682 تاپیک
Samar
علت سفتی نوک بینی و پره ها بعد از عمل بینی چیه؟
چقدر بعد از عمل بینی صفتی نوک بینی و پره ها از بین میره و علت این صفتی چیه؟
1
پاسخ
18 فروردین 1405
947268
تیر کشیدن و سوزش نوک بینیم بعد یکسال و نیم از عمل بینی
سلام وقت بخیر من حدودا 15ماهه از عمل بینیم میگذره، حدود ۸ماه پیش نزدیک های نوک بینیم در قسمت سمت راستش یه فرو رفتگی خیلی سطحی ایجاد شده بود بعد پزشکم گفت که پماد موپرسین و دو پماد دیگه که الان حضور ذهن ندارمشون قاطی کنم و از داخل بینی به اون قسمت بزنم. خوب سه چهار روزی استفاده کردم تقریبا یکم بسته شده اون فرو رفتگی. تا اینکه امروز یه سوزش بسیار تیز همراه با تیر کشیدن همون قسمت ایجاد شد در حد دو ثانیه ولی خوب دردناک بود. یه چیزی شبیهه اینکه یه تیکه گوشت بخاد با ناخنت از بدنت جدا کنی بهم دست داد. چند ساعت بعد همون قسمت برو رفته شد بازم سطحی ولی طولش بزرگتر شده بود،حالا نمیدونم بافت داخلی تخریب شده یا داره میشه به صورت تدریجی، یا غضروفام مشکل پیدا کردنه اونم به صورت تدریجی. سوزش هم هنوز وجود داره ولی نه به اون صورت تیز و دردناک. عکس هم گذاشتم ولی واضع در نیفتاده. ممنون میشم راهنماییم کنید. بعد از ۱۵ماه چرا باید این اتفاق بیفته
1
پاسخ
18 فروردین 1405
S.a
یه ماه از عمل بینیم گذشته چرا هنوز نوک بینیم گرده؟
باسلام من یه ماهه بینیمو عمل کردم پوستم ضخیم بود انحراف شدید داشتم نوک بینیم هنوز گرده و قوس نوک بینیم ظریف نیست آیا با گذشت زمان درست میشه.ایا با گذشت سه ماه از عمل بینیم هنوز نیاز به شستشو دارد
1
پاسخ
16 فروردین 1405
.....
حس میکنم بینیم کجه و نیم رخاش فرق داره
سلام چهار ماه عمل کردم طوری حس می کنم انگار ک بینیم کجه و نیم رخای بینیم متفاوته و اصلا قوس نداره و نوک بینیم خیلی سنگینه و روزی بینیم قوز داره طوری ک مشخص میشه
1
پاسخ
16 فروردین 1405
Zahra
سوراخای بینیم بعد عمل ناهماهنگ شده
سلام من ۶ ماهه دماغم رو عمل کردم وبه سوراخ های بینیم دکتر دست نزده اما ب شدت بالا و پایینه و قبل عمل اینجور نبود بنظرتون این مشکل رفع میشه؟ دو ماه پیش پیش دکترم ک رفتم فقط گفت نوک بینیت هنوز ورم داره و کورتون میخاد اما میتونی کورتون تزریق نکنی فقط دیر ورمش میره
1
پاسخ
15 فروردین 1405
حمید
ورم و برجستگی و سفتی نوک بینی
سلام، بینی من بعد ۸ ماه ورمش نخوابیده، نوک بینیم سفته، بغل نوک بینیم سفت و برجستس عین سنگ میمونه. قسمت راست بینیم برآمدگی داره، چیکار کنم؟ درستشه؟ بعد زیر بینیم که روی لبم میشه، دست میزنم تق تق صدا میده، خیلی رو مخمه.
