682 تاپیک
S.a
بینیم 2 ماه بعد عمل قوس نداره و نوکش زیادی بالاست
باسلام من دو ماه بینیمو عمل کردم نوکش سر بالاست دارم افسرده میشم میخوام نوکش بیاد پایین قوسش هم مشخص نیست چهره م یه جوری شده نمیتونم باهاش کنار بیام دکترم گفت نوکش میاد پایینتر ولی دو ماه گذشته پایین نیومده توروخدا چیکار کنم دارم دیونه میشم صورتم هنوز ورم داره نمیتونم درست بخندم خندم مصنوعی شده نوک بینیم سفته وقتی حرف میزنم یا میخندم بینیم کش میاد و درد میکنه خیلی هم وزن کم کردم توروخدا کمکم کنید
2
پاسخ
18 اسفند 1404
Sanaz
زیر بینیم 4 ماه بعد از عمل خط افتاده و نوکش بد شکل شده
سلام من ۴ ماه از جراحی بینی ام میگذره. بینی داشتم بلند با نوک باکسی شکل. انحراف داخلی تیغه بینی هم داشتم. الان بعد از ۴ ماه از عمل نوک بینی من خیلی بی شکل و پُر هستش. انگار حالت آویزان و پهن داره زیر بینی حالت خطی و بد شکلی داره این حالت با گذشت زمان درست میشه؟ ممنون
2
پاسخ
14 اسفند 1404
ترنم
آیا نوک بینی عمل شده بعد دو سال ممکنه دوباره پایین بیاد؟
دوستانی که تجربه دارید بگید لطفا آیا بینی عمل شده بعد دو سال ممکنه باز نوکش پایین بیاد؟ یا نه تثبیت شده دیگه؟
1
پاسخ
21 اسفند 1404
گلنار
۹ سال بعد از عمل بینی میخوام عمل ترمیمی کنم
سلام، من نه سال پیش عمل بینی انجام دادم بخاطر شکستگی خیلی زیاد ،میخواستم مجددا عمل ترمیم انجام بدم لطفا راهنمایی کنید ممنون نوک بینی خیلی توپی شکل گرد است از یک طرف پره بینیم به سمت بالاست و سوراخ بینیم نا متقارن است
2
پاسخ
8 اسفند 1404
سارا
یک ساله عمل کردم ولی نوک بینیم هنوز ورم داره
سلام من یکسال از عمل بینی ام می گذرد ولی قسمت نوک بینی ام ورم دارد دکترم می گوید چون جنس پوست من ضخیم است این دیگه ورم نیست و به خاطر پوست ضخیم اینطور است با دکتر دیگه مشورت کردم نظرشون این بود که تیغه بالا بینی باید باریک تر می شد تا نوک بینی هم جمع تر می شد الان من نمی دونم برای پوست ضخیم بینی ام چکار باید بکنم تا بینی ام کوچک تر بشود
2
پاسخ
7 اسفند 1404
ریحانه
بعد برداشتن اسپیلنت نوک بینیم خیلی ورم داره و نامتقارنه
من یک هفته پیش بینیم رو جراحی کردم و وقتی اسپیلنت بینی رو برداشتم اصلا شبیه به چیزی که تصور کرده بودم نبود نوک بینی خیییلی ورم داره و سوراخهای بینی بد دیده میشن از بغل نوک بینی ارتفاع داره و متقارن هم نیست بینی گوشتی داشتم نسبتا طبیعیه؟؟؟ خوب میشه یا شکلش مثل همون لحظه اول برداشت گچ میمونه؟
1
پاسخ
19 اسفند 1404
947268
پوسته پوسته شدن و سوزش شدید نوک بینیم یکسال بعد از عمل بینی
سلام وقت بخیر ببخشید من حدود یکساله عمل بینی انجام دادمه ولی الان نزدیکای سه روزه کلاملای بینیم و نوک بینیم و دور سوراخهای بینیم هم پوسته پوسته شده هم درد داره همراه با سوزش بسیار شدید. آیا غضروفام دچار مشکل شده. یا عفونت گرفتنه این قسمتا خیلی استرس پیدا کردم عکس هم گذاشتم و علامت هم زدم که چه قسمتهایی درد و سوزش دارن ممنون میشم راهنماییم کنید...
