رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک

Darya

پنج ماهه عمل کردم ولی ورم روی تیغه بینیم هنوز نرفته طبیعیه؟

سلام، من حدود پنج ماهه که بینیمو عمل کردم. قبلاً روی تیغه‌ی بینیم قوز داشتم. الان با اینکه چند ماه گذشته، هنوز تیغه‌ی بینیم (همون جایی که قبلاً قوز داشته) و دو طرف بینیم خیلی ورم دارن. وقتی لمسشون می‌کنم، ورم‌ها فرو می‌رن. می‌خواستم بدونم این ورم‌ها ممکنه بمونن و دائمی بشن یا با گذشت زمان خودشون رفع می‌شن؟ ضمناً مایل به تزریق کورتون نیستم چون قبلاً یه بار به نوک بینیم کورتون زدم و یه‌کم فرو رفته، واسه همین از کورتون زدن می‌ترسم.
3
پاسخ

14 فروردین 1404

Sh

سه ماه از عمل بینیم گذشته ولی نوکش هنوز بزرگه طبیعیه؟

سلام، من سه ماه و نیمه عمل بینی انجام دادم. از روبه‌رو فرم بینیم خیلی جالب نیست و نوک بینی خیلی بزرگ به نظر می‌رسه. به نظرتون این هنوز به خاطر ورمه یا قراره همین شکلی بمونه؟
3
پاسخ

13 فروردین 1404

س

یه ماه و نیم بعد از عمل بینی یه تغییر رنگ روی نوک بینیم ایجاد شده طبیعیه؟

سلام، من یک ماه و ۲۴ روزه که عمل بینی انجام دادم. الان روی نوک بینیم یه تغییر رنگ دایره‌ای‌شکل کوچیک‌تر از یه دونه عدس می‌بینم که یه کم حالت فرورفتگی هم داره. رنگش یه‌ذره تیره‌تر از بقیه پوست بینیمه. خیلی نگرانم، می‌خواستم بدونم این چیه و خودش از بین می‌ره یا نه؟
3
پاسخ

11 فروردین 1404

سما

برآمدگی سفت روی نوک بینیم که رنگش هم فرق داره ممکنه غضروف باشه؟

سلام من ۶ ماهه که عمل بینی انجام دادم اما روی نوک بینیم یه برآمدگی به اندازه عدس به‌ وجود اومده که سفته و وقتی لمسش میکنم کاملاً مشخصه ولی تو ظاهر خیلی به چشم نمیاد فقط رنگ این قسمت یه کم روشن‌ تر از بقیه جاهاست و این تفاوت رنگ یه مقدار دیده میشه ممکنه این برآمدگی به خاطر بیرون‌ زدگی غضروف باشه؟ احتمال داره با گذر زمان خودش برطرف بشه یا باید اقدامی انجام بدم؟
3
پاسخ

8 فروردین 1404

Sahar

Sahar

ترشحات چرکی از بینیم دارم و نوکش قرمزه ممکنه آبسه یا هماتوم باشه؟

من حدود دو ماهه عمل زیبایی بینی انجام دادم حدود دو هفتست که احساس میکنم فاصله بین لب و بینیم کمتر شده و از اون موقع یه سری مشکلات برام پیش اومده وقتی صورتم رو حرکت میدم مثلاً بالا یا پایین نگاه میکنم یا به طرفین میچرخونم یه کشیدگی آزاردهنده توی پل بینیم حس میکنم. یه مشکل دیگه هم اینکه توی نوک بینیم تورم و قرمزی میبینم مخصوصاً سمت چپ موقع حرف زدن هم توی اون قسمت احساس فشار و درد دارم نگرانم که آبسه یا هماتوم ایجاد شده باشه چون ترشحات داخل بینیم هم چرکیه ممنون میشم راهنماییم کنید که باید چیکار کنم.
4
پاسخ

7 فروردین 1404

Shzh

فشار دادن ملایم نوک بینی میتونه به کاهش ورم بعد عمل کمک کنه؟

۶ ماهه بینیم رو عمل کردم و نوک بینیم هنوز ورم داره این ورم هم یه کم نامتقارنه میخواستم بدونم فشار میتونه به کاهش ورم کمک کنه؟ کلاً فشار کم روی بینی مخصوصاً نوک بینی میتونه تو کاهش ورم مؤثر باشه یا نه؟
2
پاسخ

