رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک

فاطمه

احساس جا به جایی غضروف 34 روز بعد از عمل بینی

سلام، من ۳۴ روزه عمل بینی انجام دادم و از دوهفته پیش یه حس عجیبی توی ناحیه کلوملا در سمت چپ بینیم دارم. سمت راست مشکلی نداره. وقتی نوک بینی رو فشار میدم یا چسبمو عوض می‌کنم، یا وقتی بینیم رو تو حمام می‌شورم، در کل وقتی به نوک بینی فشار وارد میشه، انگار یه چیزی از داخل به بیرون فشار میاره، یه حس مثل غضروف، انگار غضروف جا به جا شده. آیا این ممکنه واقعاً غضروف باشه؟ من به دکترم گفتم و نشونش دادم، گفت ورم هست و ماساژ نیازی نیست، یه نگاهی انداخت و گفت چیزی نیست، اما من هنوز اذیت میشم چون این حس رو هر وقت تجربه می‌کنم.
2
پاسخ

2 اردیبهشت 1404

رها

چرا بعد از ۴۰ روز از عمل بینی نوک بینیم کج شده؟

سلام، امروز ۴۰ روز از عملم میگذره. همون وقتی که به هوش اومدم، دیدم چسب روی بینیم کج بود. یعنی نوک بینیم کج بود و چسب رو به همون حالت زده بودن. پزشک تشخیص داده که غضروف نوک بینی سرجای خودش نیست و جابجاست.کمترین زمانی که میشه صبر کرد و ترمیم انجام داد چقدر هست؟ با توجه به اینکه بینیم استخونی بود و الان هم ورم نداره، یا اگه هم داشته باشه، خیلی کم هست. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید 🙏
3
پاسخ

2 اردیبهشت 1404

رها

جمع کردن پره‌ های بینی باعث میشه نوک بینیم هم تیزتر بشه؟

سلام، من حدود سه ماه پیش عمل بینی انجام دادم. دکترم گفت می‌خواد پره‌های بینیمو داخل مطب جمع کنه، چون موقع عمل به پره‌ها دست نزده بود. حالا سوالی که دارم اینه که آیا با جمع کردن پره‌های بینی، نوک بینیم که الان یه مقدار گرده، ممکنه تیزتر بشه؟ و اینکه آیا میشه نوک بینی رو هم داخل مطب، بدون بیهوشی و فقط با بی‌حسی، تغییر داد و تیزترش کرد؟
2
پاسخ

2 اردیبهشت 1404

ــــ

نوک بینی من بالا رفته آیا آمپول میتونه کمک کنه پایین بیاد؟

بینیم خیلی سربالا شده، دکترم می‌گه بعد یک سال خود به خود پایین میاد، ولی اگه نیومد، گفته آمپول می‌زنن که درست بشه. بنظرتون چه آمپولی می‌زنن که نوک بینیم پایین بیاد؟
3
پاسخ

31 فروردین 1404

Mahta

ورم دو طرف تیغه بینی 50 روز بعد از عمل

من تقریبا ۵۰ روز از عمل بینیم گذشته و الان دو طرف تیغه بینیم به سمت نوکش ورم کرده. این طبیعییه؟ از نیم رخ مشکلی نیست ولی از رو به رو به نظرم نامتقارن میاد. باید نگران باشم یا باید بیشتر صبر کنم؟
4
پاسخ

30 فروردین 1404

M

ورم نوک بینی و برگشت قوز بینی 10 ماه بعد از عمل بینی

سلام، من ۱۰ ماه پیش عمل بینی انجام دادم. قبل از عمل بینیم استخوانی بود و کمی افتادگی داشت، فقط نوکش کمی گوشتی بود. الان که مدتی از عمل گذشته، بینیم قوز کرده و در نوکش ورم خیلی زیادی باقی مونده. این ورم بعد از ۱۰ ماه هنوز نخوابیده. چیکار باید بکنم تا ورم خوابیده و وضعیت بهبود پیدا کنه؟
3
پاسخ

29 فروردین 1404

فاطیما

چرا ورم سمت راست بینیم بعد از جراحی و تزریق کورتون برطرف نمیشه؟

سلام وقت بخیر من حدود ۱۰ ماه پیش جراحی بینی انجام دادم. نوک بینی من گرد و تپله شده و اطراف پره‌های بینیم، مخصوصاً از سمت راست، ورم زیادی داره. چند بار هم دکتر کورتون تزریق کرده و گفته هیچ مشکلی نیست، ولی هنوز ورم کم نشده و این موضوع رو همه می‌گن. آیا راهکار دیگه‌ای هست که بتونم امتحان کنم؟ همچنین، بعد از تزریق کورتون، آیا استفاده از چسب بینی موثر خواهد بود؟
3
پاسخ

