484 تاپیک
rozhina
بینی گوشتی دارم به پهلو خوابیدم مشکلی براش پیش میاد؟
سلام من ۱۸ روز که از عمل بینیم میگذره و بینیم گوشتی از روز ۱۳ به بعد به پهلو خوابیدم میترسم بینیم کج بشه و نگرانم از دیشب دوباره سعی کردم طاق باز بخوابم مشکلی ایجاد میشه برای بینیم چون به پهلو خوابیدم؟ اخه فشار یا اذیت هم نشدم
1
پاسخ
3 بهمن 1404
مهدیه
به چسب زینو حساسیت دادم اگه نزنم فرم بینیم خراب میشه؟
سلام من دوهفته اس عمل رینو انجام دادم ولی به چسب زینو حساسیت دارم و ازپماد بتامتازون استفاده میکنم تا قرمزی روی بینیم خوب بشه..اگ تا موقع خوب شدن از چسب بینی استفاده نکنم فرم بینیم بهم نمیریزه؟
1
پاسخ
3 بهمن 1404
Hadisss79
دو هفته بعد عمل بینی میشه روزی یکی دو ساعت چسب نزنم؟
سلاممم؛من دو هفته است جراحی بینی کردم؛دوس دارم وقتایی که میرم بیرون و کافه در حد هفته ای سه روز و هر بار دو ساعت بینیمو چسب نزنم میخواستم ببینم چسب نزدن چند یکی دو ساعت در روز تو ماه های اول برام مشکل ایجاد میکنه؟ تصویر بینیم هم اینجاس مرسییی
1
پاسخ
2 بهمن 1404
Haniyeh
عدم تقارن سوراخ های بینی یک ماه و نیم بعد عمل بینی
سلام من نزدیک یه ماه و نیمکه عمل کردم یکی از سوراخ های بینیم کوچیک و یکیش بزرگ هست. اولاش سوراخ های بینیم بالا و پایین بودن بعد بهتر شدن دليل بزرگ بودن سوراخ چیه؟به خاطر ورمه ؟خوب میشه؟بعد اینکه من تو این یه ماه ونیم صاف خوابیدم و چند باری تو خواب به پهلو شدم آیا باعث کج شدن بینی میشه؟الان که چیزی کج بودن نشون نمیده آیا با خوابیدن ورم نشون میده؟(البته چسب هم میزنم تو خواب)
1
پاسخ
2 بهمن 1404
S
بعد عمل بینی چیزای ترش میخورم باعث ورم میشه؟
سلام من یک ماهه عمل کردم بعضی روزا خیلی هوس چیزای ترش میکنم تمر هندی میخورم اونم ظرر داره وباعث ورم میشه؟
1
پاسخ
2 بهمن 1404
فاطمه
رعایت نکردن نحوه خوابیدن بعد عمل بینی تأثیری روی فرم بینی داره؟
من بعد از عمل بینی هیچ رعایتی در مورد به پشت خوابیدن یا نحوه استراحت کردن نداشتم میخواستم بدونم این موضوع ممکنه روی فرم بینی تأثیر بذاره و باعث کج شدن یا افتادگی بینی بشه؟
9
پاسخ
14 فروردین 1404
A
برای تمیز کردن بینی بعد عمل، فوم بهتره یا پنبه مرطوب؟
سلام من ده روزه عمل بینی کردم و میخواستم بدونم میتونم با شوینده فوم پاککننده صورت Houttuynia Cordata + Tea Tree برند Mary & May پوست بینی مو تمیز کنم یا نه با پنبه مرطوب فقط پوستش تمیز کنم ولی خود دکتر گفته بعد از گچ میتونید از شوینده اسکراب دار استفاده کنید و پوست چرب دارم. ممنون میشم راهنمایی کنید
3
پاسخ
21 تیر 1404
هادی
آب یخ موقع حموم به بینی عمل شده آسیب میزنه؟
وقت بخیر نه ماه از عمل زیبایی بینیم گذشته و بینی گوشتی با پوست ضخیم دارم بنده هر روز حمام میرم و عادتی که دارم کلا با آب خیلی یخ و کاملا سرد دوش میگیرم آیا آب یخ و سرد برای بینی که عمل شده خطرناک است که اسکار بخواد تولید بکنه و اینکه آب یخ و سرد که با فشار از دوش به بینی میخوره باعث افتادگی نوک بینی میشه
4
پاسخ
13 آذر 1404
الی
آیا بینی من از این هم کوچیکتر میشه؟
سلام من هشت روزه عمل کردم و بینی قبل من گوشتی بود الان بعد از هشت روز آتلمو برداشتم بینیم خیلی کوچیک شده و سربالا شده این طبیعیه؟ آخه اکثر افرادی که دیدم بعد از برداشت آتل بینیشون بزرگ شده بود. بعضیا تازه دوبرابر بینی قبلشون شده بود. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید. یعنی بینیم از این هم ممکنه کوچیکتر بشه؟ یا فرمش در نهایت تغییر میکنه؟ چون فقط 7 روزه عمل کردم. دیگه چیزی ازش نمیمونه. تصویری از قبل و بعد از عمل میزارم براتون
7
پاسخ
20 بهمن 1403
Zhalin
پره های بینیم بعد عمل کوچیک شده میشه با بیحسی بزرگش کرد؟
سلام، من عمل جراحی بینی انجام دادم، اما حس میکنم پرههای بینیم بیش از حد جمع شده. میشه این مشکل رو با بیحسی برطرف کرد و کمی بازشون کرد؟ همچنین با اینکه هنوز ورم دارم، بینیم خیلی کوچیک به نظر میاد و انگار تو صورتم گم شده. آیا این موضوع بعداً مشکلساز میشه؟ خیلی نگرانم، لطفاً راهنمایی کنید.
