رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک
Olpimi

Olpimi

تفاوت نیمرخ های بینیم و تغییرات کلوملا 3 ماه و نیم بعد از عمل بینی

سلام نگرانی هایی بینیم ک سه ماهه و نیمه عمل کردم رو میگم لطفا بر اساس عکس هام سوالاتمو پاسخ بدید ممنون میشم چون واقعا استرس دارم . دوستان دیگه هم نظری داشتن ممنون میشم بگن 🌸 ۱. بینیم و کلوملا کجه یا ورمه ؟ چون من قبل از عمل اصلا ب این حد بینیم کج نبود الان انگار انحراف پیدا کرده و وسط صورتم نیست انگار واقعا ۲. تو رفتگی سمت چپم ک هم در امتداد خط کانتور هست هم بالای سوراخ چپم هست و بغل نوک سمت چپ از بین میرن و پر میشن ؟ ۳. بینیم شرت نوز ( کوتاه ) هست یا اینکه طول پل و پروجکشن خوبه ؟ ۴. پره چپم کمی افتادگی داره این درست میشه خود ب خود ؟ ۵. تفاوت دوتا نیمرخم برای چیه ؟ بنظر خودم چون پره راست ب ادامه کلوملا بخیه شده و پره دیگه یعنی چپی ادامه کلوملا معلوم نیست کجاست و رفته توی سوراخ انگاری . ممکنه ادامه کلوملا ک رفته توی سوراخ از ورم باشه و در بیاد و مثل راست مثل پلی قرار بگیره کف سوراخ ؟ یا نمیشه ؟ اصلا چرا اینجوری شده من قبل از عمل دوتا پره بینیم ب ادامه کلوملا وصل بود ۶. بر اساس عکس تقارن سوراخای بینیم خوبه یا نا متقارن بدی هست ؟ اگر بد هست بهتر میشه ؟ ۷. درکل بر اساس عکس هایی ک گذاشتم بینیم در چه دسته بندی قرار میگیره ؟ طبیعی نیمه فانتزی یا فانتزی ؟ و اینکه عالیه ؟ خوبه ؟ قابل قبوله ؟ بده ؟
1
پاسخ

26 فروردین 1405

ایدا

ایدا

پنج ماهه عمل کردم نوک بینیم مثل سنگ سفت شده و تغییر نمیکنه

سلام من حدود ۵ ماه هست ک بینیمو عمل کردم و نوک بینیم و اطرافش ب شدت سفت هستن انگار مث ی سنگه بعد فاصله بین نوک بینیم و سوراخ های بینیم خیلی زیاده و اصلا ماه ب ماه هیچ تغییری نمیکنه خیلی نگرانم😭😭
2
پاسخ

3 بهمن 1404

zahra

zahra

چرا وقتی نوک بینیمو فشار میدم کلوملا میاد بالا؟

سلام من شش ماهه بینیمو عمل کردم از روز اول نوک بینی نسبت به عکس اتاق عمل پایین تربود از چهار ماهگی وقتی نوک بینی رو فشار میدم خیلی کم میره داخل وهمراهش کلوملا هم بالا تر میاد و بینی شبیه عکس اتاق عمل میشع هیچ دردی هم ندارم و درحالت عادی شکل بینی خراب یا ناپایدار نیست فقط وقتی نوکو فشار میدم یه حرکت ریز داره که باعث بهتر شدنش میشه
1
پاسخ

25 فروردین 1405

سحر

حس میکنم دکتر بینیمو خیلی کوچیک کرده

سلام وقت بخیر...دو ماهه بینیمو عمل کردم..بینیمو به نظرم دکتر کوچیک کرده و من اصلا دوست ندارم ورمش هم از اول در حدی بود که پره ها فرم نداشت یا خط کانتور دیده نمی‌شد اصلا خیلی گنده نشد تو صورتم...الان شب ها کابوس اینو دارم که الان که بینی من کوچیکه یکسال دیگه چیزی از بینیم‌ نمی‌مونه...همین الانشم کوچیکه ولی تو این دو ماه کوچیکتر نشد فقط پره ها فرم گرفت و خط کانتور واضح تر شد و نوک بینی از گردی در اومد اما میترسم کوچیکتر بشه
5
پاسخ

