رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد مراقبت بعد از عمل بینی
نظرات درباره مراقبت بعد از عمل بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
484 تاپیک

رها

مصرف مکمل‌ های افزایش وزن 35 روز بعد از عمل بینی باعث ورم بینی میشن؟

من ۳۵ روزه عمل رینوپلاستی انجام دادم و توی این مدت خیلی وزنم کم شده. می‌خواستم بدونم می‌تونم از قرص شیکوریدین، مخمر آبجو و پودر گین‌اپ برای افزایش وزن استفاده کنم؟ اگه اینا رو مصرف کنم، ممکنه باعث ورم بینیم بشن یا روی روند ترمیم بینی تأثیر بذارن؟
3
پاسخ

31 فروردین 1404

S

ممکنه سرفه‌ های شدید باعث تغییر شکل بینی بعد از عمل بشه؟

سلام من حدود چهل روزه که عمل بینی انجام دادم، ولی الان سرما خوردم و بینیم ورم کرده. سه روزه سرفه‌های شدید دارم. سعی می‌کنم رعایت کنم و موقع سرفه دهنمو باز نگه دارم، ولی بعضی وقتا حواسم نیست و این کارو نمی‌کنم. می‌خواستم بدونم این سرفه‌ها روی فرم بینیم تأثیر می‌ذاره یا ممکنه باعث افتادگی بینی بشه؟
3
پاسخ

28 فروردین 1404

Raha

بازی‌ های مرتفع مثل سقوط آزاد 5 ماه بعد از عمل بینی خطر دارن؟

سلام. من الان پنج ماهه که عمل بینی انجام دادم. می‌خواستم بدونم می‌تونم برم شهربازی؟ بازی‌هایی که ارتفاع زیاد دارن، مثل سقوط آزاد یا سورتمه، ممکنه برای بینیم خطرناک باشن؟ یا مشکلی پیش نمیاد؟
3
پاسخ

28 فروردین 1404

س

دو ماه بعد از عمل بینی هنوز بینیم خیلی خشکه و حس سنگینی دارم

سلام من حدود ۲ ماهه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز داخل بینیم خیلی خشک و سنگینه دکترم گفته بود پماد آ چشمی بزنم الان نزدیکه یه پماد رو کامل مصرف کردم. میخواستم بدونم مصرف زیاد این پماد ضرر نداره؟ چون وقتی نمیزنم بینیم خیلی خشک و سنگین میشه تا چه مدت این خشکی و سنگینی طبیعیه؟ چون هنوزم موقع حرف زدن اذیت میشم حس میکنم بینیم خیلی سنگینه.
9
پاسخ

18 فروردین 1404

Shzh

بینیم هنوز یکم ورم داره اگه الان عینک بزنم فرم بینیم عوض میشه؟

سلام من ۷ ماهه عمل بینی انجام دادم ولی هنوز یکم ورم داره میخواستم بدونم تو این مرحله عینک زدن مشکلی ایجاد نمیکنه؟ ممکنه باعث تغییر فرم بینی بشه یا نه؟
12
پاسخ

18 فروردین 1404

نازنین

چرا خون در ناحیه بخیه‌ های بینیم از قرمز به قهوه‌ ای تغییر رنگ داده؟

سلام، من پنج روزه که عمل جراحی بینی کردم. اولا خون قرمز دیدم تو ناحیه بخیه‌ها، حالا رنگش شده قهوه‌ای. تو دهنم خونی حس نمی‌کنم. این تغییر رنگ خون طبیعیه؟
2
پاسخ

19 فروردین 1404

Asal

بعد از جراحی بینی و استفاده از چسب جدید قرمزی پوست بینیم طبیعیه؟

سلام من یک ماه عمل بینی انجام دادم برای اولین بار قرص امگا سه خوردم و سیگار هم میکشم و دکتر چسب جدیدی برای بینی من زد که تاحالا استفاده نکرده بودم بعد گونه ها و پیشانی من و پوست بینی به شدت قرمز شد و بعد گونه ها و پیشانی خوب شدن اما هنوز کمی پوست بینی من قرمز است مخصوصا نوک بینی اما هیچ دردی و ترشح و این موارد را ندارم فقط نوک بینیم و جای چسب ها صورتی مایل به قرمز است چه کنم؟ خطرناک است؟
2
پاسخ

19 فروردین 1404

ئ

چه مراقبت‌ هایی لازمه بعد از جراحی بینی گوشتی انجام بدم تا مشکلی نداشته باشم؟

من میخوام بینی گوشتیم رو عمل کنم اما نگرانم که بعدش مشکلی پیش بیاد. چه جوری باید مراقبت‌ ها رو انجام بدم و اصلا کجاها برای این کار خوبه؟
3
پاسخ

16 فروردین 1404

فاطمه

یه ماه از عمل بینیم گذشته میتونم دوباره سیگار بکشم یا هنوز زوده؟

من یک ماهه که عمل بینی انجام دادم و تا الان با سختی زیاد سیگار نکشیدم الان میخواستم بدونم که بعد از گذشت یک ماه میتونم دوباره سیگار بکشم یا هنوز زوده؟ مشکلی برای ترمیم بینی یا روند بهبودی پیش نمیاد؟
3
پاسخ

14 فروردین 1404

پانته آ

پانته آ

زمان افتادن بخیه های داخل بینی

من الان یه ماهه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز بخیه‌ های جذبی که داخل بینی زدن، نیفتادن. یکم نگرانم که نکنه مشکلی باشه یا روند ترمیمم کند پیش بره. به نظر شما طبیعیه که بعد از این مدت هنوز بخیه‌ ها سر جاشون باشن؟ معمولاً چقدر طول می‌ کشه که بخیه‌ های جذبی خودشون کامل جذب بشن و بیفتن؟ اگه بیشتر از حد معمول بمونن، لازمه به دکتر مراجعه کنم یا راهی هست که به روند جذبشون کمک کنه؟
6
پاسخ

