682 تاپیک
مانا
ماساژ دادن اشتباهی نوک بینی بعد عمل بینی
سلام من اشتباهی یکی دوبار نوک بینیم رو ماساژ دادم. الان متوجه شدم اشتباه بوده. بعد یک هفته درد ندارم تنفسم هم مشکل پیدا نکرده ممکنه در آینده بخاطر این موضوع غضروف بینیم تحلیل بره؟مشکلی پیش بیاد؟ لازمه به دکترم خبر بدم؟
3
پاسخ
5 خرداد 1405
سیسی
یک ماهه عمل کردم ولی سوراخای بینیم قرینه نیست
سلام وقت بخیر من دقیقا یک ماهه که عمل کردم. سوراخ های بینیم قرینه نیست مخصوصا از نمای رو به رو و حس میکنم نوک بینیم بزرگه و خیلی تو ذوقم میزنه. امکانش هست درست بشه یا نه؟ باید چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
4
پاسخ
29 دی 1404
am
چرا بینیم بعد ۲۰ روز اینقدر پهن و بزرگ شده
سلام وقت بخیر من ۲۰روز هست بینی رو عمل کردم بینی گوشتی و پوست ضخیم دارم ولی بینیم خیلی بزرگ دیده میشه انگار عرض بینیم دوبرابر شده یکیم داخل بینیم سمت نوک بینی احساس سنگینی و فشار می کنم .
3
پاسخ
3 خرداد 1405
am
ورم زیاد نوک بینی 17 روز بعد از عمل بینی
سلام وقت بخیر من ۱۷روزه عمل کردم الان ورم نوک بینی و کرامولا بینیم خیلی زیاده نوک بینیم عینه توپ دیده میشه بنظرت این ظاهر توپ شکل اصلاح میشه؟؟
5
پاسخ
1 خرداد 1405
طوبی
یک سال از عملم گذشته و روی بینیم فرورفتگی دارم
سلام من ۱۲خرداد میشه یک سال عمل بینی انجام دادم دکتر گفت بعد از یک سال بیا سوهان کشی بشه ایا پولیه یان دوم یک فرورفتگی داره ایا برطرف میشه یا ن سوم نوک بینیم همین طوره یا کوچکتر میشه
3
پاسخ
25 اردیبهشت 1405
S
بعد از خوردن ناخن به بخیه بینی داخل بینیم میسوزه و غضروف انگار زده بیرون
سلام من دیشب ناخنم خورد ب بخیه داخلی بینیم از دیشب داخل بینیم قرمز شده و میسوزه و از بیرون خیلیی درد شدید داره یه سمت انگار غضروف بیرون تره بخیه کاملا حس میشه ناخواسته دستم خورد الان پل بینی سمت چپ زیرنوک درد داره پره امم درد داره کاملا دست میشم خیلی شدیده دردش
4
پاسخ
21 اردیبهشت 1405
مری
سربالا بودن بینی و فاصله زیاد سوراخ ها از نوک بینی 4 ماه بعد از عمل
سلام، فاصله نوک و سوراخ های بینیم خیلی زیاده و سر بینیم هم بالاست. از نیم رخ زیاد معلوم نیست، ولی از رو به رو یه جوریه که حس میکنم مشکلی داره. ۴ ماهه که عمل کردم و اصلاً دوسش ندارم.
