رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک
ایلی

ایلی

سه سال از عملم گذشته ولی نوک بینیم هنوز بزرگه

سلام من ۳ساله که بینی‌مو عمل کردم اما نوک بینیم هنوز بزرگه و فکر می‌کنم هنوز ورم داره چون بی حسه باید چیکار کنم
2
پاسخ

24 بهمن 1404

انیسه

انیسه

۱۰ ماه گذشته ولی از نیم رخ بینیم درازه

سلام من حدود ۱۰ ماه عمل بینی انجام دادم واز نیم روخ هنور دراز و تیز دیده میشه همه میگن اصلا تغییر آن چنانی نکردی خودمم همش جلو اینه هستم دیگه از خودم بدم میاد انگار خیلی زشت شدم نمتونم دوباره هزینه کنم کلا روانی شدم می خواستم ببینم که بینیم تا ۱۲ الی ۱۸ ماه کوچک تر میشه از نیم روخ نوک بینیم بینیم استخوانی بود راستی صورتم لاغر شده ایا میشه تو مطب دست به نوک بینی زد و کوچک ترش کنم یا راه حل دیگه هست که باید انجام بدم جسارت نبا شه دکترمم کمی بی حوصله و بد اخلاق هست دیگه موندم چه کار کنم دوست ندارم اصلا بیرون برم
2
پاسخ

24 بهمن 1404

rakhshan

rakhshan

تکون خوردن بالای بینی زیر گچ 5 روز بعد عمل بینی

پنج روزه بینی مو عمل کردم وقتی آب یا چیزی میخورم احساس میکنم از توی بینیم میزنه بیرون و بالای بینی دقیقا وسط گچ احساس میکنم تکون میخوره برای چیه این؟
2
پاسخ

23 بهمن 1404

ف

ف

از نتیجه عمل انحراف و زیباییم راضی نیستم چکار کنم؟

سلام وقتتون بخیر ،ببخشید من بینیم انحراف داشت عمل کردم می خوام بدونم که چند وقت بعد از عمل میشه با سی تی اسکن متوجه شد که دکتر خوب عمل کرده یا نه ؟ در ضمن من زیبایی هم عمل کردم اصلا از عملم راضی نیستم و به دکترم میگم که برام ترمیم و اصلاحش کنه اصلا زیر بار نمیره چون نه نوک بینیمو جمع کرده و نه پره ها و سوراخ بینیمو کوچیک کرده .به نظرتون چکار کنم ؟از دکترم شکایت کنم ؟و اینکع تا چند وقت بعد از عمل وقت داریم که شکایت کنیم ؟
1
پاسخ

26 بهمن 1404

Sara

Sara

۱۵ روز بعد عمل وقتی چسبو باز کردم نوک بینیم رفت داخل

سلام وقت بخیر امروز ۱۵روز از عمل بینیم میگذره امروز چسب بینیمو باز کردم محکم بود و ب نوک بینیم فشار وارد شد نوک بینیم رفت داخل ولی بعدش اوکی شد خیلی نگرانم فرم بینیم عوض نشده باشه یا مشکلی در آینده ایجاد نکنه
2
پاسخ

23 بهمن 1404

هادی

لیف کشیدن روی بینی یکسال بعد عمل باعث افتادگی نوک بینیم میشه؟

وقت بخیر یکسال از عمل زیبایی بینیم گذشته و بینی گوشتی با پوست ضخیم دارم بنده هفته ایی دو بار در حمام بدلیل پوسته زدن روی پوست بینیم در حمام با لیف اغشته به کف همه جای بینیم با لیف مکرر و با کمی شدت میکشم تا تمیز بشه زمانی از حمام بیرون میام نوک بینیم حالت ورم و افتادگی پیدا میکنه آیا این موضوع واقعی و دائمی هست خیلی نگرانم پوست بنده چربه و زمانی که روی پوست بینیم پوسته میزنه به سختی تمیز میشه و تنها راهش لیف توری اغشته به کف هست
2
پاسخ

21 بهمن 1404

محدثه

محدثه

سفتی نوک بینی بعد عمل تا کی طبیعیه؟

سلام وقت بخیر ، سفتی نوک بینی بعد از عمل تا چند ماه طبیعی هست؟ و اینک ایا این سفتی نشانه ورم طبیعی است یا نشانه ایجاد فیبروز؟
4
پاسخ

