682 تاپیک
یاس
دکترم مدل بینی که خواستم رو اجرا نکرد میتونم شکایت کنم؟
سلام روزتون خوش ببخشید من بینیم رو عمل کردم، عکسای قبل و بعد عملم رو بفرستم میتونید تشخیص بدین که دکتر از لحاظ کوتاه بودن بینی، مدل نیمه فانتزی، قوس و کانتور، همچنین نوک بینی بالا باشه یا نه؟ من اینارو از دکترم خواستم ولی انجام ندادن برای شکایت از ایشون، شما میتونید با عکس قضاوت کنین؟ چون شرایط اومدن ندارم، با عکس میشه یا حضوری لازم هست بیام مطب؟
1
پاسخ
21 خرداد 1404
ف
نوک بینی من بعد از برداشتن چسب فرم خودشو از دست میده چیکار کنم؟
سلام خانم ۳۴ هستم دقیقا ۴ ماهه بینیم رو عمل کردم هم قوز داشت هم افتادگی نوع بینی من تقریبا استخوانی بود و نمیشه گفت گوشتی بود تا چسب به بینی دارم سَر بینی جمع و جور و نقلی هست و با چسب سریع جمع میشه. اما همین که چسب رو برمیدارم بعد از ده بیست دقیقه فُرمش رو از دست میده و پهن و کوفته ای میشه آیا طبیعیه؟ آیا باز هم باید چسب زد؟ و اگر بله تا کی؟ ممنون میشم پاسخ بدید. مرسی
5
پاسخ
17 خرداد 1404
کیانا
نوک بینیم کجه ممکنه از ورم باشه؟
سلام من الان ۵ ماهه عمل بینی انجام دادم هنوز سمت راست بینیم ورم داره و وقتی لمسش میکنم یه فرورفتگی خیلی کم کنار بینیم حس میکنم از طرفی نوک بینیم یکم مایل به چپ شده به نظرتون این کجی ممکنه به خاطر همون ورم باشه؟ چون دقیقاً به سمت مخالف ورم مایل شده.
7
پاسخ
16 خرداد 1404
رها
عدم رضایت از فرم ظاهری بینی 80 روز بعد از عمل بینی
سلام. من ۸۰ روزه عمل بینی انجام دادم، مدل نیمه فانتزی خواسته بودم ولی احساس میکنم بینیم خیلی طبیعی شده و اون ظرافت دلخواهم رو نداره. پرههای بینیم یه حالت افتادگی دارن، مخصوصاً سمت چپم که از روبهرو پایینتر از سمت راسته و بالای همون پره یه فرو رفتگی هم هست. بهنظرتون ممکنه بخاطر ضعف غضروف باشه؟ از نیمرخ هم نوک بینیم افتادهست، گرده و اصلاً سر بالا نیست، حتی قوس هم نداره. میخواستم بدونم این مشکلات ممکنه با گذشت زمان بهتر بشن یا نه؟ و اینکه اگه بخوام ترمیم کنم، بهترین زمانش چه موقعیه؟ بینی من استخوانیه.
5
پاسخ
15 خرداد 1404
فهیمه احمد خانی
چرا بعد از یک سال و نیم نوک بینیم هنوز درد میگیره و ورم میکنه؟
سلام، من یک سال و نیم پیش عمل بینی انجام دادم، اما هنوزم هر از گاهی نوک بینیم خیلی ورم میکنه و درد میگیره. الانم دوباره همین حالت برام پیش اومده و واقعاً اذیتم. علتش چیه و باید چیکار کنم؟
5
پاسخ
15 خرداد 1404
حنانه
چرا بینی من بعد از یک سال و نیم از عمل جراحی هنوز ورم داره؟
من ۱ سال و نیم پیش عمل بینی داشتم (بینی گوشتی). ۲ مرتبه تزریق کورتن داشتم که نتیجه به صورت موقت بود و بعد ۶ ماه اثر کورتن رفت. الان بینیم خیلی ورم داره، باید چیکار کنم؟ و نوک بینیم زمانی که آب به صورتم میزنم بوی بد میده.