6
پاسخ
27 بهمن 1403
sr
چرا بعد از ترمیم بینی با غضروف دنده هنوز بینیم کجه؟
سلام لطفا دکترای عزیز راهنمایی کنید منو فردا میشه ۱۲ روز که من عمل ترمیم با غضروف دنده انجام دادم. دو طرف بینی من فرو رفتگی های عمیق داشت و غضروف ها از بین رفته بود و بینیم کج شده بود. دکتری که پیشش ترمیم کردم بهم گفت با غضروف دنده فرورفتگی ها رو پر میکنه و کجی بینیم رو تا حد امکان صاف و اصلاح میکنه. من روزی که گچ بینیم رو برداشتم فرم بینیم رو دوست داشتم، با اینکه کلی ورم داشت کجی ندیدم یا نمیدونم بوده ولی اونقدری به چشمم نیومد که تو ذوقم بزنه و اوکی بودم. دکترم بهم گفت اصلا نباید خودم چسب بزنم و حتما یه مدت برم پیش خودش که چسب بزنه که مشکلی پیش نیاد. دیروز قرار بود برم برای تعویض چسب اما منشیشون گفتن مشکلی برای دکتر پیش اومده و دکتر نیست، گفتن فیلم میفرستن خودت چسبتو بزن تا شنبه. منم دیشب خودم چسب زدم اما امروز که حس کردم چسبم کثیف شده برداشتم که دوباره بزنم، خیلی بینیم تو ذوقم خورد. انگار کج بودن بینیم هیچ تغییری نکرده، در صورتی که دکتر بهم گفته بود کج بودنش بهتر میشه. الان میشه دکترایی که عکس منو میبینن بهم بگن این کجی که تو بینی من تو عکس میبینن به نظرشون ورمه یا نه؟ کلا کجی بینیم درست نشده یا حتی انگار بدتر شده؟ یا ممکنه من خودم چسب بزنم بدتر از این بشه؟ اصلا بینیم، مخصوصا نوک بینیم، یه مدلیه انگار یه گوله کج و کولس و از عکسشم انگار بدتره. لطفا راهنماییم کنید.
4
پاسخ
23 اردیبهشت 1405
صدری
بعد از عمل بینی چرا یه طرف پره بینیم انگار تحلیل رفته؟
سلام من دو ماهه عمل بینی انجام دادم الان چند روزه ی طرف پره بینیم پشت نوک بینیم انگار تحلیل رفته یا نمیدونم چیه ولی ی سمت دماغم خالی شده و با استخوان بالایی تو ی خط نیست
5
پاسخ
1 اردیبهشت 1405
یاس
ممکنه نوک بینی بعد ۷ ماه هنوز کوچیک بشه؟
حدود ۷ماه از عمل بینی من میگذره ولی نوک بینی و اطرافش هیچ تغییری نکرده و خیلی بزرگه ممکنه که تغییر کنه و کوچیک بشه؟
3
پاسخ
22 اردیبهشت 1405
Mobina
13 روز بعد از عمل بینی نوک بینیم خیلی بالا رفته ممکنه بیاد پایین؟
سلام من ۱۳روز از عملم میگذره و شنبه همین هفته گچمو برداشتم نوک بینیم خیلی بالا رفته و سوراخای بینیم از روبه رو پیداس من تاکید داشتم اصلا دوست ندارم از رو به سوراخا پیدا باشه و نوک بینیم سربالا باشه نیمه فانتزی رو به طبیعی خواسته بودم بهم گفتن نوکش میاد پایین هر اما کم این بینی من درست میشه آیا خیلی ناراحتم
تصویر خصوصی
بنا به درخواست کاربر، فقط پزشکان میتوانند آن را ببینند.
تصویر خصوصی
بنا به درخواست کاربر، فقط پزشکان میتوانند آن را ببینند.
9
پاسخ
10 اردیبهشت 1405
..
