رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد مراقبت بعد از عمل بینی
نظرات درباره مراقبت بعد از عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
484 تاپیک
شیدا

شیدا

نمک نان باعث بیشتر شدن ورم بینی میشه؟

سلام وقت بخیر من سه ماهه عمل ترمیمی بینی انجام دادم و خیلی ورم دارم هر کی منو میبینی فک می‌کنه نهایتا یک ماهه عمل کردم سوالم اینه که آیا خوردن نان مجازه چون شنیدم نان هم نمک داره آخه خیلی لاغر شدم تو رو خدا جواب بدین تشکر
3
پاسخ

26 بهمن 1404

rakhshan

rakhshan

چند وقت بعد عمل بینی میتونم گلکسی فت بخورم؟

سلام به همه چند وقت بعداز عمل بینی میشه قرص چاقی گلکسی فت بخوریم اخه سرعمل بینیم خیلی لاغر شدم مخصوصاصورتم میشه کمکم کنید🙏🏻❤️‍🔥
1
پاسخ

29 بهمن 1404

💫

💫

بلند کردن بچه ۱۵ کیلویی 5 ماه بعد عمل بینی

سلام من۵ماهه از عمل بینیم میگذره امروز داداش کوچیکمو که ۱۵کیلو هس جا به جا کردم آیا مشکلی دارع واسه بینیم؟؟؟
2
پاسخ

26 بهمن 1404

مهدی

مهدی

خندیدن بعد عمل بینی پره هامو پهن میکنه؟

سلام. آیا خندیدن یا لبخند زدن باعث پهن شدن پره های بینی می شود من خودم سه هفته هست که عمل کردم و می خوام بدونم تا چند وقت نباید بخندم
2
پاسخ

24 بهمن 1404

Nina

Nina

سفتی و حس حرکت داخل بینی ۱۸ روز بعد از عمل بینی

۱۸روزه عمل بینی انجام دادم ۱-یسری قسمتها که دست میزنم سفت‌ترن مثلا دور تا دور گوشت سوراخ بینیم یکیش سفت‌تر از اون یکیه ۲-یه قسمت از بینیم که دست میزنم به ارومی،حس میکنم یچیز تقریبا تیزی تو بینیمه که سُک میده ۳-یکمی احساس داغی میکنم توی دماغم و البته امروز اینطور شدم قبلش همچین چیزی نبوده و اینکه حس میکنم سنگینتر شده ۴-بیشترین چیزی ک منو میترسونه اینه که‌ گاهی ک میخندم یا هر دلیلی که بینیم تکون میخوره، مثلا پوست دور لبمو ک فشار بدم ک بینیم تکون بخوره، یچیزی تو بینیم اروم جابجا میشه انگار بینیم هیچ ضربه ای نخورده و به خوبی ازش مراقبت میکنم، لطفا راهنماییم کنید استرس این موارد برام خواب و خوراک نزاشته
2
پاسخ

22 بهمن 1404

💫

💫

۴ ماه بعد عمل بینی جسم سنگین بلند کردم خطر داره؟

سلام ۴ماهه عمل بینی انجام دادم جسم ۱۰ کیلویی رو مدت زیاد بلند کردم آیا مشکلی واسه بینیم ایجاد میکنه؟؟ خطری واسه ساختار بینی داره؟ لطفا جواب بدین
2
پاسخ

18 بهمن 1404

Yasna

Yasna

۱۱روزه عمل کردم میتونم برم مسافرت جای سرد؟

سلام خسته‌ نباشید ۱۱روزه عمل بینی انجام دادم و میخوام برم مسافرت میتونم برم جای سرد بگردم بزنم تو سرما ؟
2
پاسخ

18 بهمن 1404

Yasna

Yasna

شستشوی بینی با سرم تا کی لازمه بعد عمل؟

سلام خسته نباشید ببخشيد کشيدن بخیه بینی بعد از ۱۰ روز درد هم دارد و اینکه شست شو با سرم تا کی نیازه ؟ میتونم خوراکی (لواشک . آبنبات ‌. کاکائو . پاستیل . ) بخورم ؟
2
پاسخ

16 بهمن 1404

Sara

Sara

خندیدن بعد از عمل بینی میتونه پره هامو پهن کنه؟

من هشت روزه بینمیمو عمل کردم از روزه چهارم شروع کردم ب خندیدن و انجام کارای سبک و موقع خندیدن هم گونمو میگیرم خمیازه و عطسه هم میکنم ممکنه خندیدن با گرفتن گونه ها باعث پهن شدن بینی و بزرگ شدن پره بینی بشه و فرم بینیمو بهم بریزه قبلا خمیازه میکشیدم بخیه هام کش میومد و درد میکرد اما امروز نه فردا هم باید بخیمو بکشم
2
پاسخ

14 بهمن 1404

آوین

آوین

۷۰ روزه عمل بینی کردم میتونم ریموو ابرو انجام بدم؟

سلام ۷۰ روز از عمل بینیم میگذره آیا میتونم ابروهامو ریموو کنم که مراحلش تقریبا مثل تاتو ابرو هست با این تفاوت که ریموو تاتو رو پاک میکنه
2
پاسخ

12 بهمن 1404

ملیسا

ملیسا

۱۳ روزه عمل کردم میتونم بدون چسب آرایش کنم برم بیرون؟

من تقریبا ۱۳ روزه که عمل کردم چسب دماغمو امروز کندم میتونم آرایش کنم و برم بیرون با چسب اصلا دوست ندارم برم بیرون
1
پاسخ