23 مهر 1404

نگین

بینیم بعد ۱۰ ماه از عمل خیلی کوچیک شده

سلام من ۱۰ماهه بینیمو عمل کردم خیلی کوچیک شده نوکشم همینطور چیکارکنم کل زندگیم شده کابوس بخاطرش شب و روز گریه میکنم چیکارمیتونم انجام بدم یکم حجمش بیشتربشه قوسشم کمتربشع؟کل زندگیم نابودشده بخاطرش
3
پاسخ

13 بهمن 1404

M

M

چرا بعد از 5 ماه هنوز نوک و پره های بینیم ورمه؟

سلام وقت بخیر. من 5 ماهه بینیمو عمل کردم قسمت نوک و پره های بینیم همچنان ورم دارند بغلای بینیم هم ورم دارند. بینیم از نیمرخ قشنگ و نازکه وی از رو برو پهن و باد داره این طبیعیه؟
1
پاسخ

25 فروردین 1405

تی تی

تی تی

ارتفاع زیاد پروجکشن بینی 6 ماه بعد از عمل

سلام وقت بخیر من شش ماه پیش عمل کردم و در ماه های اول و دوم با وجود ورم، ارتفاع پروجکشن بینی در سایز مناسبی بود اما الان که در ماه ششم هستم بینی بزرگتر و ارتفاع پره تا نوک بینی بیشتر شده! این ورم هست یا شکل دائمی بینی بنده؟
2
پاسخ

4 فروردین 1405

مریم

مریم

نوک بینیم 4 ماه بعد عمل بینی آفتاب سوخته شده

سلام من چهار ماهه بینیمو عمل کردم نوک بینیم آفتاب سوخته شده چه موادی استفاده کنم که پوست بینیم خوب بشه؟
1
پاسخ

24 فروردین 1405

Sahar

Sahar

ورم یه طرفه و سفتی بینی و درد بالای فک یکسال بعد عمل بینی

سلام عمل زیبایی بینی استخوانی انجام دادم یکسال و سه ماه گذشته هنوز نوک بینی و کلوملا من سفته ،با ورم یکطرفه مواجهم ،و گاهی اوقات موقع صحبت کردن در قسمت فک بالا احساس درد میکنم و در قسمت پل بینی احساس کشیدگی دارم خواهشا راهنمایی کنید چون پزشک خودم عملا پاسخگو نیست.
1
پاسخ

24 فروردین 1405

Olpimi

Olpimi

درد و خارش و سوزش بینی ۱۶ روز بعد عمل بینی

بینیمو ۱۶ روزه عمل کردم و همون لحظه اول ک بایند جلو بینیمو برداشتن سوراخ سمت چپ بینیم افتادگی داشت و گفتن برای فشار اتل هست و من روز چهارم رفتم مطب دکترم ک بخیه هامو بکشن دوتا پنبه زدن داخل دوتا سقف بینیم و یکسانشون کردن و بینیمو با فشار دست از سمت راست حل دادن ب سمت چپ و روز ششم عملم رفتم اتلم رو برداشتن چون باید میومدم شهر خودمون و پنبه هامو در آوردن و اتل رو برداشتن برام نوستریل گذاشتن توی بینیم و چسب زدن و گفتن نوستریل رو روزی بیست ساعت استفاده کنم بعد ک رسیدم شهرمون حدود سه چهار روز بعد درد از همون سمت ک دکترم فشار دستی وارد کرده بودن شروع شد و از قسمت گوشه چشمم سمت راست استخون بینی درد میاد و ب سمت ابرو و مقداری ب سمت نوک بینی میاد و ورم بینیم هم این سمت بیشتره نسبت ب سمت دیگه . مسکن ایپوبروفن میخورم آروم ترش میکنه و دم دمی میشه دردش میگیره ول میکنه و این درد گاهی سوزش میده و گاهی خارش .
3
پاسخ

