رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک

محمدی

چرا بعد از عمل بینیم نوکش سربالا نشده و هنوز ورم زیادی داره؟

سلام من ۱۰ روزه عمل بینی انجام دادم ولی نوک بینیم سربالا نشده و همچنان ورم زیادی داره علتش چیه؟
4
پاسخ

23 اسفند 1403

نازنین

چهار ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز پره‌ ها و نوک بینی ورم دارن، چیکار کنم؟

سلام. من نزدیک چهار ماهه بینیم رو عمل کردم. از زاویه نیم‌ رخ خیلی خوبه، ولی از زاویه روبه‌رو بزرگ به نظر می‌رسه. پره‌های بینیم از بغل برش خورده، ولی هنوز نه پره‌ها خوابیده و نه نوک بینی جمع شده. دکترم هم گفته فعلاً کورتون تزریق نمی‌کنه. آیا راهی یا قرصی برای کاهش ورم هست که بتونم استفاده کنم؟
3
پاسخ

22 اسفند 1403

Sh

ورم نوک بینی سه ماه بعد از عمل بینی

سلام، من سه ماه پیش عمل بینی انجام دادم، ولی هنوز ورم نوک بینیم خیلی زیاده و باعث شده از روبرو فرم بینیم بد به نظر برسه. چیکار کنم ورمش زودتر بخوابه؟ راهکاری هست که به کاهشش کمک کنه؟
3
پاسخ

21 اسفند 1403

نازنین

چهار ماه بعد از عمل بینی نوک دماغم هنوز ورم داره و سوراخ‌ ها نامتقارنه

من چهار ماهه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز نوک دماغم ورم داره و سوراخ‌های بینیم با هم فرق دارن، یکی از اون یکی بالاتره. این وضعیت طبیعیه یا باید کاری کنم؟
3
پاسخ

19 اسفند 1403

سروناز

چند روزه عمل کردم نوک بینیم پهن و افتاده شده

سلام، چند روزه عمل کردم، نوک بینیم خیلی پهن و افتاده هست. اگه ورم بخوابه، افتادگی نوک برطرف میشه؟
3
پاسخ

19 اسفند 1403

نازنین

چرا بعد از ۴ ماه هنوز بینی من ورم داره و بیشتر شده؟

سلام، بینی من بعد از چهار ماه یهویی ورم کرده خصوصا نوک و پره‌های بینیم. ورم قبلا کم بود ولی حالا خیلی زیاد شده میخواستم بدونم ممکنه دلیل این ورم چی باشه؟
3
پاسخ

18 اسفند 1403

مرمر

نوک تیز بودن بینی 4 ماه بعد از عمل بینی

سلام من ۴ ماهه بینیم رو عمل کردم. قبل از عمل خیلی خیلی تأکید داشتم که نوک بینیم گرد باشه، اما الان نوک بینیم تیز شده. از این وضعیت خیلی ناراحتم و افسرده شدم 😭. می‌خواستم بدونم این فرم بینی که الان دارم، با گذشت زمان بهتر و گردتر میشه یا نیاز به ترمیم داره؟
6
پاسخ

16 اسفند 1403

Mahsa

Mahsa

چقدر طول می‌کشه تا ورم بینی کامل بخوابه و نزدن چسب فرم بینی رو تغییر میده؟

من یک ماهه بینیمو عمل کردم، خیلی طبیعی به نظر می‌رسه، ولی نوکش جلو اومده و متورم هست. تنها تغییری که حس می‌کنم اینه که از کنار یه کم قوس داره، ولی از رو به‌ رو انگار اصلاً عمل نشده. به مرور زمان چه تغییراتی روی بینی ایجاد می‌شه؟ آیا نوک بینیم از این حالت ورم‌ کرده درمیاد و کمی سربالاتر و تیزتر می‌شه؟ دکترم گفت چون بینیم نیاز به ماساژ داره، چسب نزنم. فقط یه هفته چسب زدم و بعد گفتن دیگه نزنم. این روی فرم نهایی بینی تأثیر داره؟
2
پاسخ

16 اسفند 1403

فاطمه

حس میکنم نوک بینیم بعد از جراحی تکون میخوره طبیعیه؟

سلام من سه ماه و نیمه که بینیمو عمل کردم الان متوجه شدم وقتی دستمو می‌ برم رو نوک بینیم، انگار که لقه و یه طرفش بیشتر تکون میخوره. این نرماله یا باید کاری بکنم؟
3
پاسخ

15 اسفند 1403

Alizadeh

با گذشت زمان نوک بینی عمل‌ شده بالاتر میاد یا فرم تیزتری پیدا میکنه؟

سلام وقت بخیر یک ماه از عمل بینیم گذشته اما تغییر زیادی احساس نمیکنم فرم بینیم خیلی طبیعی شده و هر کس منو میبینه میگه فرقی نکردی نوکش هم هنوز پایینه آیا با گذشت زمان فرم بینیم تغییر می‌کنه و نوکش بالاتر یا تیزتر میشه؟ برای کاهش ورم چه چیزی پیشنهاد می‌کنید؟
2
پاسخ

15 اسفند 1403

سارا

گرد بودن و سفت بودن نوک بینی 40 روز بعد از عمل بینی

سلام، من حدود چهل روز پیش بینیمو عمل کردم ولی نوک بینیم هنوز خیلی گرده. امکان داره با گذشت زمان باریک‌تر بشه؟ همچنین وقتی دست می‌زنم خیلی سفت به نظر می‌رسه. این طبیعییه یا مشکلی وجود داره؟
5
پاسخ

