رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک
مهسا

مهسا

برآمدگی کنار نوک بینیم بعد 6 ماه عمل بینی

من الان 6وماه و دوهفته از عملم میگذره ولی بغل نوک بینیم یک برآمدگی داره که فشار میدم میره داخل نرمه و رعایت. نکردم چند روز فلفل و قلیون کشیدم این طرف دیگ هم برآمدگی در اومده آیا ورمه این و درست میشه؟
1
پاسخ

10 فروردین 1405

947268

947268

خشکی و سوزش داخل بینیم بعد 14 ماه از عمل

سلام وقت بخیر ببخشید حدود 14ماهه از عمل بینیم میگذره ولی مرتب داخل بینیم. نوک بینیم از داخل و همچنین کلوملای بینیم هم خشکه و سوزش داره. با وجود اینکه مرتب شست و شو میکنم با سرم و پماد ویتامین Aمیزنم ولی اصلا خوب نمیشه. این میتونه چه مشکلی باشه. چون با سوزش و خشکیش واقعا اذیتم. ممنون میشم راهنماییم کنید
1
پاسخ

9 فروردین 1405

سمن

سمن

ضربه شدید به نوک بینی 8 ماه بعد از عمل بینی

سلام عرض ادب ببخشید من ۸ ماهه بینیمو جراحی کردم دیشب طی یه درگیری یه آقایی با دست محکم به بینی و دهن من فشار آوردن و نوک بینیم یه لحظه حس کردم که له شد خونریزی نکرد ولی چند ساعت درد داشت و تا همین الانشم احساس سوزش میکنم خیلی بشدت ناراحتم بینیم آیا آسیب دیده؟
1
پاسخ

9 فروردین 1405

Mahsa

Mahsa

نوک بینیم بعد عمل افتاده مونده نیاز به ترمیم دارم؟

سلام من یکسال بینی مو عمل کردم هنوز عین ماه های اول افتادگی داره قبل عمل ام بنده افتادگی داشتم ایا ورم است؟ پوستم نیمه ضخیمه توصیه شما چیه کورتون تزریق کنم یا قرص نازک شدن پوست نوک بینی توصیه میکنید؟ نیاز به عمل ترمیمی ک نیست؟
14
پاسخ

14 اسفند 1404

زهرا

زهرا

این تیزی و سفتی وسط نوک بینیم باید سوهان بخوره؟

سلام ۵۰روزه عمل کردم وسط نوک بینیم یه چیز تیز و سفت برجستس با کم شدن ورم نوک این برجستگی معلوم میشه به مرور برطرف میشه یا نیاز به سوهان کشی هست
1
پاسخ

8 فروردین 1405

947268

947268

یکسال از عملم گذشته نوک بینیم و کلوملام خشک و پوسته پوسته شده

سلام وقت بخیر خواستم سوال بپرسم خشکی شدید داخل بینی بعد از گذشت یکسال از عمل بینی نشانه چه مشکلی میتونه باشه. آخه این حالت خشکی به نوک بینی. دور سوراخهای بینی و همچنین پایه کلوملای بینیم سرایط کرده و باعث سوزش شدید و پوسته پوسته شدن کلوملا شده و همین باعث کم حجم شدن این قسمت شده و میترسم کلوملای بینیم نازک بشه و به داخل فرو بره و باعث افتادگی کامل نوک بینیم بشه. ممنون میشم راهنماییم کنید.....
1
پاسخ

8 فروردین 1405

Sanaz

Sanaz

نرمی بالای نوک بینی بعد از ۵ ماه عمل نشونه ورمه؟

سلام ببخشید من نزدیک به ۵ ماهه عمل کردم. میخواستم بدونم تشخیص اینکه بینیم همچنان ورم داره یا نه چجوری ممکنه؟؟ میشه با لمس کردن متوجه شد؟ من بالای نوک بینیم وقتی دست میزنم نرمه و فرو میره. آیا این نشانه ورمه؟
1
پاسخ

8 فروردین 1405

S.a

S.a

بعد از دو ماه هنوز نوک بینیم گرده و موقع خندیدن کش میاد

سلام من دو ماه و سیزده روزه بینیمو عمل کردم دکترم گفت که دیگه چسب نزنم ولی هنوز نوک بینیم سفته نمیتونم درست بخندم وقتی میخندم بینیم کش میاد و نوک بینیم گرده یعنی تیز و ظریف نشده است هنوز احساس درد میکنم آیا ممکنه نوکش تیز بشه و قوسش قشنگتر بشه و چقدر طول می‌کشه که بتونم راحت بخندم و دیگه درد احساس نکنم
1
پاسخ

