310 تاپیک
a.a
ریزش شدید موهام از استرس شروع شده قرص پریورین کمک میکنه؟
سلام من دختر ۱۸ ساله هستم و حدودا بعد از ۱۵ سالگی که وارد دبیرستان شدم به خاطر استرس موهام به شدت شروع به ریزش کرد و قبل از اون موهای ب نسبت پرپشتی داشتم ولی الان میتونم بگم موهام خیلی کمتر از نصف شده، آیا مصرف قرص پریورین تاثیری برای بازگشت موهام داره؟
1
پاسخ
31 فروردین 1405
فرانک
چرا با اینکه ویتامین دی پسرم نرمال بود براش آمپول 300000 زدن؟
سلام. من برای پسرم که ۱۵ سالشه آزمایش کلی گرفته بودم و چون موهاش میریخت بردم دکتر پوست و مو نشون دادم. دکتر با وجود اینکه ویتامین دی پسرم ۳۳/۶ بود و تو رنج نرمال بین ۳۰ تا ۱۰۰، گفت کمه و یه آمپول 300000 زدن. آیا خطر داره؟
1
پاسخ
29 فروردین 1405
غزال
ریزش موی شدید بعد از ام اس و تزریق زیتاکس
سلام توروخدا راهنماییم کنید دیگ دارم دیونه میشم من بعد تشخیص بیماری ام اس و بعد از بستری و تزریق کورتون و زیتاکسم ریزش موی شدید گرفتم دیگه مویی برام نمونده نمیدونم باید چیکار کنم رفتم دکتر پوست و مو برای قرص مولتی ویتامین نوشت و ویتامین B1 الان ۲ماه دارم استفاده میکنم ولی بازم همینجوریم و تغییری نکردم چه کاری باید انجام بدم که لااقل یکم ریزشم کمتر شه و اینکه من هر ۶ ماه یکبار تزریق زیتاکس دارم ، یعنی دیگ همیشه همینجوریم ؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید 🙏🏻😭
1
پاسخ
29 فروردین 1405
یاسمن
دو دوره پریورین خوردم ولی بعد رژیم ریزش موهام برگشته
سلام روزتون بخیر من موهام نازک و کم پشته دو دوره پریورین خوردم خیلی خوب دوره که تموم شد من رژیم بودم دوباره ریزش موهام شروع شد العان دارم پاستیل کوئین میخورم هنوز از خوردن پاستیل اثری ندیدم البته چند روزی بیشتر نیست که میخورم به نظرتون بهترین کار برای موهام چیه دوباره پریورین بخورم یا پاستیل و ادامه بدم ویا چیز دیگه
1
پاسخ
29 فروردین 1405
نرگس
موهام کم پشت و نازک شده ممکنه از روغن زدن زیاد باشه؟
چه درمانی برای ریزش موهام میتونم انجام میدم و اینکه من اوایل روغن میزدم به موهام و زیاد رو موهام میموند آیا میتونه این دلیلش باشه و اینکه درسته میگم ۱۰۰تا تار موهات بریزه در روز مشکلی نیست ولی موهای من نازک و کم پشت شده
1
پاسخ
28 فروردین 1405
فرزانه جهانگیر
تا کی میتونم از شامپو سلنیوم سولفید برای ریزش موهام استفاده کنم؟
سلام من برای ریزش موهام دکتر شامپو سلنیوم سولفید رو تجویز کرد ومن زدم وحال موهام خیلی بهتر شد میخواستم بدونم این شامپو رو من تا چند مدت میتونم ادامه بدم آیا برای من بی ضرره ممنون از پاسخگویتون
1
پاسخ
28 فروردین 1405
Sh j
چرا موهام هفت ماهه شدید میریزه و رشدشونم وایستاده؟
سلام من ۲۷سالمه الان هفت ماهه که موهام بشدت میریزه یعنی هر سری دست داخل موهام میکنم میریزه. الان یک هفتس که شامپو فورکاپیل و سرم مو فورکاپیل میزنم. داخل حمام ریزشم کم شده ولی بیرون هنوز زیاد هست. ازمایش هامم نرمال بود واقعا دلیلش نمیفهمم. و رشد قدی هم نداره موهام
1
پاسخ
27 فروردین 1405
زهرا
دوتاستراید خوردم ریزشم قطع شد ولی جلوی موهام هنوز خالیه
سلام وقت بخیر من تار موهام نازکه موهام ریزش داشت، رفتم دکتر پوست و مو بهم قرص دوتاستراید داده شبی یه دونه خوردم الان ریزشم قطع شده. جلو موهام فقط کم پشته چیکار کنم بهتر بشه؟ مصرف این قرص مشکلی نداره؟
1
پاسخ
23 فروردین 1405
علی رضا
چرا با اینکه فیناستراید و دوتاستراید میخورم هنوز موهام میریزه؟
مشکل ریزش مو دارم و از کف سر شروع شده و همچنان ریزش دارم و دکتر قرص فیناستراید و دکتر دیگری دوتاستراید داده همزمان مصرف میکنم مکمل هم هرویت و اسپری تونیک تقویت کننده موی سر هم مصرف میکنم ولی همچنان با این حال ریزش دارم این هم آزمایش من هستش مشکل چیه آیا کچل میشم و باید مو بکارم؟سنم نوزده هستش
1
پاسخ
20 فروردین 1405
مهسا
ریزش مو شدید دارم آمپول بیوتین تاثیر داره؟