27 دی 1404

Mah

Mah

نوک بینیم بعد ۴ ماه هنوز کجه از ورمه یا ساختاریه؟

سلام من ۴ ماه از عمل بینیم گذشته و نوک بینیم کجه البته ورم یک طرفه هم دارم این کجی ساختاری میتونه باشه یا ورمه؟
1
پاسخ

22 فروردین 1405

mahla

mahla

پنج ماه از عمل بینیم گذشته ولی هیچ قوسی نداره

سلام ، من الان پنج ماهه که بینیمو عمل کردم اما حتی یه ذره هم قوس نداره ، به دکترم گفته بودم نیمه فانتزی با قوس ملایم اما حتی قوس ملایمم نداره صافه ، نوک بینیمم گرد و سفته و بزرگه تنها خوبیش اینه سوراخاش متقارنه ولی خیلی طبیعیه انگار عمل نکردم کسایی که نمیدونن عمل کردم نمیفهمن و اونایی هم که میدونن میگن اصلا مشخص نیست خیلی طبیعیه یعنی انگار همون دماغ خودمه یذره جمع شده همین ، ممکنه بعدا تغییر کنه یا ورم داشته باشه؟ یا شکلش همین میمونه ؟ راهی هست که بتونم ورمشو زودتر کم کنم ؟ و اینکه من بینیم گوشتی بود و دکتر گفت غضروفاش کوچیک بوده و پوستمم ضخیمه عملمم چهار ساعت طول کشید ولی من اصلا راضی نیستم از نتیجه حتی مامانمم واسه اینکه دلمو خوش کنه الکی میگه به صورتت میاد
1
پاسخ

21 فروردین 1405

اسما

اسما

چرا پنج ماه بعد عمل هنوز حس میکنم بینیم به راست کجه؟

سلام پنج ماه از عمل بینی ام می‌گذره همش احساس میکنم بینی ام به سمت راست متمایل البته موقعی که اتل رو برداشتم هم مشاهده می‌شد که پزشک گفت طبیعی و از ورم ولی از همون اول سمت راست بینب ام قسمت نوکش برجسته تر ایا خوب میشه یانه و اینکه از پایین سوراخ های بینی ام طبیعی و قرینه است ولی از رو به رو یکمی باهم فرق دارند به نظرتون ورم یانه ؟اگه خوب نشه چاره اش چیه ؟
1
پاسخ

20 فروردین 1405

947268

947268

دلیل بزرگتر شدن نوک بینی و برآمدگی های جدید 15 ماه بعد از عمل چیه؟

سلام وقت بخیر. ببحشید من حدود ۱۵ماهه عمل بینی انجام دادمه. وعکسهای الانم رو با ۸ماهه پیش مقایسه میکنم. به جای اینکه روز به روز بینیم خوش فرم تر. از قبل بشه. میبینم عکس ۸ماه پیشم خیلی بهتره الانمه. هم از لحاظ شکل. هم از لحاظ پوستی. دلیل این اتفاق چی میتونه باشه. نوک بینیم قبل متناسب به صورتم بودم الان انگار یکم بزرگتره. قوس بینیم قبلا صاف و یه دست بنظر میرسید. الان هم یه برآمدگی های خفیفی داره و هم یه صاف بنطر نمیرسه. واینکه قبلا فرو رفتگی نداشتم. ولی الان فرو رفتگی های ریزی مشاهده میکنم. وجالبیش اینه گاهی لمس میکنم بسیار بسیار شدید اون فرو رفتگی رو حس میکنم و گاهی این فرو رفتگی انگار با یه چیزی پر شده و بازم همین قضیه تکرار میشه. دلیل این اتفاقات چی میتونه باشه. و چرا شکل قبلا بینیم خوب بوده و الان تغییر کرده. آیا مشکل ساختاری پیدا کردمه. یاغضروفی جا به جا شده. و یا اینکه از داخل تخریب تدریجی داره صورت میگیره، حالا چه تخریب بافتی. یا غضروفی ویا اینکه تحلیل چیزی ممکنه رخ داده باشه. ممنون میشم راهنماییم کنید، عکس هم گذاشتم
1
پاسخ

