310 تاپیک
هستی
موهام چربه موج داره و میریزه
سلام من موهای موج دار و چرب دارم و ریزش مو دارم و موهام رشد خوبی نداره یک ماسک مو معرفی میکنید
2
پاسخ
6 دی 1404
شریفی
۶ ماهه ریزش موی شدید دارم و هیچ چی جواب نداده
سلام وقت بخییر ببخشید من ریزش موی بشدت زیاد دارم ۶ ماهه و تنبلی تخمدان دارم رفتم دکتر گفتم تنبلی تخمدان هم برطرف شده شاید یکم مونده باشه،ولی هردارویی میخورم ریزش مو قطع نمیشه کچل شدم واقعا مخصوصا جلوی سرم،اگه میشه یه دارو پیشنهاد بدید،۷ هفته بیوتین و دکسپانتول هم زدم ولی تاثیر نداشت
4
پاسخ
24 آذر 1404
Maryam
ریزش موهام خیلی شدیده و جلوی سرم داره خالی میشه چیکار کنم
ریزش مو شدید دارم و قسمت جلوی سرم خالی هست و فقط موهای کوچک و کم پشت روی اون قسمت هست پس چیکار کنم تا خوب بشه؟
3
پاسخ
2 دی 1404
Mah
برای ریزش موی هورمونی چه مکملی میتونه کمک کنه؟
برای ریزش موی هورمونی چه مکملی موثره؟بخصوص جلوی موهام و کف سرم زیادتره
1
پاسخ
3 دی 1404
صادق
موهام خیلی چربه و جلوی سرم داره خالی میشه چیکار کنم
موهام خیلی چرب هست و این چربی باعث ریزش شده. جلوی سرم داره خالی میشه، چیکار کنم؟
4
پاسخ
29 آذر 1404
آینار
موهام خیلی شدید میریزه و واقعا نگران شدم
موهایم میریزه خیلی زیاد میریزه یه راه حلی به من بده تا موهام نریزه کم بریزه
3
پاسخ
30 آذر 1404
Arezo
۴ ماهه بعد رنگ کردن موهام خالی شده دیگه خوب نمیشه؟
سلام من ۴ ماه پیش موهامو رنگ کردم، از اون زمان تا حالا ریزش گرفتم و سرم خالی شده. یعنی فولیکول ها مردن؟ دیگه خوب نمیشه؟
1
پاسخ
25 آذر 1404
Venus
ریزش موی شدید دارم و میترسم کچل بشم علتش چیه؟
سلام وقت بخیر من دخترم و 20سالمه از بعد کرونا و پارسال که شروع کردم برای کنکور خوندن ریزش موهام شروع شد البته اون موقع به اندازه الان نبود و الان خیلی میریزه ریزش موی پراکنده دارم و دسته دسته یا موقع حموم کردن یا موقع شونه کردن یا درحالت عادی که دست میکنم تو موهام میریزه و موهام بسیار چربن که کلافم کرده و شوره زیاد دارم که هیچ جوره نمیره منم میترسم موهام و زیاد بشورم کچل بشم مورد بعدی اینکه پنج کیلو وزن کم دارم نسبت به قدم و شبا دیر میخوابم و استرسی هم هستم الآنم برا کنکور میخونم حدود 6ماه پیش آزمایش پرولاکتین و سونو انجام دادم البته پیش متخصص زنان نه پوست و مو و ایشون گفتن که هیچ مشکلی ندارم ریزش موی هورمونی که نمیدونم چه شکلیه و ارثی هم نمیدونم داییم موهاش ریخته ولی خاله هام و مادربزرگم موهای خوبی دارن مامانمم استرسیه و موهاش میریزن و اینم بگم من قبلا حدود 17سالگی موهای پرپشت و خیلی خوبی داشتم و وقتی موهام و پسرانه زدم تا موخوره هام بره دیگه کلا موهام کمتر شد حجمش از نصف اون موقع کمتره و واقعا حالم بده الان جواب ازمایشارو هم میزارم به نظرتون قابل درمانه؟ میترسم کچل بشم
2
پاسخ
19 آذر 1404
حسین
درمالورر سوزنی برای خالی شدن شقیقه مو جواب میده یا نه؟
سلام دکترای عزیز آیا درمالورر سوزنی برای جلوی خالی سر خوب است که دوباره مو در بیاید و من شقیقه هام داره خالی میشه از بعد سربازی ریزش موهام شروع شده ویتامین بدنم را کامل کنم یعنی میتونه از کم خونی یا ویتامین بدن باشه آخه رفتم دکتر گفت کم خونی نداری میشه یک راهنمایی کنید ممنون...