سلام ووقت بخیر خانم دکتر من ریزش مو زیادی دارم وهم موهام مدتی سفید میشن وبابت ریزش خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید آیا آمپول بیوتین استفاده کنم ریزش، مو وپرپشتی اثر داره؟
1
پاسخ
19 فروردین 1405
نرگس
چرا بعد از کوتاه کردن موهام ریزش موهام خیلی زیاد شده؟
سلام من نگران ریزش موهام هستم چون وقتی میرم حموم موهام به طرز وحشتناکی میریزه نمیدونم علتش چیه ولی خیلی نگرانم و میخوام بدونم برم دکتر یانه و کم خوابی میتونه عامل این یه چیز باشه؟ و اینکه قبل کوتاهی موهام ریزش موهام عادی بود ولی بعد کوتاهی موهام ریزش زیاد شد آیا به این ربط داره؟
1
پاسخ
19 فروردین 1405
شهرام
مزوتراپی برای موهای من جواب میده؟
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم مزوتراپی برای مویی که ریشه اش خشک شده وبا دست به راحتی کنده میشه ومویی که نازک شده وبه راحتی به دست میاد آیا جواب میده یا باید کاشت انجام بدم درضمن 8 ساله دکتر متخصص مغزو اعصاب داروی سترالین واسم تجویز کردند به خاطر استرسم. آیا مزوتراپی جواب میده یا باید کاشت مو انجام بدم. باتشکر
1
پاسخ
18 فروردین 1405
Zahra♥️
موهای جلوی سرم با نرم کننده ریخته رزماری و میخک جواب میده؟
من موهای جلوی سرم براثر استفاده اشتباه از نرم کننده ک ب ریشه سر زدم ریخته بنظرتون رزماری و میخک جواب میده
1
پاسخ
18 فروردین 1405
arash
موهام شدید میریزه از هورمونه یا کمبود ویتامینه؟
موهام به شدت میریزه. احتمال میدی از چی باشه؟ از هورمون هام، فقر ویتامین و کلسیم یا چیزای دیگه؟
1
پاسخ
18 فروردین 1405
فاطمه
چرا با اینکه فقط ۱۴ سالمه موهام اینقدر میریزه
سلام من فقط ۱۴سالمه ولی همیشه وقتی به موهام دست میزنم یا میخوابم روی بالشم یا توی حموم خیلی میریزه یعنی یجوری شده ک کل خونه با موهای من پر شده
1
پاسخ
14 فروردین 1405
طاها
فقط ۱۴ سالمه ولی موهام تند تند میریزه
سلام من ۱۴ سالمه و چند وقته موهام همینجوری میریزه و کف سرم خالی شده و شقیقه هام هم یکم عقب رفته و پیش دکتر هم رفتم یکی از دکترا گفت قارچ داری و یه سری دارو داد بعد چند هفته استفاده خوب نشد یه دکتر دیگه هم گفت ارثیه در حالی که ما اصلا ارث نداریم تو این زمینه و بهم یه سری دارو داده فعلا از جمله ماینوکسیدیل و قرص فولیکوژن و یه شامپو ولی من خودم احساس نمیکنم ارثی باشه در ضمن تا همین سه چهار ماه پیش انقدر مو داشتم که کل سرم پر از مو بود
1
پاسخ
13 فروردین 1405
فرانک
چرا موهای پسر ۱۵ سالم یهویی اینقدر میریزه؟
سلام من پسر۱۵ ساله دارم که مدتیه به سن بلوغ کامل هم رسیده و اوایل که پاهاش پرمو شده بود فقط موهای پاش خیلی میریخت والان حدود یک ماهه موهای سرش هم اضافه شده وخیلی شدید میریزه در حدی که دست به موهاش میزنه ملی مو از سرش میریزه میخوابه رو بالشش واطراف روی زمین پایین تخت پر از موهای سرش میشه من خیلی نگرانم چه باید کرد
1
پاسخ
9 فروردین 1405
مرضیه
ریزش موی شدیدی دارم چیکار کنم؟
سلام وقت بخیر ریزش شدید مو دارم آخر نوک موهام یه قسمت سفید رنگ داره انگار ریشه میریزه،موهام خیلی کم پشت شده ،نمیدونم چیکار کنم خیلی رو این موضوع حساس شدم،هورمون هام هم کاملا نرماله فقط کم خونی دارم
1
پاسخ
27 اسفند 1404
زهرا
چرا فقط جلوی موهام میریزه و چرب میشه؟
چرا موهام از جلو میریزه چرب میشه و فقط از جلو ریزش دارم درمانش چی هستش
1
پاسخ
25 اسفند 1404
Baloot
با اسپیرونولاکتون ریزش موهام کم شد ولی موهام خیلی نازک شده
با سلام و خسته نباشید میبخشید ریزش موی من هورمونی ارثی هست و دوز 50یعنی نصف 100از قرص اسپیرونولاکتون رو استفاده میکردم که تا حدی زیادی کنترل کرده ریزش رو ولی موهام به شددددت نازک شدن مثل موی نوزاد،. سوالم اینه که اگر دوز 25 استفاده کنم بهتر نیست ؟؟ و تا چه زمان استفاده بشه کلا؟ یا اگر همیشگی استفاده کنم موردی نداره خیلی خیلی ممنونتون میشم راهنماییم کنید
1
پاسخ
24 اسفند 1404

