211 تاپیک
تینا
میشه با عمل بینیم یکم کوچولو تر شه و فرمش بد نشه؟
سوالم اینه که ایا بینیم مشکلی داره و نیاز به عمل کردن داره؟ و با عمل میشه تغییر کنه؟ یعنی اگه عمل بشه و یکم کوچیکتر شه بد فرم میشه؟
15
پاسخ
30 دی 1403
فرنوش
بینی من گوشتیه میتونم عمل کنم؟
من بینیم گوشتیه و میخوام عمل کنم. اما نمیدونم که بینی من قابل عمل کردنه یا نه؟ می خواستم بدونم بینی من با جراحی خوب میشه یا نباید عمل کنم؟ ممنون میشم درباره عمل بینی گوشتی راهنماییم کنید.
6
پاسخ
13 بهمن 1403
اذر
آیا من به عمل بینی نیاز دارم؟
سلام وقتتون بخیر. من دارم فکر میکنم که بینیم رو عمل کنم ولی نمیدونم که اصلاً به عمل نیاز دارم یا نه؟ از طرفی میترسم که نتیجه خوب نشه و تغییرات زیادی به وجود بیاد که شاید بعدها ازش راضی نباشم. نمیدونم چطوری بفهمم که آیا عمل بینی به من میاد یا نه و آیا بهتره که به همین شکل بمونم یا تغییرات ظاهری لازمه؟
10
پاسخ
11 بهمن 1403
فاطمه حسنوند
علت برجستگی روی پل بینی بعد از عمل چیه؟
من بینیم رو عمل کردم و بعد عملم برجستگی روی پل بینی به وجود اومده. میخواستم بدونم علت این برجستگی روی بینیم چیه و باید چیکار بکنم که برطرف بشه؟
7
پاسخ
11 بهمن 1403
Reza
عمل بینی در تابستان بهتره یا زمستان؟
من بینیم هم قوز داره و هم دو طرفش غیرقرینه است. پارسال میخواستم عمل کنم ولی فهمیدم که خیلی عمل سنگینیه و پشیمون شدم. اما دوباره تصمیم گرفتم عمل کنم. یه سوالی که دارم اینه که فرقی میکنه عمل بینی رو توی چه فصلی انجام بدم؟ کدوم فصل برای عمل بینی بهتره؟ عمل بینی در تابستان بهتره یا زمستان؟
4
پاسخ
10 بهمن 1403
zahra
بیرون زدن نخ بخیه از بینی ۲ ماه بعد عمل
سلام، من دو ماه از عمل بینیم میگذره. از یک سمت بینی چیزی مانند بخیه به بیرون اومد که حدود یک یا دو سانت میشد. دکترم گفته بخیههای داخل بینی باید یک سال بمونه و بعد با مراجعه کشیده بشه و جذبی نیست. الان اینی که افتاده بخیه هست یا چیز دیگه؟ نگرانکننده هست یا خیر؟
4
پاسخ
10 بهمن 1403
Lili
یک ماهه عمل بینی کردم چی کار کنم قشنگ تر بشم
من یک ماهه دماغم رو عمل کردم، چه کاری انجام بدم تا قیافم قشنگتر بشه؟
4
پاسخ
9 بهمن 1403
سحر
جایگزین مناسب برای اسپری نازونکس پس از جراحی بینی
سلام، پزشکم اسپری نازونکس رو برای بعد از جراحی بینی تجویز کردن. با توجه به نبودن این دارو در ایران و گرون بودنش (من ۱۷ روز بعد از عمل یک عدد اسپری نازونکس تهیه کردم و استفاده کردم که بعد از یک ماه مصرف تمام شد) و الان میخوام برای ادامه دوره درمان (طبق دستور پزشک بیماران باید ۶ ماه از اسپری استفاده کنن)، از جایگزین نازونکس که در داروخانههای ایران موجود باشه استفاده کنم. لطفاً بهترین جایگزین که کارایی قابل قبولی داشته باشه رو معرفی بفرمایید. با تشکر فراوان.
12
پاسخ
4 بهمن 1403
Khoshbo
چرا بینیم یک سال بعد عمل هنوز بزرگه؟
سلام وقت بخیر. من مدت یک سال از عمل بینیام میگذره ولی هنوز خیلی بزرگه، نمیدونم ورمه یا فرمش همینه. درد داخلی هم خیلی داره و بینیام گوشتی بوده. نمیدونم این درد به چه علتی هست.