5
پاسخ
20 شهریور 1403
مری
بعد از ۵ ماه هنوز حس میکنم نوک بینیم بلندتر از حد طبیعیه
سلام، من چند روز دیگه میشه ۵ ماه که بینیم رو عمل کردم. قبل از عمل خیلی گوشتی و پهن بود، اما الان احساس میکنم ارتفاع نوکش (حدود ۲.۵ سانت) خیلی زیاده و از صورتم زده بیرون. طول بینیم هم تقریبا ۴.۵ سانته. نوک بینیم خیلی سفته، ممکنه هنوز ورم داشته باشه؟ همچنین فاصله سوراخهای بینی تا نوکش خیلی زیاده و اینو اصلا دوست ندارم. این مورد قابل اصلاحه یا باید صبر کنم؟
6
پاسخ
9 اسفند 1403
رها
ترمیم بینی همراه با عمل سانترال لب امکان پذیره یا ریسک نکروز داره؟
سلام ببخشید من ۱۵ ماهه بینیمو عمل کردم، از قبل انحراف نداشتم اما بعد عمل نوک بینیم به سمت راست انحراف پیدا کرده. مشکل دیگه ای ندارم بجز انحراف و اینکه مدل بینیمو دوست ندارم چون خیلی طبیعیه. الان میخوام بینیمو پیش یه جراح دیگه ترمیم کنم، یکساله دارم تحقیق میکنم. میخوام مدل بینیم فانتزی باشه که ایشون گفتن باید سانترال هم انجام بدی چون فاصله لبت و بینی زیاد میشه و تخصصشون هم جراح پلاستیکه. بنظرتون میشه انجام داد؟ آخه میگن ترمیم بینی با سانترال خطر نکروز داره. منم الان مشکل تنفسی ندارم. ممنون میشم راهنماییم کنید.
8
پاسخ
8 شهریور 1404
947268
سوزش و پوسته شدن کلوملا 15 ماه بعد عمل بینی
سلام وقت بخیر. ببخشید من حدود 15 ماهه از عمل بینیم میگذره، و تقریبا پوست ذخیمی دارم، و همچنین تحقیق کردم که کلوملای بینی اگه رو به تحلیل رفتن باشه همراه با علائمی از جمله زخم باز. تغییر رنگ و یا تغییر شکل نوک بینی همراه هست. الان من کلوملای بینیم با اینکه مدت زیادی از عملم میگذره ولی روز به روز داره نازکتر و باریکتر میشه، به طوری که نوک بینیم با کلوملای بینیم مثل یه پله فاصله بینشون افتاده، و پوست کلوملا بسیار نازک شده. دکترم گفت که ورماش چون خوابیده این شکل شده. ولی چنان نازک شده که احساس میکنم سوراخا بینیم داره خوکی شکل میشه. اگه رو به تحلیل رفتن باشه از کجا متوجه بشم. آخه جز سوزش و پوسته پوسته شدن کلوملا. و یه حالتی مثل خراش چیزه دیگه ای در ظاهرش وجود نداره. عکسه هم گذاشتم از قسمت باریک. شدن کلوملا ممنون میشم راهنماییم کنید چکار باید انجام بدم. آیا راهی وجود داره ضخامتش رو زیاد کنم. دوست ندارم کارم به ترمیم برسه. و اینکه آیا ممکنه بافت زیرش دچار تحلیل شده باشه. چه نشونه هایی هست که خبر از تخریب بافت زیری میتونه وجود داشته باشه. ویا اینکه غضروفام مشکل پیدا کرده باشن.
