310 تاپیک
لیلا
اسپیرونولاکتون رو یهو قطع کردم ریزش موهام تمومی داره؟
من دوماه قرص اسپیرولانکتون ۱۰۰ مصرف کردم برای اکنه موی زائد و حالت پرخاشگری که داشتم و متاسفانه نمیدونستم باید به تدریج قطعش کنم و بعد از اخرین قرص روز شصتم دیگه مصرف نکردم الان موهای خیلی بلندی دارم و داره میریزه توی حموم دسته ای و بیرون میبافم ولی بازم اگر باز کنم روزی دویست سیصد تا میریزه هم موهای بلندم هم ریز ریزا میریزه موهام نازک شده و ریشه هام به راحتی مورو ول میکنن الان یکماه از قطع کردنش گذشته و ریزشش قطع نمیشه دو هفتست نمیدونم دوباره با دوز کم شروع کنم و یواش یواش قطع کنم یا نه دیگه نخورم الان چقد از موهام قراره از بین بره؟ همونطور که یه جا دیدم انگار دیگه یه مقداری از مو وارد فاز ریزش شده هر کاری بکنم و میریزه آمپول بیوتین گرفتم سه روز درمیون و زدم تاثیر چندانی نداشت دو سه ماهیم هست به شدت فشارم پایینه سردمه لرز و ضعف دارم نمبدونم از اسپیرولانکتونه از کم خونی یا کمبود آهنه یا یه ویتامین خاص راهکاری میخوام که مطمعن باشم که دیکه تو دو هفته آینده نریزه چون اینجوری پیش بره هیچیش نمیمونه تنبلی تخمدان قبلا کمی داشتم و موی زائد زیر چونه دور ناف و دست و پا و صورت و جوش اکنه فعال صورت زیاد داشتم نفخ داشتم عصبی بودم و بی حوصله الانم ریزش مو از ریشه و ضعیف شدن ریشه مو دارم از دو سوم پشت سرم هست جلو سرم خیلی کم تر اسپرولانکتون تاثیراتیم داشته پرخاشم کمتر شده و آروم ترم موهای زیر چونه و ناف نازک شدن و یکم کمتر ولی موهام چه موی کوتاه چه بلند ریزش پیدا کرده از ریشه و موقع شونه صدای کنده شدن از ریشه رو میشنوم پریودی هام تو دوران اسپیرونولانکتون دوبار در ماه بود توی اون دوماه الانم بهم ریخته و دیر به دیر و نامنظمه گوارشمخوب شده چون قبلتر بیشتر وقتا یبوست بودم خوابم هم تنظیمش بهم ریخته و درست نمیشه استرسم ندارم زیاد درکل ولی الان برای ریزش موهام استرس دارم خیلی واین تشدیدش میکنه بی انرژی و کسلم ضعف
1
پاسخ
23 اسفند 1404
مائده
موهای همسرم تو سن کم سفید شده و از شقیقه داره میریزه
موهای سر همسرم تو سن کم شروع به سفید شدن کرده ، از قسمت شقیقه هم کم کم داره میریزه ، علتش چیه و چطور جلوگیری کنیم از این موضوع
1
پاسخ
22 اسفند 1404
زهرا
ریزش موی شدید بعد از قطع اسپیرونولاکتون
😭سلام ریزش موی شدید دارم و الگوی ریزشم هورمونی نیست به کمکتون احتیاج دارم خواهش میکنم راهکار بدید😭 من ۲۲ سالمه برای پرمویی بدنم و تنبلی تخمدان رفتم دکتر و دکتر بهم مکمل اوزیل، قرص ویتاگنوس،اسپیرونولاکتون ۲۵ و مدروکسی پروژسترون دادن اینا رو ۵ ماه مصرف کردم و دوز مصرفی اسپیرونولاکتون روزی ۲ تا قرص بود که میشود ۵۰ دوز قبلش ریزش مو اصلا نداشتم ی هفته بود که اسپیرونولاکتون و قطع کردم و بعد از ی هفته ریزشم شروع شد(❌️البته تو این چند ماه ۲ هفته هم تموم