7 بهمن 1404

Feri

Feri

جذب غضروف 40 روز بعد از عمل بینی

من ۴۰روزه که جراحی کردم و دچار تغییراتی شدم که پزشکم میگه جذب غضروف بوده ،به نظر من که این اشتباه انتخاب پزشک در غضروف مناسبه چون از غضروف خود بینی استفاده شده . آیا این ضعف پزشک در تشخیص کارایی غضروف بینی من نبوده ؟ آیا قابل ترمیم هست 😭؟ جراحی دوم هم نفاهت و سختی های جراحی اول را خواهد داشت ؟ دوباره پیش دکتر خودم جراحی کنم ؟
6
پاسخ

17 دی 1404

سحررضایی

سحررضایی

دو ماهه بینیمو عمل کردم معجون چاقی تاثیری رو شکل بینی داره؟

سلام من دوماه بینیم رو عمل کردم میشه از معجون چاقی بوعلی سینا استفاده کنم تاثیری رو ورم یا شکل بینی نداره
1
پاسخ

6 بهمن 1404

نیلماه

تاثیر قرص شل کننده عضلات روی نتیجه عمل بینی 9 ماه بعد از عمل

سلام وقت بخیر من ۹ماه از عمل بینیم میگذره و از ۶ ماهگی یعنی دو ماه هرشب پشت سر همدیگه قرص شل کننده عضلات خوردم روی بینیم تاثیر می‌ذاره خراب نمیشه؟؟
1
پاسخ

6 بهمن 1404

Saba

Saba

بخیه داخل بینی بعد یک ماه از عمل با فشار درد داره

سلام،الان یک ماه و ۳ روز از عمل بینیم میگذره و من دو روز پیش به دلیل خارش (داخل سوراخ بینی سمت راستم )انگشتمو یکم بردم داخل بینی و انگار یکم از بخیمم کشیدم ولی اروم،نه محکم و یکم درد کرد ولی نه خون اومد نه چیزی و بعدشم دردی نداشت و امروز من خواستم چسب بینیمو عوض کنم وقتی داشتم چسب میزدم،(سوراخ سمت چپم) یکم درد کرد یعنی جایی که از داخل بینی بخیه داشت چون برای چسب زدن باید فشار بدم وقتی یکم فشار دادم خیلی درد کرد،الان بنظرتون یعنی چیز نگران کننده ای هست:)؟بالا هم اشاره کردم بخیه سوراخی که درد کرد با اونی که خارش داشت فرق میکنه و اینم بگم در حالت عادی هیچ دردی نداره فقط وقتی یکم فشار میدم درد داره
1
پاسخ

5 بهمن 1404

سوگند

سوگند

۹۷ روز از عمل بینیم گذشته میتونم بدنسازی شروع کنم؟

سلام من ۹۷ روز از عمل بینی میگذره ایا ورزش بدنسازی کار کنم مشکلی نداره بینی بد فرم یا افتاده نمیشه ممنون میشم راهنمایی کنید چون نگرانم
1
پاسخ

5 بهمن 1404

سمن

سمن

ضربه به قوس بینی 7 ماه بعد از عمل بدون درد ممکنه آسیب دیده باشه؟

سلام من ۷ ماهه جراحی بینی انجام دادم و امشب مورد ضرب و شتم قرار گرفتم و قسمت قوس بینیم به نشیمنگاه مبل سابیده شد خیلی نگرانم که برای بینیم اتفاقی افتاده باشه با اینکه هیچ دردی حس نکردم بجز اینکه متوجه شدم بینیم به سمت نشیمنگاه مبل کشیده شد با ضربه به سر به جلو کشیده شد میخواستم بدونم با اینکه علایمی احساس نکردم و از اون لحظه دارم دائم نگاه میکنم به بینیم ولی چیزه ظاهری مشخص نیست ممکنه از داخل آسیبی رسیده باشه به بینیم تورو خدا راهنماییم کنید
1
پاسخ

4 بهمن 1404

rozhina

rozhina

پایین گرفتن سر 2 هفته بعد عمل بینی باعث افتادگی نوک بینی میشه؟

من بینی گوشتی داشتم و تازه عمل کردم ، هفته دوم که به مطب رفتم گفتم سرم اگر زیاد پایین بگیرم باعث افتادگی نوک بینی میشه؟ بهم گفتن با تکنولوژی جدید عمل بینی چیزی به اسم افتادگی نوک بینی نداریم میتونی سرت بگیری پایین و کارات انجام بدی و من از اون روز به بعد سرم همش پایینه موقع درس خوندن کارای خونه و... و اینکه چسب هفته ای یه بار بهم گفتن عوض کنم
1
پاسخ

4 بهمن 1404

زهرا

زهرا

۱۰ روز بعد عمل بینی بدون چسب خوابیدن بده؟

سلام من ۱۰ روزه بینی امو رو عمل کردم امشب چسب رو در اوردم تا فردا ساعت ۳و ۳۰ برم مطب برام دوباره چسب بزنن آیا اینکه امشب چسبمو در اوردم بده؟خطری داره؟
1
پاسخ

4 بهمن 1404

rozhina

rozhina

فین کردن بعد عمل بینی روی پره ها تاثیر میذاره؟

من ۱۸ روزه بینیمو عمل کردم بینی گوشتی داشتم و دکترم دست به پره های بینیم نزده یه روز بینیمو دوس دارم ی روز نه امروز خیلی ورم داره ورم پره های بینی کی میخوابه؟ ورم پره های بینیم خیلی رو مخمه چه مراقبت هایی روی پره های بینی تاثیر داره؟ آیا فین کردن مشکلی ایجاد میکنی روی پره های بینی؟
1
پاسخ

3 بهمن 1404