6 فروردین 1405

947268

947268

گود شدن بین دو چشم و سوزش نوک بینی 1 سال بعد از عمل

سلام وقت بخیر سوال داشتم از اینکه چرا با وجود گذشت 1یکسال و چند ماه از عمل بینیم. بازم درد استخوان بینی دارم. قسمت بالا بینیم بین دو تا چشام گود میره و حس این گود شدن رو با مور مور کردن اون قسمت حس میکنم. تمام نوک بینیم سوزش داره. رگهای سرخ باریک ظاهر میشه رو بینیم مخصوصا رو نوک بینیم و پره های بینیم. چرا با گذشت این این بازه زمانی بازم این مشکلات وجود داره. آیا بافت بینیم سالم نیست و رو به خرابیه. یا ممکنه غضروفام در حال تحلیل تدریجی هستن. و یا اینکه رگهای قزمز روی نوک بینیم نشانه نکروز خفیف بافت زیر پوستیه. ممنون میشم راهنمایی کنیم ودلیل این سوزشهای بسیار تیز رو بهم بگین
1
پاسخ

6 فروردین 1405

فاطیما

بعد از تزریق کورتون هنوز یک طرف بینیم ورم و سفتی داره

سلام بعد از سه ماه تزریق کورتون داشتم بینیم گوشتی بوده و ورم زیاد داشتم الان پوست بینیم نازک شده و ورم قوس کمتر شده اما ی طرف بینیم ورم داره دست که میزنم سفته زیر دستم اما مشخصه که ورمه میخوام بدونم این ورم با ورم نوک بینیم به مرور از بین میره یا ممکنه بخاطر کورتون فیبروز بشه و بمونه؟؟
1
پاسخ

5 فروردین 1405

947268

947268

چرا دور سوراخای بینیم صاف شده و لبه هاش از بین رفته؟

سلام وقت بخیر من حدود14 ماهه از عمل بینیم میگذره تا یک ماه پیش خوب بود حالت عادی خودش رو پیش میرفت اما الان از یک ماه پیش شروع به تغییراتی کرده که زیاد خوشایند نیست. مثلا نوک بینیم داره به سمت بالا کشیده میشه. کلوملای بینیم هم به سمت بالا کشیده شده که حس میکنم از جایی که کلوملای بینیم به پشت لبم چسبیده خیلی نازک وصله به پشت لبم. از نیمرخ نازک شده. قسمت های دور سوراخهای بینیم به جای اینکه لبه دار بشن قوام خودشون رو از دست دادنه و حالت صاف شدن و دیگه لبه دار بنظر نمیرسن. و تمام این تغییراتی که در عرض یک ماه داره رخ میده همراه با درد خفیف و سوزش شدید بوده هر چند پماد ویتامین Aمیزنم تاثیری و عکس یه ماه پیشم رو که با الانم مقایسه میکنم نوک بینیم خیلی رو به بالا کشیده شده. این میتونه چه مشکلی ایجاد شده باشه. و همچنین استخون بینیم هم با درد و سوزش همراه است و حس خیلی بدی دارم. آیا نکروز تدریجی بافتی صورت گرفته اگه این مشکل رو دارم از کجا باید متوجه بشم که جلوی پیشرفت کردنش رو بگیرم و اگه غضروفام در حال تحلیل رفتنه بازم هم چگونه متوجه بشم. عکس یک ماه پیش و الانم هم رو گذاشتم اگه ممکنه راهنماییم کنید.
1
پاسخ

5 فروردین 1405

هانی

هانی

تیر کشیدن سمت استخوان بینیم بعد ۳ ماه عمل

بینیم ۳ماه عمل کردم ۳روز حس میکنم روی بینیم انگار زیر پوست حس سوزش یا تیر کشیدن نبض بعضی اوقات میزنه قسمت استخوان بیشتر یک سمتش بعضی اوقات سمت نوک گذرا هست البته دائم نیس ۳روز شد از چیه خطرناکه به بینیم اسیب میرسه؟؟
1
پاسخ

4 فروردین 1405

947268

947268

سوزش شدید نوک بینی و کلوملا یکسال بعد از عمل بینی

سلام وقت بخیر، زمانی که عمل بینی انجام دادم غضروف روی پره بینیم یکم برجسته باقی مونده بود که دکترم گفت چیزه مهم نیست. الان بعد از یکسال از عمل بینیم میگذره همون غضروف هم بزرگ شده هم باد کرده و هم یه سوزش بسیار شدید در نوک بینیم و دور سوراخهای بینیم پیدا شده که با پماد ویتامین Aهم دکترم گفت چربش کن هم داخلش رو هم دور سوراخهای بینیمو و هم کلوملای بینیم که تمام سوزش بسیار وحشتناکی دارن، ولی اصلا تاثیر نکرده که خوب بشه خواستم بدونم آیا ساختار بینیم رو به خرابیه و یا اینکه بافت بینیم داره خراب میشه یا ممکنه غضروفام در حال تحلیل باشن ممنون میشم راهنمایم کنید... آیا سوزش شدید در کلوملای بینی نشان از تخریب کلوملای بینیمه.
1
پاسخ

