رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد مراقبت بعد از عمل بینی
نظرات درباره مراقبت بعد از عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
484 تاپیک
مهسا

مهسا

ادویه و قلیون باعث شده ورم یه طرف بینیم زیاد شه؟

7ماهه عمل کردم ورم یک طرفه داشتم از اول و الان یکماهه ادویه زیاذ میخورم قلیونم میکشم خیلی زیاد شده ورم یک طرفه تیغه بینی تا یک طرفه نوک بینی کج دیده میشه خطرناک نیست رعایت کنم درست میشه؟
1
پاسخ

25 فروردین 1405

Z

فرورفتگی بالای سوراخ بینی

سلام من بعد از ۲۰ روز از عملم یه فرورفتگی حالت خط بالای سوراخ بینیم ظاهر شد و امروز که تقریبا ۲ماه و ۱۱روز از عملم میگذره انگار فرورفتگی گسترش پیدا کرده و یه گردی تبدیل شده باید چیکارش کنم ؟ منشی دکترم گفت کورتون بزنیم باید آیا این کار درسته؟
24
پاسخ

28 مهر 1403

سحر

استفاده دائم از ریتینر بینی بعد عمل درسته یا نه؟

با عرض سلام و خسته نباشید، هفده روز از عمل بینیم میگذره. پره‌های بینیم خیلی به تیغه نزدیک شده بود و شدیداً نگران شده بودم. پزشکم چندبار ساکشن کردند و فقط گفتند ریتینر سایز شش بخر و رفتند و هیچ توضیحی ندادند. بعد که پرسیدم چقدر استفاده کنم، فقط گفتند هرچی بیشتر بهتر. من تمام روز ریتینر در بینیم هستش و فقط موقع شست‌وشو که روزی چهار بار انجام میدم درمیارم و دوباره میذارم. کارم درسته؟ تغییرات پره‌های بینیم محسوس هستش.
4
پاسخ

11 شهریور 1404

Ahwaz

دو ماه از عمل بینیم گذشته ولی قرینه نیست و یه طرف بینی بزرگ‌ تره

من دو ماهه عمل بینی انجام دادم، ولی از همون موقعی که اتل رو باز کردن، متوجه شدم یه طرف بینیم، مخصوصاً سمت چپ، بزرگتر و افتاده‌تره و حتی یه حالت کجی هم داره. نمی‌دونم این میتونه فقط ورم باشه یا اینکه بینیم خراب شده. خیلی استرس دارم و حالم خوب نیست، نگرانم نکنه نیاز به عمل مجدد داشته باشه.
6
پاسخ

25 فروردین 1404

زینب

زینب

ورم بینیم بعد رعایت نکردن ها عادیه یا بمونه؟

سلام من ۱ ماه عمل کردم ولی از روز دوم شروع ب غذا های ک داخل نمک بود کردم و هنوز دوهفته نشده بود سیگار و مشروب خوردم الان بینیم خیلی ورم داره و میگن این ورم دائمی میمونه بخاطر اینکه زیر دوماه انجام دادی دو هفته ب بعد هم ب پهلو خوابیدم و کارهای عادی انجام دادم اصلا رعایت نکردم اینا تاثیری بر روی فرم بینی دارد ؟ ممنون میشم اگر جواب بدین
1
پاسخ

23 فروردین 1405

مهدی

مهدی

گرد و خاک محیط کارم ممکنه فرم بینیمو خراب کنه؟

سلام وقت بخیر. من توی کارم یکم گرد و غبار هستش و گاهی وقتا باید فرز بزنم. میخوام بدونم آیا گرد و خاک بعد از گذشت 3 ماه از عمل ضرر داره یا روی فرم بینی تاثیر میذاره؟
1
پاسخ

22 فروردین 1405

boshra

boshra

رابطه جنسی بعد عمل بینی از کی میشه داشت؟

رابطه جنسی بد چند وقت عمل بینی میشه انجام داد؟؟ من تازه ۷روزه عمل بینی انجام دادم
1
پاسخ

22 فروردین 1405

Mahdieh

آیا بعد از ۶ ماه از عمل بینی میتونم برای ترمیم فرورفتگی چربی تزریق کنم؟

سلام وقت بخیر من دو ماهه عمل بینی انجام دادم، اما بالای سوراخ بینی در سمت راست (یا چپ) یه فرورفتگی دارم که سمت دیگه اصلاً این مشکل رو نداره. میخواستم بدونم بعد از ۶ ماه می‌تونم به این ناحیه چربی از ران پا تزریق کنم؟ عوارض تزریق چربی چی هست؟
4
پاسخ

21 اسفند 1403

Samar

Samar

شستشوی بینی با سرم بعد عمل رو چندبار باید انجام بدم؟

برای شستشوی بینی بعد از عمل، از سرم چند سی سی و چندبار برای هر سوراخ باید استفاده کنم؟
1
پاسخ

20 فروردین 1405

zahra

فرورفتگی بالای سوراخ بینی 4 ماه بعد عمل

سلام وقت بخیر من چهار ماه تموم شده تازه رفتم تو پنج ماه این فرو رفتگی ها درست بالای سوراخ بینیم به وجود اومدن پیش دکترم ویزیت شدم ایشون گفتن با ماساژ برطرف میشه و تا یکسال زمان میبره به نظر شما اینا میرن؟ چیکار کنم زود تر برن؟
12
پاسخ

6 آذر 1403

سمانه

سمانه

بعد یک سال از عمل جیغ زدن به بینیم آسیب میزنه؟

سلام ماه بعد میشه یک ساله ک عمل بینی کردم امروز بشد چند بار جیغ زدم آیا مشکلی نداره ؟باعث تغییر فرم بینی نمیشه؟
1
پاسخ