11 آبان 1402

Sh

لازمه بعد از سه ماه دائم چسب بینی بزنم؟

سلام، من سه ماهه جراحی بینی انجام دادم و دکترم گفته هنوز باید چسب بزنم. ولی وقتی می‌خوام برم بیرون، چسب رو برمی‌دارم و نمی‌زنم. می‌خواستم بدونم اینکه چند ساعت چسب روی بینیم نباشه مشکلی داره؟ تأثیری روی فرم بینی یا روند بهبودیش می‌ذاره؟
3
پاسخ

3 فروردین 1404

علی

چرا با گذشت دو ماه از عمل بینی سردرد و درد شدیدم برطرف نشده؟

سلام من دو ماه پیش عمل بینی انجام دادم اما هنوز درد شدید بینی و سردرد دارم عفونت ندارم و آندوسکوپی هم انجام دادم که مشکلی نشون نداد ممکنه حین جراحی به اعصاب بینی آسیب رسیده باشه؟
9
پاسخ

27 اسفند 1403

عسل

بعد از عمل جراحی چیزی نمیتونم بخورم و بالا میارم

من امروز عمل جراحی داشتم ولی اصلاً اشتها ندارم و چیزی نمیتونم بخورم حتی وقتی آب میخورم بالا میارم. باید چیکار کنم؟ و اینکه دردم شبیه درد دندونه آیا به مرور کمتر میشه؟
2
پاسخ

26 اسفند 1403

امیر

بعد از یک سال و نیم از عمل بینی ورم نوک بینی بعد از سرماخوردگی نشونه چیه؟

من یک سال و نیم پیش بینیم رو عمل کردم، ولی چند هفته پیش سرما خوردم. بعد از خوب شدن، یهو نوک بینیم از سمت راست ورم کرد و قرمز شد، خیلی هم ظاهرش بد شده. می‌خواستم بدونم این طبیعییه یا مشکلی پیش اومده؟ باید چیکار کنم؟
3
پاسخ

24 اسفند 1403

س

چرا بعد از جراحی بینی بالای سوراخ‌ های بینیم یه خط فرورفته مونده؟

سلام من یک ماه و هشت روزه که عمل بینی انجام دادم ولی بالای دوتا سوراخ بینیم دو طرف یه خطی هست که کمی فرورفته به نظر میاد میخواستم بدونم این طبیعیه؟ خودش برطرف میشه یا نیاز به ترمیم داره؟
3
پاسخ

25 اسفند 1403

N

N

چرا وقتی به یک طرف بینیم فشار میدم انگار شکستگی داره؟

سلام من پنج هفتس که عمل بینی انجام دادم. وقتی به یک طرف بینیم فشار میدم، کاملا صافه و مشکلی نداره، ولی وقتی طرف دیگش رو فشار میدم، انگار استخوانش شکسته. البته تو ظاهر بینیم هیچ مشکلی نداره و یکدسته. میخواستم بدونم بعد از پنج هفته میتونم موقع ماساژ دستم رو یکم بیشتر فشار بدم؟ تا کی باید به بینیم ماساژ بدم؟
2
پاسخ

25 اسفند 1403

الهام

ورم و سفتی بین ابروهام 6 ماه بعد از عمل بینی طبیعیه؟

سلام، من پنج ماه پیش عمل بینی انجام دادم، ولی روی پل بینیم آبسه زد. بعد از پنج ماه دوباره عمل کردم. الان حدود شش ماه از عمل اولم گذشته، ولی بین ابروهام هنوز ورم داره، یه کم سفت شده و وقتی دست می‌زنم، درد می‌گیره. ممکنه بدونم علتش چیه؟ این طبیعییه یا مشکلی پیش اومده؟
3
پاسخ

25 اسفند 1403

خانم محمدی

چه کرمی برای از بین بردن لک روی بینی موثره؟

سلام روی بینیم یه لک به خاطر ضربه به وجود اومده. لیزر هم انجام دادم ولی کامل از بین نرفته. چه کرمی پیشنهاد می‌کنید که تاثیر داشته باشه؟
5
پاسخ

18 اسفند 1403

باران🌧️

چرا بعد از تزریق کورتون نوک بینیم فرو رفته و غضروفش مشخص شده؟

سلام، من پنج ماهه بینیم رو عمل کردم و دو ماه پیش دکتر به نوک بینیم کورتون تزریق کرد. بعد از اون، غضروف نوک بینیم مشخص شده و از نیم‌رخ هم نوک بینیم فرورفته به نظر می‌رسه. علاوه بر این، بینیم ورم یک‌طرفه و ورم‌های نقطه‌ای داره که خیلی نگرانم کرده و باعث شده حس افسردگی داشته باشم. آیا این حالت طبیعییه؟ ممکنه با گذشت زمان بهتر بشه یا نیاز به ترمیم داره؟
2
پاسخ

24 اسفند 1403

ترنم

افتادگی بینی گوشتی 9 ماه بعد از عمل بینی

سلام وقت بخیر تقریباً ۹ ماه از عمل بینی من می‌گذره، بینی گوشتی داشتم و عملم طبیعی بوده، اصلاً سربالا نیست. الان احساس می‌کنم حدود ۲ میلی‌متر افتاده. آیا ممکنه در سال‌های آینده باز هم افت کنه؟
5
پاسخ

21 اسفند 1403