1
پاسخ
13 فروردین 1405
فاطمه
چرا بعد از عمل بینی از نیم رخ کشیده تر شده؟
سلام من ۷۰روز از عمل بینیم میگذره فرم بینیم از نیم رخ کشیده تر شده قبل از عمل اینجوری نبود ایا فرمش همینه یا تغییر میکنه نوک بینیم خیلیییی نگرانم
6
پاسخ
25 شهریور 1404
الناز
آیا نوک بینی بعد از جراحی افت میکنه و ظاهرش طبیعی تر میشه؟
سلام و عرض ادب دخترم ده روزه عمل بینی انجام داده، ولی متأسفانه خیلی پشیمونه. پوست بینیش ضخیم بوده و الان نوک بینی ارتفاع زیادی نسبت به صورت داره. با اینکه درخواست بینی طبیعی داشته، اما الان بینیش قوس زیادی داره و نوکش خیلی بالاست. آیا با گذشت زمان ارتفاع نوک بینی کمتر میشه و ظاهرش طبیعیتر میشه؟
4
پاسخ
24 اسفند 1403
کامران سلیمانی
چرا بعد از تزریق کورتون نوک بینی من افتاده و پهن شده؟
سلام وقت بخیر، من یک ماه و نیم پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم، البته برای دومین بار. چون عمل قبلی اصلاً به نتیجهای که میخواستم نرسید. این دفعه ظاهراً بهتر شده بود، ولی یک هفته پیش پیش دکتر رفتم و آمپول کورتون تزریق کرد. البته نه به خود بینی، بلکه به دو طرف نزدیک بینی. دکتر گفت این تزریق باعث میشه تورم کاهش پیدا کنه. قبل از تزریق کورتون، نوک بینیم خیلی سربالا، نازک و زیبا بود و فقط کمی قسمتهای بالایی بینی پهن بود. اما متاسفانه بعد از تزریق، انگار تمام ورم به نوک بینیم منتقل شده و اون حالت سربالایی و قوس ملایمی که بعد از عمل داشتم، از بین رفته. حالا بینی من کمی حالت افتادگی پیدا کرده و قوز کمی هم دیده میشه. علتش چی میتونه باشه؟ آیا این وضعیت موقتیه؟ به نظر خودم خیلی شکل بینی نسبت به قبل تزریق تغییر کرده و من احساس میکنم که وضعیت بینیام بدتر شده. کاش تزریق کورتون نمیکردم. حالا نوک بینیم دیگه اون حالت تیغهای و سربالایی رو نداره و خیلی هم پهن شده. انگار تمام ورم از بالای بینی به نوک و اطراف بینی کشیده شده.
3
پاسخ
5 اردیبهشت 1404
راحله
دماغم بعد از اینکه چسبو برداشتم ورم کرده و قوسش از بین رفته
من دوماهو نیم عمل کردم اواخر ماه اول دماغم انقد کوچیک شد و قوس دار بعد الان دوهفته میشه دیگ چسب نمیزنم دماغم بشدت ورم کرد دوباره قوس نداره ک هیچ الان انگار قوز هم داره قسمت کلوملا هم برامده شده هم قرمزه ب شدت خیلی هم بینیم سفت شده مخصوصا قسمت نوکش انگار ی توپه
1
پاسخ
12 فروردین 1405
Saeed
بعد از برداشتن چسب فرم بینیم بد شده و نوکش سفته چیکار کنم؟
سلام وقت بخیر من صد روز از عمل بینیم گذشته. توی هفتهی اول فرم بینیم بد نبود، ولی بعد از برداشتن چسب و طبق توصیهی دکتر که گفت سه شب در هفته بزنم، فرم بینیم خیلی بد شده. نوک بینیم گرد و سفته، وقتی به نوک بینی و پرهها دست میزنم، خیلی سفتی حس میکنم. علتش چی میتونه باشه؟ این وضعیت تا کی ادامه داره؟ میترسم همینجوری بمونه.
7
پاسخ
26 اسفند 1403
Fat
فرورفتگی در امتداد خط کانتور 1 سال پس از عمل بینی
سلام من یکسال از عمل بینیم گذشته و دو طرف نوک بینی در امتداد خط کانتور فرورفتگی دارم که خیلی برام آزاردهندهست و نوک بینیم هم خیلی تیز شده که این فرورفتگیها باعث تیزتر شدنش شدن. از پایین بینی هم یک سمت حالت افتادهتر داره و فرورفتگی مشخصه. عکس بینیم رو در ادامه میذارم تا بررسی بشه و بگید آیا میشه بدون انجام عمل ترمیمی و بیهوشی، این مشکل رو به صورت سرپایی حل کرد البته بدون تزریق فیلر؟ سوال دیگه اینکه این فرورفتگیها به مرور زمان بیشتر میشه یا بعد از یکسال ثابت میمونه؟
6
پاسخ
2 شهریور 1404
Moradi
آیا افتادگی نوک بینی 40 روز بعد از عمل طبیعیه؟
سلام، من ۴۰ روزه که عمل بینی انجام دادم، ولی احساس میکنم نوک بینیم افتادگی پیدا کرده. دکترم فقط توصیه کردن که هفته آخرِ ماه اول چسب بزنم، اما قبلش برای رفع کجی بینی برام ماساژ انجام داده بودن. آیا این افتادگی طبیعییه یا به خاطر اینه که چسب نزدم؟ الان باید چیکار کنم؟ لازمه به دکتر دیگهای برای معاینه مراجعه کنم یا چسب زدن فایده داره؟ عکسهای بعد از عمل رو که میبینم، نوک بینیم جمعتر بود، اما از وقتی که گچ و برداشتم و چسب نزدم، کم کم پایین اومده. الان انگار نه انگار که عمل شده، فقط از نیمرخ یه کم قوس داره. ممنون میشم راهنمایی کنید، خیلی نگرانم و واقعاً افسرده شدم.
