رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک

سارا

ممکنه عمل بینی باعث بشه بینی بلند تر یا افتاده‌ تر بشه؟

سلام، بعد از عمل بینی واقعاً قد بینی بلندتر میشه یا برعکس افتاده‌تر میشه که طبیعی‌تر به نظر بیاد؟
2
پاسخ

16 اردیبهشت 1404

تلما

سربالا بودن و قوس زیاد بینی گوشتی 2 هفته بعد از عمل بینی

سلام، من ۲ هفته‌ست که عمل بینی انجام دادم. بینیم خیلی گوشتی بود. الان حس می‌کنم سر بینیم خیلی بالا رفته و قوس بینیم زیاد شده، طوری که انگار پشت نوک بینی یه کم فرو رفته‌تره و اگه یه کم بالاتر بود، بهتر به نظر می‌رسید. از دکترم پرسیدم، گفتن به خاطر ورمه. واقعاً ورم می‌تونه باعث زیاد شدن قوس بشه؟ آیا فرم بینیم طبیعی‌تر می‌شه با گذشت زمان؟
4
پاسخ

15 اردیبهشت 1404

سارا

آیا ممکنه با گذشت زمان نوک بینیم پایین‌ تر بیاد و فرم بهتری بگیره؟

سلام من چهار ماه و نیمه که بینیمو عمل کردم. از نیمرخ حس میکنم نوک بینیم یه کم کوتاهه و اگه یه ذره بیاد پایین، خیلی خوش‌فرم‌تر و قشنگ‌تر میشه. می‌خواستم بدونم آیا ممکنه که با گذشت زمان، نوک بینی یه کم بیاد پایین یا اینکه دیگه فرم همین‌ جوری میمونه؟
2
پاسخ

14 اردیبهشت 1404

هانا

دو ساله از عمل بینیم گذشته ولی هنوز نوکش ورم داره چیکار کنم؟

سلام وقتتون بخیر. من دو ساله که عمل بینی انجام دادم، ولی هنوز بینی‌م ورم داره، مخصوصاً نوک بینیم که هم ورم کرده هم حالت افتاده پیدا کرده. می‌خواستم بدونم تو این شرایط میشه کورتون تزریق کرد یا نه؟ اصلاً این مشکل با تزریق کورتون قابل درمان هست یا نیاز به کار دیگه‌ای داره؟
2
پاسخ

14 اردیبهشت 1404

bita

آیا مشکلاتی مثل تیغه داخلی و سوراخ‌ های دراز بینی بعد از جراحی برطرف میشه؟

سلام، روزتون بخیر. الان دقیقاً دو ماه و 10 روز از جراحی ترمیمی من گذشته. ولی تیغه میانی بینی من داخله هنوز همونطور که اول گچ بود، همونطور باقی مونده. سوراخ‌های بینی از بغل خیلی دراز هستن. دو طرف بینی من به دلیل قرار دادن غضروف در نوک و اطراف، اصلاً کانتور نداره. هم از داخل بودن تیغه ناراحتم، هم از دراز بودن سوراخ‌ها و هم از سربالا بودن شدید بینی. یک سوراخ بینی کوچیک دارم و یکی بزرگ‌تر. من ریتینر می‌زنم و شب‌ها استفاده می‌کنم، ولی اصلاً تغییری نمی‌بینم و دو هفته‌ست که ازش استفاده می‌کنم. آیا داخل بودن تیغه میانی و بالا بودن بینی درست میشه؟ لطفاً راهنمایی کنید.
7
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

سارا

چرا 4 ماه بعد از عمل بینی پره‌ ها و سوراخ‌ ها دقیقاً هم اندازه نیستن؟

سلام، من چهار ماه پیش بینی‌ام رو عمل کردم، گوشتی بود و مدل نیمه فانتزی. پره‌های بینیم هم اندازه نیستن و سوراخ‌های بینیم هم دقیقاً مثل هم نیستن. آیا این مشکلات درست می‌شن؟ همچنین، نوک بینیم هنوز گرده و من دوس دارم باریک‌تر بشه. آیا این امکان‌پذیره؟
8
پاسخ

12 اردیبهشت 1404

غزال

یک سال و سه ماه بعد از عمل بینی چرا سوپراتیپ هنوز ورم داره؟

سلام، من یک سال و سه ماهه که عمل بینی انجام دادم، ولی بجای اینکه قوس داشته باشه، قسمت سوپراتیپ قوز مانند شده و تا نوک بینی ورم داره. وقتی قسمت سوپراتیپ رو فشار میدم، نرمه و داخل میره. بینیمم گوشتی بوده. این مشکل طبیعی است یا فیبروز شده؟ باید چیکار کنم؟
4
پاسخ