18 بهمن 1404

گلی گلزار

گلی گلزار

بیرون زدن خون و چرک از نوک بینی 6 ماه بعد عمل بینی

سلام من ۶ ماه است عمل بینی انجام دادم الان بعد ۳ ماه نوک بینی ام اول ماه فقط خون وآب جمع میشد وبعد از گذشته چند روز خود بخود می‌ زد بیرون والان دوبار با اول چرک وبعد خون واب میاد پزشک گفتند که واکنش به نخ هست آیا نیاز به عمل دارد ممنون
3
پاسخ

21 بهمن 1404

Bahar

Bahar

5 سال بعد از عمل به بینیم ضربه خورده کج شده یا ورمه؟

سلام۵سال پیش بینیم روعمل کردم چند روز پیش بینیم ضربه خوردیه طرف بینیم خیلی ورم کرد پیش دکترم رفتم گفت مشکلی نیست ولی الان حس میکنم نوک بینیم کج شده میتونه بخاطر ورم باشه یا واقعا بینیم کج شده؟
2
پاسخ

21 بهمن 1404

947268

947268

چرا بعد از 10ماه از عمل بینی هنوز نوک بینیم سوزش داره؟

سلام خواستم بدونم چرا بعد از گذشت 10ماه از عمل بینی بازم سوزش بینی در نوک بینی وجود داره، آیا این سوزش نشان از تحلیل غضروف محسوب میشه
2
پاسخ

28 دی 1404

محدثه

محدثه

دو ماه و نیمه عمل کردم ولی نوک بینیم خیلی جلو زده و بلنده

سلام من دوماه ونیمه عمل کردم، سر نوک بینیم سفته حالت برجسته و پله ای و از نمای سه رخ حالت دراز و جلو زده و بلند داره و زیر نوک هم حالت افتاده و بیرون زده فرم کلی ش زشت و تصنعیه و اصلا انگار عمل نشده ،نیمه بالای بینی با نیمه پایینی تناسب نداره ،خیلی نگرانم و استرس دارم ،پروجکشن زیاد نوک بینی از سه رخ میتونه ورم باشه؟ ممکنه نوک بینیم از این حالت بلندی و جلوزدگی در بیاد؟تا کی باید صبر کنم؟ چیکار باید کنم؟ دکترم گف تا دوماه ک چسب زدی کافیه و دیگ نزن و ماساژ هم تجویز نکردن
2
پاسخ

19 بهمن 1404

تینا مجیدی

تینا مجیدی

دو هفته بعد عمل بینی کجی نوک و نامتقارنی پره ها طبیعی هست؟

دو هفته از عملم میگذره نوک بینیم ی ذره کجه و اینکه پره های بینیم نامتقارنه آیا ورمه یا اینکه باید نوک بینیم بعد چند ماه ترمیم مجدد کنم؟
4
پاسخ

4 مهر 1404

فرشته

فرشته

۲۶ روزه عمل کردم پروجکشن بینیم زیاده

سلام ۲۶روزه عمل کردم و بینیم گوشتی بوده. نوک بینیم تیز شده و پروجکشن قسمت پایین بینیم زیاده. پره ها و سوراخ های بینیم هم یکم نامتقارنن. باید چیکار کنم؟ پروجکشن بینیم کم میشه؟
2
پاسخ

18 بهمن 1404

شریفی

شریفی

برجستگی سفت روی نوک بینی 6 ماه بعد عمل غضروفه یا ورمه؟

سلام وقت بخیر،من ۶ ماه بینیمو عمل کردم و طرف راست بینیم ورم داره فقط،البته نوک بینی ورمش بیشتر،الان چند روزه که سرماخوردم و دیشب متوجه شدم که نوک بینیم بالای سوراخ راستم یه چیزی مثل جوش سفت بیرون زده ،نمیدونم غضروفه یا جوش ولی دست میزنم درد نمیکنه،اب ریزش بینیمم خیلی زیاده این چند روزه که سرماخوردم،خواستم بدونم اگه شکستگی غضروف باشه درد داره؟؟؟؟؟؟چون من درد ندارم میتونه ورم غضروف باشه؟؟؟؟؟یا چه راهکاری پیشنهاد میدید؟یا یه چیزی بخورم،چون استرس دارم خواهشا راهنمایی کنید🙏🙏🙏 عکسم دادم ولی زیاد مشخص نیست،ولی غضروفمه دیگه نمیدونم جابه جا شده یا سرما خوردم ورم کرده
4
پاسخ