5 فروردین 1404

فاطمه

سفتی و برجستگی روی پره بینی بعد از ۳ ماه از عمل طبیعیه؟

سلام من حدود ۳ ماه و نیمه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز روی پره‌ ی بینیم یه کم نزدیک نوک بینی یه برجستگی هست که هنوز رفع نشده یه مقدار سفته ولی اصلاً درد نداره میخواستم بدونم این طبیعیه؟
4
پاسخ

3 فروردین 1404

نازنین

۴ ماه گذشته ولی هنوز ورم بینی دارم مخصوصاً نوک و پره‌ هاش طبیعیه؟

سلام، من چهار ماهه که عمل بینی انجام دادم، ولی هنوز ورم دارم. نوک بینی و پره‌های بینیم یه روز ورمشون خوبه، یه روز دوباره زیاد میشه. وقتی یخ می‌ذارم روش، ورمش می‌خوابه، ولی بعدش دوباره برمی‌گرده. این نوسان توی ورم طبیعیه یا امکان داره دائمی بمونه؟ یه سوال دیگه هم داشتم، برای کاهش ورم بینی می‌تونم از دمنوش سکنجبین استفاده کنم؟
3
پاسخ

3 فروردین 1404

هانیه

نوک بینیم بعد از عمل هنوز خیلی بالاست امکان عمل مجدد هست؟

سلام من حدود ۴ ماهه بینیم رو جراحی کردم اما نوک بینیم هنوز بالاست و به نظرم تناسب صورتمو به هم زده میخواستم بدونم امکان جراحی مجدد برای پایین آوردن نوک بینی وجود داره یا نه؟ و اینکه این نوع جراحی مجدد خطرناک یا سخت محسوب میشه؟
7
پاسخ

2 فروردین 1404

نازنین

چهار ماه بعد از عمل بینی دلیل خارش و دونه‌های ریز پوستی چیه؟

سلام. من چهار ماه پیش بینیمو عمل کردم. چند وقت پیش نوک بینیم یهویی ورم کرد جوری که انگار اصلاً عمل نکردم. فکر کردم شاید به‌خاطر سرماخوردگی و این چیزا باشه، رعایت کردم و یخ گذاشتم که بهتر شد. ولی از امروز روی کل پوست بینیم دونه‌های ریز زده و خارش داره. می‌خواستم ببینم این دونه‌ها و خارش می‌تونه از چی باشه؟ به عملم ربط داره یا حساسیت خاصیه؟
5
پاسخ

26 اسفند 1403

Sh

چرا بعد از جراحی بینی نوک بینیم شکلش تغییر کرده و ورم کرده؟

سلام، من عمل بینی انجام دادم و اوایل نوک بینیم طبیعی بود، اما الان حدود یک هفته‌ iست که ورم کرده و به نظر می‌رسه نوک بینیم حالت هلالی پیدا کرده. این طبیعیه؟ چقدر طول می‌کشه تا این مشکل برطرف بشه؟
3
پاسخ

29 اسفند 1403

Sedighe

چرا بعد از دو سال هنوز نوک بینیم سفته و یه برآمدگی داره؟

من دو سال پیش بینیمو عمل کردم، ولی هنوز نوک بینیم سفته و بالای کلوملا یه برآمدگی سفت حس می‌کنم. این طبیعیه؟ ممکنه هنوز ورم باشه یا مشکلی پیش اومده؟
3
پاسخ

29 اسفند 1403

Darya

چرا بعد از زدن کورتون به نوک بینی حالا از نیم رخ تیغه بینی برجسته‌ تر دیده میشه؟

سلام، تیغه بینی هم ممکنه ورم داشته باشه؟ من نوک بینیم رو کورتون زدم و ورمش خوابیده، ولی حالا از نیم‌رخ به نظر میاد که تیغه بینی سطحش بالاتر از نوک بینی شده و شبیه قوز به نظر می‌رسه. می‌خوام بدونم که این قسمت از بینی (تیغه) ممکنه ورمش بخوابه و هم‌سطح با نوک بینی بشه، یا اینکه نوک بینیم آتروفی شده؟
3
پاسخ

29 اسفند 1403

hana

بینیم بعد از عمل پهن و گرد شده آیا با گذر زمان بهتر میشه؟

سه ماه از عمل بینی استخوانی من گذشته، ولی هنوز بینیم پهن و نوک آن ورم‌ کرده و گرده. تیغه بینیم هم پهن شده، در حالی که قبل از عمل بینی قلمی داشتم. ماه دوم کورتون تزریق کردم، ولی هیچ تأثیری نداشت. به نظرتون باید به چسب زدن ادامه بدم یا دیگه نیازی نیست؟ و اینکه بعد از یک سال، بینی‌ام کوچیک‌تر می‌شه یا همین شکلی می‌مونه؟ خیلی نگرانم.
6
پاسخ