11 اردیبهشت 1404

حنانه

چطور میشه برآمدگی نوک بینی رو بعد از جراحی بدون نیاز به عمل رفع کرد؟

سلام وقت بخیر من چند هفته پیش جراحی بینی انجام دادم و الان یه برآمدگی کوچیک روی نوک بینیم دارم که باعث شده نوکش خیلی گرد به نظر بیاد آیا راه حلی برای از بین بردن این برآمدگی وجود داره که نیاز به جراحی دوباره نباشه؟
11
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

سارا

سارا

اگه نخ‌ های داخل بینی رو خارج کنم بینیم افتادگی پیدا میکنه؟

سلام. من ۴ سال پیش عمل بینی انجام دادم. چند ماه پیش بینیم قرمز شد و عفونت کرد. دکترم گفت که علتش نخ‌های داخل بینیه. نوک بینیم هم غضروف مصنوعی داره. می‌خواستم بدونم اگه نخ‌های داخل بینی رو خارج کنم، ممکنه بینی افتادگی پیدا کنه یا نوک بینیم جابه‌جا بشه؟ یا ممکنه مشکلات تنفسی برام ایجاد بشه؟
3
پاسخ

7 اردیبهشت 1404

F

با درمان‌ های پوستی میشه پوست نازک بعد از عمل بینی رو اصلاح کرد؟

آیا پوست نازک درمان دارد؟ من پوست نازکی دارم و بعد از عمل بینی، به خاطر همین پوست نازک، جزئیات بینی خیلی مشخصه و نوک بینی هم تیز شده. آیا برای درمان این مشکل کاری میشه کرد؟
5
پاسخ

7 اردیبهشت 1404

مهسا

برجستگی روی نوک بینی یک سال بعد از عمل بینی

سلام. من حدود یک ساله عمل بینی انجام دادم و الان نزدیک به یه ماهه نوک بینیم، دقیقاً جایی که غضروفه، یه ورم کوچیک اندازه یه دونه ایجاد شده. اول فکر کردم جوشه، ولی هیچ اثری از جوش نیست و فقط یه برجستگی مونده. میشه راهنمایی کنین چیکار باید بکنم؟ لازمه برم معاینه یا خودش خوب میشه؟
9
پاسخ

7 اردیبهشت 1404

لیلا

دو هفته بعد از عمل بینی ورم باعث افزایش ارتفاع بینی میشه؟

سلام وقت بخیر، خداقوت. من دو هفته پیش بینیم رو عمل کردم و بینیم استخونی بود. الان مشکلم اینه که ارتفاع بینیم، یعنی فاصله نوک بینی تا سطح صورت یا همون پشت لب، زیاده. فکر می‌کنم می‌خوام بدونم که بعد از خوابیدن، ورم این ارتفاع هم کم میشه یا نه؟ ممنون میشم جوابتون رو بشنوم.
7
پاسخ

9 اردیبهشت 1404

مهیا

چرا با اینکه چند ماه از عمل بینیم گذشته هنوز نوکش بزرگه و قوسش مشخص نیست؟

سلام من ۲۱ اسفند ماه عمل بینی انجام دادم. الان هم نوک بینیم هنوز بزرگه، هم قوس بینیم مشخص نیست. دکترم میگه هنوز ورم داره و فعلاً نمیشه درباره فرم نهایی بینی قضاوت کرد. ولی یه سوال دارم: چرا توی پیج بعضی دکترها مثلاً دکتر خسرو مقتدر، میبینیم که فقط ۴۰ روز بعد از عمل، فرم بینی‌ها خیلی زیبا و قوسشون کاملاً مشخصه؟ کاش زودتر با ایشون آشنا میشدم. دکتر خودم فوق‌ تخصص زیبایی هستن، ولی از نتیجه عملم خیلی راضی نیستم. به نظرم سلیقه دکتر توی عمل خیلی مهمه. اینم عکس بعد از عملمه؛ درسته که یه‌ سری ایرادات برطرف شده، ولی روی زیبایی بینی اصلاً کار نشده.
2
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