دو هفته از عملم گذشته چرا نوک بینیم اینقدر بالاست و از روبرو پهنه؟
سلام دوهفته ازعملم گذشته نوک بینیم خیلی بالاست و از روبرو خیلی بد دیده میشه این طبیعیه یا همیشه اینجوری میمونه؟؟؟خیلی بابتش نگرانمم اصن ظاهر خوبی نداره اینم عکسم از روبرو بالایی بینیم خیلی پهن شده و پره هامم بزرگ تر شدن انگار اینا بخاطر ورمه یا ن؟؟؟
11
پاسخ
16 اردیبهشت 1405
اميني
بعد دو سال از عمل بینی عفونت و قرمزی نوک بینی و برامدگی زیرش داره
سلام من دوساله عمل زیبایی بینی انجام دادم ازهمون ماه اول داخل بینی ام قسمت نوکش دوتابرامدگی داشت که فکرمیکردم گوشته اضافه اس الان هفته پیش نوک بینی ام قرمزوموتورم شددرد زیادی هم داشت بعد دوروزترشح وعفونت زیادی ازش امد یکی ازبرامدگی ها کم شده ولی اون یکی هست به نظرشما این متقارن نبودن سوراخ های بینی ام ماله این برامدگی هاس یا ربطی نداره بعدشم چیکارکنم که اون یکی برامدگی زیرنوک بینی ام ازبین بره ممنونم
3
پاسخ
16 اردیبهشت 1405
ماهی
گوشت اضافه رو بخیه بینیم دراومده با کرم خوب میشه؟
سلام وقت بخیر.دو هفتس عمل بینی انجام دادم. و برای ترمیم جای بخیه از کرم اسکار استاتیک استفاده میکنم؟آیا کرم خوبیه و در صورت استفاده مداوم ردی باقی نمیمونه؟؟گوشت اضافه ای ک در یک قسمت بخیه بوجود اومده رو از بین میبره؟ موقع چسب زدن نوک بینی چسب رو ب سمت بالا بکشم ک مانع افتادگی نوک بینی بشه؟کلا چطور باید چسب بزنم و چه کارهایی کنم ک نوک بینیم افتاده نشه؟ یه قسمت هم بخیه جذبی از جلو بیرون زده ک حالت نازیبایی داره بگم دکتر کوتاه میکنه یا خودش کی میفته؟ کی میتونم کامل از بینی نفس بکشم؟ورم کی میخوابه؟
5
پاسخ
10 اردیبهشت 1405
moøn
نوک بینیم بعد از ۹ ماه هنوز کجه و نامتقارنه
سلام من نه ماه تقریبا از عمل بینیم میگذره و احساس میکنم که نوکش کجه و تقارن نداره کلا بینی آیا نیاز به ترمیم هست؟
4
پاسخ
13 فروردین 1405
سارا
۲۲ روزه عمل کردم، ممکنه قوس بینیم کمتر بشه و نوکش بیاد پایین؟
سلام وقت بخیر من ۲۲ روز از عمل بینیم میگذره میخواستم بدونم امکان داره بعد عمل بینی قوسش کمتر بشه و سرش بیاد پایینتر و زاویه لب و بینی کم بشه؟ ایا هیچ جور ماساژ خاص یا نوع چسب زدن خاصی وجود داره برای این کار؟ من بینیم استخوانی هستش و پوستم نازک بینیم قبل از عمل مشکلی هم نداشت اصلا یه قوز کوچیک داشت که شاید خیلیا هم متوجه اون نمیشدن حتی دکتر به پره های بینیم دست نزد کل خانوادم با عملم مخالف بودن سنم هم زیاد نیست با کلی تحقیق یه دکتری رو انتخاب کردم که نمونه کاراش خیلی خوب بودن اما نمیدونم من برای چی اینطوری شده بینیم قبل از عمل هم منو دکتر هیچ حرفی درمورد فانتزی یا نیمه فانتزی شدن بینی نزدیم راجب طبیعی یا طبیعی مدرن صحبت میکردیم که تاکید من روی طبیعی بود اما بعد عمل با دیدم بینیم شوک بهم وارد شد اصلا دوستش ندارم کل اعتماد بنفسمو ازم گرفته هروز با استرسو تپش قلب دستو پنجه نزم میکنم میدونم بعدا ظرفیت عمل ترمیمی رو هم ندارم اگه امکانش باشه بینیم تغییر کنه چقدر تغییر میکنه ؟ ممکنه این بینی بعد چند ماه تبدیل به یه بینی طبیعی بشه؟
3
پاسخ
15 اردیبهشت 1405
zahra
وقتی زیر نوک بینیم فشار میدم کلوملام میره بالا
