رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک

نازنین

تزریق ویتامین د۳ برای سفتی پره بینی بعد از عمل موثره؟

سلام وقتتون بخیر. حدودا ۷ ماه از عمل بینیم (گوشتی) میگذره و سمت راست بینیم روی پره یه بافت سفتی داره و نوک بینیم هم هنوز ورم داره و کج دیده میشه دکتر برام ویتامین D۳ تزریق کردن و کمی ورم خوابیده اما سمت راست بینیم همچنان سفته اگه فیبروز باشه ، با تزریق دوز بعدی ویتامین D۳ مشکلم حل میشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
7
پاسخ

20 بهمن 1403

مسعودی

لیزر فرکشنال برای کاهش ورم بینی بعد از عمل

سلام، دختر من حدود ۶ ماه پیش عمل بینی کرد. به علت ورم زیاد دکتر راکوتان تجویز کرد. الان بعد از ۶ ماه همچنان نوک بینی ورم داره. برای ویزیت پیش دکتر رفتیم و به علت ورم شدید نوک بینی، دکتر لیزر فرکشنال پیشنهاد دادن. سوال داشتم آیا این کار موثر هست و آیا با وجود مصرف راکوتان این کار صحیح است؟
4
پاسخ

18 بهمن 1403

نیلوفر

نخ بخیه نوک بینیم بعد از عمل جا مونده

سلام و وقت بخیر. ۶ ماه از عمل بینی‌م می‌گذره و وقتی نوک بینی‌م رو لمس می‌کنم یه تیزی حس می‌کنم. جدیدا متوجه شدم نخ بخیه هست. رنگش هم آبی یا سبز هست. اما توی عکس به شکل یه خال یا جوش کوچیک دیده می‌شه. چیکار باید انجام بدم؟
4
پاسخ

18 بهمن 1403

فاطمه

فرو رفتگی نوک بینی ۲ ماه بعد از عمل

من تقریبا دو ماهه بینی‌مو عمل کردم. تو قسمت پایین نوک بینیم یه تو رفتگی ایجاد شده که اون چند روز اول بعد از عمل نبود و تازه ایجاد شده و تو یک طرف بیشتر هم هست. علتش چیه و چیکار باید بکنم؟
4
پاسخ

17 بهمن 1403

احمد

مدل بینی نیمه فانتزی نوک گرد میخوام

عکس بینیم رو فرستادم. می خواستم بدونم که میتونم بینیم رو به مدل نیمه فانتزی نوک گرد عمل کنم؟ این مدل برای من قابل اجراست و اینکه نتیجه عملم خوب میشه؟
9
پاسخ

13 بهمن 1403

س

نوک بینی یک ماه بعد عمل بینی افت کرده

سلام، عکس اول حدود ۲۰ روز و عکس دوم یک ماه بعد از عمل بینی منه. این حالت برآمدگی نوک بینی به چه دلیل هست؟ به نظرتون بینی افت کرده و همین شکلی میمونه؟ لطفا کمک کنید.
4
پاسخ

14 بهمن 1403

M

ورم نوک بینی ۳ ماه بعد عمل

سلام، خسته نباشید. من بینیم رو ۳ ماهه عمل ترمیمی کردم. الان حدود یک هفته ست که چسبمو باز کردم. نوک بینیم چه دوران چسب چه الان که چسبمو باز کردم، بالای نوک این حالت رو داره. از همون اول هم اینطور بود، ولی روز اول خیلی زیباتر بود و حتی یکی دو هفته اول هم زیبا بود. میخواستم بدونم الان بالای نوک بینیم ورمه یا فرم بینیم همین شده؟
4
پاسخ

14 بهمن 1403

Me

5 ماه بعد از عمل بینی هنوز ورم دارم و نوک بینیم گرده

سلام، من ۵ ماهه بینیمو عمل کردم ولی هنوز ورمش زیاده مخصوصاً نوک بینی که خیلی گرد شده و اصلاً با قوس بینیم تناسب نداره. از نیم‌ رخ هم بینیم خیلی دراز و بزرگ دیده میشه و گردی نوکش انقدر زیاده که انگار افتادگی داره.   خیلی استرس دارم ولی دکترم میگه فعلاً نیاز به کورتون نیست. می‌ترسم که همینجوری بمونه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
3
پاسخ

14 بهمن 1403

شیما محبی

ورم نوک بینی کی میخوابه

سلام خسته نباشید. من تقریبا دو ماه پیش بینیم رو عمل کردم. اولش همه چیز خوب پیش رفت اما الان بعد دو ماه نوک بینیم هنوز ورم داره و وقتی دست میزنم، یه جورایی سفت به نظر میاد. اول فکر کردم طبیعیه و باید صبر کنم ولی الان دیگه نمیدونم این ورم قراره کی تموم بشه. مشکل اصلی اینه که هر کسی منو میبینه یه نظری میده که باعث میشه بیشتر بهش فکر کنم، مثل اینکه چرا بینیت هنوز این شکلیه یا نوک بینیت کوفته شده. این حرفا واقعا ناراحتم میکنه و اذیت میشم. از صبح که از خواب پا میشم، اولین کارم اینه که برم جلوی آینه و ببینم نوک بینیم بهتر شده یا نه. چند وقته انگار هیچ تغییری نمیکنه و میترسم این ورم موندگار باشه. جاهای دیگه خوبه ولی نوک بینیم انگار ورمش نمیخوابه. کسی میدونه این حالت چقدر قراره طول بکشه و آیا طبیعی هست؟ اگه راهی برای بهتر شدنش هست لطفا بگین.
4
پاسخ

