682 تاپیک
ندا
چرا نوک بینی من هنوز بزرگ و غضروفیه ۵ ماه بعد از عمل بینی؟
سلام وقت بخیر، من ۵ ماهه که بینیمو عمل کردم ولی هنوز احساس میکنم نوک بینیم بزرگ و غضروفیه و تیغه بینیم ورم داره و پهنه. ممکنه خیلی جای تغییر داشته باشه؟ یا شکل نهاییشو توی این مدت گرفته؟ ممنونم
5
پاسخ
7 مرداد 1404
s
اون تیکه پایین بینیم برآمده ست یا فقط ورم داره؟
سلام اون فلش بالایی ک زدم بهم گفتن فشار چسب باعث شده بینیت اینجا بره داخل و اون ی تیکه انگار افتاده پایین درسته؟ یا ورمه؟ فرو رفتگیه یا ورم؟ خوب میشه؟ بعد اون فلش پایینی ک زدم ورودی سوراخ اون سمت برامدگی داره اون ورمه؟ میره؟
21
پاسخ
28 تیر 1404
بهار
قیچی کردن بخیه بینی بعداز 5 ماه مشکلی به وجود نمیاره؟
سلام وقت بخیر، من پنج ماهه بینی عمل کردم، نوک بینی یه کم به سمت راست متمایل بود، دکتر بخیه داخل بینی رو قیچی کرد. آیا برای فرم بینی و قوس بینی مشکلی پیش نمیاره یا باعث بزرگتر شدن بینیم نمیشه؟
3
پاسخ
7 مرداد 1404
• Erfan
هزینه عمل بینی استخوانی و قوز دار چقدر میشه؟
سلام، هزینه یه عمل بینی استخوانی قوزدار و بالا بردن نوک بینی به اندازه کم چقدر درمیاد؟
12
پاسخ
21 تیر 1404
مژ
زدن کرم ضدآفتاب روی بخیه بینی به بافت بینی آسیب میزنه؟
سلام وقتتون بخیر ببخشید من چهار ماهه عمل کردم و نوک بینیم یه بخیه غیرقابل جذب از اول نوکش بیرون بود. نشون دکتر دادم، یکم کشیدش بیرون که قیچیش کنه. یکم قیچیش کرد ولی بازم نوکش بیرونه و دستم بهش میخوره. آیا نگرانکنندهاس؟ کرم ضدآفتاب میزنم، روش وارد نمیشه به بافت بینیم؟ آسیبی نمیزنه؟
4
پاسخ
3 مرداد 1404
رها
برای ترمیم نوک و پره بینی کدام غضروف بهتر است ؟
سلام، برای ترمیم نوک و پره بینی بهترین غضروف چیه؟ غضروف گوش بهتره یا دنده یا بانک غضروف؟
5
پاسخ
2 مرداد 1404
lili
چرا بعد از پیوند تیغه بینی نوک بینیم فرو رفته شده؟
سلام. من جراحی پیوند سوراخ تیغه بینی از دنده انجام دادم. قبلش دو بار عمل شده بودم، یک بار رینو و یک بار سپتو که در عمل دوم به خاطر عدم مهارت پزشک تیغه بینیم سوراخ شد. حالا که عمل ترمیمی انجام دادم، ظاهر بینیم خراب شده. قبلش بینیم مشکل ظاهری نداشت. الان یک طرف نوک بینی غضروف نداره، یعنی غضروف نوک بینی رو به اشتباه داخل پره گذاشته. پره برجسته شده و نوک بینی متمایل به سمت راست فرو رفته. و همون سمت رو پل بینی باز هم در سه رخ سمت راست غضروف اضافی گذاشته و باعث شده بینی قوز پیدا کنه. خود دکتر میگه صبر کن درست میشه اما الان یک سال گذشته و کوچکترین تغییری نکرده. چقدر وقت دیگه میتونم عمل کنم؟ چه عملی نیاز داره؟ آیا باز هم غضروف از دنده میخواد؟ لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم؟ و اگر پزشکی فکر میکنه میتونه مشکل من رو حل کنه لطفا بفرمایید که من برم مطب برای معاینه حضوری.
6
پاسخ
1 مرداد 1404
ناز
راهی هست غضروف بیرون زده نوک بینی رو ترمیم کنم؟
سلام، من ۳ سال از عملم میگذره اما غضروف بینیم از نوک بینی زده بیرون. میتونم الان درستش کنم یا راهی نداره؟
3
پاسخ
2 مرداد 1404
مونا
فرورفتگی قسمتی از کلوملای بینی 50 روز بعد از عمل تیپ پلاستی
سلام وقتتون بخیر من حدود ۵۰ روزه که عمل تیپپلاستی انجام دادم. تنها مشکل بینیم نوکش بود، ولی الان بعد از عمل، قسمت کلوملای بینیم یه جورایی فرو رفته شده. میخواستم بدونم این فرورفتگی به مرور زمان بهتر میشه یا نه؟ درمانی داره؟ راهکاری براش هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
15
پاسخ
29 فروردین 1404
نسرین
بخیه های عمل بینیم هر از گاهی جوش میزنن چیکار کنم؟
سلام وقت بخیر، من یک سال و هفت ماهه عمل بینی انجام دادم، البته بینی گوشتی و پوست ضخیم داشتم. نوک بینیم هنوز ورم داره و هر چند وقت یه بار جای بخیههای داخل بینی جوش میزنه و حتی هر روز پماد استفاده میکنم، داخل بینی احساس خشکی دارم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
3
پاسخ
31 تیر 1404
tina
چرا بعد ۴ ماه بینیم هنوز ورم داره و قوزش کامل نرفته؟
چهار ماهه که بینیمو عمل کردم، از قبلشم بزرگتر شده. نوک بینی من اصلاً اینجوری نبود، خیلی کوچیک بود ولی بعد عمل خیلی پفدار شده. قوز بینیمم خیلی کم رفع شده ولی بازم کامل از بین نرفته. آیا درست میشه به مرور؟
3
پاسخ
30 تیر 1404
فاطمه
چرا بعد از ضربه به بینیم هنوز اون برآمدگی پشت نوک بینیم نرفته؟
سلام، هفت ماهه که از عمل بینیم میگذره. دقیقا ۲۴ روز بعد از عمل، بینیم ضربه متوسطی به قوسش وارد شد. دکتر رفتم، گفتن شکستگی اتفاق نیفتاده. دقیقا بعد از اون ضربه، همون ناحیه انگار ورم کرد و برآمده شد. این برآمدگی دقیقاً پشت نوک بینیمه. تا الان سه بار برام کورتون تزریق کردن ولی هنوز اون ورم به طور کامل از بین نرفته. وقتی چسب میزنم ورم میخوابه ولی وقتی نمیزنم، دوباره اون برآمدگی برمیگرده. یعنی اتفاقی نیفتاده؟ درست نمیشه؟ عکس چهارم برای دیشب هست، عکسای قبلش برای شبهای قبلترشه.
