رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد سفالکسین
نظرات درباره سفالکسین را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
9 تاپیک
Bita

Bita

بعد از تزریق آنزیم لبم تیره شده نکنه نکروز باشه؟

سلام وقت بخیر من امروز آنزیم انگلیسی تزریق کردم الان که آینه نگاه کردم متوجه شدم لب بالایی البته قیمت زیریش یعنی یکم لبمو بالا نگه میدارم اونموقع مشخص میشخ ..هنوز اون قسمت بی حسه و اینکه رنگش خاکستری تیره شده ...و زیرش هم حالت آبسه یا نمیدونم چرک شایدم تورم نمیدونم چیه ....میترسم نکروز شده باشه چیکار کنم؟ سفالکسین خوردم باید بخورم باز؟ به دکتر مراجعه کنم یا نه
3
پاسخ

20 خرداد 1405

اميني

اميني

با وجود آنتی بیوتیک هنوز نوک بینیم التهاب داره

سلام تقریبا یک ماه پیش برای همین عفونت داخل بینی هم پیام دادم شماهم ج من رو دادین با مشاوره شما رفتم نخ بینی ام که بعد دوسال عمل مانده بود نوک بینی ام رو دکترم کشید بیرون دوتا امپول امیکاسین یه دانه امپول بتامتازون عضلانی زدم سه ورق سفاکسین۵۰۰ کلیدامایسین۳۰۰هرشیش ساعت خوردم پمادتترا هم داخل بینی ام زدم ولی با گذشت ده روز هنوز نوک بینی ام قرمزهست خیلی نگرانم دوباره رفتم پیشه دکترم گفت حساس نباش ولی پوست نوک بینی ام پوسته پوسته اس هنوز بنظرشما چیکارکنم اوایل اردیبهشت که مشکلم رو گفتم به شما عکس نفرستادم ولی الان فرستادم دوتاش ماله همون موقع اس که خیلی ملتهبه یکیش هم امروز گرفتم درضمن دوهفته اس هرروز با اب نمک داخل بینی هام رو شستشو میدم به نظرشما پماد کلیدامایسین بجای تترا بزنم بعدشم گوشت اضافه سوراخ سمت راستم همون لحظه دکتر با تیغ برید به نظرشما ژل ترمیم کننده بزنم یا دست بهش نزنم که بدترنشه چون هنوز برامدگی داره نمیدانم زخمه یا کامل گوشت اضافه رو درنیاورده ممنون بابت پاسخگویی شما فقط دکترم به هیچ عنوان کورتون تزریق نمیکنه داخل بینیم که ورمش بخوابه خیلی مضطرب وکلافه ام
3
پاسخ

7 خرداد 1405

دلارام

دلارام

گوشم بعد پیرسینگ عفونت کرد و ملتهب شد

سلام وقت بخیر من گوشمو ده روز پیش پیرسینگ زدم خیلی دستکاریش میکردم متاسفانه عفونت کرد پیرسینگ و در اوردم ظاهرش تغییر کرد باز نخ کردم، علائمش احساس داغی گوش، نبض میزنه، چرک غلیظ زرد یا سبز داره حالت گوشم خیلی تغییر کرده و در مقایسه با اون یکی گوشم عوض شده و قرمز و ملتهب قسمت غضروفشه و دیروز دکتر رفتم امپول سفازولین زدم و و دارم هر شیش ساعت سفالکسین میخورم و تتراسایکلین میزنم حس میکنم تاثیری نداشته رفتم دارو خونه و میخوام از الان موپیروسین دو درصد بزنم کی خوب میشه اصلا خوب میشه یا نه واقعا دارم دیوونه میشم
1
پاسخ

4 اردیبهشت 1405

taraneh

taraneh

بعد عفونت بخیه پتوز یه دونه سفت مونده

درود سال نو مبارک... من تاریخ شش برج ده عمل پتوز انجام دادم 40 روز بعد از کشیدن بخیه ها کرم پودر زدم صبح که ازخواب پاشدم یه نقطه مثل جوش متورم و قرمز روی پلکم بود ک درد داشت و سرش سفید بود فک کردم جوشه کمی فشار دادم سر نخ زد بیرون یکم... نخ بخیه زیر پلکمه که باید باشه تاپلکمو بالا نگه داره... خلاصه عفونت کرد و چرکی شد رفتم متخصص چرکشو با دست خالی کرد سفالکسیم هر هشت ساعن پماد جنتامایسین میزنم و میخوردم تا ده روز که عفونتش کامل خوب شد ولی الان یه دونه سفت یکم قرمز باقی مونده! من چیکارکنم بااین؟ کی خوب میشه؟؟ دکترم میگه التهابه و خوب میشه ولی الان پانزده روزه همینجوره... میترسم نخ تو سطح پوستم مونده باشه و همینجور بمونه این دونه... تروخدا کمکم کنین چیکارکنم؟؟؟ و اینکه چندشبی تتراسایکلین هم زدم...
1
پاسخ