26 اسفند 1403

فاطمه

آیا ممکنه نوک بینی فقط ورم یک طرفه داشته باشه؟

سلام، یه سوال داشتم. میخواستم ببینم آیا نوک بینی ممکنه ورم یک طرفه کنه یا نه؟ یعنی یک طرف نوک بینی ورم کنه و طرف دیگه‌ش ورم نکنه. نمیدونم این حالت طبیعیه یا نیاز به پیگیری خاصی داره. ممنون میشم راهنمایی کنید.
32
پاسخ

3 بهمن 1403

Sh

چرا شکل بینیم سه ماه پس از جراحی تغییر کرده؟

سلام نوک بینیم در ماه های اول جراحی قوس دار بود اما حالا در ماه سوم جراحی یک مقدار حالت هلالی شکل به خود گرفته است، آیا بخاطر ورم هست و به حالت اول که قوس دار بود بر میگرده یا نه؟
2
پاسخ

25 اسفند 1403

امیر

بعد از یک سال و نیم از عمل بینی ورم نوک بینی بعد از سرماخوردگی نشونه چیه؟

من یک سال و نیم پیش بینیم رو عمل کردم، ولی چند هفته پیش سرما خوردم. بعد از خوب شدن، یهو نوک بینیم از سمت راست ورم کرد و قرمز شد، خیلی هم ظاهرش بد شده. می‌خواستم بدونم این طبیعییه یا مشکلی پیش اومده؟ باید چیکار کنم؟
3
پاسخ

24 اسفند 1403

باران🌧️

چرا بعد از تزریق کورتون نوک بینیم فرو رفته و غضروفش مشخص شده؟

سلام، من پنج ماهه بینیم رو عمل کردم و دو ماه پیش دکتر به نوک بینیم کورتون تزریق کرد. بعد از اون، غضروف نوک بینیم مشخص شده و از نیم‌رخ هم نوک بینیم فرورفته به نظر می‌رسه. علاوه بر این، بینیم ورم یک‌طرفه و ورم‌های نقطه‌ای داره که خیلی نگرانم کرده و باعث شده حس افسردگی داشته باشم. آیا این حالت طبیعییه؟ ممکنه با گذشت زمان بهتر بشه یا نیاز به ترمیم داره؟
2
پاسخ

24 اسفند 1403

حسینی

بعد از تزریق کورتون نوک بینیم دوباره متورم شده

سلام من خرداد ۱۴۰۲ عمل بینی انجام دادم چهار ماه بعد از عمل آمپول کورتون زدم و ورم بینیم خوابید ولی تازگیا احساس میکنم نوک بینیم بزرگ شده ممکنه این ورم باشه یا چیز دیگه‌ ای؟ اگه ورمه قرص آناهیل یا داروی دیگه‌ ای میتونه تأثیر داشته باشه؟
2
پاسخ

24 اسفند 1403

یاس

نتیجه عمل بینیم با چیزی که خواستم فرق داره رایگان میتونم ترمیمش کنم؟

سلام، خسته نباشید. من سه ماهه عمل بینی انجام دادم، ولی نتیجه‌ای که می‌خواستم نگرفتم. بینیم نه قوس ملایم داره، نه کانتور مشخص، و نه نوکش بالا رفته. به دکتر گفتم که بینیم کوچیک بشه، تیغه‌ش باریک‌تر بشه و نوکش بالا باشه، ولی بدون اینکه مدلی بهشون نشون بدم، انگار هیچ‌کدوم از این کارها رو انجام ندادن. فقط افتادگی نوک بینی رو کشیدن، ولی حالا بینیم نسبت به قبل بلندتر شده. علاوه بر این، کلوملا (پایه بین دو سوراخ بینی) خیلی شل به نظر می‌رسه و انگار غضروف نداره، مخصوصاً از نیمرخ بیرون‌زدگی داره و شبیه گوشت اضافه شده. می‌خواستم بدونم با این شرایط، دکتر موظفه به‌صورت رایگان ترمیم انجام بده یا نه؟ چون من ۶۰ میلیون برای عمل پرداخت کردم، ولی چیزی که خواستم انجام نشده. حق با منه یا نه؟
3
پاسخ

23 اسفند 1403