682 تاپیک
زهرا حسنی
ضربه به نوک بینی 40 روز بعد از عمل بینی
باسلام بینیمو حدودا ۴۰ روزه که عمل کردم. امشب دراز کشیده بودم که گوشیم افتاد روی بینیم، قسمت نوک بینیم ضربه دید. احساس گزگز به صورت جزئی در کمی بالاتر از نوک بینی (همون قسمت غضروف) دارم. بعد از ضربه، بینیمو از دو طرف به صورت ماساژ یازده گرفتم، یه صدای کوچیکی حس کردم، نگران شدم. خونریزی و گرفتگی هم ندارم فعلا. ممکنه غضروف نوک بینی جابهجا شده باشه یا فرم بد بگیره؟
5
پاسخ
21 تیر 1404
سمیرا
برآمدگی سفت بین دو ابرو بعد عمل ترمیمی غضروفه یا ورم؟
دو ماه و نیم از عملم میگذره عمل ترمیمی با پیوند غضروف دنده داشتم به طرف کامل خط کانتور دارم جوری که انگار خطکش گذاشتن روشن دست کشیدنی زیرش سفته ولی سمت دیگه خط کانتور ندارم و دست میکشم نرمه بین دو چشم تیغه ی بینی خیلی پهن شده و روی تیغه وسط چشم ها که چسب نمیزدم یه برآمدگی هست که شکل قوز دیده میشه نمیدونم ورمه یا غضروف دست میکشم سفت و استخوونیه اون برآمدگی روی پره ی بینیمم یه طرف نوک بینی یکم گرد و برآمدست انگار چیزی میشم زده رنگشم سفیدو اطرافش قرمزه ...اینا به مرور زمان ممکنه درست شه یا نیاز به سوهان کشی پیدا میکنم ؟
5
پاسخ
20 تیر 1404
فاطمه
کوچک کردن نوک بینی با فیلر 12 سال بعد از عمل بینی
برای پر کردن قوس بینی و کوچک کردن نوک بینی فیلر مناسب هست؟ البته ۱۲ سال قبل عمل کردم
4
پاسخ
21 تیر 1404
ندا
آیا تزریق غضروف مایع به بینی دائمیه یا بعد از مدتی از بین میرود؟
سلام وقت بخیر من هشت ماهه عمل کردم حدود دوماه پیش دکترم برام غضروف مایع تزریق کرد ولی الان بینیم مخصوصا نوک خیلی بزرگ شده و فرمش بد شده انگار ک عمل نکردم باید چکار کنم آیا با آنزیم میشه به حالت اول برگرده؟
5
پاسخ
23 تیر 1403
یاس
میشه نخ بخیه باقی مونده تو بینیمو بدون جراحی درآورد؟
سلام خرداد سال ۱۴۰۱ جراحی بینی کردم. امسال نوک بینیم جوش دردناک و چرکی زده. رفتم دکتر گفتن نخ بخیه باقی مونده و باید جراحی بشه و خارج بشه. میخواستم ببینم راه حل دیگهای نداره؟ چون خیلی میترسم جراحی کنم، دوباره تکرار بشه یا نکروز بینی رخ بده. ممنون میشم راهنماییم کنید.
5
پاسخ
18 تیر 1404
مریم
ماندگاری و تشدید ورم بینی 5 ماه بعد از عمل بینی
سلام و عرض ادب، من ۵ ماهه که بینیمو عمل کردم. بعد از ۲ هفته، بینی من عفونت کرد که دکتر برام آمپول و آنتیبیوتیک نوشت که مصرف کردم و عفونت برطرف شد. اما الان بعد از ۵ ماه هنوز ورم زیادی دارم. تا ۲ ماه پیش انقدر ورم نداشتم و ظاهر بینیم قشنگتر بود، اما الان اینطور نیست، مخصوصاً در نوک بینیم. میخواستم بدونم دلیلش چیه؟ من نه مصرف دخانیات دارم، نه کار سنگین انجام میدم، نه مواد غذایی شور استفاده میکنم.
