211 تاپیک
سارا
درد تیغه بینی ۳ ماه بعد از عمل
سلام من سه ماه از عمل بینیم میگذره ، ایا طبیعی هست که وقتی به تیغه نوک بینی دست میزنم احساس درد دارم ؟ و چقدر زمان میخواد تا بینی و استخوان مثل قبل عمل بینی بشه مثلا وقتی بهش دست میزنیم احساس درد نکنیم مرسی
5
پاسخ
3 بهمن 1403
azadeh
بینیم گوشتی حساب میشه یا استخوانی ؟
سلام من تصمیم دارم بینیمو عمل کنم قوزش خیلی زیاده و به نظرم مشکل عدم تقارن هم داره ، الان بینی من استخوانی حساب میشه یا گوشتی ؟اگه عمل کنم تغییر می کنم اصلا اگه گوشتی باشه؟
5
پاسخ
6 مرداد 1403
ladi
بینیمو از رو به رو دوست ندارم
سلام من زاویه بینیم از رو به رو اصلا دوست ندارم ولی با کلیت بینیم خیلی مشکل ندارم. میشه بینی من با عمل یه کم فانتزی تر بشه؟
7
پاسخ
6 مرداد 1403
parnian
می خوام طول بینیم افزایش پیدا کنه
سلام من دلم می خواد یکم بینیم بلند تر باشه و سوراخ های بینیم کوچک تر بشه امکانش هست با جراحی اینخواسته هام برطرف شه؟
4
پاسخ
8 مرداد 1403
سوگل
تغییر نکردن فرم بینی یک هفته بعد از عمل بینی
سلام، من یک هفتهست که بینیم رو عمل کردم. بینی من استخوانی بود و یه قوز خیلی ریز میلیمتری داشت. الان دکترم نه قوس ملایم داده، نه نوک بینی رو فرم داده. دقیقا مثل بینی خودم هست و فقط اون قوز خیلی ریز رو برداشته. این باعث شده افسردگی بعد از عمل بینی بگیرم چون با این همه هزینه، هیچ تغییری در شکل بینیم ندیدم. دکترم میگه به خاطر ورمه و با چسب و خوابیدن ورم، فرم بینی پیدا میشه. ولی اصلا هیچ حالتی به بینی نداده و تازه بزرگتر هم شده بخاطر ورم. میخوام بدونم وقتی بینی اصلا هیچ فرم و حالتی نداره، واقعا میشه با چسب حالت داد؟
7
پاسخ
1 بهمن 1403
S A
کسی که ایدز داره میتونه عمل بینی انجام بده؟
سلام. کسی که ایدز داشته باشه میتونه بینیش رو عمل کنه؟ مشکلی پیش نمیاد موقع عمل؟ آزمایش های خاصی قبل عمل انجام میشه؟ من حدودا 8 سال هست ایدز دارم خیلی دوست دارم بینیمو عمل کنم ولی میترسم زیر عمل بمیرم یا مشکلی برام پیش بیاد. ریسک عملش زیاد نیست؟ عوارض بعد عملش چطور؟ تاثیری روی روند بیماریم نمیزاره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
7
پاسخ
23 دی 1403
الناز امینی
اجازه همسر برای عمل ترمیمی بینی
سلام دوستان. من تقریبا یک سال و نیم پیش بینیمو عمل کردم و الان یکم قوز و انحراف داره که باعث ناراحتی من شده. دکترم میگه مشکل جدی نیست و بهتره عمل نکنی، ولی اگر بخوای عمل کنی باید همسرت بیاد و کتبا امضا بده که اگر بینیت بدتر شد مشکلی نداره. من چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
8
پاسخ
29 دی 1403
Alireza
راهنمایی برای عمل بینی من با بررسی عکس های بینیم
سلام، من میخواستم بینی رو عمل کنم و چند تا سوال داشتم. مثلا اگه الان وقت بگیرم، چقدر طول میکشه تا نوبتم بشه؟ دو عکس از بینی هم گذاشتم، اگه میشه بگید عملم چجوری میشه و چه تغییرایی ممکنه داشته باشه؟ کلا میخوام بدونم بعد عمل، نتیجه عملم راضیکننده میشه و بینیم خوب در میاد یا نه؟
6
پاسخ
25 دی 1403
elnaz
بیماری اچ پی وی hpv و عمل بینی
من یک ساله که به بیماری زگیل تناسلی مبتلام و بیماریم تحت کنترله. بینیم گوشتیه و میخوام عمل بینی انجام بدم. میخواستم بدونم آیا hpv مشکلی برای عمل بینی ایجاد میکنه یا نه؟ نگرانم که بیماریم روی جراحی یا روند بهبودی بعدش تأثیر بذاره. آیا لازمه قبل از عمل کار خاصی انجام بدم یا چیزی رو به جراحم اطلاع بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
4
پاسخ
23 دی 1403
فاطمه
بیرون زدن نخ بخیه بینی گوشتی بعد از عمل
من به تازگی بینی عمل کردمو بینی من گوشتی بود. نوک بینیم نخ بخیه هایی زده بیرون که نمیدونم علت مشخص بودنشون چی میتونه باشه. سوالی که دارم اینه که علت وجود این نخ ها نوک بینیم چیه؟ و باید براش چه کاری انجام بدم؟
4
پاسخ
23 دی 1403
Kh
آیا امکان جذب غضروف پیوندی بعد از عمل بینی وجود داره؟
من یک سال پیش عمل بینی انجام دادم. چون بینی من مدل بینی آسیایی بود، باید از غضروف پیوندی استفاده میشد. غضروف رو از بانک گرفتن، قرار بود از لاله گوش یا استخوان دنده غضروف بگیرن اما نگرفتن و از بانکشان گرفتن. حالا نگرانم که این غضروف که از بانک گرفتن، آیا جذب میشود؟ الان یک سال و چند ماه است که چیزی نشده ولی میترسم بعد از مدتی کاملا جذب شود.