6
پاسخ
11 اسفند 1403
مریم
قرمزی و التهاب نوک بینی 4 سال بعد از عمل بینی
سلام. من حدود ۴ سال پیش جراحی بینی انجام دادم و توی نوک بینیم غضروف مصنوعی گذاشتن. چند ماه پیش نوک بینیم قرمز و متورم شد و حتی یه ترک کوچیک هم روی یکی از سوراخهای بینی افتاد. با مراجعه به دکتر پوست و مصرف آنتیبیوتیک، بعد از یه مدت خوب شدم و حدود ۴۰ روز علائمی نداشتم. اما الان دوباره احساس میکنم یه طرف نوک بینیم قرمز و شبیه غضروف شده، خیلی نگرانم که دوباره عفونت کرده باشه. میشه راهنماییم کنین؟
7
پاسخ
14 خرداد 1404
نازنین کریمی
تیزی نوک بینی و نداشتن قوس 7 ماه پس از عمل بینی
سلام. من حدود ۷ ماهه عمل بینی انجام دادم ولی هنوز نوک بینیم از نیمرخ خیلی تیز دیده میشه، در حالی که اصلاً قوس بینی ندارم. این موضوع خیلی اذیتم میکنه. ممکنه درست بشه؟
4
پاسخ
14 خرداد 1404
رزا
ممکنه ورم باعث گردی نوک بینی ۵ ماه بعد از عمل بینی باشه؟
سلام. حدود پنج ماه و نیمه که عمل بینی انجام دادم. پوستم نازکه و هنوز نوک بینیم حالت گردی داره. ممکنه هنوز از ورم باشه؟ احتمال اینکه این حالت توی ماههای بعد بهتر بشه چقدره؟
5
پاسخ
12 خرداد 1404
نرگس
بعد از ده ماه غضروف نوک بینیم بزرگ شده برمیگرده مثل قبل؟
سلام من بینی گوشتی با پوست ضخیم داشتم و الان حدود ۱۰ ماهه که عمل کردم اوایل خیلی از فرم بینیم راضی بودم مخصوصاً نیم رخش اما حالا احساس میکنم غضروف نوک بینیم بزرگ تر شده و قوس بینیم هم بیشتر شده این میزان قوس رو اصلاً دوست ندارم میخواستم بدونم امکانش هست که فرم بینیم دوباره مثل ماه های اول بعد عمل بشه؟
5
پاسخ
12 خرداد 1404
سحر
نوک بینی خیلی بالاست امکان اصلاحش هست؟
سلام. من دو هفتهست که عمل بینی انجام دادم و قبل عمل به دکترم تأکید کرده بودم که نوک بینیم زیاد بالا نره، چون فاصلهی بین لب و بینیم از قبل زیاد بود. ولی الان حس میکنم نوک بینی خیلی بالا رفته و پشت لبم خیلی توی دید هست. واقعاً ناراحتم، نمیدونم الان باید چیکار کنم 😔
6
پاسخ
11 خرداد 1404
مینا
۲۷ روز بعد عمل بینی ولی هنوز از فرمش ناراضیم
سلام، من ۲۷ روزه عمل بینی انجام دادم ولی از فرم بینیم اصلاً راضی نیستم. به پزشکم گفته بودم نوک بینیم گرد بمونه ولی الان احساس میکنم تیز شده. از روبرو هم پرههای بینیم حالت طبیعی و منحنی نداره و خیلی عمودیه، حس میکنم زیادی جمع شده. نکته اینجاست که بینیم ورم زیادی نداره و بزرگ هم نشده، ولی نوک بینی، تیغه و حتی پرهها خیلی سفت هستن. میخواستم بدونم آیا ممکنه این سفتیها با گذر زمان کم بشه و باعث بشه نوک بینی افتادهتر و گردتر بشه؟ و اینکه اون تیزی سوراخ بینی سمت راستم میتونه بخاطر تورم باشه؟ کلاً میخوام بدونم به نظرتون این فرم بینی طبیعی حساب میشه یا نه؟
10
پاسخ
11 خرداد 1404
phtima
نوک سربالای بینی بعد عمل بینی پایین تر میاد؟
سلام وقت بخیر. من عمل بینی انجام دادم ولی الان نوک بینیم خیلی سربالاست. بهم گفتن به مرور زمان پایین میاد، اما سوالی که دارم اینه که آیا واقعاً بعد از یه سال نوک بینی کاملاً به حالت طبیعی برمیگرده یا فقط یه مقدار پایینتر میاد و حالت نیمهفانتزی داره؟