3
پاسخ
17 تیر 1404
Diyan
۴۰ روزه عمل کردم ولی نوک بینیم پهن و سوراخاش بازه چکار کنم؟
سلام خسته نباشید من چهل روزه عمل بینی انجام دادم. دکترم بهم گفت یک ماه بیشتر چسب نزن. الان نوک بینیم خیلی پهنتر شده و سوراخای بینیم هم انگار خیلی بازتر شده. به دکترمم که میگم، میگه دیگه چسب نزن. چکار کنم من الان؟
5
پاسخ
17 تیر 1404
فاطمه
فرورفتگی پایین نوک بینی و عدم تقارن پره بینی 8 ماه بعد عمل
سلام من شیش ماهه بینی مو عمل کردم از همون اوایل پایین نوک بینیم هردو طرف فرورفتگی ایجاد شد که دکترم گفتن هفت هشت ماه باید بگذره پوست خودشو ول میکنه و خوب میشه اگر نشد برات درستش میکنم الان بهتر شده ولی خوب خوب نشده که چن روز پیش که به دکترم مراجعه کردم گفتن بینیت الان مشکلی ندارع و خوبه کلا مدلش همینجوریه و نمیتونم الان دستکاریش کنم و بعد یکسال اگر هم بخام درست کنم میکنم ینی گردن نمیگیره و میگه مشکلی ندارع و پره بینیم یک طرف از طرف دیگه بزرگتره و خب الان برام اذیت کنندس میخاستم ببینم دکتری هست که بخاد راهنماییم کنه و یا کمکم کنه
8
پاسخ
14 تیر 1404
Mahta
کوچک کردن نوک بینی با روش لیفت با نخ
آیا روش لیفت با نخ برای کوچک کردن اندازه نوک بینی گوشتی روش مناسبی است ؟
5
پاسخ
15 تیر 1404
سحر
رفع ایرادات بینی عمل شده بدون جراحی ترمیمی 1 سال بعد عمل
سلام. جراح بینی من استخوان بینی رو خیلی صاف و بدون حالت درآورده و یک قوز کنار بینی و یک قوز هم روی بینی درومده. من به هیچ وجه دیگه جرات ندارم زیر دست خودشون برم برای روتوش. میخوام بدونم آیا پزشکان دیگه قبول میکنن که بعد یک سال و توی مطب این اصلاحات رو برای من انجام بدن یا فقط باید جراحی ترمیمی کرد؟ اصلاحات مورد نیاز هم رفع ۲ قوز هست و هم کمی حالت و انحنا دادن به کنارههای استخوان. امیدوارم عکس گویای مشکل باشه. البته مشکلاتی که ایجاد شده برام زیاده، از اضافهای که نوک بینی هست و مشکل تنفسی، اما چون هم هزینه ترمیم ندارم، هم دیگه جرات عمل ندارم و هم سنم ۴۰ سال هست و بالاس، میخوام بدونم که کدومو میشه بعدا پیش جراح دیگه و تو مطب انجام داد.
7
پاسخ
14 تیر 1404
ماه
بعد حدود ۴ سال غضروف سفید از نوک بینیم بیرون زده درمانی داره؟
سلام، من حدود ۳ سال و ۱۰ ماهه که بینیمو عمل کردم. حدود یک ماهه متوجه شدم که داخل بینیم، به سمت نوک بینی، غضروف سفید رنگی بیرون زده. این حالت تو هر دو سوراخ بینیم دیده میشه. نه ضربهای به بینیم خورده و نه کاهش وزن شدید داشتم. از بیرون هم ظاهر بینیم کاملاً طبیعی و خوبه و مشکلی نداره. من واقعاً بینیمو دوست دارم و اصلاً نمیخوام عمل ترمیمی انجام بدم 😔😔 فقط میخوام بدونم آیا کسی دیگهای هم همچین مشکلی داشته؟ درمانش چیه؟ لطفاً راهنماییم کنین که باید چیکار کنم.
4
پاسخ
19 فروردین 1404
Shzh
پوست نوک بینیم ضخیمه و سفته و فرم بینی از دور بده
سلام وقتتون بخیر آقا هستم و ۹ ماهه بینیمو عمل کردم و نوک بینیم پوست ضخیمی هم داشت. غضروف نوک بینیم خیییلی سفته و نوک بینیم هم بالاست هنوز. بعد از تموم شدن ورم نوک بینیم، نوک بینی پایین میاد؟ بینی از نزدیک فرم خوبی داره و نوک بینی بالا نیست، اما از دور نوک بینی بالاست و بد فرم نشون میده.