8
پاسخ
26 دی 1403
Roshan
تکرار تزریق ژل به بینی عوارض داره؟
با سلام. من ده سال هست که بینیام رو عمل کردم ولی قوس بینی من زیاد هست و دوستش ندارم، بقیه قسمتهای بینیام خوبه و برای همین نمیخوام عمل ترمیم انجام بدم. الان به مدت سه سال هست که زیر نظر متخصص مجرب فیلر تزریق میکنم و هر چند ماه یکبار وقتی ژل کم میشه تمدید میکنم. ولی نظر یکی از پزشکان شما رو خوندم که نوشته بودن تداوم تزریق در درازمدت باعث عدم خونرسانی و نکروز میشه. خیلی نگران شدم، آیا درسته؟ اگر اینطور باشه چکار باید انجام داد؟
4
پاسخ
19 دی 1403
Mari
برآمدگی روی تیغه بینی ۷ ماه بعد عمل
سلام، ببخشید من هفت ماهه از عمل بینیم میگذره ولی روی تیغه بینیم برآمدگی استخوانی دارم که وقتی فشارش میدم برای چند دقیقه یا بیشتر ناپدید میشه ولی بعداً دوباره برمیگرده. به نظرتون خوب میشه یا نه؟ چیکار باید انجام بدم؟
4
پاسخ
26 دی 1403
Osameh
بوی بد بینی و تورم نوک بینی دو سال بعد از عمل
سلام، من الان دوساله بینی رو عمل کردم. الان نخهای داخلی عفونت کردن و بوی بدی هم میدن. نوک بینیم هم ورم کرده. دکتری که عمل کرده میگن طبیعیه. نظر دکترهای محترم در این باره چیه؟
4
پاسخ
26 دی 1403
پریسا
آیا نیاز به عمل بینی و تزریق ژل لب دارم؟
سلام، من اصولا طرفدار چیزای نچرال و ساده هستم، اما مدتیه که تو فکر عمل زیبایی بینی و تزریق ژل لب افتادم. به نظرتون لازمه برای چهرهم؟
7
پاسخ
26 دی 1403
تینا
بهترین سن برای عمل بینی چه زمانی است؟
بهترین سن برای انجام عمل بینی چه زمانیه؟ میخوام عمل بینی انجام بدم ولی نمیدونم چه سنی مناسب هست. نگرانم اگه خیلی زود عمل کنم، شاید تو آینده دوباره نیاز به عمل پیدا کنم یا مشکلی برام پیش بیاد. اگه اطلاعاتی درباره بهترین سن یا زمان برای عمل بینی دارید راهنمایی کنید.
5
پاسخ
25 دی 1403
محدثه
عمل بینی با قوس ملایم و بدون افتادگی و خوکی شدن
میخوام عمل بینی کنم ولی یه سری نکات برام مهمه که باید رعایت بشه و با توجه به این نکات و انتظاراتم عمل بینی انجام بدم. میخوام بینیم بدون افتادگی باشه، قوس ملایم داشته باشه، زاویه لب و بینی خیلی برام مهمه و جوری باشه که با صورتم هماهنگ بشه و 100 درصد به صورتم بیاد. نوک بینیم نه خیلی تیز باشه نه خیلی گرد، ولی تا حد امکان جمع و جورتر بشه. اگه پهنای استخوان بینی زیادی باشه و به صورتم نیاد، بهتره باریکترش کنن. ارتفاع بینی هم باید جوری باشه که وقتی بالا میره خیلی بلند نشه و با صورتم بخونه. سوراخهای بینی رو میخوام گرد و قرینه باشن و وقتی میخندم کشیده نشن یا بینیم پایین نیاد. از خوکی یا خیلی سربالا شدن خوشم نمیاد. این رو هم بگم وقتی کمی صورتمو میکشم، حس میکنم نفسم راحتتر میشه، اینم تو عمل در نظر گرفته بشه. عکسم رو هم برای اظهار نظر گذاشتم، ممنون میشم راهنمایی کنید.
4
پاسخ
25 دی 1403
Atena
عمل پره بینی کردم الان حس میکنم خوکی شده
سلام من تقریبا نه ماه پیش عمل بینی انجام دادم اما پره های بینیمو تغییر ندادن. سه روز پیش برای عمل پره بینی رفتم، اما الان احساس میکنم بینی من حالت خوکی گرفته🥲 سوالم اینه درست میشه یا اینجوری می مونه؟
4
پاسخ
24 دی 1403
Rashin24
سرکه سیب برای ورم بینی بعد از عمل
یه سری از کساییکه عمل جراحی بینی کردن میگن سرکه سیب ورم بینی شون رو خوب کرده. من تازه عمل کردم و بینیم خیلی ورم داره. میخواستم بدونم که واقعا سرکه سیب برای ورم بینی تاثیر دارد؟ یعنی باید روزی چند بار و به چه صورتی مصرف بشه که باعث بشه ورم بینی زودتر برطرف بشه؟
5
پاسخ
24 دی 1403
arghavan
چرا رو بینیم فرورفتگی دارم؟
سلام و وقت بخیر، فرورفتگی روی بینی من خیلی زیاده. باید عمل کنم برای از بین رفتنش یا راهی جز عمل هست؟
6
پاسخ
18 تیر 1403


