بینیم رو ماساژ بدم؟
5
پاسخ
8 آذر 1403
خانم رستگار
سردرد بعد از عمل بینی
سلام، من ۱۸ روزه که عمل بینی انجام دادم، ولی از دیروز سردرد شدید دارم. میخواستم بدونم دلیل این سردرد چیه و برای برطرف شدنش باید چیکار کنم؟
5
پاسخ
22 مهر 1402
soode
ورم زیاد نوک بینی و پره ها بعد از دو هفته عادیه؟
سلام، الان ۱۴ روز از عمل بینیم گذشته. فرم کلیش خوبه ولی نوک بینی و پرههاش هنوز خیلی ورم دارن. میخوام بدونم این مقدار ورم تو این مدت طبیعیه یا نه؟
3
پاسخ
10 آبان 1402
kind girl
عینک زدن بعد از جراحی بینی
سلام. من تازه بینیمو عمل کردم و چون عینکی هستم نگرانم. شنیدم که استفاده از عینک ممکنه فرم بینیو بعد از عمل تغییر بده. واقعاً نباید از عینک استفاده کنم؟ عینک آفتابی هم همینطوره؟ چند وقت بعد از عمل میشه دوباره عینک زدن رو شروع کرد؟
5
پاسخ
12 شهریور 1403
ARSHIDA
چگونه چسب بینی بزنیم
سلام من بینیمو عمل کردم میخوام بدونم نحوه صحیح چسب زدن بینی بعد از عمل چیه؟
4
پاسخ
27 بهمن 1402
𝐅𝐀𝐓𝐄𝐌𝐄🧸
تغییر بینی بعد از عمل
یکسال بعد عمل بینی نسبت ب الانش تغییر میکنه؟ بعد چه مدت میشه چسب بینی استفاده کرد بینیم خیلی جوش سرسیاه دراورده
4
پاسخ
21 اردیبهشت 1403
SHIVA
بلیچینگ بعد از عمل بینی
چند وقت بعد از عمل بینی میشه بلیچینگ انجام داد؟ ممکنه که بلیچینگ به بینی فشار بیاره و روی نتایجش اثر بذاره؟
3
پاسخ
7 آذر 1403
Totya
آیا همه بینی ها نیاز به عمل مجدد دارند؟
من بینیم رو عمل کردم و با توجه به بینیهای ترمیمی که داخل فضای مجازی دیدم، استرس زیادی دارم که بینیم ترمیمی نشه و بعد چند سال خیلی بدفرم نشه. سوالم اینه که آیا همه بینیها ترمیمی میشوند و نیاز به عمل مجدد پیدا میکنند؟ بینی من فرم طبیعی عمل شده.
5
پاسخ
28 آبان 1403
Totya
درد استخوان بینی ۳ ماه بعد عمل
سلام وقت بخیر من ۳ ماه که عمل کردم سمت راست استخوان بالای بینیم که ماساژ میدم درد نمیکنه اما سمت چپ استخوان رو که ماساژ میدم درد میکنه این طبیعی هست یا نه از عفونت میترسم که میگن یکی از علایمش درد هست. و همینطور همون سمت ک دست میگیرم درد میگیره یکم گرفته تر از اون یکی سوراخه و ابریزش بینی ازش میاد به صورت مایع شفاف بی رنگ و اینکه چندسوال دیگه ۳ ماه که گذشته خندیدن اشکال نداره و سرمو کمی پایین بگیرم!
11
پاسخ
27 آبان 1403
Ab
بویایی کم یک سوراخ بینیم بعد جراحی بینی
سلام وقت بخیر. من حدود ۲ ماه و نیم، یعنی ۸۰ روزه بینیم رو جراحی کردم. بعد از عمل از یک سوراخ بینیم بو رو خیلی کمتر متوجه میشم. نفس ازش میاد و میره اما کمتر از سوراخ دیگه بوها رو حس میکنم، انگار چیزی جلوش هست که حتی با شستشو هم باز نمیشه. همچنین قوس بینیم از یک سمت صاف هست و از سمت دیگه بالا و پایین قوسش دیده میشه.