ریحانه

11 ماه بعد از عمل بینی نوک بینیم بزرگ شده و قوسش کم شده چطور میتونم اصلاحش کنم؟

سلام، من 11 ماه پیش عمل بینی انجام دادم، ولی الآن نوک بینیم خیلی بزرگ شده، قوس بینیم کمتر شده و بینی افتاده‌تر شده. فرم کلی بینی تغییر کرده و دیگه مثل قبل زیبا نیست. پیشنهاد شما چیه؟ اگه انزیم بزنم، این مشکلات برطرف میشه؟
5
پاسخ

10 اردیبهشت 1404

زهرا سادات

پهن بودن تیغه و نوک بینی و بزرگ بودن پره ها 7 ماه بعد از عمل بینی

سلام، من هفت ماه پیش جراحی بینی انجام دادم، اما از اول از نتیجه راضی نبودم. تیغه و نوک بینیم پهنه و پره‌ها هم بزرگ هستن. من یک بینی نیمه فانتزی می‌خواستم که فقط از نیم‌رخ افتادگیش رفع شده، ولی هنوز از تمام‌رخ افتادگی بینی دارم. آیا بعد از یک سال می‌تونم از دکترم شکایت کنم؟
6
پاسخ

9 اردیبهشت 1404

Zahra

خوابیدن به پهلو 2 ماه بعد از جراحی بینی باعث تغییر شکل بینی میشه؟

سلام، دکتر من حدود ۶۵ روز پیش عمل جراحی بینی انجام دادم. تا حالا کلاً طاق باز خوابیدم و هیچ وقت سرم رو کج نکردم. ولی الان سه روزه که به پهلو می‌خوابم، اونم فقط نزدیکای صبح و نیم ساعت، چون می‌ترسم. الان نوک بینیم یه‌جوری کج شده، البته ضربه‌ای هم بهش نخوره. دلیلش چی می‌تونه باشه که بعد دو ماه یک‌دفعه کج شده؟
3
پاسخ

6 اردیبهشت 1404

Parandakh

چرا بعد از ۸ ماه هنوز نوک بینیم ورم داره و بزرگ به نظر میرسه؟

سلام، من ۸ ماه پیش جراحی بینی داشتم و الان بعد از این مدت هنوز نوک بینی من ورم داره. متاسفانه نوک بینی یه مقداری بزرگ به نظر می‌رسه. آیا راه حلی برای این موضوع وجود داره؟ لطفاً راهنمایی بفرمایید که چه کارهایی باید انجام بدم.
2
پاسخ

6 اردیبهشت 1404

ریحانه

یک سال از عمل بینیم گذشته اما هنوزم بینیم بلنده چیکار کنم؟

سلام من یک سال از عمل بینیم می‌گذره، بینیم استخونی بود و حالا یه حالت درازی گرفته. من از اول عمل گفته بودم که دراز نشه، ولی هنوز به همون شکل دراز مونده. اعتماد به نفسم خیلی پایین اومده و همش به خودم می‌گم که شاید ورم نوک بینیمه، ولی نمی‌دونم چرا اینطور شده. باید چیکار کنم؟
2
پاسخ

5 اردیبهشت 1404

P

علت درد نوک بینی ۷ ماه بعد از عمل موقع لمس کردن چیه؟

چرا ۷ ماه بعد از عمل بینی وقتی به نوک بینیم دست می‌زنم، بینیم درد می‌گیره؟
3
پاسخ

5 اردیبهشت 1404

مبینا صادقی

پهن شدن تیغه بینی و بزرگ و بلند شدن نوک بینی 8 ماه بعد از عمل بینی

سلام، من حدوداً ۸ ماهی میشه که عمل بینی انجام دادم. بینی من قبلاً استخوانی بود و پوستم هم ضخیم بود، همچنین بینیم بزرگ بود. حالا احساس می‌کنم نوک بینیم خیلی بزرگ و بلند شده و از جلو هم خیلی پهن به نظر می‌رسه، به خصوص قسمت تیغه‌های بینیم. ولی قبلاً نه پره‌های بینی و نه تیغه‌ها انقدر پهن نبودن. دکترم بهم گفته بود که راکوتان مصرف کنم، ولی چون آزمایش خونم مناسب نبود نتونستم استفاده کنم و به جاش از ژل راکوتان استفاده می‌کنم. حالا سوالاتم اینه: تا چند ماه طول می‌کشه ورم بینیم بخوابه؟ اگر بعد از یک سال باز هم بینیم همینطور بود، یعنی بینیم همینطور می‌مونه؟ اگر قرص راکوتان مصرف نکنم، ممکنه بینیم همینطور بمونه؟
3
پاسخ

5 اردیبهشت 1404