رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد عمل بینی
نظرات درباره عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
211 تاپیک

یاسنا

آیا داروی بیهوشی باعث عقب افتادن پریود میشود؟

چند هفته پیش بینیم رو عمل کردم. پریودم به تعویق افتاده و برخلاف معمول، هنوز شروع نشده است. میخواستم بدانم آیا داروی بیهوشی میتونه باعث عقب افتادن پریود بشه یا این مساله دلایل دیگه ای داره؟ اگر به خاطر بیهوشیه چقدر طول میکشه تا پریودم تنظیم بشه؟
4
پاسخ

28 بهمن 1403

نیلوفر

جوش چرکی جای بخیه نوک بینی 6 ماه بعد از عمل

سلام و خسته نباشید، ۶ ماه از عمل بینیم گذشته و یک ماهی میشه که روی نوک بینیم احساس تیزی دارم. متوجه شدم که نوک بخیه‌ است و رنگش سبز آبی بود. به دکترم پیام دادم و فردا قراره برم تا بینیمو بررسی کنه. اما امروز صبح که بیدار شدم، دیدم بخیه نیست و به جاش یه جوش چرکی کوچیک به وجود اومده و دورش قرمز شده بود. الان قرمزی کمتر شده، ولی خیلی استرس دارم و فکر می‌کنم ممکنه عفونت کرده باشه. آیا راهی هست یا دارویی هست که مصرف کنم تا جوش وخیم‌ تر نشه تا فردا که میرم مطب؟
3
پاسخ

26 بهمن 1403

سجادی

مشکل انعقاد خون دارم می‌تونم عمل بینی کنم؟

من مشکل انعقادی دارم و قصد دارم عمل بینی انجام بدم. آیا این کار برای من خطرناکه؟ آیا باید قبل از عمل آزمایش خاصی انجام بدم یا با پزشک متخصصی مشورت کنم؟
11
پاسخ

8 آذر 1403

Sama

Sama

احساس فشار و سنگینی استخوان بینی ۵۴ روز بعد از عمل

سلام، ۵۴ روزه که عمل کردم، اما چند روزه روی استخوان بینیم حس فشار و سنگینی دارم. وقتی صحبت می‌کنم، انگار صدام باعث تشدید این حس و لرزش می‌شه. قبلاً پشت لبم خیلی ورم نداشت، اما حالا همراه با این مشکل، وسط پیشونیم و پشت لبم متورم و سِر شده. به نظرتون چرا این حس فشار و سنگینی کم و زیاد می‌شه؟ و چرا با صحبت کردن همچنان احساسش می‌کنم؟ انگار صدام باعث لرزش و سنگینی استخوان بینیم میشه.
3
پاسخ

23 بهمن 1403

محمد هادی

19 سالمه و بینیم گوشتیه عمل کنم چطور میشه؟

سلام، من ۱۹ سالمه و فکر می‌ کنم نیاز به عمل بینی دارم. بینیم یکم گوشتیه و می‌ خوام بدونم بینیم چطوری میشه و اگه عمل کنم، بعدش مشکلی برام پیش نمیاد؟
5
پاسخ

12 بهمن 1403

Baran

ممکنه قوز بینیم بعد از عمل برگرده؟

سلام، من الان سه ماهه که عمل بینی انجام دادم، ولی چند روزه حس می‌کنم دقیقاً همون جایی که قبلاً قوز داشتم، یه برآمدگی کوچیک اندازه یه عدس ایجاد شده. نگرانم که نکنه این به معنی برگشت قوز بینی باشه یا اینکه هنوز به خاطر ورم‌های بعد از عمله و با گذشت زمان بهتر میشه. ممکنه دوباره قوز بینیم برگشته باشه؟
4
پاسخ

24 بهمن 1403

یسنا

دماغم کوچیکه میخوام عمل کنم بزرگ بشه

سلام، می‌خوام دماغم رو عمل کنم، چون فکر می‌کنم خیلی کوچیکه و دوست دارم که کمی بزرگ‌تر بشه. همچنین دماغم کمی سر بالاست و می‌خوام تو عمل جراحی این موضوع هم در نظر گرفته بشه.
4
پاسخ

22 بهمن 1403

Me

گردی نوک بینی و عدم تقارن سوراخ ها 5 ماه بعد از عمل

سلام وقت بخیر. من ۵ ماه از عمل بینی‌م می‌گذره. نوک بینی‌م خیلی خیلی گرده و از نیم‌رخ و از پایین به شدت بلند دیده میشه و ناقرینگی سوراخ‌های بینی‌م به شدت حالم رو خراب کرده و می‌ترسم بمونه. آیا اینجوری می‌مونه یا ورمه؟ تزریق کورتون تاثیری می‌تونه داشته باشه این گردی از بین بره؟
5
پاسخ

18 بهمن 1403

maryam akbari

افتادگی دریچه میترال و عمل بینی

من یه سوال مهم دارم ممنون میشم اگه کسی که تجربه داره یا اطلاعاتی در این مورد داره کمک کنه. من افتادگی دریچه میترال دارم و میخوام عمل بینی انجام بدم ولی نگرانم که این مشکل قلبی روی جراحی تاثیر بذاره یا بعد از عمل دچار عوارضی دیگه بشم. موقع بیهوشی یا بعد از عمل ممکنه مشکلی پیش بیاد یا بعد از عمل باعث تپش قلب بشه یا ضعف شدن بشه؟
4
پاسخ

