رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک
سما محمدی

سما محمدی

فرورفتگی و برجستگی در نوک بینی 5 ماه بعد عمل بینی

سلام ،من حدود ۵ ماه هست که بینیم و عمل کردم و الان چندتا مشکل داره ،متاسفانه دکترم قبول نمیکنه و میگن به خاطر ورمه ،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که باید چیکار کنم ، علتش چیه و امکان داره از ورم باشه و به مرور بهتر شه ؟ مشکل اول اینه که یک فرورفتگی بالای نوک بینیم هست که بعد از گذشت ۳ ماه از عمل کم کم مشخص شد ،دکتر میگن به خاطر ورمه نوک بینیه ولی الان که ۵ ماه گذشته مشخص تر از قبل شده و بهتر نشده ، واضح تر از چیزیه که تو عکس هست. مشکل بعدی اینه که زیر نوک بینیم برجستگی وجود داره که خیلی بد دیده میشه ،رو عکس مشخص کردم ،نمیدونم علتش چیه،قبل از عمل اینجوری نبود ،بعد از عمل که به پرستار گفتم گفت به خاطر چسبه ولی الان که چسب نمیزنم بیشتر شده. و مورد آخر اینکه الان بینیم خیلی بزرگ و سربالاست ،سوالم این بود که به مرور بهتر میشه یا شکل نهاییش همینه؟ ممنون از توجهتون
11
پاسخ

5 اسفند 1404

صدری

صدری

دو ماه بعد عمل بینیم حالت شکستگی پیدا کرده

سلام دو ماهه عمل کردم بینیم اوایل فقط قوز داشت ولی الان سمت راست پره بینیم و بالای نوک بینیمم انگار تحلیل رفته دست میزنم نرمه انگار چیزی زیرش نیست میترسم فشار بدم کلا از بین بره این قضیه باعث شده قسمت پل بینیم با قسمت پایینش تو ی خط نباشن و دماغم ی حالت شکستگی پیدا کرده از سمت راست خیلی نگرانم اگه بدتر شه چی ممکنه همینطوری بمونه؟
1
پاسخ

2 اردیبهشت 1405

Raha

Raha

هفت ماه از عمل بینیم گذشته ولی نوک بینیم هنوز بزرگه طبیعیه؟

سلام وقت بخیر من هفت ماه از عمل بینیم میگذره نوک بینیم هنوز بزرگه یک طرف نوک بینی هم ورم بیشتری داره نسبت به اون طرف از اول بود این ورم روی قوس بینی هم یک استخوانی هست که با لمس دست حس میشه اما به مرور زمان روبه بهبودیه اما با گذشت ۷ ماه همه ی این ها طبیعیه؟
1
پاسخ

2 اردیبهشت 1405

سارا

سارا

یه ماه از عملم گذشته نوک بینیم تیزه

سلام من یه ماهه که از عمل بینیم میگذره و از غضروف دنده برای پیوند استفاده کردن در حال حاضر به غضروف تیز نوک بینیم هست که احساس میشه با لمس دست آیا این غضروف به مرور زمان تحلیل می‌ره با باید از سوهان کشی استفاده کنم چه مدت طول میشه بعد از عمل بینی ورم غضروف کامل از بین بره و چند درصد بینی کوچیکتر میشه چون احساس میکنم بینیم یکم دراز شده و نوکش نیز هست
3
پاسخ

28 دی 1404

ماه

ماه

بینی عمل شده ام از روبرو پهنه و نوکش انگار نداره میشه ترمیمش کرد؟

سلام وقتتون بخیر ، لطفا بگین این بینی رو میشه ترمیم کرد ؟ اصلا فرم رو نمی‌پسندم من کاملا نچرال میخواستم الان از روبرو پهن ، قوس کمی زیاد ، سر بالا و نوک انگار نداره زیرش تقریبا صافه سوراخها بشدت کوچیکه، قابل اصلاح و ترمیم هست؟
1
پاسخ

1 اردیبهشت 1405

ژیا

ژیا

نوک بینیم بعد یه سال و نیم هنوز ورم داره

من بیشتر از یک سال و نیم پیش بینیم رو عمل کردم اما متأسفانه امکان و فرصت این رو نداشتم از شهرستان برم تهران برای معاینه و بعد از عمل هیچوقت آمپول ضد ورم نزدم و پیگیری نکردم. نوک بینیم هنوز ورم داره. چیکار باید بکنم؟
1
پاسخ

