682 تاپیک
فاطمه
سه ماه از عملم گذشته بعد ضربه نوک بینیم کج و پله ای شده
کمک فورییی عرض سلام وادب، ب کمک فوری احتیاج دارم😭 لطفا یکی از پزشکان محترم سایت منو راهنمایی کنه من نزدیک سه ماه عمل بینی انجام دادم،روز اول عمل یک ضربه نسبتا خفیف از بالا ب پایین داشتم وسط اتل ک رفته رفته نوک بینی مو بدشکل کرد، هم زیر نوکش افتادگی پیدا کرد و نوک بینی زد جلو و پشتش فرورفته شد حالت پله ای داره ، طبق گفته پزشکم ورم انچنانی ندارم و این مشکل ساختاریه، انگار نوکش شکسته و از محلش جابجا شده ب سمت جلو ،نگرانم کارم همش شده گریه ،نمیدونم چیکار کنم ک درست بشه، باید یکم از پروجکشن نوک بینی کم بشه در جهت عمود ب صورت، زیر نوک بینی هم صاف بشه و اون فرو رفتگی پشت نوک هم پر بشه ک یک فرم طبیعی دربیاد، الان دماغم شبیه دماغ حیوون شده😭😭 اگر دکترم قبول کنن با ترمیم سرپایی ایرادات بینی ک گفتم برطرف میشه؟ و حداقل چن ماه بگذره میتونم این کارو انجام بدم؟ و اگر قابل انجامه ممکنه عوارضی پیش بیاره یا نه لطفا راهنماییم کنید😭😭😭 من شنیدم عمل ترمیم بعد از دوسال خیلی پر ریسکه واااقعا نمیدونم چیکار کنم
5
پاسخ
1 اسفند 1404
Niloofar
ورم بینی بعد از 3 ماه
سلام من نزدیک به ۳ ماهه عمل کردم الان دیگ فقط شب ها چسب میزنم ولی وقتی چسب و برمیدارم قسمت بالای نوک بینی ورم میکنه این عکس بلافاصله بعد از برداشتن چسب هست ولی بعد از اون ورم میکنه. میخواستم بدونم که ورم نوک بینی بعد از عمل طبیعیه؟
10
پاسخ
30 مرداد 1403
Sara
بعد از دو بار عمل بینی کلوملام کاملا پایین افتاده و نوک بینی کج شده
بعد از دو بار جراحی بینی ،کلوملای کاملا پایین و افتاده و مقداری نوک بینی من کج شده دیگه دارم به خودکشی فکر میکنم توان بیهوشی دوباره ندارم خیلی اذیت میشم آیا راهی هست؟
6
پاسخ
27 شهریور 1404
مهسا
۴ ماهه عمل کردم ممکنه نوک بینیم پایین بیاد؟
بینیمو ۴ ماهه عمل کردم حس میکنم یجوریه پاینشو اصلا دوس ندارم یکم نوکش میاد پایین ؟
3
پاسخ
11 بهمن 1404
947268
قرمزی و سوزش داخل سوراخ بینیم بعد یه سال از عمل بینی
سلام وقت بخیر حدودا یکسالی میشه از عمل بینیم میگذره و توی این مدت هم دردهای خفیف استخونی داشتم هم سوزش و هم تیر کشیدن. ولی الان دو روز داخل لبه یکی از سوراخهای بینیم که فکر کنم غضروف وجود داره از داخل قرمز شده و سوزش زیاد دارم طوری که مجبور میشم با پماد ویتامین A همش چربش کنم آیا این مورد نشان دهنده عفونت غضروفیه. چون اون قسمت یکم هم نرم شده. نرمیش هم تا نزدیکای نوک بینی میرسه. عکس هم گذاشتم ممنون میشم راهنماییم کنید
2
پاسخ
2 اسفند 1404
سمیرا جانیپور
چهار ماه بعد عمل بینی یه دونه سفت رو نوک بینیم زده