20 بهمن 1403

عاطفه

هزینه عمل بینی من چقدر میشه

سلام من قصد دارم عمل بینی انجام بدم. میخواستم بدونم هزینه عمل زیبایی بینی چقدره؟ میتونم عکس بفرستم ببینید؟ و بهم بگید که بینی من به چه تغییراتی نیاز داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
4
پاسخ

19 بهمن 1403

مسعودی

لیزر فرکشنال برای کاهش ورم بینی بعد از عمل

سلام، دختر من حدود ۶ ماه پیش عمل بینی کرد. به علت ورم زیاد دکتر راکوتان تجویز کرد. الان بعد از ۶ ماه همچنان نوک بینی ورم داره. برای ویزیت پیش دکتر رفتیم و به علت ورم شدید نوک بینی، دکتر لیزر فرکشنال پیشنهاد دادن. سوال داشتم آیا این کار موثر هست و آیا با وجود مصرف راکوتان این کار صحیح است؟
4
پاسخ

18 بهمن 1403

نیلوفر

نخ بخیه نوک بینیم بعد از عمل جا مونده

سلام و وقت بخیر. ۶ ماه از عمل بینی‌م می‌گذره و وقتی نوک بینی‌م رو لمس می‌کنم یه تیزی حس می‌کنم. جدیدا متوجه شدم نخ بخیه هست. رنگش هم آبی یا سبز هست. اما توی عکس به شکل یه خال یا جوش کوچیک دیده می‌شه. چیکار باید انجام بدم؟
4
پاسخ

18 بهمن 1403

Mehr

بالا و پایین بودن پره های بینی ۴ ماه بعد عمل

چهار ماه و یک هفته‌ س که عمل بینی کردم و متوجه شدم که سمت راست بینیم پایین‌ تر از سمت چپه که بالاتره. خیلی ناراحتم از این قضیه. آیا طبیعیه که بعد از عمل چنین ناهماهنگی‌ ای دیده بشه و خودش درست می شه، یا باید اقدامی انجام بدم؟
5
پاسخ

18 بهمن 1403

فاطمه

فرو رفتگی نوک بینی ۲ ماه بعد از عمل

من تقریبا دو ماهه بینی‌مو عمل کردم. تو قسمت پایین نوک بینیم یه تو رفتگی ایجاد شده که اون چند روز اول بعد از عمل نبود و تازه ایجاد شده و تو یک طرف بیشتر هم هست. علتش چیه و چیکار باید بکنم؟
4
پاسخ

17 بهمن 1403

مائده

تاثیر چسب بینی روی ورم داخلی و خارجی بینی

سلام. دو ماه و نیمه که بینی‌مو عمل کردم و دو روزه که دیگه چسب نمیزنم. میخوام بدونم آیا وقتی دیگه چسب نمیزنیم فقط بیرون بینی دوباره ورم میکنه یا بینی از داخل هم باز ورم میکنه؟
7
پاسخ

17 بهمن 1403

فاطمه

خارش پره های بینی بعد عمل

من حدود ۲۷ روز پیش جراحی بینی انجام دادم و از همون روزای اول تا الان احساس خارش روی بینیم دارم، مخصوصاً در ناحیه پره‌ های بینی. گاهی اوقات این خارش بیشتر میشه، به‌ خصوص وقتی توی هوای گرم هستم یا وقتی پوست بینیم خشک میشه. می‌ خواستم بدونم آیا این طبیعیه و بخشی از روند بهبودی محسوب میشه یا نشونه‌ حساسیت یا مشکل دیگه‌ ایه؟ آیا راهی وجود داره که بتونم این خارش رو کم کنم بدون اینکه به بینیم آسیب بزنم یا روند بهبودی رو مختل کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
5
پاسخ

27 آذر 1403

مریم

برای ترشح بینی بعد از عمل چیکار کنم

من حدود شش ماه پیش عمل جراحی بینی انجام دادم اما از اون زمان تا الان هنوز داخل بینیم ترشح دارم. پزشکم برام قرص لوراتادین تجویز کرد ولی بعد از مصرف قرص هم تغییری احساس نکردم و همچنان مشکل ترشحات وجود داره. چه کاری میتونم برای این ترشحات انجام بدم؟
7
پاسخ

14 بهمن 1403

حورا

نتیجه عمل بینی من خوب میشه؟

من یه سوال داشتم، می‌خواستم بدونم آیا عمل بینی برای بینی من مناسبه و میتونم بینیم رو عمل کنم؟ نتیجه عمل من خوب میشه یا نه؟
6
پاسخ

14 بهمن 1403

س

نوک بینی یک ماه بعد عمل بینی افت کرده

سلام، عکس اول حدود ۲۰ روز و عکس دوم یک ماه بعد از عمل بینی منه. این حالت برآمدگی نوک بینی به چه دلیل هست؟ به نظرتون بینی افت کرده و همین شکلی میمونه؟ لطفا کمک کنید.
4
پاسخ

14 بهمن 1403

M

ورم نوک بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام، خسته نباشید. من بینیم رو ۳ ماهه عمل ترمیمی کردم. الان حدود یک هفته ست که چسبمو باز کردم. نوک بینیم چه دوران چسب چه الان که چسبمو باز کردم، بالای نوک این حالت رو داره. از همون اول هم اینطور بود، ولی روز اول خیلی زیباتر بود و حتی یکی دو هفته اول هم زیبا بود. میخواستم بدونم الان بالای نوک بینیم ورمه یا فرم بینیم همین شده؟
4
پاسخ

14 بهمن 1403