من بینیمو هفت ماهه عمل کردم زاویه بین نوک بینی و لب من حدودا نود درجه است شاید کمی کمتر و از روزی که گچ باز شد همینجوری بودکه توی عکس اتاق عمل میتونم بگم صدو پنج هست توی نمای تمام رخ یه برجستگی زیر نوک بینیه که توی عکس هامم حالت یک نیم دایره زیر نوک بینیمه و کلا حس میکنم نوک بینی از جلو کمی برجسته است این نیم دایره دقیقا بالای کلوملاست و به نظر میرسه غضروف حمایتی باشه و وقتی یه کم زیر نوکو فشار میدم یه چیزی خیلی ریز داخل نوک تکون میخوره و عقب میره این حرکت خیلی ریزه و داخل عمقه نه سطح اما باعث میشه کلوملا بیاد بالا و زاویه نوک باز تر بشه حتی قوس بینی هم کمی بیشتر بشه و اون حجم زیر نوک هم کم تر بشه ،بلافاصله بعد از کم کردن فشار کلوملا دوباره میاد پایین این اتفاق خیلی سریع میوفته اما در حالت کلی دردی ندارم و بینی ناپایدار نیست ودر زیر نوک هر جارو ک فشار بدم این اتفاق میوفته در قسمت استخوانی هم انگاربین استخوان وسط و پهلوی چپ یه فاصله است که درظاهر پیدا نیست اما با لمس حسش میکنم و پهلوی همون سمت هم یه کم پهن تره ولی تنفسم خوبه و دردی ندارم به نظرتون باتوجه به اینکه با فشار بینی خوب و شبیه عکس اتاق عمل میشه شرایط بینیم چجوریه بینی من قبل از عمل استخوانی بود با پوست ظریف اما دکتر نوک بینی وگرد کرده
2
پاسخ
14 اردیبهشت 1405
zahra
این برجستگی زیر نوک بینیم علتش چیه؟
من بینیمو هفت ماهه عمل کردم زاویه بین نوک بینی و لب من حدودا نود درجه است شاید کمی کمتر که توی عکس اتاق عمل میتونم بگم صدو پنج هست توی نمای تمام رخ یه برجستگی زیر نوک بینیه که توی عکس هامم حالت یک نیم دایره زیر نوک بینیمه و کلا حس میکنم نوک بینی از جلو کمی برجسته است و وقتی یه کم فشار میدم یه چیزی خیلی زیر داخل نوک تکون میخوره و عقب میره این حرکت خیلی ریزه اما باعث میشه کلوملا بیاد بالا و زاویه نوک باز تر بشه حتی قوس بینی هم کمی بیشتر بشه و بالای نوک حالت حجیم تری بگیره و بلافاصله بعد از کم کردم فشار کلوملا دوباره میاد پایین این اتفاق خیلی سریع میوفته اما در حالت کلی دردی ندارم و بینی ناپایدار نیست در قسمت استخوانی هم انگاربین استخوان وسط و پهلوی چپ یه فاصله است که درظاهر پیدا نیست اما با لمس حسش میکنم ولی تنفسم خوبه و دردی ندارم به نظرتون باتوجه به اینکه با فشار بینی خوب و شبیه عکس اتاق عمل میشه شرایط بینیم چجوریه
3
پاسخ
13 اردیبهشت 1405
Losifer
۱۱۶ روز از سپتورینوپلاستیم گذشته هنوز نوک و کلوملام کجه
سلام ۱۱۶ روز از عمل سپتورینوپلاستیم گذشته از زمان آتل بعنی روز سوم کجی در کلوملا و نوک مشاهده کردم ک خیلی زیاد بود بعد گذشت این مدت کجی در کلوملا و نوک کم تر شد ولی متاسفانه هنوز به صورت خفیف در نوک و کمی واضح تر در کلوملام وجود داره به نظر شما ممکنه این کجی خود به خود بهتر بشع؟؟ و اینکه بعضی وقتا این کجی واضح تر و یه موقعی کم تر میشه ولی همیشه هستش ممنون میشم راهنمایی کنید ،خیلی ناراحتم من واقعا دیگه نمیتونم برم واسع عمل ترمیم😭
2
پاسخ
2 اردیبهشت 1405
معصومه
با این داروهایی که میخورم میتونم کورتون نوک بینی تزریق کنم؟
سلام و درود خسته نباشید یک سال و چهار ماهه از عمل بینیم می گذاره برای کاهش ورم نوک بینی و ورم یک طرفه می خواهم کورتون تزریق کنم در شرایطی که بی نظمی قاعدگی دارم قرص ال دی مصرف می کنم و چند روزی است که قرص دیازپام ۲ و قرصCELEBRE 200 میلی گرم مصرف میکنم می خواستم راهنمایی کنید در این شرایط می توانم کورتون به بینی تزریق کنم سپاسگزارم از راهنماییتون ممنونم
5
پاسخ
24 آذر 1404