1 اردیبهشت 1405

فاطمه

فاطمه

تورم یک طرفه نوک بینیم بعد ۷ ماه عمل نرفته

سلام ۷ ماهه جراحی کردم وای بینیم هنوز نوکش ورم یک طرفه داره هر بار میرم دکتر میگه ب مرور زمان خوب میشه قسمتی ک ورم داشته الان از داخل سوراخ بینی داخلش زخم شده و تورمش بیشتر شده چیکار کنم؟بینیم استخونی بود
1
پاسخ

1 اردیبهشت 1405

S

S

از اول یه قوز کوچیک داشت ولی 9 ماه بعد از عمل بدتر شد

سلام من ۹ماه هست بینیمو عمل کردم بینی من قوز درآورده و از جلو کج دیده میشه و هنوزم از جلو گندس و پروجکشن بینیمم زیاده همینطور نوکش من باید چکار کنم؟برای تمیز کردن داخل بینیمم از گوش پاک کن استفاده میکنم گاهی یکم خونی هم میشه گوش دامنم ،بینیم که همینطوری قوز داشت و انحنا داشت یکی دو بار ضربه متوسطی خورد ورم کرد یکم بیشتر شد انحنا یا همون قوز نمیدونم از چیه ولی از اول قوز بود یکم و مرور بدتر شد
1
پاسخ

1 اردیبهشت 1405

Sara

Sara

چرا بعد دو سال وسط بینیم فرورفته و بالاش زده بیرون؟

سلام من حدود دو سال هست بینیم رو عمل کردم و اوایلش این مشکل فرورفتگی وسط رو نداشت اما به تدریج شکل گرفت و استخوان بالای بینیم انگار بیرون زده شده از طرفی احساس میکنم که بینیم هنوز خیلی ورم داره با اینکه دو سال گذشته مخصوصا نوک بینیم و پوستم هم چرب و مستعد جوش هست تاحالا هم کورتون نزدم چه کاری میتونم انجام بدم که ظاهرش بهتر شه؟
1
پاسخ

31 فروردین 1405

Sanaz

Sanaz

این گردی و نرمی زیر نوک بینیم 6 ماه بعد عمل چیه؟

سلام من نزدیک به ۶ ماهه جراحی بینی کردم الان زیر نوک بینی من حالت گرد رو به پایین داره در صورتی که در عکس اتاق عمل بعد از عمل زیر بینی من کاملا صافه. آیا این گردی و حالت خمیده رو به پایین ممکنه بخاطر ورم باشه؟ منظورم کلوملا نیست. دقیقا زیر نوک بینی منظورمه. الان گرد و نرمه درست میشه؟ صاف میشه؟
1
پاسخ

30 فروردین 1405

ستاره

۸ ماه بعد از عمل بینی تیغه وسط کجه و یه برآمدگی سمت چپ دارم

سلام من حدودا ۸ ماهه بینیمو عمل کردم. بینیم قبلاً انحراف شدید با پوست ضخیم و حالت استخوانی گوشتی داشت. الان خداروشکر مشکل تنفسی ندارم ولی از ظاهر بینیم راضی نیستم. از نمای پایین تیغه وسط کج دیده میشه و از روبرو قسمت چپ بینیم احساس میکنم یکم برآمده شده. دکترم گفته بعد از یکسال فیلر بزنم برات درست میشه. داخل نوک بینیم هم یه حالت توده‌ای اندازه عدس ریز احساس میکنم که قابل لمسه. چون نوک بینی از داخل قابل دیدن نیست ولی از روی پوست انگار غضروف جابه‌جا شده. به دکترم گفتم فقط میگه صبر صبر صبر. احساس میکنم می‌خوان یکسال بگذره بعد بگن نیاز به ترمیم داره یا میگن حساس شدی. درصورتیکه حساسیت نیست. خواهشاً منو راهنمایی کنید.
6
پاسخ

28 مرداد 1404

زینب

زینب

چرا نوک بینیم بعد عمل گرد و افتاده شده؟

سلام من دوماه و سه هفته هست که عمل بینی انجام دادم.بینیم از کناره های سوراخ و پایین نوک بینی کامل بخیه خورده و کوچیک شده و غضروف هام رو تقویت کردن.پوستمم بعد عمل به شدت اکنه زد و چرب شد البته کلا پوست چربی هم داشتم.که دکتر قرص داد و خوب شد.الان بینیم از نوک ورمه خودم متوجه این موضوع هستم.اما چیزی که ذهنمو درگیر کرده جایی که چسب زیر بینی رو میزنیم رو به پایین هست و گرد.البته تا ده روز که چسب انداختم افتاده نبود بعد پوستم به چسب حساسیت داشت نشون میداد دکتر گفت ننداز.اخه نوک بینیمم ۳تا بخیه داشت.حالا این افتادگی و بزرگی عادیه؟؟
1
پاسخ