17 بهمن 1404

نسترن

نسترن

چرا بعد از ۱۱ ماه هنوز بینیم سوزش و تیر کشیدن داره؟

سلام ببخشید چرا با گذشت تقریبا 11ماه از عمل بینیم بینیم هنوز سوزش داره و تیر میکشه و روی نوک و پره های بینی رگهای قرمز رنگ باریکی ایجاد شده. آیا این علائم و ظاهر شدن این رگهای قرمز رنگ نشان از خرابی بافت داخلی و یا تحلیل غضروف است ممنونم میشه راهنماییم کنید و راهه پیشگیری از روند پیشرفته این اتفاق رو بهم بگین
2
پاسخ

18 بهمن 1404

Sara

Sara

۱۲ روزه عمل کردم نوک بینیم ضربه خورده خیلی نگرانم

سلام وقت بخیر تازه ۱۲روز بینیمو عمل کردم امروز وقتی لباس میپوشیدم دستم از بالا تقریبا محکم خورد ب نوک بینیم و خیلی درد گرفت بعد ی ربع دردش آروم شد الان خیلی خفیف درد میکنه خیلی نگرانم ممکنه اتفاقی افتاده باشه ؟
2
پاسخ

17 بهمن 1404

فریال

قرمزی نوک بینی و بیرون زدن نخ بخیه 1 سال بعد از عمل بینی

باسلام.من یسال و نیمه بینیمو جراحی کردم و حدود دوماهه ک نوک بینیم قرمز میشه و اول حالت یه جوش چرکی بود که جنتامایسین زدم و بهتر شد و بعد چند روز انگار ک نخ بخیه ست خودشو نشون داد.الان باید چیکار کنم؟این نخ بخیه ک دقیقا از نوک بینیم زده بیرون و باعث قرمزی شده باید چیکار کنم؟حتی وقتی نوک بینیم دست میزنم زبر هست و نخ رو حس میکنم.باید کشیده بشه یا جذبیه؟
2
پاسخ

16 بهمن 1404

انیسه

انیسه

بعد ۱۰ ماه نوک بینیم هنوز ورم داره و کوچیک نشده

سلام ایا بعد ۱۰ ماه نوک بینی هنوز ورم داره آخه مال من اصلا از نیم رخ کوچک نشده هنوز اون درازیش همون طور دیده میشه به خدا دیوانه شدم ایا می تونم در مطب سر پایی نوک بینی را کوچکتر کنه یا باید صبر کنم که یک سال بشه تا فرم بگیره خیلی نگرانم یا باید کلا دوباره عمل کنم
2
پاسخ

16 بهمن 1404

انا

انا

بینی گوشتی دارم با ورزش یا روغن میشه نوکشو بالا برد؟

من نوک بینم پایینه میخام یکم بالا بشه بدون عمل و جراحی ولیفت نخ میخام با ورزش یا روغن گیاهی یکم بالا تر کنم و بینم گوشتی است چیکار کنم سفت بشه و یکم نوک بینم بالاتر بشه
2
پاسخ

15 بهمن 1404

سمیرا

سمیرا

بعد سوهان کشی نوک بینیم ورم سفت و دردناک ایجاد شده

سلام..ببخشید من دوسال پیش عمل بینی انجام دادم روی پل بینیم ی استخوان دراومده بود ک باعث شد من یک ماه پیش سوهان کشی انجام بدم..بعده باز کردن چسب بینیم خیلی قوس ملایم و شیکی داشت...بعده دو روز ی برامدگیِ خیلی شدید روی نوک بینی ب سمت محل سوهان کشی دراومده دکترم میگن خون جمع شده زیرش چون خیلی سفت هستش ووقتی دست میزنم درد میکنه من واقعا نگرانم‌ برام امپول و داروی ضد التهاب نوشتن منم از امروز مصرف کردم ولی هیچ تغییری ایجاد نشده
1
پاسخ

16 بهمن 1404