رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد دمنوش سکنجبین
نظرات درباره دمنوش سکنجبین را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
2 تاپیک

تیاناز

سه ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز خیلی ورم داره

سلام وقتتون بخیر سه ماه بینیم عمل کردم وهنوز چسب میزنم و به پهلو نخوابیدم آناهیل و سکنجبین میخورم ولی بینیم خیلی ورم داره به حدی که اصلا با بینی قبلیم فرقی نکرده انگار اصلا عمل نکردم چند روز دیگه میخوام برم دکتر ببینه و بگه دیگه چسب بزنم یا نه اگر کورتون تجویز کردن و خواستن به بینیم تزریق کنن قبول کنم یا نه؟ قرصش دادن چی؟ شنیدم خیلی ها بعد تزریق غضروف خالی کرده بینیش و فرو رفته شده برا همین میترسم از طرفی هم ورم بینیم خیلی و هرکس میبینه میگه تغییری نکردی با قبل عمل و حتی دوستانم که یک ماه بعد از من عمل کردن بینی خوش فرم و بدون ورم شده ولی برا من نه دست میزنم بینیم نرم جا انگشت میمونه مشخص ورم میترسم ورمش بمونه و از بین نره امکان داره ورمش دیگه نره و بینیم همین شکلی بمونه؟ قبلا شنیدم ورم اگه زیاد بمونه و کهنه شه سفت میشه و دیگه نمیره واقعا نکرانم بینیم دوست ندارم
6
پاسخ

21 اردیبهشت 1405

نازنین

۴ ماه گذشته ولی هنوز ورم بینی دارم مخصوصاً نوک و پره‌ هاش طبیعیه؟

سلام، من چهار ماهه که عمل بینی انجام دادم، ولی هنوز ورم دارم. نوک بینی و پره‌های بینیم یه روز ورمشون خوبه، یه روز دوباره زیاد میشه. وقتی یخ می‌ذارم روش، ورمش می‌خوابه، ولی بعدش دوباره برمی‌گرده. این نوسان توی ورم طبیعیه یا امکان داره دائمی بمونه؟ یه سوال دیگه هم داشتم، برای کاهش ورم بینی می‌تونم از دمنوش سکنجبین استفاده کنم؟
3
پاسخ

3 فروردین 1404