5
پاسخ
12 خرداد 1404
مرمر
چرا بعد از تزریق کورتون نوک بینیم فرو رفته؟
سلام من حدود ۵ ماه پیش، یعنی دو ماه بعد از عمل بینی دکترم بهم کورتون تزریق کرد، بعد از تزریق بالای نوک بینیم فرو رفته و این مشکل تا الان هیچ تغییری نکرده، خیلی ناراحتم و به نظرتون الان باید چیکار کنم؟
3
پاسخ
10 خرداد 1404
نازنین کریمی
آیا تیزی بینی 7 ماه بعد از عمل بینی از بین میره؟
سلام. من حدود ۷ ماهه که عمل بینی انجام دادم، از نیمرخ حس میکنم نوک بینیم خیلی تیز شده. میخواستم بدونم ممکنه با گذشت زمان گردتر بشه یا همینطور تیز میمونه؟
11
پاسخ
8 خرداد 1404
مریم
۴ ماهه عمل کردم نوک بینیم هنوز کجه
سلام، ۴ ماهه عمل بینی انجام دادم ولی نوک بینیم یهکم حالت کج داره. خواستم بدونم این موضوع طبیعیه و درست میشه یا نه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین 🙏🏻
5
پاسخ
8 خرداد 1404
F
یک سال و نیم بعد از عمل بینی هنوز احساس فشار روی بینی و نوکش دارم
سلام من حدود یک سال و نیمه که عمل بینی انجام دادم ولی هنوز احساس میکنم فشار زیادی روی استخون بینی و نوک بینیم دارم علتش چی میتونه باشه؟ ممکنه به خاطر ضربه هایی که چند ماه پیش به بینیم خورده یا به خاطر میگرن باشه؟
13
پاسخ
6 اردیبهشت 1404
ملیحه
بینیمو دو بار عمل کردم اما هنوز مشکل داره
سلام. من پارسال بینیمو عمل کردم ولی بعد از یک سال هنوز قوز داشت، پرههای بینیم متقارن نبودن، نوک بینیم بزرگ بود و حتی بوی بدی هم ازش میومد. برای همین دوباره عمل کردم و الان یک ماه از عمل دومم میگذره. دکتر گفته بود قراره قوس بدن به بینیم، اما حتی قوز قبلی هم هنوز معلومه و درست برنداشته. فقط نوک بینی رو کمی کوچیک کرده. تازه تیغه بینیمم انحراف داره و کاملاً قابل مشاهدهست. دفعه اول همه هزینهها رو دادم، ولی دفعه دوم فقط هزینه بیمارستان رو دادم. الان میخوام بدونم میتونم از این دکتر شکایت کنم؟ میشه برم پیش رئیس بیمارستانی که توش عمل شدم و اونجا اقدام کنم؟
1
پاسخ
7 خرداد 1404
یلدا
بعد دو ماه و نیم طبیعیه که نوک بینیم هنوز ورم داشته باشه؟
سلام، من حدود دو ماه و نیمه که بینیمو عمل کردم استخوانی بود و مدل نیمه فانتزی زدم، ولی نوک بینیم هنوز خیلی ورم داره و اصلاً نسبت به ماه اول تغییری نکرده. دکترم گفت دیگه چسب نزنم، ولی من نگرانم نکنه این فرم نوک بینیم همیشگی باشه و از ورم نباشه، جالبه که دوستم با بینی گوشتی همزمان با من عمل کرد ولی الان بینی اون خیلی کوچیکتر و ورمش کمتره. در حالی که خودم کلی رعایت میکنم و اصلاً نمک نمیخورم. واقعاً طبیعیه که هنوز اینقدر ورم داشته باشم؟
2
پاسخ
6 خرداد 1404
رامین
حرکت نوک بینی موقع خنده 3 ماه بعد از جراحی بینی طبیعیه؟
سلام. من سه ماهه که عمل بینی انجام دادم، ولی وقتی میخندم نوک بینیم یه کم به یه سمت متمایل میشه و حرکت میکنه. میخواستم بدونم این موضوع طبیعیه یا نه؟ ممکنه خودش درست بشه یا نیاز به ترمیم داره؟
5
پاسخ
5 خرداد 1404