سلام من ۴ماهه عمل بینی داشتم یه دونه روی نوک بینیم ظاهر شده اول فکر کردم جوشه اما جوش نیست درد ندارم دست که بهش میزنم چسبیده به گوشت بینیم خیلی نگرانشم
2
پاسخ
2 اسفند 1404
نسترن
دو ماه از عمل بینیم گذشته ولی نوک بینیم جمع نشده
سلام دو ماه بینیمو عمل کردم نوک بینیم حالت قبل عمل داره جمع نشده خیلی ناراحتم
3
پاسخ
29 بهمن 1404
س
یه جوش ریز و قرمز زیر نوک بینیم بعد از عمل زده
سلام یک ساله بینیمو جراحی کردم حدود ۲ماهه یه جوش مانند ریز و کمی برجسته و قرمز تر از پوست بینیم زیرنوک بینیم زده یه هغته پماد موپیروسن روش زدم تاثیری نداشت درد و اینا نداره مثه یه جوشه کوچیکه..چکار کنم بره چون جای بدیه زیر نوک بینی
5
پاسخ
20 بهمن 1404
الی
تیزی روی نوک بینیم غضروف بینیه؟
سلام ،دوماه و نیم از عملم گذشته نوک بینیم کجه و همون سمت کجی در نوک بینیم یه تیزی احساس میکنم ،ممکنه از کج غضروف باشه و اینکه سمتی که کجه احساس سنگینی دارم
2
پاسخ
28 بهمن 1404
947268
سوزش و جوش روی نوک بینی یک سال بعد عمل بینی
سلام وقت بخیر حدودا یکسال و یک ماهه بینیمو عمل کردم. ولی الان میبینم روی نوک بینیم جوش قرمز رنگ که همراهه سوزش هست پیدا شده. آیا این علائم نکروزه یا تحلیل غضروفهای بینیم ممنون میشم راهنماییم کنید و اینکه چه کاری باید انجام بدم توی این موقع. یه طرف پره های بینیم هم نرم شده. مثل قبلا سفت نیست نرمیش تقریبا تا نوک بینیم میرسه. عکس هم گذاشتم. پزشکم که گفت فعلا نگهدارنده بزارم. آیا این نرمی خطرناکه و کم کم باعث میشه نوک بینی هم نرم بشه
2
پاسخ
30 بهمن 1404
پانیذ
نوک و تیغه بینیم پهنه با آنزیم و فیلر کوچیک میشه؟
نوک و تیغه ی بینی پهنی دارم که میخواستم بدونم با آنزیم و فیلر رفع میشه؟
2
پاسخ
29 بهمن 1404
مهری
سه ماهه عمل کردم موقع نفس کشیدن دیواره بینیم تکون میخوره
سلام من ۳ ماه عمل کردم موقع نفس کشیدن خیلی خیلی کم دیواره بینی تکان میخوره مشکلی نداره؟؟ و اینکه نوک بینی به مقداری بالای پره فرو رفته میتونه به خاطر ورم باشه؟
3
پاسخ
29 بهمن 1404
زینب
گردی نوک بینی سه هفته بعد از عمل بینی
سلام من سه هفته عمل کردم.روزی که رفتم برا کشیدن بخیه هام و..دکتر بهم گفت چسب زیر بینی رو نزنم دیگه.گفت تقویتش کردیم نوک بینی رو.روز اولیم که عمل شدم نوک بینیم خوب بود و تقریبا رو به بالا بود.اما الان خیلی نوک بینیم گرد و بزرگه.از همه چی بینیم خیلی راضیم تنفس مدل و... اما میخوام بدونم این مقدار ورم و گردی نوک بینیم درست میشه و میره؟
2
پاسخ
29 بهمن 1404
947268
فرو رفتگی و سوزش روی بینیم یک سال بعد از عمل بینی
سلام وقت بخیر ببخشید من نزدیکای دیگه یکساله از عمل بینیم میگذره ولی الان چند روزیه میبینیم نزدیک پل بینیم یعنی تقریبا نزدیک نوک بینیم یه فرو رفتگی ایجاد شده همراه با سوزش. آیا این نشان از خرابیه غضروف و ضعف ساختاری خبر میده عکسش رو گذاشتم تشکر میکنم راهنماییم کنید
