682 تاپیک
Losifer
بعد ۸۴ روز از عمل بینی هنوز باید چسب بزنم؟
سلام وقت بخیر،،۸۴ از عمل بینیم گذشته،،دوماه پیش ک رفتم پیش دکترم گفت ماه دوم احازه بده ۶ ساعت بینی ازاد باشه بعد چسب بزن و ماه سوم هم فقط شب ها چسب بزن چیزی راجب بعدش نگفت الان نمی دونم بعد ماه سوم چسب زدن رو ادامه بدم یا نه؟؟ عمل سپتو رینو پلاستی انجام دادم یه کجی خفیف در نوک و کلوملام هست میترسم اگ چسب رو قطع کنم کجی زیاد بشه یا نوک افتاده بشه با توجه به اینکه پوست بینیم ضخیم و چرب هست از طرفی یه فرورفگی بالای سوراخ سمت چپ نزدیک به نوکم هم هست ک میگم نکنه با ادامه چسب فرورفته تر بشه چون وقتی چسب یو شکل میزنم اون قسمت یکم میسوزه لطفا راهنمایی کنید🙏
1
پاسخ
2 فروردین 1405
Sara
شلی و فرورفتگی نوک بینی 11 روز بعد از عمل بینی
سلام وقتتون بخیر من چن تا سوال داشتم امروز روز یازدهمیه که بینیمو عمل کردم و امروز که داشتم چسب بینیمو عوض میکردم چن بار اشتباه کردم و مجبور شدم همش جداش کنم این باعث بوجود اومدن مشکل میشه؟ و اینکه بالاتر از نوک بینیم یه حالتیه انگار شل و فرورفتهست و کلا بینیم خیلی ابکیه طبیعیه این؟ و یه چیز دیگه موقع جویدن غذا یا راه رفتن و تکون خوردن حس میکنم کل بینیم تکون میخوره این نرماله؟
1
پاسخ
1 فروردین 1405
ada
میخوام نوک دماغم کوچیک و خیلی طبیعی باشه بدون خط کانتور
من میخوام نوک دماغم کوچیک و طبیعی باشه و خط کانتور نداشته باشه، خیلی طبیعی باشه.
1
پاسخ
29 اسفند 1404
نسترن
یه سال بعد عمل بینی حس میکنم کلوملای بینیم داره تحلیل میره
سلام ببخشید من عمل بینی انجام دادم و الان حدودا یکسال و یک ماهه که از عملم میگذره اما پوست ذخیمی دارم و همین باعث شده ترمیم بینی یکم طول بکشه. و در این بازه ی زمانی من متوجه یه تغییرات پوستی شدمه از جمله کلوملای بینیم که حس میکنم اطرافش که پایینه و مثل یه لبه نازک هستن تمام قوای خودشون رو از دست دادنه و مثل حالت ذوب شدن گرفتنه طوری که سوراخهای بینیم چون این قسمتا حجم از دست دادنه یکم بزرگ شدنه و از طرفی هم کلوملای بینیم هم باریکتر شده و کم کم حس میکنم اگه رسیدگی نشه یه حالت خوکی و یا تحلیل غضروف برام پیش میاد.و یا نوک بینیم بخاطر از دست دادن قوام پایین سوراخهای بینیم سنگین بشه تحلیل بره و بیفته روی کلوملای بینیم و اونو کامل محو کنه مثل این نمونه عکسی که گذاشتم ببینید. خیلی ترس دارم با توجه به مشکلاتی که دارم بینیم این شکلی بشه. ممنون میدم زودتر جوابمو بدین واقعا استرس دارم
1
پاسخ
29 اسفند 1404
راضیه
نوک بینیم افتادست با اینکه 4 سال پیش عمل کردم
با سلام خدمت شما من ۴سال عملی بینی انجام دادم ولی نوک ببینیم همچنان افتاده اصلا راضی نیستم از بینی بخاطر مشکلاتی نتونستم دوباره عمل بینی انجام بدم شما راهنماییم کنید. آیا میشه هر شب چسب بینی بزنم تا موقعی که بتونم ترمیم کنم تاثیر میزاره چسب و اینکه فاصله لب و بینی چطوره کم یا نرمال؟
6
پاسخ
24 تیر 1404
Zari
۱۰ ماه از عمل بینی گوشتیم گذشته ولی نوک بینیم هنوز خیلی بالاست طبیعیه؟