28 فروردین 1404

سام

ممکنه نوک بینیم با کاهش ورم خوش‌ فرم‌ تر بشه یا همینجوری میمونه؟

سلام من دو ماه و نیمه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز زیر نوک بینی و قسمت کلوملا حالتی افتاده و گرد داره و به سمت بالا نیست میخواستم بدونم با کم شدن ورم این قسمت صاف‌ تر و خوش‌ فرم‌ تر میشه یا ممکنه افتاده‌ تر به نظر برسه؟
7
پاسخ

27 فروردین 1404

منصوره سالار

چرا ۶ ماه بعد از عمل بینی هنوز هیچ تغییری نکردم؟

سلام، خسته نباشید. من ۶ ماهه بینیمو عمل کردم، ولی اصلاً هیچ تغییری توی ظاهر بینیم نمیبینم. صبح‌ها ورم دارم، ولی شب‌ها یکم بهتر میشه. حس میکنم دکترم خیلی کم کار کرده روی بینیم، چون واقعاً فکر میکنم شبیه دماغ قبلیم شده. همه اطرافیانم هم بهم میگن فرقی نکردم. میخواستم بدونم آیا هنوز هم جا داره که فرم نهایی بینیم تا شش ماه دیگه تغییر کنه؟ چون واقعاً خسته شدم. خیلی دلم میخواد نوک بینیم جمع‌ تر بشه، مخصوصاً پره‌های بینیم که از همه بدترن. اینم عکسمه که الان گرفتم. لطفاً جواب بدین.
7
پاسخ

23 فروردین 1404

باران

با اینکه کورتون زدم بینیم همچنان فرورفتگی داره

سلام من ۶ ماه پیش جراحی بینی انجام دادم و ۳ ماهه کورتون زدم دکتر به خاطر ورم نوک بینی کورتون تجویز کرده بود ولی الان بینیم فرورفته و روز و شب همش ناراحتم و گریه میکنم واقعا باید این همه عمل میکردم که آخرش فیلر بزنم؟ 😭
5
پاسخ

28 فروردین 1404

Saghar

سه ماه از تزریق کورتون گذشته اما فرورفتگی نوک بینیم خوب نشده طبیعیه؟

سلام، من اواخر آبان ماه بینیم رو عمل کردم. حدود دو ماه و نیم بعد از عمل، دکتر به نوک بینیم کورتون تزریق کرد که باعث شد نوک بینیم فرو بره و این موضوع خیلی ناراحتم کرده. به چندتا متخصص پوست مراجعه کردم و همشون گفتن بینی آتروفی نشده و فقط ورم اون قسمت خوابیده. می‌خواستم بدونم واقعاً درست گفتن؟ اگه آتروفی نیست، پس چرا با گذشت ۳ ماه هنوز بهتر نشده و اون فرورفتگی کمتر نشده؟
3
پاسخ

26 فروردین 1404

مریم گلی

۳ ماه بعد از عمل بینی هنوز تیغه بینیم از نوک بینیم پهن‌ تره

سلام من ۳ ماهه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز تیغه‌ ی بینیم از نوک بینیم پهن‌ تره و خیلی توی ظاهرش بد دیده میشه میخواستم بدونم که آیا ممکنه با گذشت زمان تیغه کوچیک‌ تر بشه و فرم بینیم بهتر شه یا همینطوری میمونه؟ خیلی نگرانم.
4
پاسخ

22 فروردین 1404

فاطمه

میشه بیرون‌ زدگی غضروف بینی رو سرپایی درست کرد یا باید کامل عمل بشه؟

سلام بیرون‌زدگی یا جابجایی غضروف نزدیک نوک بینی رو میشه به‌صورت سرپایی هم عمل کرد یا حتماً نیاز به عمل ترمیمی کامل داره؟
3
پاسخ

21 فروردین 1404

Zhr

چرا بعد از ۴ ماه هنوز نوک بینیم تیزه و دو طرفش قرینه نیستن؟

سلام، من ۴ ماه پیش عمل بینی انجام دادم، ولی هنوز نوک بینیم یه حالت تیز داره، مخصوصاً یه طرفش از طرف دیگه تیزتره. می‌خواستم بدونم دلیلش چیه؟
6
پاسخ

