رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد ایدز و عمل بینی
نظرات درباره ایدز و عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
1 تاپیک

S A

کسی که ایدز داره میتونه عمل بینی انجام بده؟

سلام. کسی که ایدز داشته باشه میتونه بینیش رو عمل کنه؟ مشکلی پیش نمیاد موقع عمل؟ آزمایش های خاصی قبل عمل انجام میشه؟ من حدودا 8 سال هست ایدز دارم خیلی دوست دارم بینیمو عمل کنم ولی میترسم زیر عمل بمیرم یا مشکلی برام پیش بیاد. ریسک عملش زیاد نیست؟ عوارض بعد عملش چطور؟ تاثیری روی روند بیماریم نمیزاره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
7
پاسخ

23 دی 1403