رویینو

مشاوره و نظرات در مورد عمل زیبایی بینی

نظرات درباره عمل زیبایی بینی را بخوانید و سوالات خود را از پزشکان بپرسید.

سوال خود را بپرسید

نوشتن جزئیات و حداقل 70 کارکتر جهت مشاوره بهتر الزامیست.
ایجاد تاپیک به معنای پذیرش قوانین رویینو می‌باشد.
3505 تاپیک
chika_toofighi

chika_toofighi

نمیدونستم باردارم عمل بینی کردم

سلام من 10 روز پیش عمل بینی انجام دادم. روز قبل از عمل باید پریود میشدم ولی نشدم و منم رفتم عمل انجام دادم چون گفتم شاید از استرس عقب افتاده ولی تا الان پریود نشدم و دیروز که بی بی چک زدم دیدم باردار هستم. واسه بچه ام مشکلی پیش نمیاد؟ خیلی نگرانم هم واسه خودم و هم واسه بچه ام. کسی هست تو بارداری عمل جراحی داشته باشه؟ اگر کسی چیزی میدونه لطفا بگید از عوارض برای خودم و بچه میترسم.
8
پاسخ

15 مرداد 1403

سیسی

سیسی

یک ماهه عمل کردم ولی سوراخای بینیم قرینه نیست

سلام وقت بخیر من دقیقا یک ماهه که عمل کردم. سوراخ های بینیم قرینه نیست مخصوصا از نمای رو به رو و حس میکنم نوک بینیم بزرگه و خیلی تو ذوقم میزنه. امکانش هست درست بشه یا نه؟ باید چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
4
پاسخ

29 دی 1404

سارا

سارا

نامتقارن شدن پره های بینی و پایین بودن تیغه 2 ماه بعد از عمل بینی

سلام من دوماه از عمل بینیم میگذره پره های بینی نامتقارن و بالا پایینه و تیغه وسط بینیم اون یکه استخونی کوچیک ک بالای لب و بین پرره ها هست خیلی پایین تراز پرره ها هست و هم از نیمرخ داخل بینی پیداست هم موقع خنده خندیدن از روبرو خیلی زشت هست پرره ها بالاست و تیغه پایین خیلی ناراحتم ایا درست شدنیه؟
21
پاسخ

21 اردیبهشت 1405

تیاناز

سه ماه از عمل بینیم گذشته ولی هنوز خیلی ورم داره

سلام وقتتون بخیر سه ماه بینیم عمل کردم وهنوز چسب میزنم و به پهلو نخوابیدم آناهیل و سکنجبین میخورم ولی بینیم خیلی ورم داره به حدی که اصلا با بینی قبلیم فرقی نکرده انگار اصلا عمل نکردم چند روز دیگه میخوام برم دکتر ببینه و بگه دیگه چسب بزنم یا نه اگر کورتون تجویز کردن و خواستن به بینیم تزریق کنن قبول کنم یا نه؟ قرصش دادن چی؟ شنیدم خیلی ها بعد تزریق غضروف خالی کرده بینیش و فرو رفته شده برا همین میترسم از طرفی هم ورم بینیم خیلی و هرکس میبینه میگه تغییری نکردی با قبل عمل و حتی دوستانم که یک ماه بعد از من عمل کردن بینی خوش فرم و بدون ورم شده ولی برا من نه دست میزنم بینیم نرم جا انگشت میمونه مشخص ورم میترسم ورمش بمونه و از بین نره امکان داره ورمش دیگه نره و بینیم همین شکلی بمونه؟ قبلا شنیدم ورم اگه زیاد بمونه و کهنه شه سفت میشه و دیگه نمیره واقعا نکرانم بینیم دوست ندارم
6
پاسخ

21 اردیبهشت 1405

سوگند

سوگند

سه ماه عمل کردم ولی سوراخای بینیم هنوز قرینه نیست

سلام من حدود سه ماهه عمل بینی انجام دادم، ولی سوراخای بینیم تقارن نداره. لبه هاش یکی پایین تره و یکی بالاتره، از طرفی ورم لبه ها هم یکی بیشتره و یکی خوابیده.
27
پاسخ

16 دی 1404

سعید

برجستگی استخوان سمت راست بینی 2 ماه بعد عمل

سلام، من نزدیک به دو ماهه عمل بینی انجام دادم. بعد از عمل، استخوان سمت راست بینیم حالت برآمدگی و برجستگی پیدا کرده. میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه و آیا قابل رفع هست؟
7
پاسخ