3 فروردین 1404

ــــ

بینیم بعد عمل خیلی کوتاه و نوکش بزرگ شده میشه بعد یه سال ترمیمش کرد؟

سلام من سه ماهه عمل بینی نیمه‌ فانتزی انجام دادم ولی الان بینیم خیلی کوتاه و سربالایی شده و نوکش هم بزرگه میخواستم بدونم آیا بعد از گذشت یک سال میتونم عمل ترمیم انجام بدم؟ و اینکه میشه فرم بینیم به حالت طبیعیتر برگرده؟
3
پاسخ

21 فروردین 1404

Asal

بعد از جراحی بینی و استفاده از چسب جدید قرمزی پوست بینیم طبیعیه؟

سلام من یک ماه عمل بینی انجام دادم برای اولین بار قرص امگا سه خوردم و سیگار هم میکشم و دکتر چسب جدیدی برای بینی من زد که تاحالا استفاده نکرده بودم بعد گونه ها و پیشانی من و پوست بینی به شدت قرمز شد و بعد گونه ها و پیشانی خوب شدن اما هنوز کمی پوست بینی من قرمز است مخصوصا نوک بینی اما هیچ دردی و ترشح و این موارد را ندارم فقط نوک بینیم و جای چسب ها صورتی مایل به قرمز است چه کنم؟ خطرناک است؟
2
پاسخ

19 فروردین 1404

Baran

بینیم بعد از عمل مدام تغییر شکل میده این نوسانات بعد ۵ ماه طبیعیه؟

سلام من حدود پنج ماهه که بینیمو عمل کردم ولی واقعاً دارم دیوونه میشم هر روز یه شکل میشه یه روز یه برآمدگی داره یه روز فرورفتگی ورم‌ هاش اصلاً یکدست نیستن یه قسمت کلا ورم نداره ولی یه جای دیگش هنوز خیلی ورمه نوک بینیم هم یه روز غضروفش میزنه بیرون یه روز بعد اوکی میشه دیگه واقعا خسته شدم و نمیدونم قراره چی بشه زندگیم مختل شده اینم بگم که بدنم کلا دیر ترمیم میشه و بینیم استخوانی با پوست ضخیمه میخواستم بدونم این نوسانات طبیعین یا باید نگران باشم؟
4
پاسخ

18 فروردین 1404

سارا

سارا

چرا نوک بینیم بعد از چهار سال جراحی قرمز و دردناک شده؟

سلام، من حدود چهار سال پیش جراحی بینی انجام دادم. چند ماه پیش نوک بینیم قرمز شد و دکترم برام انتی‌ بیوتیک تجویز کرد. دو هفته بعد یک جوش قرمز چرکی زد و دکترم گفت که ممکنه به خاطر نخ بخیه داخل بینی باشه. دکتر دوباره واسم انتی‌ بیوتیک تجویز کرد که یک ماه هر روز یک دونه بخورم. الان بعضی وقت‌ ها یه طرف بینیم درد میگیره و تیغه بینیم وقتی صورتمو میشورم یا میرم حمام قرمز میشه، که قبلاً این‌طور نبود. خیلی نگرانم، ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.
2
پاسخ

17 فروردین 1404

Nila

ممکنه خطی که 5 ماه بعد از عمل روی بینیم افتاده از تحلیل غضروف باشه؟

سلام، من ۵ ماهه که عمل بینی انجام دادم. بعد از برداشتن آتل، ورم بینی خیلی زیاد بود. حدود یه ماه و نیم بعد، متوجه شدم که تقارن صورتم به‌هم خورده و طرف چپ بینیم، دقیقاً در امتداد خط کانتور، یه خط ظاهر شده که با گذر زمان بیشتر هم شده. چند بار از دکترم پرسیدم، گفتن که این خط ناشی از ورمه، ولی الان باعث شده که نوک بینیم به سمت چپ کج بشه. ممکنه این مشکل به خاطر تحلیل غضروف باشه؟ لطفاً راهنماییم کنین.
7
پاسخ

15 فروردین 1404

فاطمه

چرا بعد از عمل ترمیم بینی نوک بینیم دوباره عفونت کرده؟

سلام من حدود ۲ ماه هست که عمل ترمیم بینی انجام دادم که نوک بینیم عفونت کرده بود، اما الان بازم نوک بینیم عفونت کرده و جای بخیم که روی نوک بینیم هست فرورفتگی داره نمیدونم چیکار کنم
3
پاسخ

16 فروردین 1404