20 فروردین 1405

Losifer

Losifer

بعد از قطع چسب بینی حس می‌کنم نوکش افتاده

سلام وقت بخیر،،من ۶ دی عمل کردم،،دکتر گفت سه ماه چسب بزن ماه اخر رو فقط شبا چسب بزن ،،شروع چسب زنیم ۱۴ دی بود ،،من چون به پزشک دسترسی نداشتم زمان عمل یعنی ۶ دی رو مبنا گرفتم و چسب رو در ۶ فروردین قطع کردم البته چون دماغمم یکمم گود شده بود ترسیدم بیشتر چسب بزنم،الان حدود ۱۴ روزه ک چسب رو قطع کردمه حس میکنم نوک و کلوملام یکم افت کردنه خیلی نگرانم،ممنون میشم راهنمایی کنید
1
پاسخ

19 فروردین 1405

سمانه

سمانه

امروز نوک بینیم بعد یه سال از عمل درد گرفته

سلام امروز ۱۹ فروردین و ۱۵ اردیبهشت میشه ک یکسال عمل بینی کردم امروز ک از خواب بیدار شدم توی بینیم خیلی درد میکنه ی بخیه هست داخل بینیم قسمت نوک بینی بعد اون درد میکنه جوری ک نمیتونم دهنمو باز کنم درد میگیره
1
پاسخ

19 فروردین 1405

سارا

سارا

نوک بینیم بعد عمل خیلی سفته و بزرگه

یکماهه که از عمل بینیم میگذره ، نوک بینیم سفت و محکم و بزرگه،خیلی ناراحتم ، خودش درست میشه یا ب عمل ترمینی یا تزریق کورتون نیازه؟ پره های بینیم هم نامتقارنه یکیش بالاتره یکیش پایین تر،پرره ها درست میشه؟ جمع تر میشه؟ نوک بینیم چی؟ اصلا بدون چسپ قابل دیدم نیست
1
پاسخ

19 فروردین 1405

زهرا

زهرا

هزینه عمل نوک بینی و جمع کردن پره های بینی چقدره؟

قیمت عمل بینی چقدره؟ میخوام بدونم برای عمل نوک بینی و جمع کردن پره های بینی چقدر میگیرن. بستگی به نوع بینی داره یا حتما باید حضوری مراجعه کنم؟
1
پاسخ

19 فروردین 1405

مهسا

مهسا

نوک بینیم بعد دو سال هنوز کجه میشه با فیلر یا نخ درستش کرد؟

من بینیم رو عمل کردم و دو سال از عملم میگذره اما نوکش انحراف داره میخواستم بدونم میتونم این ایراد رو با فیلر بینی یا لیفت بینی با نخ برطرف کنم ؟
1
پاسخ

19 فروردین 1405

S.a

S.a

سه ماه از عمل بینیم گذشته چرا نوک بینیم هنوز گرده و بالاست؟

سلام من سه ماهه بینیمو عمل کردم پوستم ضخیم بود و انحراف شدید داشتم با نوک افتاده الان بعد از سه ماه نوک بینیم هنوز گرده و بالاست صورتم ورم داره نمیتونم بخندم بینیم درد می‌کنه پیشونیم و بین ابروهام درد داره و نمیتونم اخم کنم آیا نوک بینیم پایینتر میاد و ظریفتر میشه چقدر طول می‌کشه ورم صورتم و بینیم کامل برطرف بشه و راحت بخندم خندم خیلی مصنوعیه لطفاً راهنماییم کنید
1
پاسخ

19 فروردین 1405