19
پاسخ
14 اسفند 1403
947268
چیکار کنیم بینی بعد عمل دفرمه نشه؟
سلام وقت بخیر خواستم راهنماییم کنید که دفرمه شدن بینی آیا زمان خاصی ممکنه رخ بده مثلا چند ماه بعد از عمل معمولا این اتفاق رخ میده و آیا برای همه افراد این اتفاق ناخوشایند ممکنه رخ بده و اینکه چه کاراهایی باید انجام بدیم که این خطر ازمون دور بشه و هیچ موقع اتفاق نیفته
1
پاسخ
29 دی 1404
S
18 روز بعد از عمل بینیم فلافل خوردم ممکنه بینیم ورم کنه؟
سلام من روز ۱۸ عملمه امروز بیرون بودم خیلی گشنم شد مجبور شدم یدونه فلافل بخورم ممکنه بینیم خیلی ورم کنه یا فرمش به هم بریزه؟
3
پاسخ
15 دی 1404
م
جوانه گندم بعد عمل بینی بینیو بزرگ میکنه؟
سلام مصرف جوانه گندم دوماه بعد از عمل بینی باعث بزرگتر شدن بینی هم میشود ؟
3
پاسخ
15 دی 1404
سمن
شش ماه بعد از عمل بینی غیر مستقیم به بینیم فشار وارد شد
سلام و عرض ادب من حدود ۶ ماه هست که جراحی زیبایی بینی انجام دادم و دیشب یه اتفاق بد برام افتاد مورد خشونت خانگی قرار گرفتم و همسرم به سمت من حمله ور شد من چون بینیمو تازه عمل کردم هر وقت بهم حمله میکنه مجبور میشم صورتمو قائم کنم یه وقت نزنه تو صورتم و دیشب بهم حمله کرد و یه ملافه تقریبا سنگین رو انداخت رو سرم که منو خفه کنه من الان میترسم به بینیم ضربه ای وارد شده باشه طی این حمله و همش نگرانم با اینکه اون لحظه هیچ دردی رو متوجه نشدم ولی بازم شک دارم که به بینیم ضربه ای خورده باشه تورو خدا راهنماییم کنید خیلی حالم بده
4
پاسخ
13 دی 1404
ایدا
خمیازه کشیدم بعد عمل بینی جای بخیه ام درد گرفت
سلام، بیست و چهار روزه عمل بینی انجام دادم. سه روز پیش بخیه های داخل بینیم رو برداشتن ولی بخیه های جذبی هنوز مونده. امشب دو بار خمیازه کشیدم جوری که پره های بینیم باز شد و پره سمت راست، دقیقا همون جایی که بخیه جذبی هست، خیلی درد گرفت. به نظرتون ممکنه بخیه باز شده باشه؟
3
پاسخ
11 دی 1404
نسترن
۱۵ ماه از عملم گذشته و روی بینیم فرورفته شده نشونه تحلیل غضروفه؟
سلام وقت بخیر من یه عکس از بینیم گرفتم گذاشتم که ببینید بعد از 15ماه از عمل بینیم این فرورفتگیا رو بینیم پیدا شدنه اینا دلیل خرابی و تحلیل غضروف بینی و ساختار بینی میتونه باشه آیا ممکنه تحلیل غضروف بینی و یا فرو رفتگی بعد از عمل بینی برای همه افراد پس از گذشت چندین سال از عمل اتفاق بیفته یا فقط برای افراد خاصی ممکنه این اتفاق بیفته، چند درصد احتمال خرابی و تحلیل و یا ذوب شدن غضروف برای افراد وجود داره چه غداهایی بخوریم که تحلیل غضروف برامون اتفاق نیفنه ممنون میشم راهنمایی کنید
3
پاسخ
8 دی 1404
نامی
ترس از خراب شدن فرم بینی بخاطر کندن پوسته های چربی
سلام سه ماه از عمل بینیم میگذره بعد بینیم خیلی چرب و با پوسته های چربی داره با شستن هم کامل نمیرن بعد من نوک دستمال رو تیز کردم و با اون چربی هار رو از روی بینی جدا میکنم یه چند بار اینکار رو کردم حالا میترسم شکل بینیم خراب بشه آیا ایراد داره این چند بار که انجام دادم
3
پاسخ
7 دی 1404
هستی
چهار ماه از عمل بینیم گذشته میتونم شید لب انجام بدم یا ورم میکنه
سلام، ۴ ماه از عمل بینیم میگذره. میتونم شید لب انجام بدم؟ میترسم بعد از شید، دماغم بیشتر ورم کنه.
5
پاسخ
6 دی 1404
هستی
سرماخوردگی ورم بینی عمل شده رو بیشتر میکنه؟
بعد از باز کردن همیشگی چسب بینی دوباره ورم میکنه آخه من تو ۲ماهگی دماغم خوب تر از الان که ۴ماه هستش بود هم اینکه سرماخوردگی ورم رو زیاد میکنه یا نه؟
5
پاسخ
6 دی 1404
ایدا
بعد 18 روز عمل حس کردم بینیم یهو افتاد
سلام ببخشید من 18روزه عمل بینی انجام دادم امروز به پشت خوابیده بودم بعد اومدم پاشم اول حالت نشسته بعد پاشدم یکدفعه احساس کردم بینیم پایین میاد خیلی ترسیدم به نظرتون بینیم افتاده شده
4
پاسخ
5 دی 1404