30 دی 1403

Anita

بعد از ۸ ماه هنوز از فرم بینیم راضی نیستم چیکار کنم؟

سلام من ۸ ماه پیش عمل بینی انجام دادم ولی اصلا از فرم بینیم راضی نیستم هنوزم بزرگه و قوس نداره در صورتی که موقع مشاوره گفتم میخوام نیمه فانتزی باشه. واقعاً خیلی ناراحتم و حس میکنم افسردگی گرفتم از طرفی هم از عمل ترمیمی دوباره میترسم. باید چیکار کنم؟
13
پاسخ

4 فروردین 1404

yasamin

yasamin

تجربه عمل بینی من بعد از 6ماه

درود 💗 اول از همه خواهش میکنم بعد از عمل بینی صبر داشته باشید فقط صبر و تحمل اگه انسان عجولی هستید عمل بینی رو بهتون پیشنهاد نمیکنم. من 29 شهریور 1402 دقیقا 6 ماه پیش عمل کردم بینی من ب شدت بینی پر چالشی برای دکتر بود چون داخل بینی هم آنزیم هم فیلر و نخ هر بلایی بود سر بینی بیچاره آوردم ک آخرش تنها راه عمل بود و انجام دادم. بیهوشی یکی از بهترین تجربه های عمرم بود اصلا ترس نداشت و اون غول بزرگی که برامون یک سری از آدم ها ساختن نبود اصلا از بیهوشی نترسید. بعد از عمل بهتره که فقط مایعات بخورید تا مواد بیهوشی از بدنتون بیرون بیاد و کمپرس یخ و قرص آناهیل فراموش نشه برای کبودی من اصلا کبود نشدم چون 4 روز قبل عمل شروع به خوردن ترکیب آب کرفس و آب سیب کردم و تو کبود نشدنم خیلی تاثیر داشت حتما از دارویی هایی که دکتر تجویز کرده استفاده کنید و بیخیال نباشید دوران تامپون و اسپلیت یکم سخته فوری میگذره حتما قبل از برداشتن گچ بینی حمام برید تا گچ شل بشه و راحت از پوست جدا بشه قرص آناهیل و خوردن شربت سکنجبین رو فراموش نکنید به کم کردن ورم فوق العاده کمک میکنه. برای اینکه بخیه ها بهتر کشیده بشن و دردتون نیاد با پماد چشمی که دکتر تجویز میکنه حتما داخل بینی و بخیه هارو چرب کنید تا موقع کشیدن اذیت نشید بعد از برداشتن گچ افسردگی نگیرید چون بینی 180 درجه نسبت به روز اول تغییر میکنه و ایده آل خودتون میشه بینی من بعد از 6 ماه هنوز ورم داره سوراخ های بینی روز های اول اصلا قرینه نبود ولی بعد از 6 ماه تقریبا قرینه شدند. چسب رو بیشتر از مدت زمانی که دکتر گفته نزنید فقط باعث طولانی شدن ورم میشه به حرف دکترتون فقط گوش بدید و عمل کنید. ماساژی که برای بینی دکتر میگه حتما انجام بدین برا ورم کردن خیلی تاثیر داره. هر دکتری با دکتر دیگ طرز جراحی کردنش فرق داره پس با دکتر خودتون برای هر چیز و اتفاقی برای بینیتون مشورت کنید فقط و فقط صبر میتونه به نگرانیتون نسبت به تغییرات بینی جواب بده امیدوارم که تونسته باشم تجربمو به خوبی در اختیارتون گذاشته باشم💗
16
پاسخ

27 اسفند 1402

رها

رها

عفونت نخ بخیه داخل بینی یکسال بعد از عمل بینی

سلام دخترم عمل بینی کرده و نخ بخیه تو دماغی مونده بعده یه سال هی عفونت می‌کنه دکتر خودش رفته خارج آیا دکتری هست بتونه نخ بخیه رو دربیاره
2
پاسخ

3 خرداد 1405

am

am

چرا بینیم بعد ۲۰ روز اینقدر پهن و بزرگ شده

سلام وقت بخیر من ۲۰روز هست بینی رو عمل کردم بینی گوشتی و پوست ضخیم دارم ولی بینیم خیلی بزرگ دیده میشه انگار عرض بینیم دوبرابر شده یکیم داخل بینیم سمت نوک بینی احساس سنگینی و فشار می کنم .
3
پاسخ