5
پاسخ
27 تیر 1404
zahra
زاویه بین بینی و صورت و افتادگی نوک بینی بعد از جراحی بینی
سلام، من کمتر از یک ماهه که عمل بینی انجام دادم، ولی حس میکنم زاویه بین بینی و صورتم خیلی کمه، حتی به نظر میاد کمتر از ۹۰ درجه باشه. شنیدم بعد از عمل نوک بینی کمی پایینتر میاد. یعنی ممکنه بینی من بیشتر از این افتادگی پیدا کنه؟ من درخواست بینی نیمه فانتزی داشتم، اما با توجه به عکسی که دارم، به نظرتون سبک جراحیم چی بوده؟ آیا بعد از کاهش ورم، ظاهر بینی بهتر میشه و زاویه اصلاح میشه؟
4
پاسخ
13 اسفند 1403
pari
کنار نوک بینیم فرورفتگی داره و هرچی ورم میره بیشتر میشه
کنار نوک بینیم فرو رفتگی داره و از اولم بود، هرچی ورمم کمتر میشد این فرو رفتگیه بیشتر میشد. الانم ۱۰ ماه از عملم میگذره و بینیمم کیپه همش.
3
پاسخ
26 تیر 1404
سارا
فرورفتگی و تغییر رنگ نوک بینی پس از تزریق کورتون
سلام. من حدوداً دو ماه پیش کورتون تزریق کردم. همون جایی که تزریق شده نوک بینیم یه مقدار فرو رفته و لک سیاه افتاده که از روبرو خیلی نمای بدی داره و خیلی دارم اذیت میشم. ۵ ماهه عمل کردم. دکترم ویزیت کرده میگه فقط بهش دست نزن و لایهبردار استفاده کن، ولی خیلی نگرانم. واقعاً درست میشه یا فقط برای اینه از سر خودشون باز کنن؟ و اینکه اگه درست نشه، بجز تزریق فیلر راه دیگهای نداره؟ مثلاً با غضروف خودم بشه جاشو پر کرد؟
3
پاسخ
25 تیر 1404
ساحل
بزرگ شدن بینی ۵ماه بعد از جراحی
سلام وقتتون بخیر من ۵ ماهه که عمل کردم،ماه های اول بینیم خیلی خوش فرم و کوچیک بود اما الان هرچی میگذره نوک بینیم داره بزرگتر میشه و قوس بینیم داره محو میشه گاهی خیلی درد میاد و بینیم مثل روز اول حس سنگینی داره. علتش چیه؟
8
پاسخ
18 خرداد 1403
Mbbb
چند ساله عمل کردم ولی بینیم هنوز ورم داره
سلام. من چند ساله بینیم رو عمل کردم ولی همچنان نوک و استخوانش ورم داره، چیکار کنم؟ بینی خودم هم باریک بود، الان خیلی ناراحتم. دکتر اصلاً راهنمایی بعد عمل نکرد.
6
پاسخ
19 تیر 1404
فرشته
فرورفتگی نوک بینی بعد از رینوپلاستی
رینوپلاستی انجام دادم، ببخشید نوک بینیم فرورفتگی داره، آیا درست میشه؟
3
پاسخ
24 تیر 1404
نازنین
بعد ۷ ماه هنوز نوک بینیم و پره هاش ورم داره
سلام، من الان نزدیک ۷ ماهه که از عمل بینیم میگذره ولی نوک بینیم و پرههای بینیم هنوز ورم دارن. آیا تزریق کورتون تاثیر داره؟ خراب نمیکنه یا باعث فرو رفتگی نمیشه؟ الانم بعد از ۷ ماه هنوز از بینی نمیتونم نفس بکشم، اصلاً نمیتونم از بینی نفس بکشم. باید چیکار کنم؟
3
پاسخ
23 تیر 1404
s
نامتقارن بودن سوراخ بینی 26 روز پس از عمل
سلام، من ۲۶ روزه دماغمو عمل کردم، سوراخاش نامتقارنن. رفتم پیش دکترم، واسم پنبه گذاشت گفت یک هفته بمونه. درسته؟ آیا این مدل پنبه اگه یک هفته بمونه تو سوراخ بینیم همینطوری، باعث کج شدن نوک بینیم نمیشه؟ یا انحرافی چیزی؟ توروخدا حالم خیلی بده 🥺
5
پاسخ
22 تیر 1404