12 فروردین 1405

Saeed

بعد از برداشتن چسب فرم بینیم بد شده و نوکش سفته چیکار کنم؟

سلام وقت بخیر من صد روز از عمل بینیم گذشته. توی هفته‌ی اول فرم بینیم بد نبود، ولی بعد از برداشتن چسب و طبق توصیه‌ی دکتر که گفت سه شب در هفته بزنم، فرم بینیم خیلی بد شده. نوک بینیم گرد و سفته، وقتی به نوک بینی و پره‌ها دست می‌زنم، خیلی سفتی حس می‌کنم. علتش چی می‌تونه باشه؟ این وضعیت تا کی ادامه داره؟ می‌ترسم همینجوری بمونه.
7
پاسخ

26 اسفند 1403

Moradi

آیا افتادگی نوک بینی 40 روز بعد از عمل طبیعیه؟

سلام، من ۴۰ روزه که عمل بینی انجام دادم، ولی احساس می‌کنم نوک بینیم افتادگی پیدا کرده. دکترم فقط توصیه کردن که هفته آخرِ ماه اول چسب بزنم، اما قبلش برای رفع کجی بینی برام ماساژ انجام داده بودن. آیا این افتادگی طبیعییه یا به خاطر اینه که چسب نزدم؟ الان باید چیکار کنم؟ لازمه به دکتر دیگه‌ای برای معاینه مراجعه کنم یا چسب زدن فایده داره؟ عکس‌های بعد از عمل رو که می‌بینم، نوک بینیم جمع‌تر بود، اما از وقتی که گچ و برداشتم و چسب نزدم، کم‌ کم پایین اومده. الان انگار نه انگار که عمل شده، فقط از نیم‌رخ یه کم قوس داره. ممنون می‌شم راهنمایی کنید، خیلی نگرانم و واقعاً افسرده شدم.
5
پاسخ

26 اسفند 1403

من

من

سه روزه بینیمو عمل کردم میتونم قبل آتل باز کردن دوش بگیرم؟

سه روزه عمل بینی انجام دادم پس فردا گفتن بیا آتل باز کنیم روز آتل قبل از آتل باز کردن میتونم دوش بگیرم یا نه
1
پاسخ

2 فروردین 1405

مهدی

مهدی

دو ماه بعد عمل بینی دود اسپند برای بینیم ضرر داره؟

آیا بعد گذشت دوماه از عمل بینی دود اسپند برای بینی ضرر دارد و ضرر هاش چیه ؟
1
پاسخ

2 فروردین 1405

آیدا

آیدا

دو هفته بعد عمل بینی چرا نوک بینیم کج شده؟

دوهفته از عمل بینی من میگذره و در طول این مدت چندبار به پهلو خوابیدم دوبار اخیر که چسب بینی رو عوض میکنم متوجه کج بودن نوک بینی به یک سمت هستم آیا به پهلو خوابیدن ، خندیدن یا عطسه کردن بعد از،عمل باعث کج شدن بینی میشود؟ و تا چه مدت باید سر رو به پایین خم نکنم ؟
1
پاسخ

1 فروردین 1405

سمیرا

ماندگاری ورم بینی گوشتی 7 ماه بعد از عمل بینی

سلام، من هفت ماهه که از عمل بینیم می‌گذره. بینی من گوشتی بوده. تو این هفت ماه همچنان همون بینی بزرگ و متورمی که روز اول داشتم هست. ماه سوم به دکترم گفتم کورتن بزنن، گفت نیاز نیست. امروز رفتم پیششون که هفت ماه گذشته، گفتن الان دیگه دیره، کورتن دیگه تاثیری نداره. گفتن بینیتون همینه، فقط صبوری کنید، تا دو سال طول می‌کشه. نه ماساژی، نه پرهیزی، هیچی. فقط گفتن نمک کم استفاده کن. الان وضعیت من چی میشه؟
5
پاسخ

24 تیر 1404

فاطمه

فاطمه

یه ماه و نیم بعد عمل بینیم زخم شبیه تبخال زده

سلام بعدازیه ماه ونیم بینی من زخم شده زخمش شبیه تبخال هست مشکلی داره بعد چسب بزنم یاخیر البته من بعداز 15روز باچسب وضومیگرفتم وچسب خیس میشد ممکنه ازاون باشه
1
پاسخ

1 فروردین 1405

نیلوفر

نیلوفر

انگشتمو بردم تو بینیم ممکنه فرم بینیم عوض شده باشه؟

من پنج هفته ست جراحی بینی انجام دادم. امروز انگشتمو داخل بینیم کردم. مشکلی برای بینیم پیش میاد؟ ممکنه فرم بینیم تغییر کنه؟
1
پاسخ

29 اسفند 1404

هانی

هانی

علت مریضی‌ های مکرر بعد از جراحی بینی چیه؟

۳ماه عمل بینی کردم و ماه ۲مریض شدم سرما خوردم رفتم دکتر و چرک از گلوم زیاد میومد خداروشکر بعد چند هفته خوب شد ولی بازم مریض شدم ۱ماه نشده ولی این یک روز بود خوب شدم و بعدش الان یک ماه گذشته دوباره مریض شدم تب لرز سردرد بدن درد ایا این مریضی ربطی به بینی داره یا آسیب میزنه و دلیل اینهمه سرماخوردگی چیست عفونت بینی نباشه
1
پاسخ

29 اسفند 1404