5
پاسخ
13 تیر 1404
الینام
مشکل برجستگی دردناک کنار پره بینی بعد از عمل بینی
سلام، من تقریبا دو ماه قبل عمل بینی کردم اما الان کنار پره بینیم، نزدیک نوک بینی، یه برجستگی گرد و سفت وجود داره که وقتی بهش دست میزنم درد هم داره. این مشکل توی یک طرف بینی بیشتر دیده میشه و طرف دیگه کمتره. چون شهرستان هستم، یک بار پیش دکترم رفتم و این موضوع رو نشون دادم. دکترم گفتن بعد از خارج کردن فیلم رادیولوژی، مشکل برطرف میشه. الان فیلم رادیولوژی رو خارج کردم ولی بعد از یک ماه هنوز هیچ تغییری ایجاد نشده. میخواستم بدونم دلیلش چی هست؟
8
پاسخ
25 دی 1403
یلدا
بزرگی نوک بینی و چرب شدن پوست آن ۳ ماه بعد از عمل بینی
سلام، من ۳ ماه و نیم از عمل بینیم میگذره ولی نوک بینیم خیلی بزرگه، نمیدونم ورم هست یا نه چون نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری نکرده و این منو خیلی نگران کرده که نکنه همینجور بمونه. و سوال دیگه اینکه بعد از عملم پوست بینیم به شدت چرب شده، طوری که وقتی با دستمال پاک میکنم دستمال چرب میشه. آیا پوستم خوب میشه مثل قبل یا نه؟
3
پاسخ
13 تیر 1404
سحر
چهل روز از عمل بینیم میگذره بالای نوک بینیم فرو رفته
سلام، ۴۰ روزه بینیمو عمل کردم، دکترم ۲ بار کورتون زده. الان یه قسمت بالای نوک بینیم فرورفته، چکار باید بکنم؟
5
پاسخ
11 تیر 1404
زهره غلامی
فرورفتگی و ورم نوک بینی شش ماه بعد از عمل
سلام، شش ماه از عمل بینی میگذره ولی نوک بینی بشدت ورم داره و بالای نوک بینی فرورفته شده، به طوری که دو هفته ی اول بعد عمل این طور نبود. امکان داره درست بشه؟
3
پاسخ
11 تیر 1404
mozhgan
بینیم خیلی قوس پیدا کرده به مرور درست میشه؟
سلام وقتتون بخیر ببخشید من سه ماه و سه هفتس عمل کردم، تا یه هفته پیش چسب میزدم ولی یه هفتس دیگه فقط شبا میزنم. الان بینیم خیلی قوس پیدا کرده و شبیه سرسره شده و نوکش تیز شده. من اصلا انقد قوس نمیخواستم، از دکترم خواستم اونم گفت قوس نمیدم خیلی، ولی الان خیلی قوسدار شده. آیا درست میشه به مرور؟ 😔
4
پاسخ
8 تیر 1404
ماهک
فرورفتگی بالای نوک بینی 8 ماه بعد از عمل بینی
۸ ماهه بینیم رو عمل کردم، دو ماه بعد از عمل بینیم یعنی شش ماه پیش، دکتر به بینیم کورتون تزریق کرد و بالای نوک بینیم فرو رفته شد. از طرفی بینی من ورمهای نقطهای زیاد داره. خیلی خیلی ناراحتم. ممکنه فرورفتگی بینیم برطرف بشه؟
5
پاسخ
5 تیر 1404
ایلیا
فرورفتگی نوک بینی ۱۶ روز بعد از عمل بینی
سلام من 16روز هست عمل بینی انجام دادم بعد از اولین بار چسب زدن نوک بینی فرورفتگی پیدا کرد میخوام بدونم برطرف میشه یا نه؟
3
پاسخ
4 تیر 1404
maryam
ورم نوک بینی 2 سال بعد از عمل بینی بدون درد و قرمزی طبیعیه؟
دو سال از عمل بینی من میگذره، مشکلی نداشتم. اخیرا نوک بینی متورم شده اما قرمز نیس و درد هم نداره، بوی بد هم حس نمیکنم. انگار آب زیرشه و محدوده مشخصی داره کاملا. اگر هم دقت کنن متوجه میشن اما با لمس کاملا مشخصه. علتش چیه؟
5
پاسخ
20 خرداد 1404


