رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد عمل بینی
نظرات درباره عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
211 تاپیک

Totya

تاثیر سینوزیت و میگرن در نتیجه جراحی بینی

سلام، آیا سینوزیت، میگرن یا عفونت گوش و گلو، و عفونت چشم میتونه آسیبی به نتیجه جراحی بینی چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت بزنه؟
5
پاسخ

8 آذر 1403

Lili

Lili

بزرگی پره های بینی ۱۰ روز بعد از عمل بینی

ده روز از عمل جراحی بینی من گذشته و حس می‌کنم پره‌های بینی‌ام بزرگه. عکس بینی‌ام رو از نمای تمام رخ گرفتم و ارسال کردم، لطفاً راهنمایی کنید.
6
پاسخ

20 دی 1403

دلارام

آیا تیغه بینی 47 روز بعد عمل باریک تر هم میشه

سلام وقت بخیر، من دقیقا ۴۷ روزه که عمل کردم و یک دور تزریق کورتون هم داشتم، اما هنوز بعضی قسمت‌های تیغه بینیم ورم داره. مثلا بین دو چشمم و همچنین سمت چپ بینی به صورت یک طرفه ورم دارم. سوالی که دارم اینه که آیا تیغه بینی از این که هست باریک‌تر میشه یا فرم نهاییش همین هست؟
6
پاسخ

10 آذر 1403

هما براتی

تیپ پلاستی یا جراحی کامل بینی

چه عملی برای بینی‌ام انجام بدم بهتر هست؟ عمل تیپ پلاستی انجام بدم یا عمل جراحی بینی؟ کدوم نتیجه بهتری می‌گیرم و بینیم بهتر میشه؟
11
پاسخ

20 آذر 1403

فریال

بیرون زدن نخ بخیه ۲۰ روز بعد عمل بینی

سلام وقت بخیر. من حدود ۲۰ روزه عمل بینی انجام دادم و حدود یه هفته س که یه نخ بلند از داخل بینیم زده بیرون. قشنگ مشخصه گره باز شده. ایا نگران کننده ست؟ درد هم نداره.
6
پاسخ

2 آذر 1403

کتی

جمع شدن پره های بینی گوشتی

سلام، من دوست دارم بغلای بینیم و پره‌هاش یکم جمع‌تر بشه. به نظرم نسبت به کل بینیم خیلی بزرگه. به نظرتون فقط باید عمل کنم تا درست شه یا اینکه چون دماغم گوشتیه خیلی تغییر نمی‌کنه؟
5
پاسخ

17 تیر 1403

Heli

بینیم بعد از عمل یه غضروف در اورده

سلام از تایمی که بینیمو عمل کردم یه تیکه شبیه غضروف از سوراخ سمت چپ بینیم زده بیرون و مشخصه درد و این چیزا نداره ولی میترسم بمونه. دکترمم از ایران رفته باهاش در ارتباط نیستم چیکار باید بکنم بابتش؟یعنی نیاز به عمل ترمیمی دارم؟
4
پاسخ

25 تیر 1403

sariina

sariina

بدون برش پره های بینی رو میشه جمع کرد؟

سلام آیا می شود بدون جراحی ، پره های بینی را جمع کرد؟ یا بدون برش سوراخ بینی و پره ها تغییری نمیکنن؟
5
پاسخ

29 تیر 1403

لیلی

نرم شدن فرو رفتگی بالای بینی

سلام من حدود بیست روزه عمل کردم قسمت نوک بینیم سفته ولی قسمت بالای بینیم نرمه یه خورده فشار میدی مثل سر نوزاد میره تو خیلی میترسم
5
پاسخ