1
پاسخ
19 اسفند 1404
Losifer
فرورفتگی نزدیک نوک بینی 72 روز بعد از عمل بینی
سلام ۷۲ روز از عملم گذشته نزدیک به نوکم یه فرورفتگی ایجاد شده خیلی نگرانم به پزشکم دسترسی ندارم نمی دونم چرا اینجوری شده چسب یو شکل رو هم خیلی اروم میزنم البته دکتذ گفته بود دولایه یو شکل من وقتی دیدم اینجوری شده چن روزی هست تک لایه میزنم و دو شب هم هست ک پنبه میزارم تو این ناحیه بعد چسب میزنم دکتر گفته ماه اخر رو فقط شبا چسب بزنم منم اینکار رو میکنم از طرفی میگم نکنه تحلیل غضروف باشه،،نظر شما چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
1
پاسخ
18 اسفند 1404
هستی
7 ماهه بینیمو عمل کردم چسب اشتباه زدم و نوک بینیم افتاده
سلام وقتتون بخیر من۷ ماهه بینیمو عمل کردم بعد از هفت ماه متوجه شدم اشتباه چسب میزدم نوک بینیم افتاده شده الان طریقه ی درست چسب زدن رو یاد گرفتم تاثیر داره بهتر شه؟
2
پاسخ
16 اسفند 1404
ماهی
دو هفته از عمل بینیم گذشته چرا نوکش هنوز گرده؟
سلام حدود دو هفته بینیمو عمل کردم نوک ببینیم خیلی گرده و انگار تغییر نکرده بینیم گوشتی بود🥲 انگار هنوز افتادس چیکارکنم
1
پاسخ
18 اسفند 1404
Eli
احساس سنگینی و بی حسی در بینی ۱۰ ماه بعد از عمل بینی
سلام خسته نباشید من 10ماهه دماغمو عمل کردم و هیچ مشکلی هم نداشتم تا حالا ولی الان یک هفتس حس میکنم دماغم یهو سنگین میشه و بی حس میشه برای یک دقیقه و اینکه نوک بینی هم با دست تکون میدم یه بی حسی در میشه به کل دماغم
1
پاسخ
18 اسفند 1404
مهدی
بینی عملشدمو با دستمال تمیز کردم کمی خون دیدم
سلام خسته نباشید . من ۴۰ روز میشه که دماغم عمل کردم می خواستم بدونم آیا با دستمال کاغذی می تونم داخل بینی رو تمیز کنم . و این که من یک بار این کار رو کردم خون ریزی نداشتم ولی نوک دستمالم کمی مخات خونی بود می خواستم بدونم دلیلش چیه نگران کننده؟
1
پاسخ
17 اسفند 1404
گل پر
دوماه بینی عمل کردم طبیعی میخواستم اما نیمه فانتزی شده و فرورفتگی داره
سلام دوماه بینی عمل کردم طبیعی خاسته بودم اما انگار نیمه فانتزی شده قوس شدید با نوک بلند و رو نوک بینیم هم دوتا فرو رفتگی داره بنظرتون مدل بینیم وفرو رفتگیها درست میشع؟
7
پاسخ
20 آذر 1404
رها
۱۳ روز از عمل بینیم گذشته اما هنوز نوکش کجه و نامتقارنه این طبیعیه؟
سلام. من ۱۳ روزه عمل بینی انجام دادم، بینیم استخوانی بود. از همون موقعی که آتل داشتم، نوک بینیم مایل به سمت چپ بود و سوراخهای بینی کاملاً نامتقارن بودن. احساس میکنم غضروف نوک بینی هم سر جای خودش نیست. الانم وقتی میخوام چسب بزنم، به خاطر این عدم تقارن به مشکل میخورم. به نظرتون اینا با گذر زمان بهتر میشن یا اینکه نیاز به عمل ترمیمی دارم؟
12
پاسخ
6 فروردین 1404
مهری
۴ ماه از عملم گذشته نوک بینیم از نیم رخ دراز دیده میشه
سلام خسته نباشید.من ۴ ماه عمل کردم و از نیم رخ نوک بینی احساس میکنم دراز شده .درازی نوک بینی از نیم رخ بعد از کاهش ورم از بین میره یا تاثیری نداره؟
1
پاسخ
16 اسفند 1404
M
سایه و ناهمواری نوک بینی 3 ماه بعد از عمل بینی ممکنه به دلیل ورم باشه؟
سلام وقتتون بخیر من ۳ ماهه که عمل بینی انجام دادم. سایه تیرهای که روی نوک بینی میافته و ناهمواریهای نوک بینی ممکنه به خاطر ورم باشه؟
5
پاسخ
10 اردیبهشت 1404
Mim
سفتی و گردی نوک بینی 8 ماه بعد از عمل بینی
من ۸ ماهه بینیمو عمل کردم هنوز نوک بینیم سفته و گرد بنظر میرسه یکطرف بینیمم از اونیکی بزرگتر دیده میشه بنظرتون کورتون تزریق کنم خوب میشه یا نه؟
1
پاسخ
15 اسفند 1404
S.a
سفتی نوک بینی 50 روز یعد از عمل بینی
با سلام من پنجاه روزه بینیمو عمل کردم نوکش یکم سربالاست قوسش مشخص نیست و نوک بینیم خیلی سفته لبخندم مصنوعیه آیا درست میشه نوک بینیم پایین میاد ؟چقدر طور میکشه قوسش مشخص بشه؟
1
پاسخ
15 اسفند 1404
فاطمه
ممکنه کجی جدید بینی بعد از عمل به خاطر ورم یک طرفه باشه؟
سلام، من دقیقا ۵ ماه پیش جراحی داشتم، از قبل یه مقدار بینیم به سمت چپ کج بود اما الان خیلی بیشتر کج به نظر میرسه و سوراخای خیلی نامتقارنی دارم. میخواستم ببینم این کجی میتونه به دلیل ورم یک طرفه باشه؟ ضمنا قسمت نوک بینیم سمت راست الان فوق العاده نرمه وقتی لمسش میکنم و سمت چپ به شدت سفت.
3
پاسخ
28 فروردین 1404
Raha
پنج ماهه عمل کردم نوک بینیم خیلی گرد و توپر شده
الان پنج ماه از عمل بینیم میگذره نوک بینیم خیلی گرد و تو پُره آیا این تغییر میکنه یا همینجوری میمونه؟
1
پاسخ
8 اسفند 1404