شده بود مصرف نکردم ولی ریزشی ندیدم❌️) اولش کم بود فقط موقع دوش بود بعد ۳ هفته هی بدتر شد و الان بعد یک ماه به شدت ریزش دارم از همه جای سرم حالم خیلی بده همش گریه میکنم😭😭😭 کف اتاقم شده پر از مو دست میکشم ۲۰ تا ۳۰ تا بالا میاد تو روز ۲۰۰ تا میریزه اصلا نمیتونم سرم و بشورم حتی با اب سرد🥲 توی نت که سرچ کردم خودم فهمیدم که احتمالا ریزش موی تلوژن✅️ ولی علت تلوژن رو نفهمیدم این سویه کرونا رو ۲/۵ ماه پیش گرفتم و هیچ عامل استرسی هم نداشتم!!! ۱_دکتر پوست و مو ک رفتم بهم گفت هورمونیه و علتش مدروکسی پروژسترون و برام سونو و ازمایش نوشت!!۲_رفتم طب سنتی گفت هورمونیه و علتش اسپیرونولاکتون۳_ رفتم ی دکتر پوست و مو دیگه گفت تلوژن و به خاطر کرونایی ک گرفتی هست و ریزشت خوب نمیشه!۴_ رفتم پیش دکتر زنان ک بهم این دارو ها رو داده بود گفت اون دکتر الکی گفته و مشکل از قرص هایی ک من بهت دادم نبوده!!! الان من نمیدونم چیکار کنم الکی الکی موهام داره میریزه و دارم کچل میشم منی ک چقدر مو داشتم تروخدا کمکم کنید😭 ی رهی بهم نشون بدید ک ریزشم قطع شه تا الان چندیدن میلیون خرج کردم و بدتر از همش اینه که نمیتونم سرم و بشورم پسوریازیس هم دارم کم و بیش😭😭😭😭
1
پاسخ
19 اسفند 1404
داریوش
موهام چربه و سرم خارش داره زینک پلاس بخورم؟
قرص زینک پلاس برای ریزش مو تاثیر داره وکی باید خورد برای موهای چرب و خارش سر
1
پاسخ
17 اسفند 1404
داریوش
موهام چرب و کم پشت شده و ریزشش خیلی شدیده
حرارت بدنم بلاست موهام چرب و کم پشت شده ریزشه شدید هست اگر میشه کمکم کنی
1
پاسخ
17 اسفند 1404
Sh
امپول بیوتین و بپانتینو چند بار در سال میشه زد؟
امپول بیوتین وبپانتین رو چند دوره در یک سال میتونیم استفاده کنیم ،؟برای ریزش و رویش مجدد موی سر
1
پاسخ
17 اسفند 1404
asaa
ریزش موی شدید دارم و هیچ مکملی جواب نداده
۱۶ سالمه دخترم موهام از دو یال پیش شروع به ریزش کرد و الان خیلی زیاد شده یعنی جلو موهام کامل کم پشته اهن و مکمل های زیادی خوردم ولی اصلا تاثیر گذار نبود خیلی بده نسبت به هم سن هام موهایی خیلی کمتری دارم علتش چی میتونه باشه استرس و هم ندارم
1
پاسخ
16 اسفند 1404
محمد
14 سالمه موهام میریزه و پوست سرم میخاره
سلام من ریزش مو دارم و ۱۴ سالم من کلم وقتی میخاره دیگه نمیتونم ولش کنم
1
پاسخ
15 اسفند 1404
سجاد
15 سالمه ریزش موی هورمونی دارم
من پسر ۱۵ ساله هستم ریزش هورمونی دارم روش هایی برای جلوگیری و رشد مجدد
1
پاسخ
10 اسفند 1404
ZR
شوره سر دارم و موهامم داره میریزه شامپو چی بزنم؟
سلام همیشه سرم شوره میزنه چ شامپویی بزنم وریزش مودارم ممنونم ازشمامنتظرپاسختون هستم
3
پاسخ
6 اسفند 1404
نازنین
۱۲ سالمه ولی موهام داره میريزه و کف سرم همش چرب و شوره داره
منم دقیقا ۱۲ سال سن دارم اما امان از ریزش مو و چربی و شوره کف سر نمیدونم واقعا چیکار کنم راهنمایی کنید.