13 اسفند 1403

باران🌧️

ورم بینی 5 ماه بعد از عمل بینی

سلام، من ۵ ماهه بینیم رو عمل کردم، ولی هنوز خیلی ناهمواره، هم از نیم‌رخ و هم از تمام‌رخ. بعضی قسمت‌هاش ورم داره. از طرفی دکتر به نوک بینیم کورتون تزریق کرد و یه مقدار فرورفته. نمی‌دونم باید چیکار کنم، این وضعیت طبیعیه یا نیاز به ترمیم داره؟
2
پاسخ

13 اسفند 1403

نگار

بینی من بعد از ترمیم دوباره دچار مشکل شده چیکار کنم؟

سلام، حدود سه سال پیش جراحی ترمیم بینی انجام دادم. بعد از دوسال نوک بینیم متورم شد و جوش زد. رفتم دکتر، آنتی‌بیوتیک داد و موقتا خوب شد. بعد از یک ماه دوباره عود کرد. رفتم دکتر، بینیم رو باز کرد و تراشید، گفت احتمالا کیست مویی بود. تا حدود دو ماه خوب بود، بعد دوباره عود کرد. رفتم سونوگرافی گفت گرانولوم‌های ناشی از نخ بخیه هست، هنوز چندتایی مونده. ناحیه‌ای که دکتر تراشیده بود حالا سفت و متورم شده و بافت اسکار تشکیل شده. با توجه به این وضعیت راهی هست که بدون باز کردن دوباره بینیم، نخ‌های بخیه خارج بشن؟ واقعاً شرایط برام سخت شده و طی این مدت کلی آنتی‌بیوتیک استفاده کردم.
3
پاسخ

11 اسفند 1403

Amir

۴ ماهه بینیمو عمل کردم سپتوم بینیم سوراخ شده

سلام من الان ۴ ماهه عمل بینی انجام دادم و امروز متوجه شدم که نوک بینیم سپتومش سوراخ شده الان باید چی کار کنم؟ آیا این مشکل ساز میشه؟ خطر داره؟ ممنون میشم کمکم کنید
3
پاسخ

10 اسفند 1403

Lili

Lili

دو ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز ارتفاعش زیاده و از روبرو پهنه

من دو ماهه بینیمو عمل کردم، ولی خیلی طبیعی شده و اصلاً چیزی که توقع داشتم نیست. نوکش درازه، از روبرو پهن به نظر میاد و ارتفاعش هم زیاده. خیلی نگرانم، ممکنه با گذشت زمان تغییر کنه یا باید دوباره اصلاح بشه؟
9
پاسخ

9 اسفند 1403

Sh

دو ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز نوکش ورم داره طبیعیه؟

سلام، من دو ماهه که بینیمو عمل کردم، یه هفته بعد از برداشتن اتل، زیر بینیم یه مقدار فرو رفته بود. دکتر گفت دیگه چسب V شکل نزنم. الان بعد از دو ماه، هنوز نوک بینیم بزرگه و ورم داره. این طبیعیه؟ باید کاری انجام بدم یا صبر کنم تا ورمش بخوابه؟
3
پاسخ

10 اسفند 1403

منصوره سالار

5 ماه بعد از عمل بینی هنوز بینیم ارتفاعش بلنده و تغییر نکرده

سلام، من ۵ ماهه بینیمو عمل کردم، ولی احساس می‌کنم ارتفاعش هنوز بلنده و خیلی تغییر نکرده. صبح‌ها ورم داره ولی شب‌ها کمتر می‌شه. نمی‌دونم این هنوز جزو ورمه یا اینکه فرم نهایی همینه. نوک بینیم هم هنوز جمع نشده. ممکنه بهتر بشه یا دیگه تغییری نمی‌کنه؟
3
پاسخ

10 اسفند 1403

شیدا

یک سال از عمل بینیم گذشته ولی ورمش هنوز میره و میاد

سلام، من یک سال و چند روزه که بینیمو عمل کردم. دو بار تزریق کورتون داشتم، بعد از تزریق دوم ورمش کم شد، ولی وقتی محکم چسب زدم دوباره ورم کرد. الان ورمش میره و میاد، طوری که وقتی دست می‌زنم فرو میره، مخصوصاً نوک بینی، بالای بینی و تیغه بینیم. این ورم خیلی اذیتم کرده. سمت راست بینیم هم حس می‌کنم یکم استخون داره. بینی‌م گوشتی بود و قوز داشت. میشه راهنماییم کنید که باید چیکار کنم؟
4
پاسخ

10 اسفند 1403

فریال

آیا همه‌ ی پزشکا برای نوک بینی غضروف میذارن یا فقط در بعضی موارد لازمه؟

سلام، می‌خواستم بدونم که همه پزشکا برای نوک بینی غضروف میذارن، یا فقط برای بعضی افراد لازمه؟
2
پاسخ

9 اسفند 1403

ترانه

فشار نوک بینی با انگشت باعث جابجایی غضروف میشه؟

اگه با انگشت نوک بینی فشار بدیم غضروف جابجا میشه یا احتمال افتادگی داره؟
4
پاسخ

7 اسفند 1403