1
پاسخ
22 آذر 1404
azar
مزوتراپی انجام میدم اما فرق سرم دوباره خالی شده
سلام من بدلیل تراکم موی کمی بخصوص فرق سر داشتم پارسال اگزوزوم تراپی کردم و بعد از ۴ ماه ۹۰ درصد موهای ریخته ام دراومد ، با وجودیکه ماهی یکبار مزو تراپی مو انجام میدم ولی وسط سرم یه مقدار خالی شده و ریزش مو داشتم نمیدونم باید چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید .
2
پاسخ
19 آذر 1404
انا
هرچی امتحان کردم موهام خوب نشده از ۱۰ سالگی میریزه
من 19سالمه از سن 10به بعد موهام میریزه تقریبا چیزی نمونده چیکار کنم خوب بشه هر چیزی رو امتحان کردم خوب نشده
3
پاسخ
13 آذر 1404
پرویز
۵۰ سالمه و جلوی سرم خالی شده چی میتونه کمکم کنه؟
سلام من آقایی پنجاه ساله هستم و قسمتی از جلوی سرم کم پشت شده و ریخته از چه دارویی استفاده کنم؟
5
پاسخ
3 آذر 1404
نرگس
ریزش مو شدید از سن کم دارم چی کار کنم بهتر شه؟
سلام من موهام از سن کم شروع به ریزش کرد طوری که الان ۱۶ سالمه موهام خیلیییی خالی شده هر راه درمانی هم رفتم ولی فایده نداشت بعدش موهام خیلی خشک شد و تارهای موهام شکننده شدن و حتی بعضیاشون رو به سفیدی رفتن نمیدونم واقعا چیکار کنم از آمپول های بیوتین هم سه دوره استفاده کردم ولی اثری نداشت
3
پاسخ
13 آذر 1404
M
شامپو سریتا کافئین زدم ولی ریزش موهام بدتر شده
سلام سه یا چهار هفته میشه شامپو سریتا حاوی کافئین برای ریزش مو میزنم ولی بیشتر میریزه
2
پاسخ
11 آذر 1404
نیلا
ریزش موی شدید بعد زایمان دارم چیکار کنم کنترل بشه؟
سلام دوماهه زایمان کردم ودچارریزش موی شدیدشدم ایا راهی وجودداره که ریزش موکنترل بشه
3
پاسخ
11 آذر 1404
M
شامپو سریتا باعث ریزش بیشتر موهام شده ایروکس خوبه؟
سلام من قبل از شامپو سریتا حاوی کافئین شامپو گزنه ایروکس میزدم و تاثیری ندیدم ولی ریزش هم بدتر نشد ولی وقتی شامپو حاوی کافئین سریتا میزنم بیشتر میریزه و یکم موی ریز میبینم ولی نمیدونم تاثیر ایروکس هست یا سریتا به نظرت وقتی شامپو سریتا تمام شد دوباره سریتا بگیرم یا ایروکس ؟
1
پاسخ
12 آذر 1404
فاطمه
25 سالمه موهای کنار گوش و شقیقه هام ریخته
من 25سالمه و موهای کنار گوشم جای شقیقه هام خیلی ریخته و دوتا بچه دارم بنظرتون چی استفاده کنم
3
پاسخ
10 آذر 1404
M
از وقتی شامپو سریتا کافئین میزنم موهام بیشتر میریزه
سلام از وقتی که شامپو سریتا حاوی کافئین به موهام میزم بیشتر میریزه چرا؟
1
پاسخ
4 آذر 1404
سحر
ریزش شدید و نازکی مو دارم بهترین مکمل و شامپو چیه؟
سلام ریزش موی شدید دارم موهام از یه حدی بلندتر نمیشه و نازک شدن.چه مکمل و شامپویی خوبه؟
3
پاسخ
29 آبان 1404
Mohammad Soheyl
جلوی سرم خالی شده و موهام رشد نمیکنه چیکار کنم؟
من جلوی سرم موهام شکسته و موهام کم رشد میکنه نمیدونم چی استفاده کنم موهام رشد کنه ۳ ماه جلوی سرم جای کچلیش معلوم من الان ۱۸سالمه نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید 😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😞😭😭😭
3
پاسخ
30 آبان 1404