30 تیر 1403

نیکا ۷۹

نیکا ۷۹

بینی من از رو به رو تا به تاست و کجه میخوام عمل کنم

سلام خسته نباشید. من می‌خوام بینیم رو عمل کنم، مشاوره می‌خوام بدونم مشکلات بینیم بعد عمل برطرف میشه؟ و این که به غیر از عمل بینی، عمل دیگه‌ای لازم دارم برای بینیم؟ از جلو که نگاه می‌کنی، سمت راست بینیم پره بینی پایین‌تر از سمت چپه و حالت قرینگی نداره، می‌خوام برابر بشن. همین‌طور از روبه‌رو بالا بینیم کجه و انحراف داره، معلومه قشنگ توی عکس. نوک بینی هم بزرگه که خوب نیست، دوستش ندارم. سمت راست بالای پره هم یکم برآمدگی داره. از بغل هم بینی باز بزرگه، شاید یکم قوز کم هم داره. نمی‌دونم بینیم استخونی حساب میشه یا نه، بینیم خوب درمیاد؟ کلاً شکل بهتری بگیره و کوچکتر بشه و دخترونه‌تر. تنفسی هم مشکل جدی ندارم، فقط تو زمستون بینی کیپ میشه، با یه سوراخ بینیم نمی‌تونم خوب نفس بکشم. به غیر از عمل جراحی، فیلر هم دیدم انجام می‌دن، فیلر هم می‌تونم بزنم؟
31
پاسخ

18 آذر 1403

مرسانا

مرسانا

تشخیص نوع بینی و هزینه عمل بینی

ممنون از شما، می‌خواستم بدونم بینی من از چه نوعی هست. می‌خوام عمل بینی کنم ولی خیلی می‌ترسم. همچنین لطف کنید بفرمایید هزینه عمل چقدر است؟
6
پاسخ

24 آبان 1403

زهره

بهترین متخصص گوش حلق بینی برای عمل بینی کرمان یا شیراز یا تهران

سلام من دنبال بهترین متخصص گوش، حلق و بینی برای عمل بینی استخوانی در شهر کرمان یا شهر شیراز یا تهران هستم. اگر میشناسید معرفی کنید.
4
پاسخ

22 آذر 1403

دلارام

خط روی تیغه بینی بعد از عمل

سلام، من دو ماه و یک هفته از عملم میگذره. تا حالا همچین خطی روی بینیم نداشتم ولی از هفته پیش این خط افتاده روی این قسمت و کمی فرو رفته. به من گفتن به خاطر چسبه و از این خط به بالا دیگه چسب نمیزنم. نوک بینیم هم کورتون تزریق کردن و گفتن ورم این قسمت زودتر باید بخوابه تا این خط از بین بره. سوال من اینه که واقعاً از بین میره یا تحلیل نیست؟
8
پاسخ

5 دی 1403

مهسا

میتونم ۲۴ روز بعد عمل بینیم رو ماساژ بدم؟

سلام وقتتون بخیر. من ۲۴ روز پیش عمل بینی انجام دادم، بینیم قوز داشت و از بیرون یکم شکستگی هم داشت، ولی تنفسم مشکلی نداشت. تا الان ماساژ بینی انجام ندادم و میترسم فشار بیارم مشکلی پیش بیاد. چیکار کنم؟ میتونم بینیم رو ماساژ بدم؟
5
پاسخ

8 آذر 1403

parnian

بیرون زدگی غضروف کنار بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام من سه ماه هست بینیم رو عمل کردم. کنار غضروف بینیم بیرون زدگی پیش اومده. لطفا راهنمایی کنید.
5
پاسخ

29 آذر 1403

SHIVA

بلیچینگ بعد از عمل بینی

چند وقت بعد از عمل بینی میشه بلیچینگ انجام داد؟ ممکنه که بلیچینگ به بینی فشار بیاره و روی نتایجش اثر بذاره؟
3
پاسخ

7 آذر 1403

رامین

استخوان بینی بعد از ۴ ماه هنوز میتونه ورم داشته باشه

من ۴ ماهه عمل بینی کردم. کنار بینی من دوطرفه استخوان داشت که به دکترم گفتم بشکنه، ولی هنوز ظاهراً معلومه که هست. به نظر شما اگه شکسته باشه ممکنه ورم باشه؟ آیا استخوان هم به تنهایی ورم میکنه؟ و اینکه عکس خودم فوراً بعد عمل دیدم ورم داره، از اون هم کوچکتر میشه؟
9
پاسخ

22 آذر 1403

mahtab

به خاطر انحراف بینی مشکل تنفسی دارم

سلام من تو سمت چپ بینیم مشکل تنفسی دارم، میشه با عمل هم مشکل تنفسیم برطرف بشه و هم یکم بینیم نیمه فانتزی بشه؟
6
پاسخ

31 تیر 1403

تینا

تینا

عمل روی بینی گوشتی تاثیری داره

سلام به همگی من بینیم گوشتی هست و پره های بینیم خیلی بزرگ هست اگه عمل کنم بینیم کوچک تر میشه؟یا نباید انتظار تغییر زیادی رو داشته باشم
6
پاسخ

31 تیر 1403