3
پاسخ
1 اسفند 1404
دانیال
در 15 سالگی موهام وز شده و میریزه دلیلش چیه؟
سلام من یک پسر ۱۴-۱۵ ساله هستم این مدت متوجه شدم ریزش موهام خیلی زیاد شده البته ریزش موی ارثی هم در خانواده من وجود داره موهام حالت وز گرفته اکثریت هم متوجه کمپشتی موهام شدن وقتی شامپو مصرف میکنم و موهام رو ماساژ میدم تار موهای زیادی میوفته روی دستم البته یک یا دوماهی هم میشه که کم شده اما نمیدونم دلیل اصلیش چیه ؟ تغذیه نادرست ریزش زودرس (( مسائل ژنتیک )) مراقبت نکردن از مو
3
پاسخ
29 بهمن 1404
نگین
ریزش مو شدید بعد بوتاکس معده
من بعد از بوتاکس معده ریزش مو خیلی دارم قرص فولیکوژن هم فایده نداشت چی مصرف کنم برای بهبود؟
1
پاسخ
4 اسفند 1404
م
قرص فولیکوژن بعد چند وقت ریزش موهامو قطع میکنه؟
قرص فولیکوژن بعد از چند وقت ریزش مو را قطع می کند؟
1
پاسخ
1 اسفند 1404
نجمه
ترانگزامیک اسید با اسپیرنولاکتون و متفورمین تداخل ندارن؟
سلام برای لک صورت دکتر پوست کپسول ترانگزامیک اسید 250 بهم داده که هر شب بعد از شام میخورم به همراه کرم موضعی برای لک که استفاده میکنم برای آکنه هورمونی و ریزش موی سر و رفع موی زائد دکتر داخلی بهم قرص اسپیرنولاکتون 25 داده که هر روز بعد صبحانه میخورم و قرص متفورمین که بعد از ناهار میخورم این کپسول و قرص ها تداخل وممنوعیت مصرف با همدیگر رو ندارن؟؟؟
2
پاسخ
25 بهمن 1404
Niya
با اینکه هیرویت و پریورین میخورم هنوز جوش و ریزش مو دارم
سلام ۲۰ سالمه و روی چونم و گونم جوش میزنم و جای جوش ها به صورت قرمزی باقی میمونه. کلسترول خونم بالاست و ویتامین دی بدنم هم کمه . ریزش مو دارم و حدودا یک ماه هست که از قرص های هیرویت و پریورین استفاده میکنم
2
پاسخ
22 بهمن 1404
Niya
۳ هفته شامپو سریتا زدم خارش سر گرفتم
سلام ۲۰ سالمه ریزش مو دارم و پوست سرم چربه از شامپو سریتا کافئین استفاده میکنم الان حدودا ۲ تا ۳ هفته هستش که ازش استفاده میکنم ولی قسمت جلوی سرم و پشت سرم خارش داره باید چکار کنم
1
پاسخ
28 بهمن 1404
Zahra
با اینکه آزمایشم نرماله هنوز ریزش مو شدیدی دارم
سلام من ریزش مو دارم پیش دوتا دکتر رفتم اولین دکتر تشخیصش ریزش موی هورمونی بود ولی دکتر دومی ازمایش نوشت.توی ازمایشم همه چی نرمال بود بجز ویتامین د۳ که ۲۵ بود دو تا امپول ویتامین د۳ زدم به فاصله یک ماه و حدود چهارماه هم هست که دارم قرص اسپیرونولاکتون میخورم ولی تاثیرزیادی نداشته.همینکه موهامو باز میکنم لباسم پر مو میشه چیکار باید بکنم؟
2
پاسخ
21 بهمن 1404
Seta
کم خونی مینور دارم ریزش موهام خیلی شدید شده
سلاممن کمخونی دارم مینور هستم ۲۳ سال ریزش مو شدید چند ساله الان تفریبا دوماهه دارم هر روز ویتامین دی ۳و ایی و زینک و ب کمپلکس و روزی دوبار امگا سه و منیزیم میخورم ریزش مو هام بیشتر شد واینکه شاموپو سریتا ضد ریزش مخصوص موچرب هم گرفتم اما ریزش بیشتر شده کل موهام انگار توحموم میاد
1
پاسخ
27 بهمن 1404
امیر
کپسول و قرص پریورین برای ریزش مو
سلام. من یه مدتیه درگیر ریزش مو شدم و موهام خیلی کمپشت شده و کلی تحقیق کردم که چی میتونه کمک کنه. یه چیزی که زیاد شنیدم مکمل و قرص پریورین هست که میگن برای تقویت مو خوبه. حالا چند تا سوال دارم، اگه کسی تجربهای داره نظرش رو بگه خیلی ممنون میشم. واقعا تاثیر داره؟ یعنی کسی استفاده کرده که نتیجه بگیره؟ اگه آره، بعد از چه مدت تاثیرشو دیدین؟ فقط برای تقویت مو خوبه یا جلوی ریزش رو هم میگیره؟ مثلا اگه ارثی باشه فایده داره یا نه؟ عوارضی هم داره؟ کسی بوده که استفاده کنه و براش مشکل ایجاد بشه؟ از کجا باید تهیه کرد که اصل باشه؟ چون میدونم خیلی از مکملها تقلبی دارن، اگه جایی مطمئن میشناسین بگین. به عنوان یه داروی موثر پیشنهادش میکنن یا فقط یه مکمل معمولیه که خیلی فرقی ایجاد نمیکنه؟ اگه کسی تجربه شخصی یا اطلاعاتی داره لطفا راهنمایی کنه که بهتر بتونم تصمیم بگیرم.
6
پاسخ
15 بهمن 1403