28 فروردین 1405

taraneh

taraneh

دونه سفت و قرمزی که بعد عفونت پلکم 3 ماه بعد از پتوز مونده چیکار کنم؟

درود سال نو مبارک... من تاریخ شش برج ده عمل پتوز انجام دادم 40 روز بعد از کشیدن بخیه ها کرم پودر زدم صبح که ازخواب پاشدم یه نقطه مثل جوش متورم و قرمز روی پلکم بود ک درد داشت و سرش سفید بود فک کردم جوشه کمی فشار دادم سر نخ زد بیرون یکم... نخ بخیه زیر پلکمه که باید باشه تاپلکمو بالا نگه داره... خلاصه عفونت کرد و چرکی شد رفتم متخصص چرکشو با دست خالی کرد سفالکسیم هر هشت ساعن پماد جنتامایسین میزنم و میخوردم تا ده روز که عفونتش کامل خوب شد ولی الان یه دونه سفت یکم قرمز باقی مونده! من چیکارکنم بااین؟ کی خوب میشه؟؟ دکترم میگه التهابه و خوب میشه ولی الان پانزده روزه همینجوره... میترسم نخ تو سطح پوستم مونده باشه و همینجور بمونه این دونه... تروخدا کمکم کنین چیکارکنم؟؟؟
1
پاسخ

28 فروردین 1405

فاطمه

فاطمه

بعد از یک هفته از پیرسینگ بینیم چندتا جوش زده

سلام وقتتون بخیر من الان یک هفته ک پیرسینگ بینی زدم اصلا موقع لمس دردی احساس نمیکنم فقط چندتا جوش زده جوشا دست میزنم درد میکنه از داخلم نفس ک میکشم گرم میشه رفتم داروخونه پماد موپیروسین داد بهم گفت بزن الان نمیدونم تترا بهتره یا جنتامایسین یا موپیروسین هر هشت ساعتم قرص سفالکسیم ۵۰۰مصرف میکنم با محلول اب نمکم تمیزش میکنم دستمم حتما موقع انجام تمیز کردن محل میشورم
1
پاسخ

28 اسفند 1404

ف

ف

پیمانه شربت سفالکسین برای بچه 2 ساله چند سی سی میشه؟

سلام وقتتون بخیر ، ببخشید دکتر برای پسرم که دو سالشه و با وزن ۱۳ کیلو هست بخاطر زخم و عفونت کف پاش شربت سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت یک پیمانه نوشته اولا می خواستم بپرسم که منظور از یک پیمانه چند سی سی هست؟ ثانیا میتونم هر ۸ ساعت بهش دارو بدم اگر میشه چند سی سی باید بهش بدم ؟
1
پاسخ

6 اسفند 1404

س

فولیکولیت بعد از عمل بینی با آنتی‌بیوتیک بهتر نشد باید چیکار کنم؟

سلام، ۶ ماه و ۲۵ روزه رینوپلاستی کردم. ته بینی سمت تیغه قرمز و کمی برآمده بود که درد داشت. دکتر رفتم، آندوسکوپی کردن گفتن عفونت فولیکولیت هست. ۳ ورق کپسول سفالکسین ۵۰۰ و ۳ ورق کلیندامایسین ۳۰۰ و یه دونه آمپول سفتریاکسون زدم، اما امروز نگاه کردم هنوز قرمزه و تغییر زیادی نکرده. چکار کنم؟ دکتر گفت اگه خوب نشد دوباره برم. خیلی میترسم، درمانش چیه؟
15
پاسخ

12 شهریور 1404

نگار

بعد از تزریق ژل لب و چانه تب کردم طبیعیه یا خطرناکه؟

سلام من ژل لب و چانه تزریق کردم از قبل یه سرماخوردگی خفیف داشتم ولی الان تب کردم این موضوع خطرناکه؟ باید چیکار کنم؟ الان سفالکسین و استامینوفن مصرف میکنم برای سرماخوردگی آیا این داروها مشکلی برای تزریق ژل ایجاد نمیکنن؟
2
پاسخ

29 اسفند 1403