4 فروردین 1405

Losifer

Losifer

۸۶ روز از عمل بینیم گذشته ولی سمت چپ بینیم فرو رفته و نوکش کجه

سلام ،،۸۶ روز از عمل سپتورینوپلاستیم گذشته بالای پره سمت چپم فرورفته و نرمه موقع تنفس یکم پره سمت چپم حرکت میکنه خیلی نگرانم واینک نوک خفیف به راست متمایله سوراخ سمت راستم موقع بازدم هوای چندانی بیرون نمیده اینم نگرانم کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
1
پاسخ

4 فروردین 1405

نسترن

نسترن

سوزش و تغییر شکل نوک بینیم بعد یه سال از عمل بینی

سلام وقت بخیر و مرسی از برنامه خوبتون که بسیار عالیه ببخشید من حدودا یکسال و یک ماهه از عمل بینیم میگذره و الان باید بینیم به شکل ثابت خودش رسیده باشه، ولی نمیدونم چرا هنوز نوک بینیم و پره های بینیم سوزش دارن. نوک بینیم یه روز خوبه یه روز باریک میشه یه روز جمع میشه یه روز گرد میشه. یه روز کل بینیم تیر میکشه یا استخونش تیر میکشه میخام بدونم چرا با گذشت یکسال بازم این موارد رفع نشدنه آیا بافت داخلیم داره خراب میشه یا ممکنه نکروز اتفاق بیفته و یا تحلیل غضروفا به صورت تدریجی صورت بگیره چون بعد از تیر کشیدن و سوزش یه یه رگهای باریک کوچیک قرمز رنگی رو بینیم پدید اومده میترسم نکروز باشه و یا بافت داخلی رو به خرابی باشه خیلی استرس دارم. اگه ممکنه راهنماییم کنید
1
پاسخ

3 فروردین 1405

fafa

fafa

چرا فرم بینیم بعد از چهار ماه و نیم از عمل همچنان پهنه؟

سلام و وقت بخیر. من چهار ماه و نیم از عملم میگذره و بینیم گوشتی با پوست ضخیم بود. الان از نیم رخ فرم خوبی داره ولی از تمام رخ همچنان پهنه و پره ها و نوک و حتی تیغه پهن بنظر میاد و فقط یک سمت بینیم خط کانتور مشخص شده. آیا طبیعیه تا این مدت؟ و پیشنهاد تزریق کورتون میدید؟
1
پاسخ

3 فروردین 1405

ماهان

ماهان

ورم و التهاب شدید نوک بینیم بعد دوسال از عمل بینی

سلام بیش از دوسال هست که عمل زیبایی بینی انجام دادم انحراف بینی داشتم(بینی استخوانی) چند روزی میشه که نوک بینی ورم شدید داره و درد و التهاب زیادی دارم در حدی که اصلا نمیتونم به نوک بینی دست بزنم علتش چی هست
1
پاسخ

3 فروردین 1405

Rr

Rr

دو ماه و نیم از عمل بینیم گذشته ولی هنوز خیلی ورم داره

سلام من بینیمو دو ماه و نیم ک عمل کردم اما خیلی ورم دارم بعد دکترم گفت تا یک ماه بیشتر چسب نزنم و منم نزدم اما خیلی بینیم ورم داره و اصلا انگار نه انگار که عمل کردم مخصوصا نوک بینیم و پره های بینیم و از رو به رو پهنه و کج بخاطر ورمی ک دارم نیازه که چسب بزنم یا نه؟
1
پاسخ

3 فروردین 1405

اهو

اهو

بینی خوکی و عدم تقارن سوراخای بینی 3 ماه بعد از عمل بینی

من بینیمو۸۷روزه عمل کردم بینیم. گوشتی بود پایینشم پهن اما الان احساس میکنم بینیم خوکی شده و نوکشم بالا هست سوراخاشم قرینه نیستن خوب میشه یا نه
1
پاسخ

2 فروردین 1405

نسترن

نسترن

رگهای قرمز و جوش روی نوک بینی یک سال بعد از عمل نشونه نکروزه؟

سلام وقت بخیر خواستم بدونم آیا نکروز نوک بینی بعد از یکسال گذشته عمل امکان وجودش هست.اگه امکان وجودش هست از کجا بدونیم که عفونت باعث این اتفاق شده و چه آزمایش و یا کاری باید انجام بدیم که متوجه بشیم نکروز داره صورت میگیره. و آیا نکروز تدریجی اتفاق میفته یا نشونه هاش یهویی نشون میدن و سریعترین کار برای جلوگیری از پیشرونده شدن این اتفاق چیه که انجامش بدیم. الان توی نوک بینیم یه رگهای بازیک و کوچیک قرمز رنگی ایجاد شده و یه جوش زیر پوستی هم وسطشون در اومده خیلی میترسم از این اتفاق ممنون میشم راهنماییم کنید
1
پاسخ

2 فروردین 1405