4 تاپیک
Bita
بعد از تزریق آنزیم لبم تیره شده نکنه نکروز باشه؟
سلام وقت بخیر من امروز آنزیم انگلیسی تزریق کردم الان که آینه نگاه کردم متوجه شدم لب بالایی البته قیمت زیریش یعنی یکم لبمو بالا نگه میدارم اونموقع مشخص میشخ ..هنوز اون قسمت بی حسه و اینکه رنگش خاکستری تیره شده ...و زیرش هم حالت آبسه یا نمیدونم چرک شایدم تورم نمیدونم چیه ....میترسم نکروز شده باشه چیکار کنم؟ سفالکسین خوردم باید بخورم باز؟ به دکتر مراجعه کنم یا نه
تصویر خصوصی
بنا به درخواست کاربر، فقط پزشکان میتوانند آن را ببینند.
تصویر خصوصی
بنا به درخواست کاربر، فقط پزشکان میتوانند آن را ببینند.
3
پاسخ
20 خرداد 1405
ندا
چرا بعد 7 ماه از تزریق باسن هنوز سفته و درد داره؟
سلام سونو بعد7 ماه تزریق باسن انجام داذم مال چهاروزپیش خواب خوراک ندارم فقط بخاطرسفتی باسن خیلی استرس دارم تبدیل به ابسه سرطان نشه چراهنوزسفت کمی درد سفت باتوجه به سونونظرپزشکان چیه ممنون
1
پاسخ
27 فروردین 1405
هدی
چه شرایطی باعث میشه چربی عفونت کنه یا گلوله بشه؟
در چه صورتی ممکن است صورت در حین یا بعد از انجام چربی آبسه کند یا عفونت بگیرد یا گلوله گلوله شود وتزریق چربی به چه صورت باشد که تبدیل به غبغب نشود یا پوست دچار افتادگی نشود
2
پاسخ
23 بهمن 1404
ملیکا
عفونت و آبسه داخل بینی بعد از عمل بینی
سلام، ۲۸ روزه که بینیمو عمل کردم و همه چیز خوب بود تا دو روز پیش که باد سرد به بینیم خورد. همون شب یه مقدار خون خشکشده بالای بینیم دیدم و فهمیدم که زخم شده. فردای اون روز، سوزش و درد شدید داشتم، وقتی داخل بینیم رو نگاه کردم پر از آبسههای قرمز شده بود که با لمس خونی میشن و لکههای عفونی هم دیده میشد. دکتر برام آنتیبیوتیک نوشته، ولی خیلی میترسم و همش گریه میکنم. به نظرتون این مشکل برطرف میشه؟ باید چیکار کنم؟
12
پاسخ
4 اسفند 1403