3 خرداد 1405

Afsoo

Afsoo

عدم تقارن سوراخ بینی 3 ماه بعد از عمل بینی

با سلام .. من ۳ماهه عمل بینی کردم قبلا هم تاپیک گزاشتم سوراخ هام یکیش تنگ و یکیش بازه.. و یکی سوراخام و پره ام افتاده پایین یکی دیگه به سمت بالا کشیده هست .. قبل عمل گونه تپلی داشتم و الان کنار بینیم چسبیده ب بینی تورم هست ممکنه بخلطر اون باشه.. بعد از ۶ ماه زدن فیلر یا چیزی بزا بالا بردن پره امکان پذیره
2
پاسخ

3 خرداد 1405

Zahra

Zahra

ضربه به بینی یک سال و نیم بعد از عمل بینی

سلام لطفا تروخدا خواهش میکنم راهنماییم کنید ۱سال پیش بینیم رو عمل کردم و ۱۱روز پیش بینیم با دست ضربه دید و پره سمت چپ ورم کرد و سوراخ سمت چپی هم نامتقارن شد همون روز رفتم پیش دکترم معاینه کرد و گفت تا ۱ ماه چسب ۲لایه بزن و چیز دیگه ای نگفت داخل این ۱۱ روز اصلا حتی ۱ درصد هم از ورم کم نشده یعنی همینجوری میمونه؟و ورم موندگاره؟؟؟؟ لطفاااا راهنماییم کنید خیلی نگرانم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥲🥲🥲🥲🥲🥲
5
پاسخ

1 خرداد 1405

Sad :(

Sad :(

سوراخای بینی و پره ها قرینه نیستن 4 ماه بعد از عمل بینی

تورو خداااااااااا راهنماییم کنین دارم دیونه میشم دکترای عزیز 😭توروخدااااااا امیدالکی ندین که واسه قضاوت زوده میخوام جواب منطقی واقعی بدین بهم لطفا لطفا لطفاااا، اینقدر گریه کردم تو این تقریبا چهار ماه که خانواده ام بفکر روانپزشکو درمانن واسم، مادرم ناراحتی قلبی داره با دیدن بی تابی من داره دق میکنه ولی نمیتونم جلو خودمو بگیرم که متوجه حال بدم نشن دست خودم نیست حالم داغونه حس عذاب وجدان شکنجه مامانم از یه طرف و پشیمانی ازعمل از یهطرف دیگه داره نابودم میکنه کاش پام میشکست هیچ‌قت عمل نمیکردم روزی هزاربار خودمو نفرین میکنم اصلا کنترل احساساتم دست خودم نیست حس میکنم دیونه شدم نه خواب دارم نه خوراک بعد ۱۰ سال پرسوجو و جو عمل کردم باز تو انتخاب دکترم اشتباه کردم و دماغم اصلا چیزی که میخواستم نشد دماغم شکلش خیلییییی غیر طبیعی شده بنظرمم قیافم وحشتناک غیر طبیعیه اصلا زیبا نیست بنظرم سوراخام قرینه نیست و حتی از رو برو یکم کجی داره و معلومه رخ دو طرف قرینه نیست پره های یه طرفم حس میکنم پهن تر از طرفدیگست و کاملانم مشهوده ولی دکترم اصلا به حرفام اهمیت نمیده میگه بهتر میشی بعد۴ ماه ذره ای حسم بهتر نشده ولی !کلوملای بینیمم خیلی کوتاهه و بالاتر از حد معمول در حالت عادی باید یک دو میل از پره ها پاینتر باشه واسه من برعکسه با اینکه به دکترم تاکید کرده بودم کلوملام برجسته بمونه ولی کلا بالاتر از پره هام رفته زیاد کوتاه شده ونازیبا و ناپیدا حس میکنم بینیم اصلااا حالت طبیعی نداره نمیدونم مشکلش کجاست که اینااتفاق افتاده ولی اصلااااا ذره ای حالتشو دوست ندارم بینیم گوشتی بود با پوست ضخیم و بعد عمل دقیقا بعد برداشتن کچ بینمم پره ها و نوک بینیم یکدست اونقدر ورم داشت که کلوملام کاملا ناپیدا بود انگار بینی روهواست خیلی دفورمه بود انگار کلوملا تنه خیلی نازک درختی باشه و پره هام و نوک بینی یکدست شاخ وبرگی پربار که بهش وصلا در حالی که من دلم میخواستم از قسمت، ریشه پل نوک تا زیر کلوملای بینیم یکدست دیده بشه وپره ها بهش وصل باشن!بعد چند ماه ورم خیلی کم شده ولی همچنان این حالت زیر نوک بینیمو متنفرم ازش انگار نوک بینیم رو هواست این مدلش درست نمیشه؟😭😭😭😭😭😭نوک بینیمم خیلی رو به بالاست و بلند و ارتفاش دراز دیده میشه یه رخم داغونترررره و وحشتناکتر و دفرمه تره باز یه رخم قابل تحملتره هرچقد بیشتر نگاه میکنم این بدشکلیا بدتر میشه!ورمش بخوابه درست میشه واقعا؟یا مجبورم عمل ترمیمی انجام بدم؟به هیچ عنوان اونقسمتایی که علامت زدم رو دوست ندارم😭
26
پاسخ