6
پاسخ
25 آبان 1403
ماه بانو
تجربه من ازعمل لیزیک چشم قبل از انجام عمل بینی
من میخواستم بینیمو عمل بکنم ولی خب بخاطر این عینکی که رو چشم بود مردد بودم. بعد تحقیق میکردم که چشممو لیزیک بکنم که دیگه عینک نزارم و بینیمو هم عمل بکنم. چون شنیده بودم که بعد عملم بینی بخوای عینکو روی چشم بزاری و گچ رو بینی هست، واسه همین سخته. اینو پرس و جو کردم، بعد پرسیدم که اگر من اول عمل بینی رو انجام بدم بعد برم چشممو لیزیک کنم، ممکنه که موقع انجام این کار روی چشمم، بینی آسیب ببینه یا بالاخره ضربه بخوره با توجه به اینکه خب رو چشم کار میکنن. بعد از اونورم بعدش قطره زدن داره و اینا، بعد یه عینک دودی هم که باید رو چشم باشه که خودشم سنگینه. طبق تحقیقاتی که کردم اینجوری بهم گفتن که بهتره اول عمل لایزیکو انجام بدم، دوره نقاهتش بگذره، یکی دو ماه بعدشم برم عمل بینی انجام بدم. حسنش اینه که دیگه عینکم رو بینیم نمیزنم، این خیلی بهتره. طبق تحقیقی که کردم این شکلی جلو بردم. البته اینه که اگر کسی بخواد اول بینیشو عمل کنه بعد لیزیک کنه، خب بذاره حداقل از عمل بینی شش ماه بگذره بعد لیزیک کنه. اینو بهم گفتن که من رفتم و عمل لیزیک چشممو انجام دادم، که خب اینجا تجربهی خودم رو از این عمل به صورت روز به روز که چه اتفاقاتی افتاد به اشتراک میذارم.
10
پاسخ
20 اردیبهشت 1403
روژان
ورم یک طرف بینی من بعد از عمل از طرف دیگه بیشتره
من 2 ماه قبل بینیم رو عمل کردم ورمش خیلی هست یه طرفش هم خیلی بیشتر از اون قسمت ورم داره چکار باید بکنم تا زودتر خوب شم
20
پاسخ
3 آبان 1403
حلما
خونریزی بینی عمل شده با سابقه شکستگی
سلام.من قبلا بینیم شکسته بود و تازه عمل کردم. حالا اون سمتی ک شکسته بوده، خیلی خون میاد، طبیعیه ایا؟ و اینکه خیلیم سرم گیج میره و چشام سیاهی میره
3
پاسخ
4 آبان 1402
r2403362549
پهنی بینی بعد از ۴۱روز
سلام، من بینیم اولش خیلی خوب بود ولی یهویی پهن شد (ینی شبیه پنج یکمی). میخواستم بدونم این الان ورمه؟ میخوابه؟ و من برای اینکه ورمم از بین بره چیکار کنم؟ شما چیکار کردید که بهترین جوابو گرفتین؟ میخواستم فرمشو بدونم، الان این نیمه فانتزیه؟ عکس اول و دوم برای امروزه، و عکس سوم و چهارم هفتهی دوم و سومه.
3
پاسخ
27 اسفند 1402
mahrokh
بینیم گوشتیه یا استخوانی؟
سلام، من ۱۹ سالمه و تصمیم گرفتم بینیمو عمل کنم. به نظرم خیلی بزرگه اما شنیدم اگه گوشتی باشه تغییر زیادی نمیکنه. میخوام بدونم بینی من گوشتیه یا استخوانی؟
3
پاسخ
19 تیر 1403
نسیم
تا چه مدت بعد عمل بینی نمیتونم سرمو پایین بگیرم؟
سلام من تازه افتادم تو وادی عمل کردن، بخاطر شرایط کاریم چون مژهکارم باید سرم پایین باشه موقع کار. میخوام بدونم که تا چند وقت بعد عمل نمیشه سرمو پایین بیارم؟ و اینکه بینی من گوشتی حساب میشه یا استخوانی ؟
4
پاسخ
15 تیر 1403
🧸
آفتاب سوختگی بینی عمل کرده
من امروز یادم رفت ضدافتاب بزنم و بینیم و صورتم سوخته خیلی ورم کرده و شدیدا قرمز شده تقریبا ۴ ماهه عمل کردم. چیکار کنم؟ شنیدم که تاثیر نور خورشید بر نتایج عمل بینی خیلی زیاده. یعنی ممکنه فرم بینیم تغییر کنه؟ این عکسو میزارم واسه اینکه شدت افتاب سوختگیشو ببینین
4
پاسخ
21 اردیبهشت 1403