4
پاسخ
26 بهمن 1404
Asiiiii
کجی نوک بینی و برآمدگی استخوان 4 ماه بعد عمل بینی
سلام ۴ ماهه بینیم عمل کردم از نزدیک۲ ماه متوجه شدم بغل بینی بالا سمت راست کال استخوانی زده دکترم جفت دست نزن خودش میره من ب حرفم چندنفر دیگه یکم ماساژ دادم و چسب زدم الان بهترشده ولی بازم هست کامل خوب میشه؟ چیکارکنم؟ وابنکه از همون اوایل متوجه شدم نوک بینیم کج به سمت راست این نگرانم میکنه چون بالا هم سمت چپ کال داره خیلی بد نشون میده چیکارکنم؟
1
پاسخ
1 اسفند 1404
صبا
دو هفتس که بینیمو عمل کردم سوراخ سمت چپ بینیم افتاده و فرم بدی داره
سلام دکتر دو هفتست که بینیم رو عمل کردم هم انحراف داشتم هم نوک گوشتی از همون روزای اول بعد عمل سوراخ سمت چپ بینیم افتاده و فرم بدی پیدا کرده دکترم گفت این مشکل به خاطر ورم نیست طبق عکس هایی که گرفتم. میخواستم بدونم علت این افتادگی چیه؟ آیا موقع عمل باید داخل اتاق عمل غضروف گذاشته میشد و این یه بی دقتی از طرف دکتر بوده؟ و اینکه الان با گذاشتن غضروف داخل مطب میتونه اصلاح بشه یا لازمه دوباره داخل اتاق عمل انجام بشه؟
3
پاسخ
10 فروردین 1404
شیدا
برجستگی سفید مثلثی روی نوک بینی 3 ماه بعد عمل ترمیمی
سلام وقت بخیر من سه ماه و خورده عمل ترمیمی انجام دادم با غضروف دنده خیلی ورم دارم. از دیشب یه برجستگی ملایم سفید رنگ به شکل مثلث برعکس روی نوک ببینیم (از جایی که چسب اول زده میشه) ایجاد شده و خیلی استرس دارم آیا گوشت اضافس؟؟؟ آیا برطرف میشه ؟ راهم دوره خودم شهرستانم دکترم تهرانه توروخدا میشه راهنماییم کنین
1
پاسخ
29 بهمن 1404
947268
بعد 11 ماه از عمل نوک بینیم موقع لمس سوزش داره؟
سلام سوال داشتم چرا با گذشت حدودا 11ماه از عمل بینیم گاهی که نوک بینیم رو لمس میکنم یه حالتی مثل سوزش خراش ظریف حس میکنم روی نوک بینیم. یعنی این حالت میتونه نشانه خطر تحلیل غضروف بینی باشه. درد نداره ولی همین که لمسش میکنم یه حسی مثل یه بریدگی یا سوزش جای خراش ریز احساس میکنم
2
پاسخ
27 بهمن 1404
U
بیرون زدگی غضروف یه سمت بینی بعد ضربه
سلام خسته نباشید بینی من ی سمتش زیرنوک و تیغه غضروف داره کاملا دیده میشه و لمس میشه بخیه ام داره ولی سمت دیگه خالیه مثل یه عدمتقارن تو بینیمه درظاهر بینیم ضربه خورد و این بیرون زدگی غضروفه اون سمت حس میکنم بیشتر شد ولیدرظاهر تغییری نکرده چیکار باید بکنم؟
2
پاسخ
26 بهمن 1404
مهسا
چهار ماه از عملم گذشته بالای نوک بینیم فرو رفته
من چهار ماهه بینیم و عمل کردم بالای نوک بینیم حالت فرورفتگی داره از روز ۶۰به بعد اینحوری شده ایا درست میشه
4
پاسخ
23 بهمن 1404