24 فروردین 1405

am

am

بعد ۱۷ روز از عمل بینی نوک بینیم چرا مثل توپ گرده و سربالاست

سلام من ۱۷ روز از عمل تیپ پلاستی بینیم میگذره نوک بینیم هم گرد و توپی هست و هم نوک بینیم کمی سربالاست می خواستم ببینم این حالت طبیعی هست؟؟ و با گذشت زمان کاملا اصلاح میشه چون از دور نوک بینی عینه توپ دیده میشه
4
پاسخ

1 خرداد 1405

سارا

سارا

۱۳ روزه عمل کردم ولی بینیم خیلی قوس داره کم میشه یا نه؟

سلام. من ۱۳ روزه بینیم رو عمل کردم، بینیم خیلی قوس داره، در صورتی که من درخواست بینی کاملا طبیعی داشتم. خواستم بدونم بعد یه مدت قوسش کمتر میشه یا نه؟
4
پاسخ

3 اردیبهشت 1405

سوگل

استفاده از نوستریل بعد جراحی بینی ضروریه؟

من در مورد استفاده از نوستریل بعد از جراحی بینی چند تا سوال دارم. اول از همه، آیا استفاده از نوستریل بعد از عمل بینی ضروریه یا فقط در شرایط خاصی پیشنهاد می‌ شه؟ چون برای بعضی از افرادی که عمل انجام دادن، استفاده شده و برای بعضیا نه. دوم اینکه، نوستریل دقیقاً چه تأثیری روی فرم و زیبایی بینی داره؟ آیا باعث می‌ شه که سوراخ‌ های بینی قرینه‌ تر بشن و فرم طبیعی‌ تری پیدا کنن، یا بیشتر برای جلوگیری از چسبندگی داخل بینی استفاده می‌ شه؟
8
پاسخ

21 بهمن 1403

elina

ورم کلوملا و خون خشک شده بعد جراحی بینی

سلام شیش روزه عمل شدم هنو گچ رو بینیمه دیشب دیدم که کلوملای بینیم ورم‌کرده یکم و اینکه سمت راست بینیم ی کوچولو پایین تر از سمت چپ بینیمه این عادیه؟؟؟؟ و اینکه هرچی با سرم شستشو شستشو میدم این خونای خشک چرا بیرون نمیان؟
6
پاسخ

30 اردیبهشت 1405

علی

تأثیر نوستریل 3 ماه بعد از عمل بینی

سلام، دکتر گفته سه ماه بعد از عمل بینی نوستریل استفاده کنم، اما می‌خواستم بدونم تأثیر داره؟ آیا مشکلی پیش نمیاد؟
7
پاسخ

3 اردیبهشت 1404

میلاد لشکری

میلاد لشکری

ورم بینی بعد از ضربه به بینی

سلام من در اثر برخورد قاب آینه به صورتم بینمو شیشه برید الان بخیه کردن بغل بینم هست داخل عکس اسکن شکستی بینی نبود ضرب بود و یکم مو برداشتگی کم الان ورم داره خواستم ببینم ورم می‌ره یا پماد چیزی لازم هست ممنون میشم کمک کنید الان تو روزایی اولیه هستم
5
پاسخ

1 خرداد 1405

am

am

ورم زیاد نوک بینی 17 روز بعد از عمل بینی

سلام وقت بخیر من ۱۷روزه عمل کردم الان ورم نوک بینی و کرامولا بینیم خیلی زیاده نوک بینیم عینه توپ دیده میشه بنظرت این ظاهر توپ شکل اصلاح میشه؟؟
5
پاسخ

1 خرداد 1405