سلام وقتتون بخیر من ۱۰ ماهه عمل بینی انجام دادم، بینیم گوشتیه. نوک بینیم هنوزم مثل اوایل عمل سربالاست و تغییری نکرده. با توجه به اینکه این مدت گذشته، امکانش هست نوک بینی بازم بیاد پایین و طبیعی تر بشه یا دیگه همین جوری میمونه؟
5
پاسخ
14 اردیبهشت 1404
دریا
چهار ماه بعد عملم هنوز ورم دارم یا بینی بزرگ مونده؟
سلام وقت بخیر چطور بفهمم بینیم بزرگه یا ورم داره استخوان بالای دماغم خوب سوهانکشی نشده کلا مثلگره مونده و یه سوال دیگه علت بلندبودن نوک دماغ ازنیمرخ چیست ۴ ماههعملکردم بینیم زیادیگوشتی بود تا استخوانی
5
پاسخ
5 آذر 1404
نازنین
۸ ماه بعد عمل بینی هنوز نوکش به راست کجه
سلام من ۸ ماهه که بینیم رو عمل کردم، ولی از هفته دوم بعد از عمل سمت راست بینیم ورم کرد و این ورم به قدری زیاد بود که نوک بینی رو کامل به سمت راست کشید و بینی کج دیده میشد، بعد از ۸ ماه و تزریق دو بار کورتون تو ماه های ۴ و ۷ و ماساژ هر روزه همچنان بینی کجه، از ماه های اول بهتر شده ولی همچنان نوک بینی به سمت راست انحراف داره، دکترم گفته اگه بعد از ماه دهم درست نشد باید سمت چپ غضروف بذارم، میخواستم بپرسم به نظرتون این ورمه یا جا به جایی غضروف؟ و اینکه با این کار درست میشه یا بهتره بذارم بعد از یک سال کلا ترمیم کنم؟
1
پاسخ
28 اسفند 1404
Nstrn
دو ماه گذشته ولی هم بالای پره بینیم متحرکه هم انحرافش درست نشده طبیعیه؟
سلام وقتتون بخیر. من دو ماه و چند روزه که عمل بینی انجام دادم. بالای پره بینیم از یه سمت، بعضی وقتا احساس میکنم تکون میخوره، انگار هنوز کامل جوش نخورده. این طبیعیه؟ از اول بینیم خیلی متحرک بود ولی همه جا بهتر شد جز همین قسمت. یه مقدار بالاتر از اون، توی دو طرف بینیم یه برآمدگی هست که داره به مرور کمتر میشه. همچنین، بینیم قبل از عمل انحراف داشت و قرار بود اصلاح بشه، ولی الان بعد از دو ماه هنوز حس میکنم انحراف داره، حتی شاید بیشتر از قبل. یه قسمت از استخون به سمت راست و یه قسمت دیگه به چپ رفته. وقتی از پایین به بینی نگاه میکنم، نوکش هم به یه سمت دیگهست. امکان داره اینا به مرور زمان بهتر بشه یا نیاز به ترمیم داره؟
7
پاسخ
19 اردیبهشت 1404
س
چرا بعد از عمل بینی نوک بینیم گرد و تیره شده؟
سلام، من ۲ ماه و ۲۰ روزهست که عمل بینی انجام دادم. الان نوک بینیم یه حالت گرد و تیرهتر پیدا کرده که خیلی نگرانم کرده. دو نقطه دیگه هم روی بینیام هست که اندازهشون از عدس کوچیکتره و اون قسمتها هم یه مقدار تیرهتر شدن. رفتم پیش دکتر پوست، برام سرم ویتامین C، سرم ضدلک، آبرسان و قرص لاکتوزینک تجویز کرده که یه هفتهست دارم استفاده میکنم. میخواستم نظر شما رو بدونم که این تیرگیهای گرد ممکنه به چه دلیلی باشن؟ خطرناکن؟
8
پاسخ
10 اردیبهشت 1404
شکوفه
گرد بودن نوک بینی 3 ماه بعد از عمل بینی
سلام، من سه ماه پیش عمل بینی انجام دادم، ولی هنوز نوک بینیم گرده. آیا با گذشت زمان این گردی کمتر میشه یا نیاز به ترمیم داره؟
4
پاسخ
19 اسفند 1403
Sa.ma
بینیم گوشتیه بعد یکسال همچنان نوکش بزرگه
