رویینو
category bg
تبادل نظر و مشاوره در مورد نوک بینی
نظرات درباره نوک بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

پاسخ پزشکان

تحلیل هوشمند

تجربه کاربران

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
682 تاپیک
somaye

somaye

بینیم قابل عمل شدن هست؟

سلام یه سوال داشتم تصمیم دارم بینیمو عمل کنم، بینیم یکم احساس می کنم خمه ولی اون‌دکتری که می خوام برم اول بهش پیام دادم و عکس بینیمو از همه زاویه ها براش فرستادم گفت انحراف داری و نوک بینیتم گوشتیه، ولی به نظر خودم این طور نیست..خب حالا اینجوری میگفت منشیش بعدم گفت دکتر قبولت نکرده برای عمل،من دیدم بعضیا خیلی انحرافشون شدیده و عمل کردن خیلی هم خوش فرم شده. یعنی من واقعا نمی تونم عمل کنم
5
پاسخ

12 تیر 1403

ایمانا

ایمانا

3سال پیش عمل بینی کردم وراضی نیستم

سلام من حدود 3 سال پیش عمل بینی انجام دادم و اصلا راضی نیستم،نوک بینیم خیلی تیز شده و یک طرف پره بینیم قشنگ خط افتاده و خیلی خوبه اما طرف چپ بینیم خط پره بینی نیوفتاده،اگه بخوام عمل ترمیمی انجام بدم درست میشه اصلا؟
7
پاسخ

2 تیر 1403