30 فروردین 1405

زهرا

زهرا

ورم نوک بینی 2 سال بعد از عمل بینی

سلام. من الان ۲ سال از عمل بینیم میگذره ولی هنوز نوک بینیم ورم داره چکار کنم ایا باید قرص یا آمپول استفاده کنم
1
پاسخ

30 فروردین 1405

مهسا

مهسا

چرا بعد هفت ماه هنوز ورم و برجستگی غضروف بینی دارم؟

سلام من هفت ماهه پیش بینیمو عمل کردم ،الان بینیم هم ورم داره هم بالاتر از نوک بینیم وقتی دست میزنم یه غضروف هست بنظرتون این همینجوری میمونه؟بعضی وقتا توی ظاهر بینیم هم اون غضروف مشخصه پیش دکتر خودم رفتم کورتن زد اما بعده چند هفته دوباره همونجوری شد
1
پاسخ

29 فروردین 1405

یگانه

یگانه

اوایل عمل نوک بینیم کوتاه تر بود ولی الان خیلی بلند شده

سلام ممکنه که ورم نوک بینی در ماه دوم از ماه اول بیشتر شده باشه؟ پروجکشن بینی من تو دو سه هفته اول عملم نسبت به الانم کوتاهتر بود و الان نوک بینیم خیلی بلند و بدفرم شده، میخواستم بتونم این وضعیت دائمیه و پروجکشنم همینقدر بلند میمونه یا برمیگرده به وضعیت دو سه هفته اول؟
2
پاسخ

25 فروردین 1405

نفس

نفس

قوس بینیم زیاد شده، ممکنه بعد یک سال ملایم تر بشه؟

سلام وقت بخیر. ۷ ماهه عمل بینی انجام دادم. قوس بینیم زیاد شده، امکانش هست با گذشت ۱ سال قوس ملایم بشه یا همینطوری میمونه؟ و نوک بینیم دراز شده، میشه نوک کوچیکتر بشه؟ تروخدا راهنماییم کنید، دارم دیوونه میشم.
1
پاسخ

29 فروردین 1405

تارا

تارا

چرا بعد سه ماه نوک بینیم اینقدر ورم داره؟

سلام سه ماهه عمل کردم نوک بینیم خیلی ورم داره هنوز و باعث میشه بینیم دراز دیده بشع بع نظرتون درست میشه ؟ بینی قبلیم گوشتی بوده
1
پاسخ

28 فروردین 1405

Losifer

Losifer

خوردن سبزی تند باعث تشدید کجی کلوملا میشه؟

سلام وقت بخیر،،۱۲۰ روز از عمل سپتورینو بینی گذشته،،از روز عمل کجی در کلوملا و نوک مشاهده کردم زیر اتل واضح تر بود بعد برداشت اتل هم بودش ولی کم تر،،تا حدود ده روز پیش داداشم میگفت کجی کلوملا و نوکت خیلی بهتر شده ،،حدود ده روز پیش تا الان یه نوع سبزی محلی خیلی تند در حد فلفل سبز همراه غذام میخوردم،،الان دو روزه متوجه شدم کلوملام کجیش خیلی واصح تر شده،،اینم بگم ۲۰ روزی هست ک چسب رو قطع کردمه،،خیلی نگرانم اگ رژیم غذایی رو رعایت کنم بهتر میشه؟؟
2
پاسخ

25 فروردین 1405

نفس

نفس

چرا بعد ۷ ماه هنوز نوک بینیم پهنه و سوراخاش نامتقارنه؟

سلام وقت بخیر من ۷ ماهه عمل کردم تیغ بینیم کج دیده میشه رو تیغه بینی هم یه استخون به شکل عدس هست نوک بینیم پهن و کلوملا پایینه و سوراخ ها نامتقارن از نیم رخ هم نوک بینیم بزرگتر و گرده میشه راهنماییم کنید
1
پاسخ

27 فروردین 1405

Radman

Radman

بالا بردن نوک بینیم با تیپ پلاستی امکان داره؟

سلام. آیا تیپ پلاستی و بالا بردن نوک بینی برای این بینی جواب مثبت میدهد؟
1
پاسخ

26 فروردین 1405