آیا امکان داره بینی بعد از یکسال و ۱۴ روز بعد از عمل ورم داشته باشه؟! بینیم گوشتی غضروفی بود با پوست تقریبا ضخیم. الان نوکش بزرگه😭
1
پاسخ
27 اسفند 1404
زهرا
۶ ماه بعد عمل نوک دماغم دوباره ورم کرده
سلام وقت بخیر عذر میخوام من ۶ماهه ک دماغمو عمل کردم تا ۴ ۵ ماهگی دماغم خیلی کوچیک و بدون ورم بود تقریبا ورمش خوابیده بود ولی الان نوک دماغم بشدت ورم کرده و خیلی افتضاح شده علتش چی میتونه باشه چیکارکنم ک به فرم سابق برگرده؟؟؟ قبلا دماغم استخوانی بوده
1
پاسخ
27 اسفند 1404
سوگند
نوک بینی پهن و سفت ۴ ماه بعد از عمل بینی
سلام وقتتون بخیر من چهار ماهه عمل کردم ولی لبه هاش تقارن نداره سوراخ هاش هم متقارن نیس ولی نوکش خیلی پهن وسفت ایا نوکش گرد کوچک میشه یا لبه هاش کوچک تر میشه یا بینی کوچک تر میشه چون من بینی کوچک میخاستم با نوک گرد وخیلی کوچک
4
پاسخ
23 بهمن 1404
رقیه
۶ ماه از عملم گذشته تیپ بینیم چرا بزرگ شده؟
سلام روز بخیر بنده بینی استخوانی و بدون هیچ مشکل خاصی داشتم، فقط کمی نوک بینی پایین بود و ۶ ماه از عمل بینی ام گذشته، تا دو ماه فرم بینی ام خوب بود و بدون هیچ مشکلی، اما بعداز دو ماه فرم بینی تغییر کرده و مخصوصا تیپ بینی بزرگ و پروجکشن کشیده شده، ماه ۶ یکبار کرتون تزریق کردم و فرم بینی خوب شد اما الان دوباره به فرم قبلی برگشته، با صبوری کردن امکانش هست فرم بینی دو ماهگی تبدیل بشه؟ سپاس از پاسخگوییتون🌹🌱
3
پاسخ
23 اسفند 1404
سام
نوک بینیم بعد از دو ماه خیلی گرد و جمع شده
سلام دوماه از عمل بینیم میگذره نوک بینیم خیلی بالا جمع و گرد شده و ارتفاع گرفته بنظرتون پایین میاد یا نه...
2
پاسخ
22 اسفند 1404
Ava
ورم نوک بینی بعد سه ماه از عمل و دو بار تزریق کورتون
سلام من سه ماه از عمل بینیم میگذره ولی هنوز ورم دارم با اینکه دوبار کورتون تزریق کردم؛ قبل عمل بینیم استخوانی و کوچیک بود الآن ولی انگار نوکش کوفته شده .. تا چه مدت ورم کامل میخوابه و دوباره ورم نمیکنه؟
2
پاسخ
24 اسفند 1404
S.a
دو ماهه بینیمو عمل کردم نوکش بالاست
باسلام من دوماهه بینیمو عمل کردم ولی نوکش بالاست و سفته هنوز قوسش مشخص نیست و دکترم گفت که دیگه چسب نزنم فقط دو هفته شبها چسب بزنم آیا فرم بینیم بعد از اینکه چسب نزنم خودشو نشون میده نوکش میاد پایین و قوسش مشخص میشه نکن بینیم گرد هست آیا درست میشه
1
پاسخ
26 اسفند 1404
Baran
نوک بینیم بعد تزریق کورتون گود شده
راه درمان برای رفع فرورفتگی بینی ناشی از تزریق کورتون چیه؟ آیا خود به خود رفع میشه یا ممکنه همیشه بمونه؟ بینیم استخوانی با پوست ضخیم بود و خیلی ورم داشت. دو هفته پیش دکتر برام کورتون تزریق کرد. الان یک سمت بینیم یک قسمتهاییش و نوک بینیم ورمش خوابیده و یک سمت کاملا ورم هست و بینیم بشدت کج شده. بشدت ناراحت و منزوی شدم.
5
پاسخ
29 بهمن 1403
Losifer
ضربه به نوک بینی 77 روز بعد از عمل بینی
سلام ۷۷ روز از عمل بینیم گذشته حدود ۲۰ دقیقه پیش دختر خالم رو خواستم ببوسم نوکم حس کردم برخورد کرد به سرش البته دردی متوجه نشدم فقط چون یه لحظه نوک بی حس شد فهمیدم بر خورد کرده الان خیلی استرس داذم😭
1
پاسخ
24 اسفند 1404