7 بهمن 1403

Zahra

فرو رفتگی بینی بعد از تزریق کورتون یکسال بعد از عمل

سلام. بینیم رو یک ساله عمل کردم. در ماه یازدهم دکتر برام یک بار کورتون تزریق کردن و در ناحیه پل بینی کمی فرورفته‌تر شده. یه سمت نوک بینیم هم انگار بیشتر بالا اومده و نسبت به لمس حساس شده، مثلاً اگر ماساژ بدم درد می‌گیره. به نظرتون این فرورفتگی به مرور درست میشه؟ چون کل بینیم انگار به خاطر فرورفتگی کج نشون داده میشه.
4
پاسخ

5 بهمن 1403

فاطمه

بینی آسیایی‌ دارم، عمل کردم، برای تیغه‌ بینی غضروف گذاشتن

سلام. من یک ماهه بینیم رو عمل کردم. بینی من آسیایی بوده و برای تیغه بینیم غضروف گذاشته شده. حس میکنم تیغه بینیم نسبت به نوکش بلندتره و قوس خیلی کمی داره. میخواستم بدونم بینی من ممکنه بعداً قوس بیشتری پیدا کنه یا همین شکلی میمونه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین. عکس بینیم رو از نیم‌رخ گذاشتم.
5
پاسخ

4 بهمن 1403

دلارام

برآمدگی بینی 3 ماه بعد از عمل جراحی بینی

سلام، وقتی دو ماه از عملم گذشته بود تیغه بینی یه قوس کاملا صاف داشت بدون هیچ برآمدگی که عکسش رو هم دارم، اما الان که ماه سوم هستم و دوره چسبم تموم شده و فقط شب‌ها چسب میذارم، به نظرم قوسم رفته و روی تیغه بینی برآمدگی به وجود اومده و قسمت نوک بینی و پشتش هم برآمدگی داره. سوالم اینه که آیا این ورمه یا ناهنجاری؟ و اگه ورمه، قوس بینی برمیگرده یا از بین رفته؟
4
پاسخ

4 بهمن 1403

سارا

درد تیغه بینی ۳ ماه بعد از عمل

سلام من سه ماه از عمل بینیم میگذره ، ایا طبیعی هست که وقتی به تیغه نوک بینی دست میزنم احساس درد دارم ؟ و چقدر زمان میخواد تا بینی و استخوان مثل قبل عمل بینی بشه مثلا وقتی بهش دست میزنیم احساس درد نکنیم مرسی
5
پاسخ

3 بهمن 1403

عاطفه پنبه زن

تفاوت عمل بینی به روش پیزوسرجری با روش معمولی

سلام فرق بین جراحی بینی به روش پیزوسرجری با روش معمولی چیه و کدوم بهتره من 42 سالمه و مشکل تنفس سمت چپ بینی دارم و سر بینیم گرد و نوکش افتادگی داره
3
پاسخ

3 بهمن 1403

zahra

zahra

بینیم حالت افتاده داره

سلام همگی من بینیم خیلی حالت افتاده داره و نوکش هم خیلی گوشتی هست به نظرتون عمل کنم؟اصلا تغییری می کنم؟
5
پاسخ

4 مرداد 1403

آبان

نمی خواهم مجدد عمل بینی انجام بدهم

من سال ها پیش عمل بینی انجام دادم اما متاسفانه هنوز از نوک گرد و بزرگ بینی خودم رضایت ندارم می خواستم بدونم به جز عمل راهکار دیگه ای براش وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4
پاسخ

8 مرداد 1403

mina

mina

فیلر برای نوک بینی پهن

بینیم گوشتی و پهنه طبق مشاوره ای که گرفتم بینیم با عمل جراحی تغییر زیادی نمی کنه فیلر بینی می تونه نوک بینیم رو کوچک تر کنه؟
5
پاسخ

16 مرداد 1403

وحید

ورم شدید بالای نوک بینی و شل بودن نوک بینی

سلام، من نزدیک ۹ ماهه عمل کردم، ورم بینیم هیچ تغییری نکرده اصلاً. یه طرف بینیم سفته، بالا یه قوز ورم شده، بالای نوکش. نوک بینی قبلیم گرد و بزرگ بود. به‌نظرتون ورم کی خوب میشه؟ آیا این‌طور باقی می‌مونه؟ چون ۹ ماهه هیچ تغییری نکرده.
4
پاسخ

20 مرداد 1403

FarnazDel

FarnazDel

تیپ پلاستی بعد از عمل بینی

من یه بار عمل کردم و فقط نوک بینیم نیاز به اصلاح داره. تیپ پلاستی برای بینی های عمل شده هم مناسبه؟
6
پاسخ

31 مرداد 1403

زهرا

بینیم قوز زیادی داره و سرش پهنه عمل کنم خوب میشه؟

میخوام بینیم رو عمل کنم ولی خیلی استرس دارم از عمل میترسم و نتیجه بعدش...که فرو رفتگی یا افتادگی پیدا نکنه...بینیم قوز زیادی داره و سرش پهنه ...عمل کنم خوب میشه؟
8
پاسخ

8 شهریور 1403