5
پاسخ
26 اسفند 1403
S.a
چرا بعد دو ماه هنوز نوک بینیم بالاست و سفته؟
باسلام من دو ماه و پانزده روزه بینیمو عمل کردم مدل نیمه فانتزی پوستم ضخیم بود و انحراف شدید داشتم .دکترم گفته که دیگه چسب نزنم ولی نوک بینیم هنوز یکم بالاست و گرده قوسش نوک بینیم ظریف نیست یکمی برآمدگی داره و نرمه نمیدونم ورمه یانه و کناره وسط چشم چپم نسبت به کناره سمت راست چشمم سفت تره وقتی دست میزنم سفته ولی برآمدگی نداره نمیدونم دلیلش چیه و پوست بینیم جوشهای سر سیاه زیادی درآورده به پوست بینیم که دست میزنم خیلی زبر هستش لطفا راهنماییم کنید ممنون
1
پاسخ
12 فروردین 1405
Losifer
کجی خفیف نوک بینی و کلوملا بعد از ۳ ماه عمل بینی
سلام وقت بخیر ،،۹۴ روز از عمل سپتو رینو پلاستی میگذره از زمان برداشت اتل تا الان کجی خفیف در نوک و کلوملام هست ک در کلوملا واضح تر دیده میشه و به سمت راست هست علتش چیه خیلی نگرانم ،،حس میکنم نسبت به اوایل کجی کم تر شده البتع خیلی محسوس کم شده ولی هنوزهستش
1
پاسخ
10 فروردین 1405
947268
امکان داره 15 ماه بعد عمل غضروف کلوملای بینی تحلیل بره؟
سلام وقت بخیر ببخشید خواستم بدونم آیا با گذشت 15ماه از عمل بینی آیا امکان ذوب شدن غصروف کلوملای بینی وجود داره. اگه امکان داره این اتفاق بیفته نشانه های اولیش چی میتونه باشه. اگه بر اثر عفونت بخاد همچین اتفاقی بیفته. نشانه های عفونت به چه شکلی خودشون رو نشون میده. الان من نزدیک سه هفته هست تمام کلوملای بینیم و نوک بینیم سوزش داره. و همچنین اطراف کلوملای بینیم. میترسم کلوملای بینیم غضروفاش در حال تحلیل تدریجی شده باشن و من متوجه نشم. و یا نکروز بافتی کلوملای تدریجی. ممنون میشم راهنماییم
1
پاسخ
10 فروردین 1405
947268
14 ماه از عمل بینیم گذشته ولی کلوملام میسوزه و حس سنگینی دارم
سلام وقت بخیر خواستم بدونم چرا کلوملای بینیم از نیم رخ خیلی نازکه از پایین که نگاه میکنم ضخامتش خوبه و وقتی با دست لمسش میکنم باز نازکه. آیا داره کم کم رو به تحلیل میره. چون سوزش بسیار شدید هم داره اونم با گذشت 14ماه از عمل بینیم. نوک بینیم هم یه احساس سنگینی داره.دکتر خودم گفت که ورم کلوملای بینی دیگه کاملا نشسته، خوب اگه ورم کلوملا نشسته چرا سوزش شدید داره. عکس هم گذاشتم. ممنون میشم راهنماییم کنید....
1
پاسخ
10 فروردین 1405