6
پاسخ
8 بهمن 1403
Fati
عکس ورم بینی بعد از عمل
من یه هفتهس بینیم رو عمل کردم. صورتم خیلی کبود و ورم کرده مخصوصاً زیر چشمهام و احساس میکنم بیش از حد ورم کرده. میخواستم بدونم این ورم طبیعیه؟ این عکس ورم بینی بعد از عمل منه که گذاشتم. چی کار کنم کبودی و ورمم زودتر از بین بره؟
4
پاسخ
7 بهمن 1403
آتنا
دو هفته بعد از عمل بینی میشه ژل لب زد؟
سلام، من دو هفته پیش عمل بینی انجام دادم. فاصله بین لب و بینیم خیلی زیاد شده. سوال اینه برای رفع این مشکل میتونم از ژل لب استفاده کنم؟
6
پاسخ
27 دی 1403
یاری
مراحل کاهش ورم بینی بعد از عمل
بعد از عمل بینی، ورم معمولاً چه مراحلی رو طی میکنه تا به طور کامل کاهش پیدا کنه؟ مثلاً چه مدت طول میکشه تا ورم اولیه فروکش کنه و کی میشه نتیجه نهایی عمل رو دید؟ میشه مراحل کاهش ورم بینی بعد از عمل رو بگید؟
4
پاسخ
7 بهمن 1403
شیما محبی
ورم نوک بینی کی میخوابه
سلام خسته نباشید. من تقریبا دو ماه پیش بینیم رو عمل کردم. اولش همه چیز خوب پیش رفت اما الان بعد دو ماه نوک بینیم هنوز ورم داره و وقتی دست میزنم، یه جورایی سفت به نظر میاد. اول فکر کردم طبیعیه و باید صبر کنم ولی الان دیگه نمیدونم این ورم قراره کی تموم بشه. مشکل اصلی اینه که هر کسی منو میبینه یه نظری میده که باعث میشه بیشتر بهش فکر کنم، مثل اینکه چرا بینیت هنوز این شکلیه یا نوک بینیت کوفته شده. این حرفا واقعا ناراحتم میکنه و اذیت میشم. از صبح که از خواب پا میشم، اولین کارم اینه که برم جلوی آینه و ببینم نوک بینیم بهتر شده یا نه. چند وقته انگار هیچ تغییری نمیکنه و میترسم این ورم موندگار باشه. جاهای دیگه خوبه ولی نوک بینیم انگار ورمش نمیخوابه. کسی میدونه این حالت چقدر قراره طول بکشه و آیا طبیعی هست؟ اگه راهی برای بهتر شدنش هست لطفا بگین.
4
پاسخ
7 بهمن 1403
زهرا س
بهترین روش برای از بین بردن ورم بینی
بهترین روش برای از بین بردن ورم بینی چیه؟ یک ماه شده که عمل بینی انجام دادم اما هنوز ورمش نخوابیده و ظاهر بینیم جا نیفتاده. چقدر دیگه باید صبر کنم؟ هر کی میرسه میگه باید صبر کنی. دنبال اینم که این ورم زودتر از بین بره و بهترین روش رو پیدا کنم که امتحانش رو پس داده باشه. اگر کسی تجربه مشابهی داشته، بی زحمت راهنمایی کنه.
5
پاسخ
7 بهمن 1403
Zahra
فرو رفتگی بینی بعد از تزریق کورتون یکسال بعد از عمل
سلام. بینیم رو یک ساله عمل کردم. در ماه یازدهم دکتر برام یک بار کورتون تزریق کردن و در ناحیه پل بینی کمی فرورفتهتر شده. یه سمت نوک بینیم هم انگار بیشتر بالا اومده و نسبت به لمس حساس شده، مثلاً اگر ماساژ بدم درد میگیره. به نظرتون این فرورفتگی به مرور درست میشه؟ چون کل بینیم انگار به خاطر فرورفتگی کج نشون داده میشه.
4
پاسخ
5 بهمن 1403
الناز
عمل سانترال لب و کوچک تر کردن هم زمان پره های بینی
سلام. من الان ۳ روزه عمل سانترال لب انجام دادم و از دکتر خواستم که پره های بینیم رو هم کوچیکتر کنه. ولی الان حس میکنم سوراخهای بینیم پهنتر شده. به نظر شما ممکنه جای بخیه های پره بینی رو کمی جا به جا زده باشن که سوراخهای بینی از داخل بزرگتر شده؟ با دکترم صحبت کردم، گفتن که در عمل سانترال لب سوراخهای بینی ممکنه از داخل بزرگتر بشه، ولی پره های بینی تغییری نمیکنه. نظر شما چیه؟
12
پاسخ
4 بهمن 1403
فاطمه
بینی آسیایی دارم، عمل کردم، برای تیغه بینی غضروف گذاشتن
سلام. من یک ماهه بینیم رو عمل کردم. بینی من آسیایی بوده و برای تیغه بینیم غضروف گذاشته شده. حس میکنم تیغه بینیم نسبت به نوکش بلندتره و قوس خیلی کمی داره. میخواستم بدونم بینی من ممکنه بعداً قوس بیشتری پیدا کنه یا همین شکلی میمونه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین. عکس بینیم رو از نیمرخ گذاشتم.
5
پاسخ
4 بهمن 1403
دلارام
برآمدگی بینی 3 ماه بعد از عمل جراحی بینی
سلام، وقتی دو ماه از عملم گذشته بود تیغه بینی یه قوس کاملا صاف داشت بدون هیچ برآمدگی که عکسش رو هم دارم، اما الان که ماه سوم هستم و دوره چسبم تموم شده و فقط شبها چسب میذارم، به نظرم قوسم رفته و روی تیغه بینی برآمدگی به وجود اومده و قسمت نوک بینی و پشتش هم برآمدگی داره. سوالم اینه که آیا این ورمه یا ناهنجاری؟ و اگه ورمه، قوس بینی برمیگرده یا از بین رفته؟
4
پاسخ
4 بهمن 1403
آتنا
راه حل مشکل شل شدن چسب بینی پوستای چرب
سلام، من یک ماهه که عمل بینی انجام دادم اما چون پوست صورت و بینیم چربه برای چسب زدن به مشکل میخورم. جوری که چسب بینیم به خاطر چربی پوست بینی و صورتم زود کثیف و شل میشه. چیکار کنم؟ راهی هست که بتونم چسب رو برای مدت بیشتری سالم روی بینیم نگه دارم؟
5
پاسخ
4 بهمن 1403
سحر
ضد آفتاب و ژل شستشوی صورت بعد از عمل بینی
سلام، ۵۰ روز از جراحی بینی من گذشته. دقیق جنس پوستم رو نمیدونم اما فکر میکنم مختلطه. لطفا ضدآفتاب مناسب و ژل شستشوی صورت مناسبم رو معرفی بفرمایید🙏
5
پاسخ
28 دی 1403


